Marmara Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
Araştırmacı Girişi
English
Tümü
Yayınlar
Projeler
Ödüller
Fikri Mülkiyet
Araştırmacılar
Tezler
Detaylı Arama
Ana Sayfa
Son Eklenen Yayınlar
Tam Öğrenme İlkeleri Doğrultusunda Farkl...
Tam Öğrenme İlkeleri Doğrultusunda Farklı Öğretim Yöntemleriyle İşlenen Matematik Dersinin Öğrencilerin Matematik Tutumlarına Etkisi
Atıf İçin Kopyala
ŞENGÜL S.
,
ZENGİN N.
Milli Eğitim Dergisi, ss.290-305, 2009 (Hakemli Dergi)
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
Basım Tarihi:
2009
Dergi Adı:
Milli Eğitim Dergisi
Sayfa Sayıları:
ss.290-305
Marmara Üniversitesi Adresli:
Evet