Prof. Dr. SARE ŞENGÜL


Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Matematik Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Matematik, Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Metrikler

Yayın

250

Yayın (WoS)

37

Yayın (Scopus)

25

Atıf (WoS)

159

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

131

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (TrDizin)

130

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

482

Proje

3

Tez Danışmanlığı

49

Açık Erişim

69
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

    Sare Şengül, Ankara Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü’nden 1887 yılında mezun oldu. 1988–1996 yılları arasında aynı üniversitede matematik üzerine yüksek lisans ve doktorasını tamamladı. 1996 yılında Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi ne geçiş yaptı. 1996-1998 yılları arasında Atatürk Eğitim Fakültesi sınıf öğretmenliği anabilim dalında öğretim görevlisi, 1996-2012 yılları arasında Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği ana bilim dalında  yardımcı doçent; 2012-2020 yılları arasında  doçent olarak olarak görev yaptı. 2001-2005 yıllarında ortaöğretim matematik anabilim dalı başkanlığı, 2016-2019 yıllarında fakülte  kurulu üyeliği, 2016-2019 yıllarında BAP alt komisyon üyesi olarak yönetimsel görevlerde bulundu. 

    250 yayını bulunan araştırmacı 2019 yılında akademik yayın başarı ödülü ile ödüllendirilmiştir. Araştırmacının ilgi alanları arasında matematik alanında;  diferensiyel denklemler, matematik eğitimi alanında  kavramsal öğrenme, matematiksel anlama düzeylerinin değerlendirilmesi (zihin haritalarının oluşturulması) , matematikte ispat ve ispat şemaları, anlama ve düşünme yollarının analizi,  sayı hissi, bağlamsal ve senaryo temelli kavram karikatürleri, öğretmen müdahaleleri, problem çözme ve kurma, matematikte zihin alışkanlıkları,  matematikte üstbilişin geliştirilmesi ve bireysel farklılıkları bulunan çocuklarda problem çözme konuları yer almaktadır.

Eğitim Bilgileri

1990 - 1996

1990 - 1996

Doktora

Ankara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Dr), Türkiye

1988 - 1990

1988 - 1990

Yüksek Lisans

Ankara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Dr), Türkiye

1983 - 1987

1983 - 1987

Lisans

Ankara Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

1996

1996

Doktora

‘‘ Dördüncü Basamaktan Kompleks Kısmi Türevli Denklemlerin Çözümleri için Bauer Operatörleri ’’

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

1990

1990

Yüksek Lisans

‘‘Bauer Operatörleri Yardımıyla wzz +Awz +Bwz + Cw = 0 Formundaki Diferansiyel Denklemlerin Çözümlerinin İncelenmesi ’’

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

1988

1988

Pedagojik Formasyon Kursu

Mesleki Eğitim

Gazi Üniversitesi

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2012 - 2020

2012 - 2020

Doç. Dr.

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

1998 - 2012

1998 - 2012

Yrd. Doç. Dr.

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

1996 - 1998

1996 - 1998

Öğretim Görevlisi

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

1988 - 1996

1988 - 1996

Araştırma Görevlisi

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Yönetimsel Görevler

2016 - 2019

2016 - 2019

BAP Alt Komisyon Üyesi

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2016 - 2019

2016 - 2019

Fakülte Kurulu Üyesi

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2016 - 2016

2016 - 2016

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2001 - 2005

2001 - 2005

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2014 - 2014

2014 - 2014

ÖĞRETİM ÜYESİ

YENİYÜZYIL ÜNİVERSİTESİ, ÖĞRETİM ÜYESİ

1996 - 1998

1996 - 1998

Öğretim görevlisi

M.Ü.Atatürk Eğitim Fak.Sınıf Öğrt., Öğretim görevlisi

1988 - 1996

1988 - 1996

Araştırma görevlisi

Ankara Üniv.Fen Fak.Matematik Bölümü, Araştırma görevlisi

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Öğretmenlik Uygulaması

Diferensiyel Denklemler ve uygulamaları

Yönetilen Tezler

Devam Ediyor

Devam Ediyor

Yüksek Lisans

11. sınıf öğrencilerinin matematiksel düşünce deneyi süreçlerinin incelenmesi

Şengül S. (Danışman)

Y.ATABAY(Öğrenci) Sürdürülebilir Kalkınma

Makaleler

Tümü (126)
SCI-E, SSCI, AHCI (14)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (23)
ESCI (4)
Scopus (23)
TRDizin (27)
Diğer Yayınlar (93)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. Özel yetenekli öğrencilerin grafikler konusunu yapılandırma süreçleri: Tahmini yol haritası.

ŞENGÜL S., Zora Öztürk L.

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2024), Edirne, Türkiye, 04 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

2. 8. Sınıf Öğrencilerinin Grafik Hisleri: Paralel ve Dik Doğruların Eğimleri Üzerine Bir İnceleme. XI.

ŞENGÜL S., Erçoban M.

International Eurasian Educational Research Congress.( EJER 2024), Kocaeli, Türkiye, 21 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

2023

2023

3. Matematik Problemi Çözmeyi Değerlendirme: Bir Rubrik Geliştirme Çalışması

KATRANCI Y., ŞENGÜL S.

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023), Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

4. Öğretmen Adayları Olarak Empatik Yönelime Sahip Miyiz?

ŞENGÜL S., KATRANCI Y., KIRAL DEMİR B.

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023), Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

2022

2022

5. The Investigation of SSCI Indexed Studies on Problem Posing in Terms of Affective Components

CANTİMER GEREZ G., ŞENGÜL S.

International Conference on Mathematics and Mathematics (ICMME-2022), Denizli, Türkiye, 22 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

6. Investigation of 7th Grade Students' Processes of Making Sense of the Concept of Arithmetic Mean in the Framework of 3E Learning Model: Within the Scope of Open-End. Task.

ŞENGÜL S., Erçoban M.

International Conference on Mathematics and Mathematics (ICMME-2022), Denizli, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

7. The Content Analysis of Concept Mapping Studies in Education: The Status of Concept Mapping Studies in Our Country in the Last 10 Years.

Gerez Cantimer G., ŞENGÜL S.

International Conference on Mathematics and Mathematics (ICMME-2022), Denizli, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

8. Mathematıcal Reasoning and Proof in Fıfth Grade Mathematıcs Textbook. Pamukkale University, Denizli, Türkiye,

ŞENGÜL S., KIRAL B.

International Conference on Mathematics and Mathematics (ICMME-2022), Denizli, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

2021

2021

9. Örnek Olay Temelli Öğretim Etkinlikleri ile 7. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi

CANTİMER GEREZ G., ŞENGÜL S.

3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGTEK 2021), Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

10. Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Web Destekli Öğretim Uygulamalarına Yönelik Deneyimleri

CANTİMER GEREZ G., ŞENGÜL S.

3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGTEK 2021), Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

11. Pre-service and In-service Teachers’ Proof Schemes and Their Opinions on Mathematical Proof.

ŞENGÜL S., Yılmaz D.

International Conference on Mathematics and Mathematics (ICMME-2021), Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2021, ss.165-166, (Özet Bildiri)

2021

2021

12. The Field Experiences on the Online Application of the Case Study Method in Mathematics Lesson.

ŞENGÜL S., CANTİMER GEREZ G.

International Conference on Mathematics and Mathematics (ICMME-2021), Ankara, Türkiye, 16 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

13. The Investigation of Studies on Case Study Method in Education.

CANTİMER GEREZ G., ŞENGÜL S.

International Conference on Mathematics and Mathematics (ICMME-2021), Ankara, Türkiye, 16 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

2019

2019

18. How to solve mathematics problem with autistic perspective?. 11-13 JuLY / 2019. Konya / Turkey

ŞENGÜL S., CANTİMER GEREZ G.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2019)., 11 - 13 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

19. Maths class that I dreamed: The designs of the classroom environment of the 5th grade students

CANTİMER GEREZ G., ŞENGÜL S.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2019), 11 - 13 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

21. 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Süreçlerinde Kendilerini Algılama Biçimlerinin İncelenmesi.

ŞENGÜL S., CANTİMER GEREZ G.

VI th International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2019), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

24. 7. Sınıf öğrencilerinin problem çözme ve problem kurma becerileri ile çözüme yönelik açıklamalarının incelenmesi.

Gerez Cantimer G., ŞENGÜL S.

5. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

25. 5. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Öyküleri Bağlamında Geometrik Cisimlere Yönelik Kavram İmajları.

Gerez Cantimer G., ŞENGÜL S.

5. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

26. Sayı Hissi ve Üst Biliş.

ÇEKİRDEKÇİ S., ŞENGÜL S.

2..Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu (ISOEVA)., Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

27. Investigation of Concept Images of Elementary preservice Mathematics Teachers in the Context of ”Convergence of a Sequence.

ŞENGÜL S., ERDOĞAN F., CANTİMER G.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education(ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.606-607, (Özet Bildiri)

2018

2018

28. Çevre ve Alan Arasındaki Türev İlişkisi

DURMAZ M., ŞENGÜL S.

31. Ulusal Matematik Sempozyumu, Erzincan, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

29. Assessment of preservice mathematics teachers’ opinions on teaching practice within the scope of teaching practices expressions.

Gerez Cantimer G., ŞENGÜL S.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

30. Investigation of the problem solving processes of ”definite integral” of science student teachers.

ŞENGÜL S., Gerez Cantimer G., ERDOĞAN F.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 22 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

31. 5. Sınıf öğrencilerinin hazırladıkları senaryoların ölçüsel tahmin beceri ve stratejileri bağlamında incelenmesi.

ŞENGÜL S., BUDAK E. B.

I. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

32. Sosyal medya destekli harmanlanmış öğrenme yönteminin 8.sınıf öğrencilerinin akademik başarıları ve hatırlama düzeylerine etkisi.

DURSUN C., ŞENGÜL S.

I. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi., İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

33. CONCEPT DEFINITIONS AND CONCEPT IMAGESFOR LIMIT AND CONTINUITY CONCEPTS OFPRESERVICE ELEMENTARY MATHEMATICSTEACHERS

ERDOĞAN F., ŞENGÜL S.

THE THIRD INTERNATIONAL CONFERENCE ONCOMPUTATIONAL MATHEMATICS AND ENGINEERINGSCIENCES (CMES-2018), Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 06 Mayıs 2018, ss.144, (Özet Bildiri)

2018

2018

34. Investigation of the effects of reflective thinking activities on students’xx.

ERDOĞAN F., ŞENGÜL S.

10th World Conference on Educational Sciences, Prag, Çek Cumhuriyeti, 1 - 03 Şubat 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

35. Yansıtıcı düşünme etkinliklerinin 6. sınıf öğrencilerinin matematik tutumuna etkisi.

ERDOĞAN F., ŞENGÜL S.

ASOS Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.31, (Özet Bildiri)

2017

2017

36. Üstbilişsel yönlendirmenin problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerisi üzerine etkisi.

ERDOĞAN F., ŞENGÜL S.

1. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, ss.53, (Özet Bildiri)

2017

2017

37. The relationships between middle school students’ problem posing achievements and math problem solving attitudes: Fractions

KABA Y., ŞENGÜL S.

9th World Conference on Educational Sciences (WCES-2017), 1 - 03 Şubat 2017, cilt.4, ss.462-471, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

38. Investigation of middle school students’ visual math literacy selfefficacy perceptions

ŞENGÜL S., KABA Y., Özdişçi S.

9th World Conference on Educational Sciences (WCES-2017), 1 - 03 Şubat 2017, cilt.4, ss.454-461, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

39. “Analysis of zone of proximal development of 10th grade students within the concept of trapezoids. Sweden.

ŞENGÜL S., ERGİN Ö.

2017 International Conference on Education Stockholm, 4 - 08 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

40. Examining the patterns generalization strategies of 6th grade students.

ŞENGÜL S., GÖKHAN A., ERDOĞAN F.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2017), Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.897, (Özet Bildiri)

2017

2017

41. The effect of cooperative learning method on reflective thinking skills towards problem solving.

ŞENGÜL S., ERDOĞAN F.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2017), Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.944, (Özet Bildiri)

2017

2017

44. The Relationship Between Middle School Students’ Mathematical Understanding and Math Anxiety-apprehensions

KABA Y., ŞENGÜL S.

Global Conference on Education and Research (GLOCER 2017), 22 - 25 Mayıs 2017, ss.446-448, (Özet Bildiri)

2017

2017

45. Kavram karikatürlerinin 8. sınıf öğrencilerinin denklem çözme başarılarına etkisi

ŞENGÜL S., FİDAN E.

Uluslar Arası Katılımlı Yüksek Öğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi (YEAUK_2017)., 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

46. İlköğretim 5.Sınıf Öğrencilerinin Çokgenler Konusuna İlişkin Kavram Görüntülerinin Belirlenmesi.

ŞENGÜL S., AKTAŞ İ.

Uluslar Arası Katılımlı Yüksek Öğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi (YEAUK_2017)., 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

47. İlköğretim seviyesindeki öğrencilerin çoklu temsil kullanma becerileri ile cebirsel düşünme düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi.

ŞENGÜL S., AYCAN KAVLAK K.

Uluslar Arası Katılımlı Yüksek Öğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi (YEAUK_2017)., 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

48. 8. Sınıf öğrencilerinin problem çözüm süreçlerinin Toulmin modeline göre analizi. . 19-20 Mayıs 2017. İstanbul.

ŞENGÜL S., TAVŞAN S.

Uluslar Arası Katılımlı Yüksek Öğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi (YEAUK_2017), 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

49. Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Ondalık Gösterimlerde Çarpma ve Bölme İşlemlerindeki Kavram Görüntülerini İncelenmesi.

ŞENGÜL S., SEZGİN A. N.

2nd World Congress on Lifelong Education., 14 - 15 Nisan 2017, cilt.6, ss.194-207, (Özet Bildiri)

2017

2017

51. Ortaokul Öğrencilerinin Grafikler İle İlgili Kavram Görüntülerinin İncelenmesi.

ŞENGÜL S., SEVİM K.

2nd World Congress on Lifelong Education., 14 - 15 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

52. 7. sınıf öğrencilerinin ölçüsel tahmin beceri ve stratejilerinin üstbilişselbilgi bağlamında incelenmesi

ŞENGÜL S., BUDAK E. B.

2nd World Congress on Lifelong Education., 14 - 15 Nisan 2017, cilt.6, ss.149-160, (Özet Bildiri)

2016

2016

54. The Analysis Of Understanding Factorial Concept Processes Of 7Th Grade Students Who Have High Academic Achievements With Pirie-Kieren Theory.

ŞENGÜL S., KABA Y., ARGAT A.

Turkish Online Journal of Educational Technology Special Issue for INTE 2016., 13 - 15 Temmuz 2016, ss.730-737, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

55. The Analysis of Middle School Students Anxieties Apprehensions about Mathematics in terms of Different Variables

KABA Y., ŞENGÜL S.

International Conference on New Horizons. INTE. International Conference on New Horizons. INTE., Vienna, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

56. 7 Sınıf Öğrencilerinin Üstbilişsel Beceri İle Problem Çözme Süreçlerinin İncelenmesi

ŞENGÜL S., UKSAŞ D.

III. International Eurasian Educational Research Congress..(EJER)., Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

57. Öğrencilerin Matematik Dersindeki Akademik Başarı veya Başarısızlık Nedenlerine Yönelik Görüşleri

CANTİMER GEREZ G., ŞENGÜL S.

7. Sınıf Öğrencilerinin Üstbilişsel Beceri İle Problem Çözme Süreçlerinin İncelenmesi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

58. Investigating of Primary School Mathematics Teacher Candidates Computational Estimation Skills

ŞENGÜL S., ÖZCAN M.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education . (ICMME-2016), Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

59. What is the Meaning of Mathematics for the Prospective Preschool Teachers

ŞENGÜL S., KABA Y.

ınternational Conference on Mathematics and Mathematics Education . (ICMME-2016), Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

60. Conceptual Analysis of Addition and Subtraction Operation Problems with Fractions Posed by Fifth Grade Students

ŞENGÜL S., ERDOĞAN F.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education . (ICMME-2016), Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

62. An Analysis of the Middle School Mathematics Curriculum in Terms of Metacognitive Control Skills An Analysis of the Middle School Mathematics Curriculum in Terms of Metacognitive Control Skills

ŞENGÜL S., ERDOĞAN F.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education . (ICMME-2016, Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

63. İLKOKUL 4 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SAYI HİSSİ DURUMLARININ İNCELENMESİ

ÇEKİRDEKÇİ S., ŞENGÜL S., DOĞAN M. C.

15. ULUSLARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

64. İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Sayı Hissi Durumlarının İncelenmesi Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi 11 14 Mayıs 2016

ÇEKİRDEKÇİ S., ŞENGÜL S., DOĞAN M. C.

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu(USOS)., Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2014

2014

65. Concept Images of Pre-Service Mathematics Teachers in Educational And Science Faculties Regarding The Basic Concepts Of Geometry.

ŞENGÜL S., ALTIN A.

TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology, Special Issue, 25 - 27 Haziran 2014, ss.73-78, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

66. The Analysis of Middle School Students’ Attitudes Towards Mathematics In Terms Of Various Variables ”, 2, 508-514.

ŞENGÜL S., KABA Y.

TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology, Special Issue, 25 - 27 Haziran 2015, ss.508-514, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

67. Ortaokul 7 ve 8 sınıf öğrencilerinin çember konusundaki kavram yanılgıları ve hataları

ŞENGÜL S., GÜLŞAH C. G.

ERPA International Congresses on Education, 4 - 07 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

68. The Analysis of Understanding Factorial Concept Processes of 7th Grade Students who have Low Academic Achievements with Pirie Kieren Theory

ŞENGÜL S., Argat A.

7th World Conference on Educational Sciences, Athens, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.1263-1270, (Tam Metin Bildiri) identifier

2015

2015

69. Meta-cognitive Aspects of Solving Indefinite Integral Problems

ŞENGÜL S., KATRANCI Y.

7th World Conference on Educational Sciences, Athens, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.622-629, (Tam Metin Bildiri) identifier

2014

2014

71. İlköğretim matematik öğretmen adaylarının dörtgenler konusundaki kavram prototiplerinin incelenmesi

DURMAZ M., ŞENGÜL S.

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

72. Free problem posing cases of prospective mathematics teachers: Difficulties and solutions

ŞENGÜL S., KATRANCI Y.

5th International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.1983-1990, (Tam Metin Bildiri) identifier

2014

2014

73. The analysis of the problems posed by prospective mathematics teachers about 'ratio and proportion' subject

ŞENGÜL S., KATRANCI Y.

5th International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.1364-1370, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2014

2014

74. The Development of Number Sense Test for Pre-Service Mathematics Teachers

ŞENGÜL S., GÜLBAĞCI DEDE H.

International Conference on New Horizons, Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

75. A study on the elementary school students' mathematics self concept

Erdogan F., ŞENGÜL S.

ERPA International Congress on Education (ERPA), İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, cilt.152, ss.596-601, (Tam Metin Bildiri) identifier

2014

2014

76. An analysis of number sense of the high-achieving high school students

ŞENGÜL S., GÜLBAĞCI DEDE H., ÖZCAN M.

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology., Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.378, (Özet Bildiri)

2013

2013

77. Assessment of Concept Maps Generated by Undergraduate Students about the Function Concept

ŞENGÜL S., Senay S. C.

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.729-733, (Tam Metin Bildiri) identifier

2013

2013

78. The Hopelessness Level of 3rd Grade Elementary Mathematics Preservice Teachers' and Their Perspectives about Future

ŞENGÜL S., Guner P., ALTIN A.

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.718-721, (Tam Metin Bildiri) identifier

2013

2013

79. Relationship Between Proof Schemes Used by Preservice Mathematics Teachers and Gender, Views Towards Proof

ŞENGÜL S., Guner P.

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.617-620, (Tam Metin Bildiri) identifier

2012

2012

81. ilköğretim matematik öğretmenliği programına devam eden öğretmen adaylarının umutsuzluk düzeylerinin incelenmesi

ŞENGÜL S., GÜNER P.

X.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

82. İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programına Devam Eden Öğretmen Adaylarının Umutsuzluk Düzeylerinin İncelenmesi

ŞENGÜL S., GÜNER P.

X.Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Niğde, Türkiye, 26 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

83. Metacognitive aspects of solving function problems

ŞENGÜL S., KATRANCI Y.

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2178-2182, (Tam Metin Bildiri) identifier

2012

2012

84. Metaphors that prospective primary school teachers possess on the concept of 'mathematics'

ŞENGÜL S., KATRANCI Y.

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.1470-1475, (Tam Metin Bildiri) identifier

2012

2012

85. An investigation of 5th grade Turkish students' performance in number sense on the topic of decimal numbers

ŞENGÜL S., GÜLBAĞCI DEDE H.

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2289-2293, (Tam Metin Bildiri) identifier

2011

2011

86. Kavram Karikatürlerinin 7.Sınıf Öğrencilerinin Matematik Kaygılarına Etkisi.

ŞENGÜL S., ÜNER İ.

10.Matematik Sempozyumu, Şile, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

87. "Tam Sayılar” Konusunun Karikatürle Öğrenimi Öğrencilerin Matematik Tutumlarını Etkiliyor mu?

ŞENGÜL S.

XX. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

2010

2010

88. Does instruction of "Integers" subject with cartoons effect students' mathematics anxiety?

ŞENGÜL S., Dereli M.

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2176-2180, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2009

2009

89. A review on the effects of special teaching methods 2 lesson to teacher candidates in terms of their performances

ŞENGÜL S.

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2136-2139, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

2009

2009

90. The effects of dramatization method on elementary school students' levels of maths attidutes and achivements

ŞENGÜL S., Ornek (Tuekenmez) S.

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2131-2135, (Tam Metin Bildiri) identifier

2005

2005

91. Gelişmiş Bir Ülkede Matematik Öğretmeni Yetiştirme Sistemine Karşılaştırmalı Bir Bakış

KAR Ü., ŞENGÜL S.

M.Ü. Eğitim Bilimleri Enstitüsü. II. Lisans Üstü Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2005, ss.312-323, (Tam Metin Bildiri)

2005

2005

92. Tam Öğrenme İlkeleri Doğrultusunda Farklı Öğretim Yöntemleri İle İşlenen Matematik Dersinin 7.Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarı ve Kalıcılık Düzeylerine Etkisi.

ŞENGÜL S., ZENGİN N.

M.Ü. Eğitim Bilimleri Enstitüsü. II. Lisans Üstü Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2005, ss.365-373, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

94. Sivil Savunma İlkelerinin Bilimsel Algılanmasında Fizik Derslerinin Önemi Üzerine Bir Araştırma

GÜREL Z., ERGEN H., ŞENGÜL S.

7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 Eylül 2006, ss.839-842, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

95. Meslek Becerilerini Geliştirmek İçin Öğretmen Eğitiminde Kolektif Araştırma Yaklaşımı.

AYDIN E., ÇORLU M. A., GÜREL Z., ŞENGÜL S.

Orta Öğretimde Yeniden Yapılandırma Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2004, ss.271-279, (Tam Metin Bildiri)

2003

2003

96. Ortaöğretim Matematik Müfredatının Kendi İçindeki Tutarlılığının ve Yan Dallarla Etkileşiminin İncelenmesi

ŞENGÜL S., KARADAĞ Z.

XII. Eğitim Bilimleri Kongresi Kitab, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2003, cilt.4, (Tam Metin Bildiri)

2005

2005

97. The Effect of Different Learning Styles on Mathematics Anxiety

Şengül S., Bayram H., Gürel Z., Karagüven M. H.

26th International Conference of International STAR Conference, Stress and Anxiety Research Society, Halle, Almanya, 21 - 23 Temmuz 2005, (Özet Bildiri)

2002

2002

98. Okul Deneyimi I Dersinde Yürütülen Öğretim Yöntemleri Etkinliği ve Kazandırılan Davranışlar

GÜREL Z., ŞENGÜL S., ÇORLU M. A., GÜVEN İ., AYDIN E.

Uluslar arası Katılımlı 2000’li yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002

2002

2002

99. Uygulama Okullarındaki Matematik ve Fen Derslerinin İşlenişinin Öğretim Yöntemleri Açısından Değerlendirilmesi.

ŞENGÜL S., GÜREL Z., ÇORLU M. A., AYDIN E.

Uluslar Arası Katılımlı2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

2002

2002

100. İlköğretim Matematik Öğretiminde Dramatizasyonun Önemi ve Dramatizasyon Örnekleri

ŞENGÜL S.

Uluslar Arası Katılımlı 2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

2002

2002

102. İnternet Ortamında Matematik Eğitimi Üzerine Bir Araştırma

ŞENGÜL S., KARADAĞ Z., SAYDAM E., Meriç T., Keskik M.

Uluslar Arası Katılımlı 2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

2002

2002

103. Aydın, E., Çorlu, M.A. , Şengül, S., Gürel, Z. ( Mayıs, 2002). Fizik ve Matematik Öğretmenlerinin Eğitiminde Sınıf Yönetimi Etkinliklerinden Kazanımlar (Ode­I).

AYDIN E., ÇORLU M. A., ŞENGÜL S., GÜREL Z.

Uluslar Arası Katılımlı 2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu., İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

2002

2002

104. Alan Öğretmeni Eğitiminde Yeni Bir Yaklaşım (Ode­I)

ÇORLU M. A., ŞENGÜL S., GÜREL Z., AYDIN E., GÜREL C.

Uluslar Arası Katılımlı 2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu., İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

1995

1995

107. İki Farklı Diferensiyel Operatörün Riemann Fonksiyonları Arasındaki İlişkiler.

ŞENGÜL S., ÇELEBİ A. O.

Çukurova Üniversitesi Ulusal Matematik Sempozyumu., Adana, Türkiye, 25 - 27 Ekim 1995, (Özet Bildiri)

1993

1993

108. Dördüncü Basamaktan Bir Diferensiyel DenkleminDiferensiyel Operatörler Yardımıyla İncelenmesi.

ŞENGÜL S., ÇELEBİ A. O.

Doğu Akdeniz Üniversitesi Türk Matematik Derneği VI. Ulusal Matematik Sempozyumu., Magusa, Kıbrıs (Kktc), 20 - 23 Ekim 1993, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2021

2021

2. Matematik Eğitiminde Örnek Olay Yöntemi Kullanılabilir mi? Örnek Bir Uygulama

ŞENGÜL S., CANTİMER GEREZ G.

Kuramdan Uygulamaya Örnek Olay: Yaşamı Sınıfa Taşımak, Yücel KABAPINAR, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.225-253, 2021

2017

2017

5. Ortaokul matematik öğretmeni adaylarının ”matematik” ile ilgili düşüncelerinin incelenmesi

KABA Y., ŞENGÜL S.

Küreselleşen dünyada eğitim, Özcan Demirel, Serkan Dinçer, Editör, Pegem Akademi, ss.833-848, 2017

2014

2014

6. Effects of metacognitive strategies and cooperative learning on mathematical problem solving.

ERDOĞAN F., ŞENGÜL S.

Multidisciplinary perspectives on education, , Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.71-79, 2014

2014

2014

7. DİFERENSİYEL DENKLEMLER

Şengül S.

İLKÖĞRETİM ALAN BİLGİSİ İLKÖĞRETİM MATEMATİK, DOÇ.DR.ŞENOL DOST, Editör, ABC Yayıncılık, Ankara, ss.553-614, 2014

Desteklenen Projeler

2006 - 2009

2006 - 2009

Canlandırma Yöntemiyle Trigonometrik Kavramların Öğrenilmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

Şengül S. (Yürütücü)

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Marmara Üniversitesi Mezunları ve Akademisyenleri Derneği (MÜMAD)

Bilim Kurulu Üyesi

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Haziran 2019

Haziran 2019

AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Ağustos 2018

Ağustos 2018

KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2017

Aralık 2017

E-NECATİBEY EĞİTİM FAKÜLTESİ ELEKTRONİK FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ (ELEKTRONİK)

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2017

Eylül 2017

ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2017

Temmuz 2017

E-İLKÖĞRETİM ONLİNE (ELEKTRONİK)

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2017

Haziran 2017

TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Mayıs 2016

Mayıs 2016

ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Nisan 2013

Nisan 2013

KALEM ULUSLARARASI EĞİTİM VE İNSAN BİLİMLERİ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Mayıs 2010

Mayıs 2010

KURAM VE UYGULAMADA EĞİTİM BİLİMLERİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Bilimsel Danışmanlıklar

2024 - 2024

2024 - 2024

Bilimsel Projeler İçin Yapılan Danışmanlık

Fevziye Mektepleri Işık Lisesi

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

27 Eylül 2023 - 30 Eylül 2023

27 Eylül 2023 - 30 Eylül 2023

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023)

Katılımcı

Kars-Türkiye

27 Eylül 2023 - 30 Eylül 2023

27 Eylül 2023 - 30 Eylül 2023

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023)

Katılımcı

Kars-Türkiye

01 Temmuz 2019 - 01 Temmuz 2019

01 Temmuz 2019 - 01 Temmuz 2019

How to solve mathematics problem with autistic perspective?.

Çalışma Grubu

Konya-Türkiye

01 Temmuz 2019 - 01 Temmuz 2019

01 Temmuz 2019 - 01 Temmuz 2019

Maths class that I dreamed: The designs of the classroom environment of the 5th grade students .

Çalışma Grubu

Konya-Türkiye

01 Haziran 2019 - 01 Haziran 2019

01 Haziran 2019 - 01 Haziran 2019

İşbirlikli Öğrenme Gruplarında DNR Tabanlı Öğretimin 8. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Süreçlerine Etkisi.

Çalışma Grubu

Ankara-Türkiye

01 Haziran 2019 - 01 Haziran 2019

01 Haziran 2019 - 01 Haziran 2019

DNR Tabanlı Öğretimin 8. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Kavramlara Yönelik Problem Çözme ve Problem Kurma Süreçleri İle İlgili Görüşleri

Çalışma Grubu

Sakarya-Türkiye

01 Haziran 2019 - 01 Haziran 2019

01 Haziran 2019 - 01 Haziran 2019

7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Süreçlerinde Kendilerini Algılama Biçimlerinin İncelenmesi.

Çalışma Grubu

Ankara-Türkiye

01 Haziran 2019 - 01 Haziran 2019

01 Haziran 2019 - 01 Haziran 2019

İşbirlikli Kavram Haritalama Tekniği İle 8. Sınıf Öğrencilerinin Geometriye Yönelik Kavram İmajlarının İncelenmesi

Çalışma Grubu

Sakarya-Türkiye

01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018

01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018

Sayı hissi ve Üst biliş.

Çalışma Grubu

Antalya-Türkiye

01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018

01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018

5. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Öyküleri Bağlamında Geometrik Cisimlere Yönelik Kavram İmajları.

Çalışma Grubu

İstanbul-Türkiye

01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018

01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018

7. sınıf öğrencilerinin problem çözme ve problem kurma becerileri ile çözüme yönelik açıklamalarının incelenmesi.

Çalışma Grubu

İstanbul-Türkiye

01 Eylül 2018 - 01 Eylül 2018

01 Eylül 2018 - 01 Eylül 2018

Çevre ve alan arasındaki türev ilişkisi

Çalışma Grubu

Erzincan-Türkiye

01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018

01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018

Investigation of the problem solving processes of "definite integral" of science student teachers.

Çalışma Grubu

Ordu-Türkiye

01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018

01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018

Assessment of mathematical storytelling activities in the context of 7th grade students’ abilities to drawing graphs.

Çalışma Grubu

Ordu-Türkiye

01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018

01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018

İnvestigation of concept images of elementary preservice mathematics teachers in the context of "convergence of a sequence.

Çalışma Grubu

Ordu-Türkiye

01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018

01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018

Assessment of preservice mathematics teachers’ opinions on teaching practice within the scope of teaching practices expressions

Çalışma Grubu

Ordu-Türkiye

01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018

01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018

Concept defınıtıons and concept ımages for lımıt and contınuıty concepts of preservıce elementary mathematıcs teachers

Çalışma Grubu

Girne-Kıbrıs (Kktc)

01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018

01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018

Sosyal medya destekli harmanlanmış öğrenme yönteminin 8.sınıf öğrencilerinin akademik başarıları ve hatırlama düzeylerine etkisi.

Çalışma Grubu

İstanbul-Türkiye

01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018

01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018

5. Sınıf öğrencilerinin hazırladıkları senaryoların ölçüsel tahmin beceri ve stratejileri bağlamında incelenmesi.

Çalışma Grubu

İstanbul-Türkiye

01 Şubat 2018 - 01 Şubat 2018

01 Şubat 2018 - 01 Şubat 2018

“Investigation of the effects of reflective thinking activities on students'. 10th World Conference on Educational Sciences,

Çalışma Grubu

Praha-Çek Cumhuriyeti

01 Kasım 2017 - 01 Kasım 2017

01 Kasım 2017 - 01 Kasım 2017

Yansıtıcı Düşünme Etkinliklerinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Tutumuna Etkisi”

Çalışma Grubu

Kahramanmaraş-Türkiye

01 Eylül 2017 - 01 Eylül 2017

01 Eylül 2017 - 01 Eylül 2017

Öğretmen adaylarının limit ve süreklilik konusundaki kavram görüntüleri

Çalışma Grubu

Adana-Türkiye

01 Haziran 2017 - 01 Haziran 2017

01 Haziran 2017 - 01 Haziran 2017

Analysis of zone of proximal development of 10th grade students within the concept of trapezoids.

Çalışma Grubu

Stockholm-İsveç

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

The relatıonshıp between mıddle school students’ mathematıcal understandıng and math anxıety‐apprehensıons”.

Çalışma Grubu

Florida-Amerika Birleşik Devletleri

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

6. Sınıf Öğrencilerinin Uzunluk Ölçü Birimlerinde Kendilerine Sunulan Benzetim Modellerini Kullanma Süreçleri.

Çalışma Grubu

İstanbul-Türkiye

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

Kavram Karikatürlerinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Denklem Çözme Başarılarına Etkisi.

Çalışma Grubu

İstanbul-Türkiye

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

İlköğretim Seviyesindeki Öğrencilerin Çoklu Temsil Kullanma Becerileri İle Cebirsel Düşünme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.

Çalışma Grubu

İstanbul-Türkiye

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

8. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözüm Süreçlerinin Toulmin Modeline Göre Analizi.

Çalışma Grubu

İstanbul-Türkiye

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

Examining the patterns generalization strategies of 6th grade students..

Çalışma Grubu

Şanlıurfa-Türkiye

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

İlköğretim 5.Sınıf Öğrencilerinin Çokgenler Konusuna İlişkin Kavram Görüntülerinin Belirlenmesi.

Çalışma Grubu

İstanbul-Türkiye

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

The effect of cooperative learning method on reflective thinking skills towards problem solving

Çalışma Grubu

Şanlıurfa-Türkiye

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

The effect of realıstıc mathematıcs educatıon on sıxth graders’ skılls of usıng operatıonal predıctıon strategıes.

Çalışma Grubu

Florida-Amerika Birleşik Devletleri

01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017

01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017

Ortaokul Öğrencilerinin Grafikler İle İlgili Kavram Görüntülerinin İncelenmesi.

Çalışma Grubu

Antalya-Türkiye

01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017

01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017

What is the meaning of “Mathematics” according to Prospective Mathematics Teachers?

Çalışma Grubu

Antalya-Türkiye

01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017

01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017

Ortaokul 7.sınıf öğrencilerinin tamsayılardaki dört işlemle ilgili kavram görüntülerinin incelenmesi.

Çalışma Grubu

Antalya-Türkiye

01 Kasım 2016 - 01 Kasım 2016

01 Kasım 2016 - 01 Kasım 2016

The Analysis of Middle School Students’ Anxieties-Apprehensions About Mathematics In Terms of Different Variables.

Çalışma Grubu

Nice-Fransa

01 Temmuz 2016 - 01 Temmuz 2016

01 Temmuz 2016 - 01 Temmuz 2016

The Analysis of Understanding Factorial Concept Processes of 7th Grade Students who Have High Academic Achievements with Pirie-Kieren Theory

Çalışma Grubu

Vienna-Avusturya

01 Haziran 2016 - 01 Haziran 2016

01 Haziran 2016 - 01 Haziran 2016

7. Sınıf Öğrencilerinin Üstbilişsel Beceri İle Problem Çözme Süreçlerinin İncelenmesi.

Çalışma Grubu

Muğla-Türkiye

01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016

01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016

An Analysis of the Middle School Mathematics Curriculum in Terms of Metacognitive Control Skills.

Çalışma Grubu

Elazığ-Türkiye

01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016

01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016

Investigating of Primary School Mathematics Teacher Candidates’ Computational Estimation Skills.

Çalışma Grubu

Elazığ-Türkiye

01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016

01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016

Conceptual Analysis of Addition and Subtraction Operation Problems with Fractions Posed by Fifth Grade Students

Çalışma Grubu

Elazığ-Türkiye

01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016

01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016

What is the Meaning of “Mathematics” for the Prospective Preschool Teachers?

Çalışma Grubu

Elazığ-Türkiye

01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016

01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016

The Effect of Cooperative Learning Method Enhanced with Metacognitive Strategies on Mathematics Self-Concept

Çalışma Grubu

Elazığ-Türkiye

01 Temmuz 2015 - 01 Temmuz 2015

01 Temmuz 2015 - 01 Temmuz 2015

Middle School Students' Perceptions About Concepts of "Sports" and "Mathematics": Relationship of Sports and Mathematics.

Çalışma Grubu

Nice-Fransa

01 Temmuz 2015 - 01 Temmuz 2015

01 Temmuz 2015 - 01 Temmuz 2015

Concept Images of Pre-Service Mathematics Teachers in Educational And Science Faculties Regarding The Basic Concepts Of Geometry.

Çalışma Grubu

Paris-Fransa

01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015

01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015

Ortaokul 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin çember konusundaki kavram yanılgıları ve hataları

Çalışma Grubu

Athens-Yunanistan

01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015

01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015

İlköğretim ve ortaöğretim matematik öğretmenlerinin sayı hissinin incelenmesi

Çalışma Grubu

Adıyaman-Türkiye

01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014

01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014

İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının yapılandırılmış problem oluşturma durumları: Yaşanan deneyimler ve öneriler

Çalışma Grubu

Adana-Türkiye

01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014

01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014

İlköğretim matematik öğretmen adaylarının dörtgenler konusundaki kavram prototiplerinin incelenmesi.

Çalışma Grubu

Adana-Türkiye

01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014

01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014

Sonsuzluk ve sayılabilirlik kavramları ile ilgili öğretmen adaylarının kavram algıları

Çalışma Grubu

Adana-Türkiye

01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014

01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014

İlköğretim matematik öğretmen adaylarının fonksiyon ve denklem kavramlarını algılamaları üzerine bir araştırma.

Çalışma Grubu

Adana-Türkiye

01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014

01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014

İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının yarı-yapılandırılmış problem oluşturma durumları: Yaşanan deneyimler ve öneriler"

Çalışma Grubu

Kocaeli-Türkiye

01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014

01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014

8. Sınıf öğrencilerinin üslü sayıları anlama düzeylerinin incelenmesi

Çalışma Grubu

Adana-Türkiye

01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014

01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014

A Study of the Performance of Pre-Service Mathematics Teachers in Different Number Sense Components.

Çalışma Grubu

Sankt-Peterburg-Rusya

01 Mayıs 2014 - 01 Mayıs 2014

01 Mayıs 2014 - 01 Mayıs 2014

Ortaokul matematik dersi (5.6.7 ve 8. Sınıflar) öğretim programı, ders ve öğrenci çalışma kitaplarının cebir öğrenme alanı bağlamında incelenmesiSürdürülebilir Kalkınma

Çalışma Grubu

İstanbul-Türkiye

01 Eylül 2013 - 01 Eylül 2013

01 Eylül 2013 - 01 Eylül 2013

İlköğretim öğrencilerinin geometriye yönelik öz-yeterlik inançları üzerine bir inceleme.

Çalışma Grubu

Eskişehir-Türkiye

01 Mayıs 2013 - 01 Mayıs 2013

01 Mayıs 2013 - 01 Mayıs 2013

İlköğretim matematik öğretmenlerinin işlemsel tahmin becerilerinin incelenmesi.

Çalışma Grubu

Ankara-Türkiye

Davetli Konuşmalar

Ocak 2023

Ocak 2023

“Arı Çocukların Dünyası”

Seminer

Marmara Üniversitesi-Türkiye

Aralık 2022

Aralık 2022

“Arı Çocukların Dünyası”

Seminer

Marmara Üniversitesi-Türkiye

Kasım 2022

Kasım 2022

“Öğretmenlik Adanmışlıktır”

Seminer

Marmara Üniversitesi-Türkiye

Mart 2018

Mart 2018

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sayı Hissi Stratejilerinin Belirlenmesi

Seminer

Yıldız Teknik Üniversitesi-Türkiye

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 182

h-indeksi (WOS): 6

Jüri Üyelikleri

Temmuz-2019

Temmuz 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Pelin Yıldır Oğuz (2019). Onikinci sınıf öğrencilerinin radyan kavramı hakkında sahip oldukları kavram imajlarının incelenmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları ABD. - Marmara Üniversitesi

Temmuz-2019

Temmuz 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Şimşek G.M. (2019). Matematik öğretmen adaylarının fark etme becerilerinin kavram yanılgıları ve öğrenci zorlukları esas alınarak oluşturulan limit dersi vıdeoları kullanılarak incelenmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Ana Bilim Dalı. - Marmara Üniversitesi

Temmuz-2019

Temmuz 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Gelen, S. (2019). Fizik eğitiminde çevreci maket ev tasarımı:İşbirlikli grup çalışmasında enerji probleminin çözüm sürecinin değerlendirilmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Ana Bilim Dalı Fizik Öğretmenliği Bilim Dalı. - Marmara Üniversitesi

Mart-2019

Mart 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Sezgin, A. N. (2019). Çoklu Temsillerle Öğretimin 7.Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Anlama Seviyelerine ve Cenbirsel Problem Çözme Süreçlerine Etkisinin İncelenmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Anabilim Dalı. - Marmara Üniversitesi

Temmuz-2018

Temmuz 2018

Tez Savunma (Doktora)

Alper Yorulmaz (2018). Gerçekçi matematik eğiminin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin dört işlem becerilerindeki hatalarının giderilmesine etkisi. Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Sınıf Öğretmenliği ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2018

Haziran 2018

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Özdişci, S. (2018). Geometriye yönelik tutum ölçeği geliştirilmesi ve değerlendirilmesi. Kocaeli Üniversitesi. Matematik Eğitimi ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2018

Haziran 2018

Tez Savunma (Doktora)

Ayvaz, A. (2018). İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin problem çözme başarılarına çözülmüş örnekler yönteminin etkisi”. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Sınıf Öğretmenliği ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2018

Haziran 2018

Tez Savunma (Doktora)

Emel Çilingir (2018). İlkokul öğrencilerinin görsel tahmin ve uzamsal akıl yürütme becerilerinin düşünme profilleri bağlamında incelenmesi. Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Sınıf Öğretmenliği ABD. - Marmara Üniversitesi

Mayıs-2018

Mayıs 2018

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Munk-jakobsen-N. (2018). Lisans öğrencilerinin parçacık fiziği kavramlarını anlama düzeyleri ve kavram yanılgıları. İstanbul Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. Fizik ABD. Yüksek Enerji Ve Plazma Fiziği Programı. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2017

Haziran 2017

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Can. S. (2017). Fen bilimleri dersi maddenin değişimi ünitesinde eğitsel oyunların kullanılmasının 5.sınıf öğrencilerinin akademik başarı ve derse karşı tutumuna etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Fen Bilimleri Öğretmenliği ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2016

Haziran 2016

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Yıldız, F. (2016). Öğrencilerin matematik dili anlama ve kullanma becerilerinin farklı değişkenlere göre incelenmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2016

Haziran 2016

Tez Savunma (Doktora)

Doruk, M.(2016). İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Analiz Alanındaki Argümantasyon ve İspat Süreçlerinin İncelenmesi. Atatürk Üniversitesi İlköğretim Bölümü Matematik Eğitimi ABD. - Atatürk Üniversitesi

Haziran-2016

Haziran 2016

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Karakaya, M.(2016). İşbaşı Destekli Hizmet içi Eğitimin İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Pedagojik Değişimine Etkisi. Abant İzzet Baysal İlköğretim Matematik Öğretmenliği ABD. - Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi

Haziran-2016

Haziran 2016

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Muştu, Ö.(2016). Lise Öğrencilerinin Evren Hakkındaki Zihin Modelleri. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2015

Haziran 2015

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Akçay, E. (2015). Keller planı etkinliklerinin uygulanmasının 7.sınıf öğrencilerin cebir başarılarına etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD. - Marmara Üniversitesi

Temmuz-2014

Temmuz 2014

Tez Savunma (Doktora)

Sezer, T. (2014). 5-7 Yaş Grubu Çocuklar İçin Geometri Ölçeğinin Geliştirilmesi. Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Sınıf Öğretmenliği ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2014

Haziran 2014

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Emrem Y. (2014). Fizik Müfredatındaki Astronomi Ünitesi Gökküresi Konusunun Akıllı Tahta İle Uygulamalarının Öğrencilerin Görsel Düşüncelerine Etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2014

Haziran 2014

Tez Savunma (Doktora)

Şenay Ş. C. (2014). Öğretmen Adaylarının Soyut Cebire Yönelik Soyutlaştırmayı İndirgeme Becerileri İle Düşünme Stilleri Ve Matematik Öz yeterlilik ilişkisinin İncelenmesi. Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2014

Haziran 2014

Tez Savunma (Doktora)

Çekirdekçi, S. (2014-). İlkokul Öğrencilerinin Sayı Duyularının Analizi ve Sayı Duyuları İle Matematik Öz Yeterlilik Algıları Arasındaki İlişkilerinin İncelenmesi. Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Sınıf Öğretmenliği ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2014

Haziran 2014

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Yaşar.E. (2014). Bilim Müzesi Ziyaretçilerinin Bir İstasyondan Öğrendiklerinin Bilgi Hiyerarşisi İle Ölçülerek İstasyonunun Tasarım Amacı İle Karşılaştırılması. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları ABD. - Marmara Üniversitesi

Temmuz-2013

Temmuz 2013

Tez Savunma (Doktora)

Doğan Y. (2013). Kamp Ateşi Yakma Deneyimi Bağlamında Yanma Probleminin İncelenmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fizik Eğitimi ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2013

Haziran 2013

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Çalışkan, Y. (2013). Matematik Dersi Kapsamında Web Tabanlı Blogların Kullanımının İncelenmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2011

Haziran 2011

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Karakaya, İ. (2011). 9.sınıf Matematik Ders Kitaplarının Görsel Öğeler Bağlamında İncelenmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2011

Haziran 2011

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Topaloğlu, İ. (2011). Cabri 3D ile Yapılan Ders Tasarımının Öğrencilerin Geometri Başarılarına Etkisinin Araştırılması. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları ABD. - Marmara Üniversitesi

Temmuz-2010

Temmuz 2010

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Can, R. (2010). Cabri geometri ile hazırlanan bir ders tasarımının öğretmen adaylarının gelişmelerine etkisinin incelenmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları ABD. - Marmara Üniversitesi

Temmuz-2010

Temmuz 2010

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

S. Kaş (2010). Sekizinci Sınıflarda Çalışma Yaprakları ile Öğretimin Cebirsel Düşünme ve Problem Çözme Becerisine Etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi A.B.Dalı. - Marmara Üniversitesi

Temmuz-2010

Temmuz 2010

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

S. Ceylan (2010). Nihâyetu’l Elbâb Adlı Eserde Dört İşlem ve Kesir Kavramları Öğretiminin Değerlendirilmesi ve Zihinden Hesaba Dair Bir Uygulama. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD. - Marmara Üniversitesi

Temmuz-2010

Temmuz 2010

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

S. Doğan (2010).Özel dershanelerde verilen matematik öğretiminin niteliğinin ve öğrenciler üzerindeki yansımalarının incelenmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2010

Haziran 2010

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Demir, V. (2010). Cabri 3d dinamik geometri yazılımının, geometrik düşünme ve akademik başarı üzerine etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2010

Haziran 2010

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Gülsoy, F. (2010).Marmara Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fizik Öğretmenliği Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları ABD. - Marmara Üniversitesi

Temmuz-2009

Temmuz 2009

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

G. Dönmez (2009).Matematik öğretmen adaylarının limit ve süreklilik kavramlarına ilişkin pedagojik alan bilgilerinin değerlendirilmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2009

Haziran 2009

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Müjdeci, S. (2009). Matematik Eğitiminde Alternatif Bir Ölçme Değerlendirme Aracı Olarak Kavram Haritalarının Kullanılması. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2009

Haziran 2009

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Altıntaş , E. (2009). Purdue Modeline Dayalı Matematik Etkinliği ile Öğretimin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Başarılarına ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD. - Marmara Üniversitesi

Temmuz-2008

Temmuz 2008

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Galo, E. (2008).Türkiye ve Kosova İlköğretim Matematik Programlarının Karşılaştırılması. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD. - Marmara Üniversitesi

Temmuz-2008

Temmuz 2008

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Özkardeş,H.E. ( 2008). Geliştirilen Öğrenme Stilleri Ölçeğinin Sonuçlarının Değerlendirilmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2008

Haziran 2008

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Oğuz, A. ( 2008). Denklemler Alt Öğrenme Alanında CD Destekli Öğretimin Öğrenci Başarısına Etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2008

Haziran 2008

Tez Savunma (Doktora)

Küpçü, A.R. (2008). Etkinlik Temelli Öğretim Yaklaşımının Orantısal Akıl Yürütmeye Dayalı Problem Çözme Başarısına Etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2008

Haziran 2008

Tez Savunma (Doktora)

Çanakçı, O. (2008). Matematik Problemi Çözme Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2008

Haziran 2008

Tez Savunma (Doktora)

Gündüz, Ş.(2008). Fizik Problemlerini Çözme Performansının Teşhise Yönelik Değerlendirilmesinde Bir Model Geliştirilmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2008

Haziran 2008

Tez Savunma (Doktora)

Ergun, H. (2008). Problem Tasarımının Fizik Eğitiminde Kavramsal Öğrenmeye ve Problem Çözmeye Etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fizik Eğitimi ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2008

Haziran 2008

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Yıldız, F. (2008). Asal Sayılar Konusunun Proje Tabanlı Öğretim Modeli İle Öğretimi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2008

Haziran 2008

Tez Savunma (Doktora)

Pusmaz, A. ( 2008). Matematik Öğretmenlerinin Problem Çözme Sürecinin Belirlenmesi ve Bu Sürecin Geliştirilmesinde Web Tabanlı Mesleki Gelişim Çalışmasının Değerlendirilmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2008

Haziran 2008

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Akbaş, N. (2008). 10.Sınıf Öğrencilerinin Radyan Kavramına İlişkin Sahip Olduğu Yanılgıların Giderilmesine Yönelik Bir Öğretim Sürecinin İncelenmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2008

Haziran 2008

Tez Savunma (Doktora)

Arslan, A. (2008). Web Destekli Öğretimin İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Kaygısı Üzerine Etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD. - Marmara Üniversitesi

Temmuz-2007

Temmuz 2007

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Güler, E. (2007). Şifreleme Etkinlikleri İle İşlenen Modüler Aritmetik Konusunun Başarıya Etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2006

Haziran 2006

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Ekici, F. (2006). Akıllı Tahta Kullanımının İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Başarılarına Etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD. - Marmara Üniversitesi

Temmuz-2005

Temmuz 2005

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Öztuncay,S.F. (2005). NCTM Standartlarına Uygun Problem Çözme İşlenişinin Başarıya Etkisinin İncelenmesi Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2005

Haziran 2005

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Toklucu , M. (2005). Kesirler Konusunun Kitap Hazırlama Kriterlerine Uygun Olarak Hazırlanarak Anlatılmasının Başarıya Etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2005

Haziran 2005

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Yılmaz, M. (2005). Öğretim Teknolojileriyle İşlenen Derslerin Başarıya Etkilerinin İncelenmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD. - Marmara Üniversitesi

Temmuz-2003

Temmuz 2003

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Küpçü, A.R. (2003). Etkileşim Ünitesiyle Sunulan Bireyselleştirilmiş Öğretimin Matematik Öğretim Materyalinin Başarıya Etkisi Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD. - Marmara Üniversitesi

Temmuz-2003

Temmuz 2003

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Tabuk, M. (2003). İ.Ö 7.sınıflarında “ Çember, Daire ve Silindir” Konusunun Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Başarıya Etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2003

Haziran 2003

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Kabaca, M. (2003). Kavram Haritasının Bir Değerlendirme Aracı Olarak Kullanılması. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2003

Haziran 2003

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Bilici, B. (2003).Rekabetli Grup Çalışmasının Matematik Başarısına Etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD. - Marmara Üniversitesi

Temmuz-2002

Temmuz 2002

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Sertsöz, T. (2002). Okuduğunu Anlamanın Matematik Öğretimi Üzerine Etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD. - Marmara Üniversitesi

Temmuz-2001

Temmuz 2001

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Daşkafa, Ş. (2001). LGS ve ÖOS Sınavlarının M.E Müfredatına Uygunluğunun İncelenmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD. - Marmara Üniversitesi

Temmuz-2000

Temmuz 2000

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Cambaz, G.(2000). İlköğretimde Test ve Klasik Sınavların Değerlendirilmesi. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ABD. - Marmara Üniversitesi

Haziran-1998

Haziran 1998

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Günday, İ. (1998). Toplam Kalite Yönetimi ve Toplam Kalite Yönetimi ile İlköğretim 4.ve 5.sınıf Matematik Ders Başarısının Artırılması. Marmara Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği ABD. - Marmara Üniversitesi