The relationship between mathematical literacy and visual math literacy self-efficacy perceptions of middle school students


Creative Commons License

Katrancı Y., Şengül S.

PEGEM EĞİTİM VE ÖĞRETİM DERGİSİ, cilt.9, ss.1113-1138, 2019 (ESCI) identifier identifier

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 9
  • Basım Tarihi: 2019
  • Doi Numarası: 10.14527/pegegog.2019.036
  • Dergi Adı: PEGEM EĞİTİM VE ÖĞRETİM DERGİSİ
  • Derginin Tarandığı İndeksler: Emerging Sources Citation Index (ESCI), Scopus, TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.1113-1138
  • Anahtar Kelimeler: Mathematical literacy, Visual math literacy, Scale development, Middle school students, CONSTRUCT-VALIDITY
  • Marmara Üniversitesi Adresli: Evet