Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Siyasal İletişim ve Seçim Kampanyaları

İktisat Dergisi , cilt.30, sa.353-354, ss.76-80, 1994 (Hakemli Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

BORN GLOBAL COMPANIES’ E-MARKETING ORIENTATION IN ANEMERGING COUNTRY CONTEXT: THE CASE OF TURKEY

28th Annual Conference International Marketing in the Age of Business – Government – Industry Linkages, Ankara, Türkiye, 17 - 20 Haziran 2019, ss.19-20

A Qualitative Research On Consumer Perceptions of Two Visual Components Of Brands Namely Logos and Mascots

Yeditepe International Research Conference on Business Strategies, İstanbul, Türkiye, 13 Haziran - 15 Ağustos 2008, ss.723-737

“Who Does the Housework? Turkish Consumer Responses to Gendered Role Portrayals in Advertisements”

6th International Symposium Communication In The Millennium In Cooperation with University of Texas at Austin (USA) Anadolu University (Turkey) Istanbul University (Turkey), Hosted by Istanbul University, ist, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008

The Ethics of Retailers: A Study on Ethical Perceptions of Turkish Retailing Sales Professionals

Proceedings CEIB 2006 Thirteenth Annual, South Dakota International Business Conference, Hosted by Northern State University Center of Excellence in International Business, Amerika Birleşik Devletleri, 4 Kasım - 09 Mart 2006

Factors Affecting Movie Choce Behavior: Examination of Choice for Domestic and Foreign Movies

11th Recent Advences in Retailing&Services Science Conference, Prag, Praha, Çek Cumhuriyeti, 18 - 20 Haziran 2004

Willingness of Turkish Consumer in Accepting Internet Banking

11th Recent Advences in Retailing&Services Science Conference, Praha, Çek Cumhuriyeti, 18 - 20 Haziran 2004

Competing Globally in Healthcare Markets: An Examination of Service Quality in Private Hospitals

11th Recent Advences in Retailing&Services Science Conference, Prag, Praha, Çek Cumhuriyeti, 18 - 20 Haziran 2004

Kitap & Kitap Bölümleri

Konteyner Deniz ve Liman İşletmeciliği

Konteyner Deniz ve Liman İşletmeciliği, Murat Erdal, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2017

Pazarlamada Dağıtım Kanalı Yönetimi Kararları Açısından İşlem Maliyeti Analizi (Transaction Cost Analysis)

Pazarlama Teorileri, Serap Çabuk, Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.373-384, 2014

Pazarlama İletişiminde Değer Yaratma Aracı Olarak Sosyal Medya ve Sosyal Ağlar

Sosyal Medya ve Ağ Toplumu 1 Kitle İletişiminde Yaşanan Değişimler, Can Bilgili,Gülüm Şener, Editör, Grafik Tasarım Yayıncılık Sanayii Limited Şirketi, İstanbul, ss.203-212, 2013

Sürdürülebilir Pazarlama Yönetiminde Başarıı Etkileyen Unsurlar ve Sürdürülebilir Rekabetçi Üstünlük

21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri, Emine Çobanoğlu,F. Zeynep Bilgin,Sahavet Gürdal, Editör, Detay Yayıncılık, İstanbul, ss.58-68, 2013 Creative Commons License

Değer Yaratıcı Unsurlar ve Pazarlama Performansı Açısından Entellektüel Sermayenin Maddi Varlıklara Dönüştürülmesi: Kavramsal Bir Çerçeve

Pazarlama İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar, Nimet Uray, Şebnem Burnaz, Elif Karaosmanoğlu, A. Banu Elmadağ Baş, Gonca Ulubaşoğlu, Canan Aktan, Melek Demiray, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş, İstanbul, ss.187-206, 2011

Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2010

Öğrenen İlişkiyi Öğrenmek

Benim Maaşımı Kim Ödüyor? Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayınları, İstanbul, ss.75-90, 2009

Değer Pazarlaması

Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, İnci Varinli,Kahraman Çatı, Editör, Detay Yayıncılık, İstanbul, ss.57-72, 2008

Dağıtım Kanallarında İlişkisel Sermaye Yönetimi

Pazarlamada Yeni Açılımlarla Üstünlük Sağlama, A. Müge Yalçın,F. Zeynep Bilgin,Emine Çobanoğlu, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.127-132, 2006

Siyasal İletişim Çerçevesinde Siyaset ve Medya İlişkilerine Eleştirel Bir Yaklaşım

Medyada Olmayanlar, Can Bilgili, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.127-134, 2006

Metrikler

Yayın

71

Tez Danışmanlığı

91

Açık Erişim

59
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları