Yayınlar & Eserler

Makaleler 47
Tümü (47)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (28)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 14

1. BORN GLOBAL COMPANIES’ E-MARKETING ORIENTATION IN ANEMERGING COUNTRY CONTEXT: THE CASE OF TURKEY

28th Annual Conference International Marketing in the Age of Business – Government – Industry Linkages, Ankara, Türkiye, 17 - 20 Haziran 2019, ss.19-20, (Özet Bildiri)

5. A Qualitative Research On Consumer Perceptions of Two Visual Components Of Brands Namely Logos and Mascots

Yeditepe International Research Conference on Business Strategies, İstanbul, Türkiye, 13 Haziran - 15 Ağustos 2008, ss.723-737, (Tam Metin Bildiri)

6. “Who Does the Housework? Turkish Consumer Responses to Gendered Role Portrayals in Advertisements”

6th International Symposium Communication In The Millennium In Cooperation with University of Texas at Austin (USA) Anadolu University (Turkey) Istanbul University (Turkey), Hosted by Istanbul University, ist, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)

7. Who Does the Housework Turkish Consumer Responses to Gendered Role Portrayals in Advertisements

Communication in the Millennium, 6th International Symposium, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, cilt.1, ss.313-333, (Tam Metin Bildiri)

8. The Ethics of Retailers: A Study on Ethical Perceptions of Turkish Retailing Sales Professionals

Proceedings CEIB 2006 Thirteenth Annual, South Dakota International Business Conference, Hosted by Northern State University Center of Excellence in International Business, Amerika Birleşik Devletleri, 4 Kasım - 09 Mart 2006, (Tam Metin Bildiri)

10. Willingness of Turkish Consumer in Accepting Internet Banking

11th Recent Advences in Retailing&Services Science Conference, Praha, Çek Cumhuriyeti, 18 - 20 Haziran 2004, (Özet Bildiri)

11. Competing Globally in Healthcare Markets: An Examination of Service Quality in Private Hospitals

11th Recent Advences in Retailing&Services Science Conference, Prag, Praha, Çek Cumhuriyeti, 18 - 20 Haziran 2004, (Özet Bildiri)

12. Factors Affecting Movie Choce Behavior: Examination of Choice for Domestic and Foreign Movies

11th Recent Advences in Retailing&Services Science Conference, Prag, Praha, Çek Cumhuriyeti, 18 - 20 Haziran 2004, (Özet Bildiri)

13. “The Importance of the Brand Name on Purchase Decisions Regarding Brand Communication Perspective: An Empirical Research”,

The Second International Symposium Communication in the Millennium, 17 - 19 Mart 2004, (Tam Metin Bildiri)

14. İşletmelerde Rekabet Avantajı Yaratması Açısından Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin (CRM) Esasları ve Strateji Oluşturma

7.ULUS PAZARLAMA KONGRESİ, Afyonkarahisar, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2002, ss.153-170, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 15

1. Konteyner Deniz ve Liman İşletmeciliği

Konteyner Deniz ve Liman İşletmeciliği, Murat Erdal, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2017

2. Pazarlamada Dağıtım Kanalı Yönetimi Kararları Açısından İşlem Maliyeti Analizi (Transaction Cost Analysis)

Pazarlama Teorileri, Serap Çabuk, Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.373-384, 2014

3. İşletme Markası Değişimi: Teorik Bir Yaklaşım

21 Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri, Emine Çobanoğlu, F. Zeynep Bilgin ve Sahavet Gürdal, Editör, Detay, Ankara, ss.45-55, 2013

4. Sürdürülebilir Pazarlama Yönetiminde Başarıı Etkileyen Unsurlar ve Sürdürülebilir Rekabetçi Üstünlük

21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri, Emine Çobanoğlu,F. Zeynep Bilgin,Sahavet Gürdal, Editör, Detay Yayıncılık, İstanbul, ss.58-68, 2013 Creative Commons License

5. Pazarlama İletişiminde Değer Yaratma Aracı Olarak Sosyal Medya ve Sosyal Ağlar

Sosyal Medya ve Ağ Toplumu 1 Kitle İletişiminde Yaşanan Değişimler, Can Bilgili,Gülüm Şener, Editör, Grafik Tasarım Yayıncılık Sanayii Limited Şirketi, İstanbul, ss.203-212, 2013

6. Değer Yaratıcı Unsurlar ve Pazarlama Performansı Açısından Entellektüel Sermayenin Maddi Varlıklara Dönüştürülmesi: Kavramsal Bir Çerçeve

Pazarlama İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar, Nimet Uray, Şebnem Burnaz, Elif Karaosmanoğlu, A. Banu Elmadağ Baş, Gonca Ulubaşoğlu, Canan Aktan, Melek Demiray, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş, İstanbul, ss.187-206, 2011

8. Öğrenen İlişkiyi Öğrenmek

Benim Maaşımı Kim Ödüyor? Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayınları, İstanbul, ss.75-90, 2009

9. Değer Pazarlaması

Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, İnci Varinli,Kahraman Çatı, Editör, Detay Yayıncılık, İstanbul, ss.57-72, 2008

11. Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri Beta Yayınları

Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri Beta Yayınları, Emrah Cengiz, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2007

12. Dağıtım Kanallarında İlişkisel Sermaye Yönetimi

Pazarlamada Yeni Açılımlarla Üstünlük Sağlama, A. Müge Yalçın,F. Zeynep Bilgin,Emine Çobanoğlu, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.127-132, 2006

13. Siyasal İletişim Çerçevesinde Siyaset ve Medya İlişkilerine Eleştirel Bir Yaklaşım

Medyada Olmayanlar, Can Bilgili, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.127-134, 2006
Metrikler

Yayın

76

Yayın (WoS)

1

Atıf (Scholar)

185

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

10

Tez Danışmanlığı

90

Açık Erişim

58
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları