SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Çocukluk Döneminde Yaşanan Sosyo-Ekonomik ve Duygusal Yoksunluğun Kompulsif Satın Almaya Etkisi Üzerine Kavramsal Bir Çalışma
Turkish Journal of Marketing Research
, cilt.1, sa.2, ss.113-128, 2022 (Hakemli Dergi)
Online Satın Alma Sürecinde Sürü Davranışının Kaynak Güvenilirliğine Etkisi Üzerine Kavramsal Bir Çalışma
Erzurum Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2022, sa.10, ss.10-20, 2022 (Hakemli Dergi)
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI AÇISINDAN KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞINA YÖNELİK KAVRAMSAL BİR ÇALIŞMA
Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.23, ss.407-430, 2022 (Hakemli Dergi)
YENİ EKONOMİ VE BİLGİ TOPLUMUNDA ENTELEKTÜEL SERMAYENİN FİRMA PERFORMANSINA ETKİLERİ VE BİR UYGULAMA
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.42, ss.1322-1342, 2021 (Hakemli Dergi)
E-PERAKENDECİLERİN BİLGİ YÖNETİMİ VE TÜKETİCİ ÇEVRİMİÇİ GÜVEN UNSURLARINA İLİŞKİN UYGULAMALARI: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA
Journal of Research in Business
, cilt.6, sa.2, ss.303-318, 2021 (Hakemli Dergi)
A Research On The Relatıon Of Fırms’socıal Medıa Performance Goals Wıth Technology-Organızatıon-Envıronment Framework
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.23, sa.01, ss.393-406, 2021 (Hakemli Dergi)
Pazarlama Yönetimi Açısından Yaşam Tarzı Araştırmalarının Sistematik İncelemesi Üzerine Bir İçerik Analizi
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.40, ss.260-286, 2021 (Hakemli Dergi)
Pazarlamada Yeni Eğilimler Açısından Nöropazarlama Ve Algı Yönetimi Üzerine Bir Araştırma
Öneri Dergisi
, cilt.16, sa.55, ss.311-341, 2021 (Hakemli Dergi)
Study Of Toe Framework Wıth Content Analysıs In The Use Of Marketıng Management
Beykoz Akademi Dergisi
, cilt.08, sa.02, ss.396-413, 2020 (Hakemli Dergi)
COVID-19 SÜRECİNDE VE POST-PANDEMİ DÖNEMİNDE YAŞAM TARZI AÇISINDAN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARININ DEĞİŞEN EĞİLİMİ ÜZERİNE KAVRAMSAL BİR ÇALIŞMA
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.37, ss.81-103, 2020 (Hakemli Dergi)
LOJİSTİK SEKTÖRÜNDE ENDÜSTRİ 4.0 UYGULAMALARININ OPERASYONEL VERİMLİLİĞE ETKİSİ
BUSINESS & MANAGEMENT STUDIES: AN INTERNATIONAL JOURNAL
, cilt.8, sa.1, ss.371-395, 2020 (Hakemli Dergi)
İŞLETMELERDE KÜRESEL REKABETİ ETKİLEYEN GÜÇLER VE ULUSALREKABET AVANTAJI AÇISINDAN TURQUALITY UYGULAMASI1
Academic Review of Humanities and Social Sciences
, cilt.3, sa.1, ss.190-211, 2020 (Hakemli Dergi)
ULUSLARARASI PAZARLAMA KARMASI STRATEJİLERİNİN İHRACAT PERFORMANSI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SEKTÖRLER ARASI KARŞILAŞTIRMA
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, ss.433-459, 2019 (Hakemli Dergi)
SOSYAL MEDYADA KRİZ YÖNETİMİ VE KURUM İTİBARI İLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR MODEL UYGULAMASI
KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ İ.İ.B.F DERGİSİ
, cilt.7, ss.1-18, 2018 (Hakemli Dergi)
Bütünleşik Pazarlama İlişkisi Çerçevesinde Fiyat İletişimi ve Yüksek-Düşük FiyatDüzeylerinin Çağrışımları Üzerine Bir Odak Grup Çalışması
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.297-308, 2014 (Hakemli Dergi)
Bütünleşik Pazarlama İletişimi Yaklaşımı Açısından Gerilla Pazarlaması ve Bir Uygulama
ÖNERİ - Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.32, ss.51-59, 2009 (Hakemli Dergi)
A Knowledge Based Cost Relationship Between the Environmental Accounting Information and Environmental Marketing Information Systems in the Companies. Importance of Communication. A Case Study
Academy of Economic Studies in Bucharest, Accounting and Management Information Systems
, sa.26, ss.22-42, 2008 (Hakemli Dergi)
Communication Related Dimensions of TQM From the Point of Marketing and Customer Satisfaction View
T.C. Selçuk Üniversitesi İ.İ.B.F. Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar
, cilt.3, sa.6, ss.180-194, 2003 (Hakemli Dergi)
YENİ BİLİŞİM EKONOMİLERİNDE LOJİSTİK YÖNETİMİ VE ESASLARI
Öneri Dergisi
, cilt.13, sa.14, ss.73-76, 2000 (Hakemli Dergi)
Bir Pazarlama Yöntemi Olan Franchising Sisteminde Vergi Ve Muhasebe Uygulamaları
Vergi Dünyası Dergisi
, sa.189, ss.133-147, 1997 (Hakemli Dergi)
Siyasal İletişim ve Seçim Kampanyaları
İktisat Dergisi
, cilt.30, sa.353-354, ss.76-80, 1994 (Hakemli Dergi)
TÜRKİYE İLLERİNİ KAPSAYAN BİR ŞEBEKE MİNİMİZASYON UYGULAMASI
Öneri Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.34-42, 1994 (Hakemli Dergi)
Sosyal Pazarlama Yaklaşımında Tüketicinin Korunması
Pazarlama Dünyası Dergisi
, 1993 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The research on the impact of service quality and perceived service value on customer satisfaction and loyalty : Case of Healthcare Institution
3rd Annual International Conference on Social Sciences, 26 - 28 Ekim 2017
The research on the relationship between internal marketing strategies and internal service quality through the perspectiveof five factor personality traits among employees
2nd ANNUAL INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, 02 Haziran 2016 - 02 Haziran 2017
A Qualitative Research On Consumer Perceptions of Two Visual Components Of Brands Namely Logos and Mascots
Yeditepe International Research Conference on Business Strategies, İstanbul, Türkiye, 13 Haziran - 15 Ağustos 2008, ss.723-737
“Who Does the Housework? Turkish Consumer Responses to Gendered Role Portrayals in Advertisements”
6th International Symposium Communication In The Millennium In Cooperation with University of Texas at Austin (USA) Anadolu University (Turkey) Istanbul University (Turkey), Hosted by Istanbul University, ist, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008
The Ethics of Retailers: A Study on Ethical Perceptions of Turkish Retailing Sales Professionals
Proceedings CEIB 2006 Thirteenth Annual, South Dakota International Business Conference, Hosted by Northern State University Center of Excellence in International Business, Amerika Birleşik Devletleri, 4 Kasım - 09 Mart 2006
Perakendeci Seçim Süreci Açısından Perakendeci Markasının Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkileri Üzerine Bir Araştırma
10. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 16 Kasım 2005, ss.133-150
Competing Globally in Healthcare Markets: An Examination of Service Quality in Private Hospitals
11th Recent Advences in Retailing&Services Science Conference, Prag, Praha, Çek Cumhuriyeti, 18 - 20 Haziran 2004
Factors Affecting Movie Choce Behavior: Examination of Choice for Domestic and Foreign Movies
11th Recent Advences in Retailing&Services Science Conference, Prag, Praha, Çek Cumhuriyeti, 18 - 20 Haziran 2004
Willingness of Turkish Consumer in Accepting Internet Banking
11th Recent Advences in Retailing&Services Science Conference, Praha, Çek Cumhuriyeti, 18 - 20 Haziran 2004
“The Importance of the Brand Name on Purchase Decisions Regarding Brand Communication Perspective: An Empirical Research”,
The Second International Symposium Communication in the Millennium, 17 - 19 Mart 2004
Kitap & Kitap Bölümleri
Konteyner Deniz ve Liman İşletmeciliği
Konteyner Deniz ve Liman İşletmeciliği, Murat Erdal, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2017
Pazarlamada Dağıtım Kanalı Yönetimi Kararları Açısından İşlem Maliyeti Analizi (Transaction Cost Analysis)
Pazarlama Teorileri, Serap Çabuk, Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.373-384, 2014
Pazarlama İletişiminde Değer Yaratma Aracı Olarak Sosyal Medya ve Sosyal Ağlar
Sosyal Medya ve Ağ Toplumu 1 Kitle İletişiminde Yaşanan Değişimler, Can Bilgili,Gülüm Şener, Editör, Grafik Tasarım Yayıncılık Sanayii Limited Şirketi, İstanbul, ss.203-212, 2013
İşletme Markası Değişimi: Teorik Bir Yaklaşım
21 Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri, Emine Çobanoğlu, F. Zeynep Bilgin ve Sahavet Gürdal, Editör, Detay, Ankara, ss.45-55, 2013
Değer Yaratıcı Unsurlar ve Pazarlama Performansı Açısından Entellektüel Sermayenin Maddi Varlıklara Dönüştürülmesi: Kavramsal Bir Çerçeve
Pazarlama İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar, Nimet Uray, Şebnem Burnaz, Elif Karaosmanoğlu, A. Banu Elmadağ Baş, Gonca Ulubaşoğlu, Canan Aktan, Melek Demiray, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş, İstanbul, ss.187-206, 2011
Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2010
Değer Pazarlaması
Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, İnci Varinli,Kahraman Çatı, Editör, Detay Yayıncılık, İstanbul, ss.57-72, 2008
Uluslararası pazarlara giriş stratejileri
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2007
Dağıtım Kanallarında İlişkisel Sermaye Yönetimi
Pazarlamada Yeni Açılımlarla Üstünlük Sağlama, A. Müge Yalçın,F. Zeynep Bilgin,Emine Çobanoğlu, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.127-132, 2006
Siyasal İletişim Çerçevesinde Siyaset ve Medya İlişkilerine Eleştirel Bir Yaklaşım
Medyada Olmayanlar, Can Bilgili, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.127-134, 2006
Pazarlama Yönetimi Açısından Entelektüel Sermaye
Türkmen Kitabevi, 2004
İhracat Uygulamaları Pazarlama Yönlü Bir Yaklaşım
Türkmen Kitabevi, İstanbul, 2004