Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
1993 - 1998
1993 - 1998Doktora
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
1991 - 1993
1991 - 1993Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
1986 - 1991
1986 - 1991Lisans
Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, İletişim Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
1998
1998Doktora
İhracat dağıtım kanallarında işlem maliyetleri yaklaşımı açısından kontrolün belirlenmesi ve bir uygulama
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2011 - Devam Ediyor
2011 - Devam EdiyorProf. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
2005 - 2011
2005 - 2011Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
2000 - 2005
2000 - 2005Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
1998 - 2000
1998 - 2000Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
1992 - 1998
1992 - 1998Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2011 - Devam Ediyor
2011 - Devam EdiyorProfesör
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Profesör
2005 - 2011
2005 - 2011Doçent
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Doçent
2000 - 2005
2000 - 2005Yardımcı Doçent
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Yardımcı Doçent
1998 - 2000
1998 - 2000Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Öğretim Görevlisi Dr.
1992 - 1998
1992 - 1998Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Araştırma Görevlisi
Yönetilen Tezler
2023
2023Doktora
Yaşam seyri teorisi açısından aile kaynaklı sorunlar ve zaman perspektifinin kompulsif satın alma ve materyalizmle ilişkisi üzerine bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
A.KARAYILAN(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Davranışsal ekonomi açısından kaynak güvenilirliğinin belirleyicileri ve sosyal medya influencerları ile ilişkisi üzerine bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
S.ÖZDEMİR(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Mobil uygulamalarla araç kiralama yapan tüketicilerin online müşteri deneyimi ve tekrar satın alma niyeti ile ilişkisi üzerine bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
D.ÖZTÜRK(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Dijital çağda pazarlama kararları açısından yeni pazar araştırma yöntemlerinden netnografinin kültür kodlarıyla ilişkisi ve bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
Ö.ÖZKURT(Öğrenci)
2022
2022Doktora
Stres, obsesyon ve sosyal kaygılar taşıyan insanların kompulsif satın alma davranışlarının incelenmesi
Pirtini S. (Danışman)
Y.OZAN(Öğrenci)
2021
2021Doktora
Yeni tüketici açısından kurumsal sosyal sorumluluk yaklaşımının kurumsal itibar ve tüketicilerin tavsiye etme niyetine etkisi üzerine bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
G.ÖZCAN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Uluslararası işletmecilik açısından tüketici davranışlarını etkileyen faktörler ve tüketici satın alma karar süreci üzerine fastfood sektöründe bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
C.GÜNER(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Freight forwarder işletmelerinde denizyolu ihracat operasyon sürecinin hizmet kalitesindeki rolüne ilişkin bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
Ö.KILINÇ(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
İçsel pazarlama uygulamalarının banka çalışanlarının müşteri yönlü davranışı ile ilişkisi ve bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
S.KUBAT(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Yeni ekonomi ve bilgi toplumunda entelektüel sermayenin yeni kuralları ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
T.ÖLMEZ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
E-TİCARETTE WEB SİTE ÖZELLİKLERİNİN E-SADAKAT ÜZERİNDEKİ ROLÜNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA
Pirtini S. (Danışman)
K.VALIYEV(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
E-ticarette web-site özelliklerinin e-sadakat üzerindeki rolüne ilişkin bir araştırma
PİRTİNİ S. (Danışman)
K.Valiyev(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Yeni Ekonomide Sosyal Medya Uygulaması, Pazar Bilgi Yönetimi ve Sosyal Medya Performansı İlişkisinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
Pirtini S. (Danışman)
Ö.HABİBOĞLU(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
MÜŞTERİ DENEYİMİ YÖNETİMİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE MARKA SADAKATİNE ETKİSİ VE BİR UYGULAMA
Pirtini S. (Danışman)
I.BASHIROV(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Uluslararası pazarlama karması stratejilerinin ve Porter’ın elmas modeli boyutlarının ihracatçı firmaların performanslarıyla ilişkisinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
PİRTİNİ S. (Danışman)
M.Sağlam(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Rekabet avantajı açısından tedarik zinciri dayanıklılığı, tedarik zinciri bütünleşmesi ve yeşil pazarlama yönelimi ilişkileri üzerine bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
Ç.ÖZKAN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
İŞLETMELERDE KÜRESEL REKABETİ ETKİLEYEN GÜÇLER VE ULUSAL REKABET AVANTAJI AÇISINDAN TURQUALITY UYGULAMASI
Pirtini S. (Danışman)
E.CİHAD(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Benzersizlik İhtiyacının Marka Algısı Ve Satın Alma Niyeti İle İlişkisi: Moda Sektörü Üzerine Bir Araştırma
Pirtini S. (Danışman)
E.MAHMUDOV(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Bilgi toplumunda dijital pazarlama stratejileri ve ağızdan ağıza pazarlama ilişkisi üzerine bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
T.NGOC(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Pazarlama Yönetimi Yaklaşımıyla Kurumsal Yönetim Açısından Müşteri Memnuniyeti Endeksi ile İşletmelerin Pazarlama ve Finansal Performansı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi ve Bir Araştırma
Pirtini S. (Danışman)
Y.BÖLÜKBAŞI(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Uluslararası pazarlama karması stratejilerinin ve Porter'ın Elmas modeli boyutlarının ihracatçı firmaların performanslarıyla ilişkisinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
M.SAĞLAM(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
İNTERNETTE FİYAT İNDİRİMLERİNİN ANLIK SATIN ALMA, BİLİŞSEL ÇELİŞKİ VE İADE NİYETİ ÜZERİNDE ETKİSİ
Pirtini S. (Danışman)
A.SHIRINOV(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
ENDÜSTRİ 4.0 UYGULAMALARININ LOJİSTİK SEKTÖRÜNDE OPERASYONEL VERİMLİLİKLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Pirtini S. (Danışman)
G.ULUSOY(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Online sanat tüketimini belirleyen faktörler ile online sanat platformları üzerinden sanat satın alma niyeti ilişkisi üzerine bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
D.KÖKSAL(Öğrenci)
2018
2018Doktora
İçsel hizmet kalitesinin iç müşteri memnuniyetine etkisi ve algılanan dışsal hizmet değerinin müşteri sadakati ile ilişkisi üzerine bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
A.TEVFİK(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Faktoring sektöründe stratejik pazarlama yönetim süreci açısından büyüme stratejileri ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
B.İRİKÖK(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Tarım satış kooperatiflerinin pazarlama ve finansal performansında vergi muafiyet ve istisnalarının yeri ve önemi üzerine bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
R.DURMAZ(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Pazarlamada yeni bir araştırma yaklaşımı olarak nöropazarlamayla algı yönetimi ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
P.ALYAR(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Tüketici ilgilenim ve ürün bilgi düzeylerinin satın alma kararları üzerindeki rolüne ilişkin bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
G.KANDEMİR(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Dijital pazarlamada gerçeğin sıfır anı yaklaşımı açısından elektronik ağızdan ağıza iletişimin tüketicilerin satın alma davranışı ile ilişkisi ve bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
İ.AKSOY(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Sosyal medyada kriz yönetimi ve kurumsal itibarla ilişkisi üzerine bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
A.YENİCE(Öğrenci)
2016
2016Doktora
E-tüketim davranışları yaklaşımı ile yaşam tarzları üzerine bir araştırma: İstanbul örneği
Pirtini S. (Danışman)
K.ILGIN(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
MEDYADA ÇALIŞAN MEMNUNİYETİNDE İLETİŞİMİN ÖNEMİ VE ETKİSİ
Pirtini S. (Danışman)
A.BAŞKAN(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Pazarlama 3.0 açısından kurumsal sosyal sorumluluk algısının müşteri tatmini ve müşteri sadakatiyle ilişkisi üzerine bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
Ş.GİZEM(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Kurumsal sosyal sorumluluğun tüketicilerin satın alma niyeti ile ilişkisi üzerine bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
M.SEDA(Öğrenci)
2015
2015Doktora
Uluslararası girişimci kobilerde e-pazarlama odaklılık ve web sitesi kullanımı : küresel doğan işletmeler üzerine bir araştırma
PİRTİNİ S. (Danışman)
B.Kaplan(Öğrenci)
2015
2015Doktora
Uluslararası girişimci KOBİ'lerde e-pazarlama odaklılık ve web sitesi kullanımı: Küresel doğan işletmeler üzerine bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
B.KAPLAN(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Çalışan kişilik özellikleri perspektifiyle içsel pazarlama stratejileri ve içsel hizmet kalitesi ilişkisi üzerine bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
A.TEVFİK(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Stratejik pazarlama açısından ülke menşei imajı ile marka imajı arasındaki ilişki ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
G.HATİPOĞLU(Öğrenci)
2014
2014Doktora
Lüks tüketim algısı ve lüks tüketim odaklı tüketici davranışları üzerine bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
S.GAMZE(Öğrenci)
2013
2013Doktora
Tüketici deneyim kalitesi algısının tüketici sadakati ve ağızdan ağıza iletişim üzerindeki etkisine yönelik bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
F.ÖZGÖREN(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Marka iletişim stratejileri açısından sosyal medyanın pazarlama iletişim aracı olarak kullanılması ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
Ş.ESMER(Öğrenci)
2013
2013Doktora
Tedarik zinciri yönetiminde güç ilişkisinin stratejik boyutu ve tedarikçi tatmini üzerine bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
H.GÜRSOY(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
E-müşterilerin hedonik "hazcı" tüketim davranışlarını belirleyen faktörler ve bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
B.GÜLER(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Sürdürülebilir tüketim açısından giysi satın alma-elden çıkarma davranışında güdüsel satın alma ve materyalist eğilim ilişkisi üzerine bir araştırma
Pirtini S. (Danışman)
N.TAMER(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Pazarlamada müşteri değeri yaratan stratejiler açısından entelektüel sermaye ve sigorta sektöründe bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
Y.BÖLÜKBAŞI(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
Olumsuz reklam içeriğinin hatırlama üzerinde etkisi
Pirtini S. (Danışman)
D.ÇAY(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Kooperatiflerde bütünleşik pazarlama iletişimi ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
N.ÖZYER(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Kamu kurumlarının konut uygulamalarının yapı kooperatiflerinin konut uygulamaları ile talep yönünden karşılaştırılması ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
İ.ATABAY(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Pazarlamada postmodern yaklaşım açısından müşteri deneyimi yönetimi ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
H.KORKMAZ(Öğrenci)
2010
2010Doktora
Havayolu taşımacılığında müşteri değeri ve fuzzy matematiği açısından acentelerin müşteri kârlılığının hesaplanmasına yönelik bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
C.GÖKHAN(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Mobil operatörlerde katma değerli servislerin stratejik pazarlama planlaması ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
A.DEVRİM(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Kooperatiflerde pazarlama yönetimi açısından sosyal pazarlama ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
Ç.ÇİNAR(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Kooperatif işletmelerde tutundurma faaliyetlerinin etkinliği açısından bütünleşik pazarlama iletişimi ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
F.AKIN(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Zincir mağazalardaki insert çalışmaları ile tüketicilerin satın alma davranışları arasındaki ilişki ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
M.MUTLU(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Hizmet sektöründe algılanan kalitenin tüketici odaklı marka değerine etkisi ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
M.ÖZLEM(Öğrenci)
2009
2009Doktora
Mağaza özellikleri açısından tüketicilerin mağaza sadakat düzeyinin belirlenmesi ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
G.ÖNCÜ(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Değişen pazarlama anlayışı açısından müşteri sadakati yaratmada ilişkisel pazarlama ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
F.BAHAR(Öğrenci)
2008
2008Doktora
İlişkisel alışverişin müşterinin değer algısı üzerindeki etkileri açısından algılanan değer- memnuniyet ve sadakat ilişkisine yönelik bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
İ.İSAK(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Uluslararası ticarette teknik engeller ve ürün standartları açısından ce uygunluk işareti ve makina imalatı yapan firmaların ihracatına etkisi üzerine bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
O.GAZİ(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Sigorta pazarlamasında bireysel emeklilik hizmetlerinin planlanması ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
Ü.İLKE(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Turizm pazarlamasında turistik tüketici davranışları açısından tatil satın alma sürecinin özellikleri ve Alanya üzerinde bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
A.TUĞBA(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Uluslararası pazarlamada Gümrük Birliği’nin statik etkleri
PİRTİNİ S. (Danışman)
B.Yılmaz(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Uluslararası pazarlamada gümrük birliğinin statik etkileri
Pirtini S. (Danışman)
B.YILMAZ(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Konut yapı kooperatiflerinde pazarlama stratejilerinin rekabet üstünlüğü yaratması ve mortgage sisteminin konut yapı kooperatiflerinin pazarlama stratejilerine etkileri
Pirtini S. (Danışman)
A.YALIN(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Tüketici davranışları açısından satış promosyonlarının tüketicilerin marka tercihi üzerindeki etkileri ve kozmetik sektöründe bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
D.DEMİREL(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Lojistik yönetimi açısından üçüncü parti işletmelerinin tedarik zincirindeki rolü ve bir uygulama
PİRTİNİ S. (Danışman)
İ.Yılmaz(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Hizmet pazarlaması açısından mali müşavirlik hizmetlerinde pazarlama yönetim süreci ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
G.KARACA(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Bankaların internet bankacılığını kullanan müşterilerinin tutumlarına ilişkin değerlendirmeleri ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
K.UMUR(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
İhracat firmalarının fiyat stratejileri ve tekstil sektöründen bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
A.NİHAT(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Lojistik yönetimi açısından üçüncü parti lojistik işletmelerinin tedarik zincirindeki rolü ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
İ.YILMAZ(Öğrenci)
2005
2005Yüksek Lisans
İnternette pazarlama yaklaşımı açısından dağıtım kanallarında tedarik zinciri yönetimi ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
V.AYŞİT(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
Marka konumlandırmanın marka bağımlılığı yaratma üzerine etkisi ve basın sektöründe bir uygulama
PİRTİNİ S. (Danışman)
G.Karaca(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
İşletmelerin pazarlama stratejilerinin başarısında müşteri ilişkileri yönetiminin etkisi ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
C.GÜZEY(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
İnternet ortamında tutundurma faaliyetlerinin yürütülmesi açısından reklam ve internet reklam yöntemlerinden banner reklamlar üzerine bir uygulama
PİRTİNİ S. (Danışman)
S.Gürge(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
Satış organizasyonlarında kilit müşteri yönetimi uygulamalarının müşteri memnuniyeti yaratma üzerindeki rolü ve önemi
Pirtini S. (Danışman)
S.ÇETİNEL(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
Müşteri sadakat programlarının müşteri tatmini üzerindeki etkisi ve akaryakıt sektöründe sadakat kartları üzerine bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
C.AYAZ(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
Perakendeci seçim süreci açısından perakendeci markasının tüketicilerin satın alma davranışı üzerindeki etkileri ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
F.ANIL(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
Satış organizasyonlarında kilit müşteri yönetimi uygulamalarının müşteri memnuniyeti yaratma üzerindeki önem ve rolü
PİRTİNİ S. (Danışman)
S.Çetinel(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
Müşteri sadakat programlarının müşteri tatmini üzerindeki etkisi ve akaryatık sektöründe sadakat kartları üzerine bir uygulama
PİRTİNİ S. (Danışman)
C.Ayaz(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
Marka konumlandırmanın marka bağımlılığı üzerine etkisi ve basın sektöründe bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
G.KARACA(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
Stratejik pazarlama açısından özel emeklilik fonları ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
S.ORMAN(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
İnternet ortamında tutundurma faaliyetlerinin yürütülmesi açısından reklam ve internet reklam yöntemlerinden banner reklam üzerine bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
S.GÜRGE(Öğrenci)
2003
2003Yüksek Lisans
Uluslararası pazarlamada reklam mesajı yaratılmasında kültür ve önemi
Pirtini S. (Danışman)
D.BENGİL(Öğrenci)
2003
2003Yüksek Lisans
İşletmelerde dağıtım kanalı seçimi, seçime etki eden faktörler ve bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
K.OZAN(Öğrenci)
2003
2003Yüksek Lisans
Tüketici satın alma davranışına marka sadakatinin etkisi ve otomotiv sektörü üzerine bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
K.ZEYBEK(Öğrenci)
2003
2003Yüksek Lisans
İşletmelerde dağıtım kanalı seçimi, seçinme etki eden faktörler ve bir uygulama
PİRTİNİ S. (Danışman)
K.Ozan(Öğrenci)
2002
2002Yüksek Lisans
Perakendeci bir işletme olan tüketim kooperatiflerinde veri tabanına dayalı pazarlama sistemi ve ORKO üzerinde bir uygulama
Pirtini S. (Danışman)
Ö.BAL(Öğrenci)
2002
2002Yüksek Lisans
Pazarlama yönetimi açısından departmanlı mağazalarda algılanan hizmet kalitesinin tüketicilerin davranış eğilimleri ve demografik özellikleriyle ilişkisi
Pirtini S. (Danışman)
E.ULUSOY(Öğrenci)
2002
2002Yüksek Lisans
Parekendeci bir işletme olan tüketim kooperatiflerinde veri tabanına dayalı pazarlama sistemi ve ORKO üzerinde bir uygulama
PİRTİNİ S. (Danışman)
Ö.Bal(Öğrenci)
Verdiği Kurs ve Eğitimler
2021 - 2021
2021 - 2021Müşteri Odaklı Kanal Yönetimi Omnichannel
Akademik Birimler - Sertifika Programı
Pirtini S.
2021 - 2021
2021 - 2021Müşteri Odaklı Kanal Yönetimi Omnichannel-2
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
Pirtini S.
2020 - 2020
2020 - 2020Markalaşma ve Sürdürülebilirlik Seranit Satış Geliştirme Programı
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
Pirtini S.
2020 - 2020
2020 - 2020Stratejik Pazarlama Seranit Satış Yönetici Geliştirme Programı
Sürekli Eğitim Merkezi - Kurs
Pirtini S.
2019 - 2019
2019 - 2019Müşteri İlişkileri Yönetimi Turkcell İleri Eğitim Sertifika Programı
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
Pirtini S.
2019 - 2019
2019 - 2019Teknoloji ve Dijital Dönüşüm, Turkcell İleri Eğitim Sertifika Programı
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
Pirtini S.
2019 - 2019
2019 - 2019Turkcell İleri Eğitim Sertifika Programı Teknoloji ve Dijital Dönüşüm
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
Pirtini S.
2019 - 2019
2019 - 2019Turkcell İleri Eğitim Sertifika Programı, Tüketici Davranışları
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
Pirtini S.
2019 - 2019
2019 - 2019Turkcell İleri Sertifika Eğitim Programı Müşteri İlişkileri Yönetimi
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
Pirtini S.
2019 - 2019
2019 - 2019Turkcell İleri Eğitim Sertifika Programı Tüketici Davranışları
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
Pirtini S.
2019 - 2019
2019 - 2019Türkcell İleri Eğitim Sertifika Programı, Müşteri İlişkileri Yönetimi
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
Pirtini S.
2019 - 2019
2019 - 2019Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar ve Marka Konumlandırma Turkcell İleri Eğitim Sertifika Programı
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
Pirtini S.
2019 - 2019
2019 - 2019Turkcell İleri Eğitim Sertifika Programı Müşteri İlişkiler Yönetimi
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
Pirtini S.
2019 - 2019
2019 - 2019Turkcell İleri Eğitim Sertifika Programı Müşteri İlişkileri Yönetimi
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
Pirtini S.
2019 - 2019
2019 - 2019SOSYAL MEDYADA MARKA YÖNETİMİ VE DİJİTAL MARKA İLETİŞİMİ
Uygulama Araştırma Merkezi - Sertifika Programı
Pirtini S.
2019 - 2019
2019 - 2019MARMARA ÜNİVERSİTESİ YAPI KREDİ BANKASI KURUMSAL SOSYAL MEDYA VE DİJİTAL PAZARLAMA EĞİTİMİ
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
Pirtini S.
2019 - 2019
2019 - 2019MARMARA ÜNİVERSİTESİ YAPI KREDİ BANKASI KURUMSAL SOSYAL MEDYA VE DİJİTAL PAZARLAMA EĞİTİMİ MARKA İLETİŞİMİ, MARKA KONUMLANDIRILMASI
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
Pirtini S.
2019 - 2019
2019 - 2019SOSYAL MEDYA SERTİFİKA PROGRAMI 2019
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
Pirtini S.
Makaleler
2025
20251. Toplum 5.0 Çerçevesinde Teknoloji Forumlarında ChatGPT Kullanımı Üzerine Netnografik Bir Araştırma
SÜLÜK S. B., Pirtini S.
Trends in business and economics (Online)
, cilt.39, sa.2, ss.129-139, 2025 (Hakemli Dergi)
2024
20242. Gelişmiş Müşteri İlişkileri ve Hizmetleri İçin Sosyal Medya Uygulamalarının Etkisinin Araştırılması
HABİBOĞLU Ö., TÜRKYILMAZ C. A., YÜKSEL C. A., PİRTİNİ S.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.792-805, 2024 (TRDizin)
2022
20223. Online Satın Alma Sürecinde Sürü Davranışının Kaynak Güvenilirliğine Etkisi Üzerine Kavramsal Bir Çalışma
Özdemir S., Pirtini S.
Erzurum Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.2022, sa.10, ss.10-20, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20224. Çocukluk Döneminde Yaşanan Sosyo-Ekonomik ve Duygusal Yoksunluğun Kompulsif Satın Almaya Etkisi Üzerine Kavramsal Bir Çalışma
Karayılan A., Pirtini S.
Turkish Journal of Marketing Research
, cilt.1, sa.2, ss.113-128, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20225. SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMA YAKLAŞIMIYLA KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUN BOYUTLARI AÇISINDAN İŞLETMELERİN SEKTÖREL BAZDA ÖNE ÇIKAN FAALİYETLERİNE İLİŞKİN BİR UYGULAMA
Çakıroğlu K. I., Öztek M. Y., Pirtini S.
Journal of research in business (online) , cilt.7, sa.2, ss.421-458, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20226. TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI AÇISINDAN KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞINA YÖNELİK KAVRAMSAL BİR ÇALIŞMA
Yıldırım Y. O., Pirtini S.
Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.12, sa.23, ss.407-430, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20217. YENİ EKONOMİ VE BİLGİ TOPLUMUNDA ENTELEKTÜEL SERMAYENİN FİRMA PERFORMANSINA ETKİLERİ VE BİR UYGULAMA
Ölmez T., Pirtini S., Ertemel A. V.
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.20, sa.42, ss.1322-1342, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20218. E-PERAKENDECİLERİN BİLGİ YÖNETİMİ VE TÜKETİCİ ÇEVRİMİÇİ GÜVEN UNSURLARINA İLİŞKİN UYGULAMALARI: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA
Habiboğlu Ö., Akturan U., Pirtini S.
Journal of Research in Business , cilt.6, sa.2, ss.303-318, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20219. Pazarlama Yönetimi Açısından Yaşam Tarzı Araştırmalarının Sistematik İncelemesi Üzerine Bir İçerik Analizi
Çakıroğlu K. I., Pirtini S., Çengel Ö.
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.20, sa.40, ss.260-286, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202110. A Research On The Relatıon Of Fırms’socıal Medıa Performance Goals Wıth Technology-Organızatıon-Envıronment Framework
Habiboğlu Ö., Pirtini S.
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.23, sa.01, ss.393-406, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202111. Rekabet avantajı açısından Tedarik Zinciri dayanıklılığı, Tedarik Zinciri bütünleşmesi Ve yeşil Pazarlama yönelimi ilişkileri üzerine Bir araştırma
Özkan Ç., Pirtini S., Kaplan B.
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.43, ss.139-162, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202112. Pazarlamada Yeni Eğilimler Açısından Nöropazarlama Ve Algı Yönetimi Üzerine Bir Araştırma
Alyar P., Pirtini S., Yücel N.
Öneri Dergisi , cilt.16, sa.55, ss.311-341, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202013. COVID-19 SÜRECİNDE İŞLETMELERDE KURUMSAL YÖNETİM VE SOSYAL SORUMLULUK STRATEJİLERİNİN YENİDEN YAPILANDIRILMASI ÜZERİNE PAZARLAMA YÖNLÜ BİR YAKLAŞIM
Pirtini S., Çengel Ö., Çakıroğlu K. I.
İstanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi
, cilt.4, sa.7, ss.1-21, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202014. Study Of Toe Framework Wıth Content Analysıs In The Use Of Marketıng Management
Habiboğlu Ö., Öztek M. Y., Pirtini S.
Beykoz Akademi Dergisi , cilt.08, sa.02, ss.396-413, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202015. COVID-19 SÜRECİNDE VE POST-PANDEMİ DÖNEMİNDE YAŞAM TARZI AÇISINDAN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARININ DEĞİŞEN EĞİLİMİ ÜZERİNE KAVRAMSAL BİR ÇALIŞMA
Pirtini S., Çakıroğlu K. I., Çengel Ö.
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.37, ss.81-103, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202016. LOJİSTİK SEKTÖRÜNDE ENDÜSTRİ 4.0 UYGULAMALARININ OPERASYONEL VERİMLİLİĞE ETKİSİ
Pirtini S., Alkış G., Ertemel A. V.
BUSINESS & MANAGEMENT STUDIES: AN INTERNATIONAL JOURNAL , cilt.8, sa.1, ss.371-395, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202017. İŞLETMELERDE KÜRESEL REKABETİ ETKİLEYEN GÜÇLER VE ULUSALREKABET AVANTAJI AÇISINDAN TURQUALITY UYGULAMASI1
Sönmez E. C., PİRTİNİ S., ATAMAN BERK G.
Academic Review of Humanities and Social Sciences , cilt.3, sa.1, ss.190-211, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201918. TÜKETİCİ İLGİLENİM VE ÜRÜN BİLGİ DÜZEYLERİNİN SATIN ALMA KARARLARI ÜZERİNDEKİ ROLÜNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA
Bayraktar A., Pirtini S., Kandemir G.
Turkish Journal of Marketing
, cilt.4, sa.2, ss.162-183, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201919. ULUSLARARASI PAZARLAMA KARMASI STRATEJİLERİNİN İHRACAT PERFORMANSI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SEKTÖRLER ARASI KARŞILAŞTIRMA
Sağlam M., Pirtini S.
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.18, ss.433-459, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201920. DİJİTAL PAZARLAMADA GERÇEĞİN SIFIR ANI YAKLAŞIMI AÇISINDAN ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİMİN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞI İLE İLİŞKİSİ VE BİR ARAŞTIRMA
Aksoy Özer İ., USLU A., PİRTİNİ S.
Yıldız Social Science Review , cilt.5, sa.1, ss.63-84, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201821. SOSYAL MEDYADA KRİZ YÖNETİMİ VE KURUM İTİBARI İLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR MODEL UYGULAMASI
aslin y., PİRTİNİ S., ATAMAN BERK G.
KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ İ.İ.B.F DERGİSİ , cilt.7, ss.1-18, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201822. THE RESEARCH ON THE IMPACT OF CORPORATE TRUSTWORTHINESS AND CORPORATE IMAGE ON CUSTOMER SATISFACTION AND LOYALTY: CASE OF HEALTHCARE INSTITUTION
YOLDEMİR A. T., USLU A., PİRTİNİ S.
Yıldız Social Science Review , cilt.4, sa.1, 2018 (Hakemli Dergi)
2016
201623. Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Tüketicilerin Satın alma niyeti ile ilişkisi üzerine bir araştırma
TÜRKMEN M., BAYRAKTAR A., PİRTİNİ S., BİLGEN İ.
Öneri , 2016 (Hakemli Dergi)
2014
201424. SEMBOLİK TÜKETİM DAVRANIŞI ve SEMBOLİK TÜKETİM ÜRÜNÜ OLARAK TEK TAŞ YÜZÜK ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - SYMBOLIC CONSUMPTION BEHAVIOUR AND A RESEARCH ON SOLITAIRE AS A SYMBOLIC CONSUMPTION PRODUC
Pirtini S., Eyice S., İlbasmış S.
Öneri Dergisi , cilt.11, sa.42, ss.89-103, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201425. Bütünleşik Pazarlama İlişkisi Çerçevesinde Fiyat İletişimi ve Yüksek-Düşük FiyatDüzeylerinin Çağrışımları Üzerine Bir Odak Grup Çalışması
Pirtini S., Tığlı M.
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.19, sa.1, ss.297-308, 2014 (Hakemli Dergi)
2010
201026. The Perceived Country of Origin Images in Turkey
PİRTİNİ S.
International Business Economic Research Journal , 2010 (SSCI)
2010
201027. Nature Of Corporate Social Responsibility From The Point Of Marketing Management View and Application of Content Analysis on Social Responsibility Projects
Pirtini S., Erdem Ş.
Journal of Naval Science and Engineering
, sa.1, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200928. Bütünleşik Pazarlama İletişimi Yaklaşımı Açısından Gerilla Pazarlaması ve Bir Uygulama
PİRTİNİ S., ONURLU Ö., ŞAHİN Ş.
ÖNERİ - Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.8, sa.32, ss.51-59, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200929. Pazarlamada Yeni Eğilimler Açısından Vizyon Yönetimi ve Müşteri İlişkilerinde Rekabet Avantajı Yaratma
PİRTİNİ S.
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Hakemli Dergisi , 2009 (Hakemli Dergi)
2008
200830. A Knowledge Based Cost Relationship Between the Environmental Accounting Information and Environmental Marketing Information Systems in the Companies. Importance of Communication. A Case Study
TIĞLI M., GÖKDENİZ A. Ü., PİRTİNİ S.
Academy of Economic Studies in Bucharest, Accounting and Management Information Systems , sa.26, ss.22-42, 2008 (Hakemli Dergi)
2007
200731. Markaya Yönelik İletişim ve Marka Değeri Açısından Tüketici Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin Havayolu Müşterileri Üzerinde İncelenmesi
PİRTİNİ S.
ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI , 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200732. Stratejik Yaratıcılık Açısından Gerilla Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Yaratan Stratejiler
PİRTİNİ S.
Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200733. Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Genç Tüketicilerin Marka Farkındalığı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
PİRTİNİ S.
T.C. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri (Hakemli) Dergisi , 2007 (Hakemli Dergi)
2004
200434. Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Açısından Marka Mağaza ve Franchising Sistemi İlişkisinin İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma
PİRTİNİ S.
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri (Hakemli) Dergisi , 2004 (Hakemli Dergi)
2004
200435. The New Rules of The Logistics Management in the Digital Environment and Evaluation of Relationship Logistics Model
PİRTİNİ S.
T.C. Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü (Hakemli) Dergisi , 2004 (Hakemli Dergi)
2003
200336. Seçim Kampanyalarında Siyasal Pazarlama Yaklaşımı Açısından İlişki Pazarlaması Boyutu ve Bütünleşik Pazarlama İletişimi
PİRTİNİ S.
T.C. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi (Hakemli) Dergisi , 2003 (Hakemli Dergi)
2003
200337. Communication Related Dimensions of TQM From the Point of Marketing and Customer Satisfaction View
Pirtini S.
T.C. Selçuk Üniversitesi İ.İ.B.F. Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar , cilt.3, sa.6, ss.180-194, 2003 (Hakemli Dergi)
2003
200338. Satış Özendirmede Etkili Bir Araç Olarak Insert ve Hiper Süpermarket Müşterileri Üzerinde Bir Uygulama
PİRTİNİ S.
T.C. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler (Hakemli) Dergisi , 2003 (Hakemli Dergi)
2002
200239. Yeni Ekonomide Kooperatif İşletmelerde Pazarlama Yönetimi Açısından Halkla İlişkilerin Değişen Rolü
PİRTİNİ S., BAL Ö.
T.C. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi (Hakemli) Dergisi , ss.141-160, 2002 (Hakemli Dergi)
2000
200040. YENİ BİLİŞİM EKONOMİLERİNDE LOJİSTİK YÖNETİMİ VE ESASLARI
Pirtini S.
Öneri Dergisi , cilt.13, sa.14, ss.73-76, 2000 (Hakemli Dergi)
2000
200041. Uluslararası Pazarlamada Tüketici Davranışını Etkileyen Faktörlerden Kültür ve Önemi
PİRTİNİ S.
Pazarlama Dünyası Dergisi
, 2000 (Hakemli Dergi)
1999
199942. Dağıtım Kanallarında Kontrol Uygulamaları ve Kontrol Performans İlişkisi
PİRTİNİ S.
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi
, 1999 (Hakemli Dergi)
1998
199843. Dağıtım Kanallarında Güç ve Güç İlişkisi
PİRTİNİ S.
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi
, 1998 (Hakemli Dergi)
1997
199744. Bir Pazarlama Yöntemi Olan Franchising Sisteminde Vergi Ve Muhasebe Uygulamaları
Pirtini S., Akay H.
Vergi Dünyası Dergisi , sa.189, ss.133-147, 1997 (Hakemli Dergi)
1994
199445. Siyasal İletişim ve Seçim Kampanyaları
Erdil T. S., Pirtini S.
İktisat Dergisi , cilt.30, sa.353-354, ss.76-80, 1994 (Hakemli Dergi)
1994
199446. TÜRKİYE İLLERİNİ KAPSAYAN BİR ŞEBEKE MİNİMİZASYON UYGULAMASI
Pirtini S., Top A.
Öneri Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.34-42, 1994 (Hakemli Dergi)
1993
199347. Sosyal Pazarlama Yaklaşımında Tüketicinin Korunması
PİRTİNİ S.
Pazarlama Dünyası Dergisi , 1993 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. BORN GLOBAL COMPANIES’ E-MARKETING ORIENTATION IN ANEMERGING COUNTRY CONTEXT: THE CASE OF TURKEY
KAPLAN B., PİRTİNİ S.
28th Annual Conference International Marketing in the Age of Business – Government – Industry Linkages, Ankara, Türkiye, 17 - 20 Haziran 2019, ss.19-20, (Özet Bildiri)
2017
20172. The research on the impact of service quality and perceived service value on customer satisfaction and loyalty : Case of Healthcare Institution
YOLDEMİR A. T., ERDEM Ş., PİRTİNİ S., USLU A.
3rd Annual International Conference on Social Sciences, 26 - 28 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)
2016
20163. The research on the relationship between internal marketing strategies and internal service quality through the perspectiveof five factor personality traits among employees
YOLDEMİR A. T., ERDEM Ş., USLU A., PİRTİNİ S.
2nd ANNUAL INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, 02 Haziran 2016 - 02 Haziran 2017, (Tam Metin Bildiri)
2016
20164. The research on the relationship between internal marketing strategies and internal service quality through organizational commitment among employees
YOLDEMİR A. T., ERDEM Ş., USLU A., PİRTİNİ S.
2nd Annual Internatıonal Conference On Socıal Scıences Aicss, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)
2008
20085. A Qualitative Research On Consumer Perceptions of Two Visual Components Of Brands Namely Logos and Mascots
TIĞLI M., ONURLU Ö., PİRTİNİ S.
Yeditepe International Research Conference on Business Strategies, İstanbul, Türkiye, 13 Haziran - 15 Ağustos 2008, ss.723-737, (Tam Metin Bildiri)
2008
20086. “Who Does the Housework? Turkish Consumer Responses to Gendered Role Portrayals in Advertisements”
PİRTİNİ S.
6th International Symposium Communication In The Millennium In Cooperation with University of Texas at Austin (USA) Anadolu University (Turkey) Istanbul University (Turkey), Hosted by Istanbul University, ist, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
2008
20087. Who Does the Housework Turkish Consumer Responses to Gendered Role Portrayals in Advertisements
SAVAŞ GÜN F., PİRTİNİ S., ÇELİK C., BAŞCI A.
Communication in the Millennium, 6th International Symposium, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, cilt.1, ss.313-333, (Tam Metin Bildiri)
2006
20068. The Ethics of Retailers: A Study on Ethical Perceptions of Turkish Retailing Sales Professionals
CENGİZ E., PİRTİNİ S.
Proceedings CEIB 2006 Thirteenth Annual, South Dakota International Business Conference, Hosted by Northern State University Center of Excellence in International Business, Amerika Birleşik Devletleri, 4 Kasım - 09 Mart 2006, (Tam Metin Bildiri)
2005
20059. Perakendeci Seçim Süreci Açısından Perakendeci Markasının Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkileri Üzerine Bir Araştırma
Konuk F. A., Sarıkaya N., Pirtini S.
10. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 16 Kasım 2005, ss.133-150, (Tam Metin Bildiri)
2004
200410. Willingness of Turkish Consumer in Accepting Internet Banking
Gegez A. E., Cengiz E., Arslan F. M., Pirtini S.
11th Recent Advences in Retailing&Services Science Conference, Praha, Çek Cumhuriyeti, 18 - 20 Haziran 2004, (Özet Bildiri)
2004
200411. Competing Globally in Healthcare Markets: An Examination of Service Quality in Private Hospitals
Arslan F. M., Gegez A. E., Cengiz E., Pirtini S.
11th Recent Advences in Retailing&Services Science Conference, Prag, Praha, Çek Cumhuriyeti, 18 - 20 Haziran 2004, (Özet Bildiri)
2004
200412. Factors Affecting Movie Choce Behavior: Examination of Choice for Domestic and Foreign Movies
Cengiz E., Arslan F. M., Gegez A. E., Pirtini S.
11th Recent Advences in Retailing&Services Science Conference, Prag, Praha, Çek Cumhuriyeti, 18 - 20 Haziran 2004, (Özet Bildiri)
2004
200413. “The Importance of the Brand Name on Purchase Decisions Regarding Brand Communication Perspective: An Empirical Research”,
PİRTİNİ S., KOCAMAZ T.
The Second International Symposium Communication in the Millennium, 17 - 19 Mart 2004, (Tam Metin Bildiri)
2002
200214. İşletmelerde Rekabet Avantajı Yaratması Açısından Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin (CRM) Esasları ve Strateji Oluşturma
Pirtini S., Yılmaz R. A.
7.ULUS PAZARLAMA KONGRESİ, Afyonkarahisar, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2002, ss.153-170, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2017
20171. Konteyner Deniz ve Liman İşletmeciliği
Pirtini S., Erdal M.
Konteyner Deniz ve Liman İşletmeciliği, Murat Erdal, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2017
2014
20142. Pazarlamada Dağıtım Kanalı Yönetimi Kararları Açısından İşlem Maliyeti Analizi (Transaction Cost Analysis)
Pirtini S.
Pazarlama Teorileri, Serap Çabuk, Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.373-384, 2014
2013
20133. İşletme Markası Değişimi: Teorik Bir Yaklaşım
KOCAMAZ İ., KOCAMAZ T., PİRTİNİ S.
21 Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri, Emine Çobanoğlu, F. Zeynep Bilgin ve Sahavet Gürdal, Editör, Detay, Ankara, ss.45-55, 2013
2013
20134. Sürdürülebilir Pazarlama Yönetiminde Başarıı Etkileyen Unsurlar ve Sürdürülebilir Rekabetçi Üstünlük
Pirtini S.
21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri, Emine Çobanoğlu,F. Zeynep Bilgin,Sahavet Gürdal, Editör, Detay Yayıncılık, İstanbul, ss.58-68, 2013
2013
20135. Pazarlama İletişiminde Değer Yaratma Aracı Olarak Sosyal Medya ve Sosyal Ağlar
PİRTİNİ S., ONURLU Ö., TIĞLI M.
Sosyal Medya ve Ağ Toplumu 1 Kitle İletişiminde Yaşanan Değişimler, Can Bilgili,Gülüm Şener, Editör, Grafik Tasarım Yayıncılık Sanayii Limited Şirketi, İstanbul, ss.203-212, 2013
2011
20116. Değer Yaratıcı Unsurlar ve Pazarlama Performansı Açısından Entellektüel Sermayenin Maddi Varlıklara Dönüştürülmesi: Kavramsal Bir Çerçeve
PİRTİNİ S., ONURLU Ö., TIĞLI M.
Pazarlama İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar, Nimet Uray, Şebnem Burnaz, Elif Karaosmanoğlu, A. Banu Elmadağ Baş, Gonca Ulubaşoğlu, Canan Aktan, Melek Demiray, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş, İstanbul, ss.187-206, 2011
2010
20107. Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard
Pirtini S.
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2010
2009
20098. Öğrenen İlişkiyi Öğrenmek
Kocamaz İ., Kocamaz T., Pirtini S.
Benim Maaşımı Kim Ödüyor? Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayınları, İstanbul, ss.75-90, 2009
2008
20089. Değer Pazarlaması
Pirtini S.
Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, İnci Varinli,Kahraman Çatı, Editör, Detay Yayıncılık, İstanbul, ss.57-72, 2008
2007
200710. Uluslararası pazarlara giriş stratejileri
Cengiz E., Gegez A. E., Arslan F. M., Pirtini S., Tığlı M.
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2007
2007
200711. Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri Beta Yayınları
Pirtini S., Cengiz E., Gegez A. E., Arslan F. M., Tığlı M.
Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri Beta Yayınları, Emrah Cengiz, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2007
2006
200612. Dağıtım Kanallarında İlişkisel Sermaye Yönetimi
Pirtini S.
Pazarlamada Yeni Açılımlarla Üstünlük Sağlama, A. Müge Yalçın,F. Zeynep Bilgin,Emine Çobanoğlu, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.127-132, 2006
2006
200613. Siyasal İletişim Çerçevesinde Siyaset ve Medya İlişkilerine Eleştirel Bir Yaklaşım
Pirtini S.
Medyada Olmayanlar, Can Bilgili, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.127-134, 2006
2004
2004