Akademik Unvanlar
-
2011 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2005 - 2011 Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2000 - 2005 Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
1998 - 2000 Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
1992 - 1998 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2011 - Devam Ediyor Profesör
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
-
2005 - 2011 Doçent
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
-
2000 - 2005 Yardımcı Doçent
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
-
1998 - 2000 Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
-
1992 - 1998 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
Verdiği Dersler
-
Yüksek Lisans Küreselleşme Ve Pazarlama
-
Yüksek Lisans Tüketici Davranışları
-
Yüksek Lisans Bütünleşik Pazarlama İletişimi
-
Yüksek Lisans Küresel Pazarlama
-
Lisans İhracat Yönetimi
-
Yüksek Lisans Uluslararası Markalaşma
-
Yüksek Lisans Uluslararası Markalaşma
-
Yüksek Lisans Global Pazarlama Stratejileri
-
Yüksek Lisans Uluslararası Pazarlama
Yönetilen Tezler
-
Davranışsal ekonomi açısından kaynak güvenilirliğinin belirleyicileri ve sosyal medya influencerları ile ilişkisi üzerine bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
S.ÖZDEMİR(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Yaşam seyri teorisi açısından aile kaynaklı sorunlar ve zaman perspektifinin kompulsif satın alma ve materyalizmle ilişkisi üzerine bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
A.KARAYILAN(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Stres, obsesyon ve sosyal kaygılar taşıyan insanların kompulsif satın alma davranışlarının incelenmesi
Pirtini S. (Danışman)
Y.OZAN(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Mobil uygulamalarla araç kiralama yapan tüketicilerin online müşteri deneyimi ve tekrar satın alma niyeti ile ilişkisi üzerine bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
D.ÖZTÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Dijital çağda pazarlama kararları açısından yeni pazar araştırma yöntemlerinden netnografinin kültür kodlarıyla ilişkisi ve bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
Ö.ÖZKURT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Uluslararası işletmecilik açısından tüketici davranışlarını etkileyen faktörler ve tüketici satın alma karar süreci üzerine fastfood sektöründe bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
C.GÜNER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Freight forwarder işletmelerinde denizyolu ihracat operasyon sürecinin hizmet kalitesindeki rolüne ilişkin bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
Ö.KILINÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
İçsel pazarlama uygulamalarının banka çalışanlarının müşteri yönlü davranışı ile ilişkisi ve bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
S.KUBAT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Yeni tüketici açısından kurumsal sosyal sorumluluk yaklaşımının kurumsal itibar ve tüketicilerin tavsiye etme niyetine etkisi üzerine bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
G.ÖZCAN(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Yeni ekonomi ve bilgi toplumunda entelektüel sermayenin yeni kuralları ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
T.ÖLMEZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Uluslararası pazarlama karması stratejilerinin ve Porter'ın Elmas modeli boyutlarının ihracatçı firmaların performanslarıyla ilişkisinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
M.SAĞLAM(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Rekabet avantajı açısından tedarik zinciri dayanıklılığı, tedarik zinciri bütünleşmesi ve yeşil pazarlama yönelimi ilişkileri üzerine bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
-
Pazarlama Yönetimi Yaklaşımıyla Kurumsal Yönetim Açısından Müşteri Memnuniyeti Endeksi ile İşletmelerin Pazarlama ve Finansal Performansı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi ve Bir Araştırma
Pirtini S. (Danışman)
Y.BÖLÜKBAŞI(Öğrenci), Doktora, 2019 -
ENDÜSTRİ 4.0 UYGULAMALARININ LOJİSTİK SEKTÖRÜNDE OPERASYONEL VERİMLİLİKLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Pirtini S. (Danışman)
-
Yeni Ekonomide Sosyal Medya Uygulaması, Pazar Bilgi Yönetimi ve Sosyal Medya Performansı İlişkisinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
Pirtini S. (Danışman)
Ö.HABİBOĞLU(Öğrenci), Doktora, 2019 -
İNTERNETTE FİYAT İNDİRİMLERİNİN ANLIK SATIN ALMA, BİLİŞSEL ÇELİŞKİ VE İADE NİYETİ ÜZERİNDE ETKİSİ
Pirtini S. (Danışman)
-
Benzersizlik İhtiyacının Marka Algısı Ve Satın Alma Niyeti İle İlişkisi: Moda Sektörü Üzerine Bir Araştırma
Pirtini S. (Danışman)
-
İŞLETMELERDE KÜRESEL REKABETİ ETKİLEYEN GÜÇLER VE ULUSAL REKABET AVANTAJI AÇISINDAN TURQUALITY UYGULAMASI
Pirtini S. (Danışman)
-
MÜŞTERİ DENEYİMİ YÖNETİMİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE MARKA SADAKATİNE ETKİSİ VE BİR UYGULAMA
Pirtini S. (Danışman)
-
E-TİCARETTE WEB SİTE ÖZELLİKLERİNİN E-SADAKAT ÜZERİNDEKİ ROLÜNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA
Pirtini S. (Danışman)
K.VALIYEV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Bilgi toplumunda dijital pazarlama stratejileri ve ağızdan ağıza pazarlama ilişkisi üzerine bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
Uluslararası pazarlama karması stratejilerinin ve Porter’ın elmas modeli boyutlarının ihracatçı firmaların performanslarıyla ilişkisinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
PİRTİNİ S. (Danışman)
-
E-ticarette web-site özelliklerinin e-sadakat üzerindeki rolüne ilişkin bir araştırma
PİRTİNİ S. (Danışman)
-
Online sanat tüketimini belirleyen faktörler ile online sanat platformları üzerinden sanat satın alma niyeti ilişkisi üzerine bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
-
Faktoring sektöründe stratejik pazarlama yönetim süreci açısından büyüme stratejileri ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
B.İRİKÖK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Tüketici ilgilenim ve ürün bilgi düzeylerinin satın alma kararları üzerindeki rolüne ilişkin bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
G.KANDEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Pazarlamada yeni bir araştırma yaklaşımı olarak nöropazarlamayla algı yönetimi ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
P.ALYAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
İçsel hizmet kalitesinin iç müşteri memnuniyetine etkisi ve algılanan dışsal hizmet değerinin müşteri sadakati ile ilişkisi üzerine bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
A.TEVFİK(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Tarım satış kooperatiflerinin pazarlama ve finansal performansında vergi muafiyet ve istisnalarının yeri ve önemi üzerine bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
Dijital pazarlamada gerçeğin sıfır anı yaklaşımı açısından elektronik ağızdan ağıza iletişimin tüketicilerin satın alma davranışı ile ilişkisi ve bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
-
Sosyal medyada kriz yönetimi ve kurumsal itibarla ilişkisi üzerine bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
MEDYADA ÇALIŞAN MEMNUNİYETİNDE İLETİŞİMİN ÖNEMİ VE ETKİSİ
Pirtini S. (Danışman)
A.BAŞKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
E-tüketim davranışları yaklaşımı ile yaşam tarzları üzerine bir araştırma: İstanbul örneği
Pirtini S. (Danışman)
-
Uluslararası girişimci KOBİ'lerde e-pazarlama odaklılık ve web sitesi kullanımı: Küresel doğan işletmeler üzerine bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
B.KAPLAN(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Çalışan kişilik özellikleri perspektifiyle içsel pazarlama stratejileri ve içsel hizmet kalitesi ilişkisi üzerine bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
-
Pazarlama 3.0 açısından kurumsal sosyal sorumluluk algısının müşteri tatmini ve müşteri sadakatiyle ilişkisi üzerine bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
Ş.GİZEM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Kurumsal sosyal sorumluluğun tüketicilerin satın alma niyeti ile ilişkisi üzerine bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
-
Uluslararası girişimci kobilerde e-pazarlama odaklılık ve web sitesi kullanımı : küresel doğan işletmeler üzerine bir araştırma
PİRTİNİ S. (Danışman)
-
Stratejik pazarlama açısından ülke menşei imajı ile marka imajı arasındaki ilişki ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
Lüks tüketim algısı ve lüks tüketim odaklı tüketici davranışları üzerine bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
S.GAMZE(Öğrenci), Doktora, 2014 -
E-müşterilerin hedonik "hazcı" tüketim davranışlarını belirleyen faktörler ve bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
B.GÜLER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Tüketici deneyim kalitesi algısının tüketici sadakati ve ağızdan ağıza iletişim üzerindeki etkisine yönelik bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
-
Marka iletişim stratejileri açısından sosyal medyanın pazarlama iletişim aracı olarak kullanılması ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
Sürdürülebilir tüketim açısından giysi satın alma-elden çıkarma davranışında güdüsel satın alma ve materyalist eğilim ilişkisi üzerine bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
N.TAMER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Pazarlamada müşteri değeri yaratan stratejiler açısından entelektüel sermaye ve sigorta sektöründe bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
Tedarik zinciri yönetiminde güç ilişkisinin stratejik boyutu ve tedarikçi tatmini üzerine bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
Olumsuz reklam içeriğinin hatırlama üzerinde etkisi
Pirtini S. (Danışman)
D.ÇAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Kooperatiflerde bütünleşik pazarlama iletişimi ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
Kamu kurumlarının konut uygulamalarının yapı kooperatiflerinin konut uygulamaları ile talep yönünden karşılaştırılması ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
Mobil operatörlerde katma değerli servislerin stratejik pazarlama planlaması ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
Pazarlamada postmodern yaklaşım açısından müşteri deneyimi yönetimi ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
Havayolu taşımacılığında müşteri değeri ve fuzzy matematiği açısından acentelerin müşteri kârlılığının hesaplanmasına yönelik bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
Kooperatiflerde pazarlama yönetimi açısından sosyal pazarlama ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
Kooperatif işletmelerde tutundurma faaliyetlerinin etkinliği açısından bütünleşik pazarlama iletişimi ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
Zincir mağazalardaki insert çalışmaları ile tüketicilerin satın alma davranışları arasındaki ilişki ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
Hizmet sektöründe algılanan kalitenin tüketici odaklı marka değerine etkisi ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
Mağaza özellikleri açısından tüketicilerin mağaza sadakat düzeyinin belirlenmesi ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
Turizm pazarlamasında turistik tüketici davranışları açısından tatil satın alma sürecinin özellikleri ve Alanya üzerinde bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
İlişkisel alışverişin müşterinin değer algısı üzerindeki etkileri açısından algılanan değer- memnuniyet ve sadakat ilişkisine yönelik bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
Değişen pazarlama anlayışı açısından müşteri sadakati yaratmada ilişkisel pazarlama ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
Uluslararası ticarette teknik engeller ve ürün standartları açısından ce uygunluk işareti ve makina imalatı yapan firmaların ihracatına etkisi üzerine bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
Sigorta pazarlamasında bireysel emeklilik hizmetlerinin planlanması ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
Uluslararası pazarlamada gümrük birliğinin statik etkileri
Pirtini S. (Danışman)
B.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Konut yapı kooperatiflerinde pazarlama stratejilerinin rekabet üstünlüğü yaratması ve mortgage sisteminin konut yapı kooperatiflerinin pazarlama stratejilerine etkileri
Pirtini S. (Danışman)
-
Uluslararası pazarlamada Gümrük Birliği’nin statik etkleri
PİRTİNİ S. (Danışman)
-
Hizmet pazarlaması açısından mali müşavirlik hizmetlerinde pazarlama yönetim süreci ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
Lojistik yönetimi açısından üçüncü parti işletmelerinin tedarik zincirindeki rolü ve bir uygulama
PİRTİNİ S. (Danışman)
-
Lojistik yönetimi açısından üçüncü parti lojistik işletmelerinin tedarik zincirindeki rolü ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
İ.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Bankaların internet bankacılığını kullanan müşterilerinin tutumlarına ilişkin değerlendirmeleri ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
Tüketici davranışları açısından satış promosyonlarının tüketicilerin marka tercihi üzerindeki etkileri ve kozmetik sektöründe bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
İhracat firmalarının fiyat stratejileri ve tekstil sektöründen bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
İnternette pazarlama yaklaşımı açısından dağıtım kanallarında tedarik zinciri yönetimi ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
Satış organizasyonlarında kilit müşteri yönetimi uygulamalarının müşteri memnuniyeti yaratma üzerindeki önem ve rolü
PİRTİNİ S. (Danışman)
-
Stratejik pazarlama açısından özel emeklilik fonları ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
Müşteri sadakat programlarının müşteri tatmini üzerindeki etkisi ve akaryakıt sektöründe sadakat kartları üzerine bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
C.AYAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Marka konumlandırmanın marka bağımlılığı üzerine etkisi ve basın sektöründe bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
G.KARACA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
İnternet ortamında tutundurma faaliyetlerinin yürütülmesi açısından reklam ve internet reklam yöntemlerinden banner reklamlar üzerine bir uygulama
PİRTİNİ S. (Danışman)
-
İnternet ortamında tutundurma faaliyetlerinin yürütülmesi açısından reklam ve internet reklam yöntemlerinden banner reklam üzerine bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
S.GÜRGE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Müşteri sadakat programlarının müşteri tatmini üzerindeki etkisi ve akaryatık sektöründe sadakat kartları üzerine bir uygulama
PİRTİNİ S. (Danışman)
-
Satış organizasyonlarında kilit müşteri yönetimi uygulamalarının müşteri memnuniyeti yaratma üzerindeki rolü ve önemi
Pirtini S. (Danışman)
S.ÇETİNEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Perakendeci seçim süreci açısından perakendeci markasının tüketicilerin satın alma davranışı üzerindeki etkileri ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
İşletmelerin pazarlama stratejilerinin başarısında müşteri ilişkileri yönetiminin etkisi ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
Marka konumlandırmanın marka bağımlılığı yaratma üzerine etkisi ve basın sektöründe bir uygulama
PİRTİNİ S. (Danışman)
-
Uluslararası pazarlamada reklam mesajı yaratılmasında kültür ve önemi
Pirtini S. (Danışman)
-
İşletmelerde dağıtım kanalı seçimi, seçime etki eden faktörler ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
K.OZAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
İşletmelerde dağıtım kanalı seçimi, seçinme etki eden faktörler ve bir uygulama
PİRTİNİ S. (Danışman)
-
Tüketici satın alma davranışına marka sadakatinin etkisi ve otomotiv sektörü üzerine bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
-
Parekendeci bir işletme olan tüketim kooperatiflerinde veri tabanına dayalı pazarlama sistemi ve ORKO üzerinde bir uygulama
PİRTİNİ S. (Danışman)
-
Perakendeci bir işletme olan tüketim kooperatiflerinde veri tabanına dayalı pazarlama sistemi ve ORKO üzerinde bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
Ö.BAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
Pazarlama yönetimi açısından departmanlı mağazalarda algılanan hizmet kalitesinin tüketicilerin davranış eğilimleri ve demografik özellikleriyle ilişkisi
Pirtini S. (Danışman)
Verdiği Kurs ve Eğitimler
-
2021 - 2021 SATIŞ BECERİLERİ
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
-
2021 - 2021 Müşteri Odaklı Kanal Yönetimi Omnichannel
Akademik Birimler - Sertifika Programı
-
2021 - 2021 Müşteri Odaklı Kanal Yönetimi Omnichannel-2
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
-
2020 - 2020 Müşteri Odaklı Pazarlama
Sürekli Eğitim Merkezi - Kurs
-
2020 - 2020 Markalaşma ve Sürdürülebilirlik Seranit Satış Geliştirme Programı
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
-
2020 - 2020 Stratejik Pazarlama Seranit Satış Yönetici Geliştirme Programı
Sürekli Eğitim Merkezi - Kurs
-
2019 - 2019 Müşteri İlişkileri Yönetimi Turkcell İleri Eğitim Sertifika Programı
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
-
2019 - 2019 Teknoloji ve Dijital Dönüşüm, Turkcell İleri Eğitim Sertifika Programı
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
-
2019 - 2019 Turkcell İleri Eğitim Sertifika Programı Teknoloji ve Dijital Dönüşüm
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
-
2019 - 2019 Turkcell İleri Eğitim Sertifika Programı, Tüketici Davranışları
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
-
2019 - 2019 Turkcell İleri Sertifika Eğitim Programı Müşteri İlişkileri Yönetimi
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
-
2019 - 2019 Turkcell İleri Eğitim Sertifika Programı Tüketici Davranışları
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
-
2019 - 2019 Türkcell İleri Eğitim Sertifika Programı, Müşteri İlişkileri Yönetimi
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
-
2019 - 2019 Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar ve Marka Konumlandırma Turkcell İleri Eğitim Sertifika Programı
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
-
2019 - 2019 Turkcell İleri Eğitim Sertifika Programı Müşteri İlişkiler Yönetimi
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
-
2019 - 2019 Turkcell İleri Eğitim Sertifika Programı Müşteri İlişkileri Yönetimi
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
-
2019 - 2019 SOSYAL MEDYADA MARKA YÖNETİMİ VE DİJİTAL MARKA İLETİŞİMİ
Uygulama Araştırma Merkezi - Sertifika Programı
-
2019 - 2019 MARMARA ÜNİVERSİTESİ YAPI KREDİ BANKASI KURUMSAL SOSYAL MEDYA VE DİJİTAL PAZARLAMA EĞİTİMİ
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
-
2019 - 2019 MARMARA ÜNİVERSİTESİ YAPI KREDİ BANKASI KURUMSAL SOSYAL MEDYA VE DİJİTAL PAZARLAMA EĞİTİMİ MARKA İLETİŞİMİ, MARKA KONUMLANDIRILMASI
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
-
2019 - 2019 SOSYAL MEDYA SERTİFİKA PROGRAMI 2019
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı