Akademik Unvanlar
-
2015 - Devam Ediyor Prof.Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2010 - 2015 Doç.Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
1996 - 2010 Yrd.Doç.Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
1995 - 1996 Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
1988 - 1995 Araştırma Görevlisi
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü
-
1984 - 1988 Araştırma Görevlisi
Uludağ Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2019 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2015 - 2020 Dekan
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2016 - 2019 Bölüm Başkanı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2015 - 2018 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
1996 - 2015 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
1996 - Devam Ediyor Öğretim Üyesi
Marmara Üniversitesi
-
2014 - 2015 Araştırmacı
University of Bedfordshire
-
2007 - 2007 Araştırmacı
Eastbourne Language School
-
1998 - 1998 Araştırmacı
Renselar Polythechnic İnstute
-
1995 - 1996 Öğretim Görevlisi Görevlisi
Marmara Üniversitesi
-
1988 - 1995 Araştırma Görevlisi
Mimar Sinan Üniversitesi
-
1984 - 1988 Araştırma Görevlisi
Uludağ Üniversitesi
Verdiği Dersler
-
Lisans Cebir Öğretimi
-
Lisans Sayılar Teorisi
-
Doktora Matematik Eğitiminde Şifreleme Ve Kodlama
-
Lisans Popüler Matematik
-
Lisans Elementer Sayı Kuramı
-
Lisans Elementer Sayı Kuramı
-
Lisans Elementer Sayı Kuramı
-
Lisans Matematik Tarihi
-
Yüksek Lisans Eğitimde İstatistik Uygulamaları-I
-
Lisans Matematik Tarihi
-
Yüksek Lisans Eğitimde İstatistik Uygulamaları II
-
Lisans Matematik Öğretim Programı
-
Doktora İlköğretimde Şifreleme ve Kodlama
-
Yüksek Lisans Seminer
-
Lisans Matematik Tarihi
-
Doktora STEM Eğitim Yaklaşımı ve Uygulamaları
-
Lisans Türkçe Matematik Tarihi Metinleri
-
Doktora Matematik Eğitiminde Şifreleme
-
Lisans Matematik Tarihi
-
Doktora İleri İstatistik
-
Doktora İleri Cebirde Seçme Konuları
-
Yüksek Lisans Eğitimde İstatistik
-
Yüksek Lisans Matematik Tarihi ve Eğitsel Yansımaları
-
Doktora Eğitim Araştırmaları İçin İstatistiğe Giriş
-
Lisans Müfredat ve Ders Kitabı İncelemesi
-
Lisans Soyut Matematik
-
Doktora Matematik Eğitiminde Alternatif Değerlendirme Teknikleri
-
Lisans Müfredat ve Ders Kitabı İncelemesi
-
Lisans Türkçe Matematik Tarihi Metinleri
-
Lisans Soyut Matematik
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Yüksek Lisans Matematik Eğitim Tarihi
-
Yüksek Lisans Eğitimde İstatistik Uygulamaları
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Yüksek Lisans İleri İstatistik II
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Doktora İstatistik II
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Yüksek Lisans İleri İstatistik I
-
Lisans Matematik Tarihi
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Doktora Matematikte Proje Tabanlı Eğitim
-
Yüksek Lisans İleri İstatistik I
-
Yüksek Lisans İleri İstatistik
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Doktora Araştırma Semineri
-
Lisans Genel Maatematik I
-
Lisans Genel Matematik I
Yönetilen Tezler
-
Latisler üzerinde kriptoloji ve NTRU kriptosistemi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
Matematik öğretmen adaylarının rutin olmayan problemleri çözme becerilerinin matematiksel değerler açısından incelenmesi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
Ortaokul öğrencilerinin soyut düşünme becerileri, öz yeterlilik algıları ve matematiğe karşı tutumları arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
Matematik öğretmeni adaylarının riemann toplamlarını kullanarak modelleme yoluyla belirli integrali anlama durumlarının incelenmesi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
Tasarım temelli matematik uygulamalarının farklı öğrenme yaklaşımlarına sahip öğrencilerin uzamsal yeteneklerine ve 3 boyutlu geometrik düşünme becerilerine etkisinin incelenmesi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
Web tabanlı mesleki gelişim uygulamasının matematik öğretmenlerinin ölçme ve değerlendirmeye yönelik yaklaşımlarına etkisinin incelenmesi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
Geometrik modelleme etkinliklerinin tasarımı ve uygulanabilirliğinin incelenmesi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
M.ŞAHAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Matematik olimpiyat çalışmalarında öğrencileri çalıştıracak öğretmenlerin yeterliklerinin incelenmesi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
V.YALÇIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Salih Zeki'nin Hisab Dersleri eserinde hesaplamaya yönelik kullanılan yöntem ve tekniklerin incelenerek günümüz matematik müfredatıyla karşılaştırılması
Özdemir A. Ş. (Danışman)
E.ARABACI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Matematik felsefesi etkinliklerinin öğrencilerin matematiksel düşünme becerilerine, matematiğe yönelik tutum ve inançlarına etkisinin incelenmesi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
M.KASIM(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Enderun Mektebi'ndeki matematik öğretiminin Miftâhü'l-Hisâb ışığında incelenmesi ve örnek uygulamalarla değerlendirilmesi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
S.CEYLAN(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Problem kurma yaklaşımı ile işlenen tam sayılar konusunun öğrencilerin akademik başarısına ve matematik tutumlarına etkisi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
Matematik öğretmen adaylarının sayılar teorisine yönelik soyutlamayı indirgeme eğilimlerinin düşünme stilleri ve matematik öz yeterlikleri ile ilişkisinin incelenmesi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
Üstün zekalı öğrenciler için yeni bir farklılaştırma yaklaşımının geliştirilmesi ve matematik öğretiminde uygulanması
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
Matematikte problem kurma çalışmalarının öğretmen adaylarının problem kurma becerilerine ve üstbilişsel farkındalık düzeylerine etkisi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
Çoklu zekâ kuramıyla öğretimde bazı alternatif değerlendirme teknikleri kullanımının öğrencilerin matematik başarı, tutum, hatırlama ve üst biliş becerilerine etkileri
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
Beyin temelli öğrenme kuramına dayalı matematik eğitiminin akademik başarı ve tutum üzerine etkisi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
Yapay sinir ağları ve lojistik regresyon analizi yaklaşımları ile öğretmen adaylarının akademik başarılarının tahmini
Özdemir A. Ş. (Danışman)
E.BAHADIR(Öğrenci), Doktora, 2013 -
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının uzamsal yeteneklerinin solo modeli ile incelenmesi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
Öğrenme nesneleri tasarımının öğretmen adaylarının eleştirel, yaratıcı düşünme ve bilimsel süreç becerilerine etkisi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
“Nihayetu’l Elbab” adlı eserde dört işlem ve kesir kavramları öğretiminin değerlendirilmesi ve zihinden hesaba dair bir uygulama
ÖZDEMİR A. Ş. (Danışman)
-
Matematik eğitiminde biçimlendirici değerlendirmenin etkisi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
Nihâyetu’l Elbâb Adlı Eserde Dört İşlem Ve Kesir Kavramları Öğretiminin değerlendirilmesi ve Zihinden Hesaba Dair Bir Uygulama
Özdemir A. Ş. (Danışman)
S.Ceylan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Sekizinci sınıflarda çalışma yaprakları ile öğretimin cebirsel düşünme ve problem çözme becerisine etkisi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
Hulasat al-Hisap adlı eserin geometri öğretimi açısından incelenmesi ve yeni müfredat ile karşılaştırılması
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
Proje tabanlı öğrenmede çoklu zeka yaklaşımının matematik öğrenme başarısına etkisi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
Matematik eğitiminde alternatif bir ölçme değerlendirme aracı olarak kavram haritalarının kullanılması
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
Purdue modeline dayalı matematik etkinliği ile öğretimin üstün yetenekli öğrencilerin başarılarına ve eleştirel düşünme becerilerine etkisi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
Matematik öğretmenlerinin ölçme değerlendirme araçlarını kullanabilme düzeyleri ve yaklaşımları
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
Matematik problemi çözme tutum ölçeğinin geliştirilmesi ve değerlendirilmesi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
Etkinlik temelli öğretim yaklaşımının orantısal akıl yürütmeye dayalı problem çözme başarısına etkisi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
Elemanter sayı kuramı dersinde proje destekli öğretimin öğrenci başarısına etkisi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
Web destekli öğretimin ve öğretimsel materyal kullanımının öğrencilerin matematik kaygısına, tutumuna ve başarısına etkisi
-
Türkiye ve Kosova İlköğretim Matematik Programının Karşılaştırılması
E.Galo(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
“Oran, orantı ve yüzdeler” ünitesinin proje tabanlı öğrenme ile öğrenilmesinin matematik dersindeki başarıya ve tutuma etkisi
ÖZDEMİR A. Ş. (Danışman)
-
Dönüşüm geometrisi ve dörtgensel bölgelerin alanlarının bilgisayar destekli öğretilmesinin başarıya ve epistemolojik inanca etkisi
ÖZDEMİR A. Ş. (Danışman)
-
Dönüşüm geometrisi ve dörtgensel bölgelerin alanlarının alt öğrenme alanının öğretilmesinde bilgisayar destekli öğretimin başarıya ve epistemolojik inanca etkisi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
H.CUMHUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Matematik öğretmenlerinin problem çözme sürecinin belirlenmesi ve bu sürecin geliştirilmesinde web tabanlı mesleki gelişim çalışmasının değerlendirilmesi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
Akıllı tahta kullanımının ilköğretim öğrencilerinin matematik başarılarına etkisi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
F.EKİCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Denklemler alt öğrenme alanında CD destekli öğretimin öğrenci başarısına etkisi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
Geliştirilen öğrenme stilleri ölçeğinin sonuçlarının değerlendirilmesi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
Şifreleme etkinlikleri ile işlenen Modüler Aritmetik konusunun başarıya etkisi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
E.Güler(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
7. sınıflarda oran, orantı ve yüzdeler ünitesinin kitap inceleme kriterlerine göre hazırlanmış yazılı materyalle işlenen dersin öğrenci başarısına etkisi
ÖZDEMİR A. Ş. (Danışman)
-
İlköğretim 6. sınıflarda problem çözmede standartların uygulamasının öğrencilerin matematik başarısına etkisi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
S.FİLİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
6. sınıflarda ölçüler konusunun öğretiminde tematik öğretimin öğrencilerin matematik başarısına etkisi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
7. sınıflarda oran, orantı ve yüzdeler ünitesinin kitap inceleme kritelerine göre hazırlanmış yazılı materyalle işlenen dersin öğrenci başarısına etkisi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
M.TOKLUCU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
İlköğretim 7. sınıflarda "simetri" konusunun öğretiminde eğitim teknolojilerinin başarı ve tutuma etkisi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
İlköğretim 2. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerilerinin matematik problemlerini çözme başarısına etkisi
ÖZDEMİR A. Ş. (Danışman)
-
İlköğretim 2.sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerilerininin matematik problemlerini çözme başarısına etkisi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
A.AYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
İ.Ö II.Kademe Sınıflarında Çoklu Zeka Kuramıyla Hazırlanan Ders Planlarının Matematik Başarısına Etkileri
Özdemir A. Ş. (Danışman)
F.Kaçar(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
İlköğretim okulları 6,7 ve 8. sınıf matemetik dersindeki sınıf başarısını etkileyen faktörlerin; öğretmenler açısından değerlendirilmesi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
E.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Rekabetli grup çalışmasının matematik başarısına etkisi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
İlköğretim okulları 6, 7 ve 8. sınıf matematik dersindeki sınıf başarısını etkileyen faktörlerin; öğretmenler açısından değerlendirilmesi
ÖZDEMİR A. Ş. (Danışman)
-
Etkileşim ünitesiyle sunulan bireyselleştirilmiş matematik öğretim materyalinin başarıya etkisi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
A.RIZA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
İlköğretim 7. sınıflarda çember daire ve silindir konusunun öğretiminde bilgisayar destekli öğretimin başarıya etkisi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
İlköğretim okullarının 6. sınıflarında okuduğunu anlama davranışının kazandırılmasının matematik başarısına etkisi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
Kavram haritalarının matematik öğretiminde ölçme ve değerlendirme aracı olarak kullanımının incelenmesi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
Orta öğretim matematik eğitiminde kavram haritalanması tekniğinin cebir alanında kullanımı
Özdemir A. Ş. (Danışman)
T.KABACA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
İlköğretim ikinci kademe matematik müfredatı ile liselere giriş sınavları matematik sorularının karşılaştırılması
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
Transport probleminin taşımalı eğitime uygulanması
Özdemir A. Ş. (Danışman)
-
İlköğretim okullarının beşinci ve sekizinci sınıflarında çoktan seçmeli test sınavı ile klasik yazılı sınavın matematik öğretimi ile ilişkisi
ÖZDEMİR A. Ş. (Danışman)
-
İlköğretim okullarının beşinci ve sekizinci sınıflarında çoktan seçmeli test ile klasik yazılı sınavının matematik öğretimi ile ilişkisi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
G.CAMBAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2000 -
İlköğretim 5. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Eğitim-ÖğretimeUygunluğunun Değerlendirmesi
Özdemir A. Ş. (Danışman)
E.Dayak(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1998