Matematik Okuryazarlığı Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Okuryazarlığı ile Görsel Matematik Okuryazarlığı Öz-yeterlik Algıları Arasındaki İlişki
Atıf İçin Kopyala
KATRANCI Y., ŞENGÜL S.
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, cilt.9, ss.1113-1138, 1900 (ESCI)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
9
-
Basım Tarihi:
1900
-
Dergi Adı:
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Emerging Sources Citation Index (ESCI), Scopus, TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.1113-1138
-
Marmara Üniversitesi Adresli:
Hayır