The relationship between mathematical literacy and visual math literacy self-efficacy perceptions of middle school students
Atıf İçin Kopyala
Katrancı Y., Şengül S.
PEGEM EĞİTİM VE ÖĞRETİM DERGİSİ, cilt.9, ss.1113-1138, 2019 (ESCI)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
9
-
Basım Tarihi:
2019
-
Doi Numarası:
10.14527/pegegog.2019.036
-
Dergi Adı:
PEGEM EĞİTİM VE ÖĞRETİM DERGİSİ
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Emerging Sources Citation Index (ESCI), Scopus, TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.1113-1138
-
Anahtar Kelimeler:
Mathematical literacy, Visual math literacy, Scale development, Middle school students, CONSTRUCT-VALIDITY
-
Marmara Üniversitesi Adresli:
Evet