Makaleler
126
Tümü (126)
SCI-E, SSCI, AHCI (14)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (23)
ESCI (4)
Scopus (23)
TRDizin (27)
Diğer Yayınlar (93)
2. Investigation of mathematics teachers' use of representation with video-based events ın the context of pattern general problems
Pearson Journal of Social Sciences & Humanities.
, cilt.8, sa.28, ss.1246-1268, 2024 (Hakemli Dergi)
3. The effect of mastery-centered enriched learning environment on 5th grade students' algebraic thinking skills/Tam öğrenme merkezli zenginleştirilmiş öğrenme ortamının 5.sınıf öğrencilerin cebirsel düşünme becerilerine etkisi.
Pearson Journal Of Social Sciences & Humanities.
, cilt.8, sa.23, ss.123-157, 2023 (Hakemli Dergi)
4. Learning About The Rationale For Change with Contextualized Conceptual Cartoons
Journal of Namibian Studies
, cilt.34, sa.1, ss.232-249, 2023 (Hakemli Dergi)
7. Eğitimde kavram haritalama çalışmaları: son 10 yılda ülkemizdeki kavram haritalama çalışmalarının durumu.
Uluslararası Psiko-Sosyal Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.5, ss.171-197, 2023 (Hakemli Dergi)
9. Örnek olay yönteminin matematik dersindeki çevrimiçi uygulamasına yönelik saha deneyimleri.
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisİ
, cilt.5, sa.3, ss.254-277, 2022 (Hakemli Dergi)
11. Eğitimde Örnek Olay Yöntemi Üzerine Yapılan Araştırmaların İncelenmesi Volume 7 Issue 17
Pearson Journal Of Social Sciences & Humanities
, cilt.7, sa.17, ss.148-171, 2022 (Hakemli Dergi)
12. Sınıf Öğretmen Adayları ve Öğretmenlerinin Veri İşleme Bağlamındaki İspat Şemaları ile Matematiksel İspat Hakkındaki Görüşleri
PEARSON JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES
, cilt.7, sa.17, ss.218-242, 2022 (Hakemli Dergi)
13. 3. Erdoğan, N. ve Şengül, S. (2021). Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Bağlamında Matematiksel Zihin Alışkanlıklarındaki Gelişiminin İncelenmesi.[Study on the Development of Secondary School 5th Grader’s Mathematical Habits of Mind in the Context of Problem Posing] 5(18), 73-95.
Asya Studies-Academic Social Studies / Akademik Sosyal Araştırmalar,
, cilt.5, sa.18, ss.73-95, 2021 (Hakemli Dergi)
14. Investıgatıon of secondary educatıon mathematıcs currıculum ın the context of 21st century skılls. Vol.6,
Pearson Journal of Scoial Sciences & Humanities.
, cilt.6, sa.16, ss.113-134, 2021 (Hakemli Dergi)
20. An evaluatıon of mathematıcs secondary school currıcula from the perspective of 21st century skılls.
Pearson Journal of Scoial Sciences & Humanities.
, cilt.6, sa.16, ss.145-166, 2021 (Hakemli Dergi)
31. The Realationship Between Number Sense and Metacongnition
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, ss.2465-2481, 2018 (Hakemli Dergi)
39. 4. Sınıf Sayı Hissi Testinin Geliştirilmesi.
Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi.
, cilt.7, sa.2, ss.441-473, 2017 (Hakemli Dergi)
40. Investigation of middle school students’ visual math literacy selfefficacy perceptions.
New Trends and Issues. Proceedings on Humanities and Social Sciences.
, cilt.4, ss.454-461, 2017 (Hakemli Dergi)
52. Ortaokul 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin çember konusundaki kavram yanılgıları ve hataları.
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.17-27, 2017 (Hakemli Dergi)
59. İlköğretim ve Ortaöğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Sayı Hissinin İncelenmesi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education(TURCOMAT)
, cilt.7, ss.285-303, 2016 (Hakemli Dergi)
62. Mathematıcal Understandıng of Mıddle School Students Accordıng to Dıfferent Varıables
International Journal of Social Science.
, ss.345-360, 2016 (Hakemli Dergi)
63. Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Anlamaları ile Matematiğe Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
EGITIM VE BILIM
, cilt.40, sa.180, ss.103-123, 2015 (SSCI)
65. Free problem posing cases of prospective mathematics teachers Difficultiesand solutions
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, ss.1983-1990, 2015 (Hakemli Dergi)
66. Meta cognitive Aspects of Solving Indefinite Integral Problems
Procedia - Social and Behavioral
, ss.622-629, 2015 (Hakemli Dergi)
67. Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Anlamaları ile Matematiğe Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
Eğitim ve Bilim
, cilt.40, ss.103-123, 2015 (SSCI)
75. THE INVESTIGATION OF PRE-SERVICE ELEMENTARY MATHEMATICS TEACHERS’ REFLECTIVE THINKING LEVELS
Asya Öğretim Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.18-30, 2014 (Hakemli Dergi)
76. A Study On The Elementary Students Perceptions Of Algebra
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, ss.3683-3687, 2014 (Hakemli Dergi)
81. Metaphor perceptıons of secondary school students about mathematıcs teacher
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.25, ss.89-111, 2014 (Hakemli Dergi)
84. The Evaluation of Special Education Lesson In Terms of Attitudes Towards Mainstreaming and Attaintments
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, ss.1-12, 2014 (Hakemli Dergi)
86. İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Öz-Düzenleyici Öğrenme Stratejileri Üzerine Bir İnceleme.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, ss.108-118, 2014 (Hakemli Dergi)
88. A study on the elementary school students’ mathematics selfconcept
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, ss.596-601, 2014 (Hakemli Dergi)
90. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Tımss Hakkındaki Görüşleri Kocaeli Üniversitesi Örneği
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, ss.25-36, 2014 (Hakemli Dergi)
94. Learning Styles of Prospectiıve Teachers Kocaeli University Case
Journal of Educational and Instructıonal Studies in the World.
, cilt.3, ss.2146-7463, 2013 (Hakemli Dergi)
95. 7 ve 8 Sınıf Öğrencilerinin Sayı Hissi İle Matematik Öz Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
International Journal of Social Science Studies
, cilt.6, ss.1049-1060, 2013 (Hakemli Dergi)
96. Determination of Zone of Proximal Development of 6th Grade Primary Students in the Subject of Tables and Graphics
International Journal of Social Sciences Studies,
, cilt.6, ss.633-655, 2013 (Hakemli Dergi)
97. Investigation of Preservice Mathematics Teachers Proof Schemes According to DNR Based Instruction
International Journal of Social Science Studies.
, cilt.6, ss.869-878, 2013 (Hakemli Dergi)
98. An investigation of classification of number sense components
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.6, ss.645-664, 2013 (Hakemli Dergi)
99. Examınatıon of The Elementary School Students Algebraıc Problems Solvıng Achıevement wıth Regard Metacognitive Knowledge
NWSA-Education Sciences
, cilt.8, ss.411-427, 2013 (Hakemli Dergi)
100. The Effects of Teachıng Integers Usıng Cartoons on 7th Grade Students Achıevements and Retentıon Levels
International Journal of Social Science Studies
, cilt.6, ss.973-1003, 2013 (Hakemli Dergi)
102. Investigation of The Effects of Learning Environment Enriched with Concept Cartoons on Students Mathematics Anxiety
International Journal of Social Science Studies
, cilt.6, ss.639-659, 2013 (Hakemli Dergi)
103. Evaluation of Number Senses on the Subject of Decimal Numbers of the Secondary Stage Students in Turkey
International Online Journal of Educational Sciences Studies
, cilt.4, ss.296-310, 2012 (Hakemli Dergi)
105. Examining the Number Sense Strategıes About Percent of 6th Grade Students
Journal of Social Science Studies
, cilt.5, ss.1055-1070, 2012 (Hakemli Dergi)
106. İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin “Matematik” Kavramına İlişkin Sahip Odukları Metaforlar
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, ss.355-369, 2012 (Hakemli Dergi)
107. Effect of Teaching Usıng Vısual Materıals on Sixth Grade Students Achievement and Retentıon Levels
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.4, ss.489-508, 2012 (Hakemli Dergi)
108. Teaching the Subject Sets with the Dissociation and Re Association Jigsaw
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.4, ss.1-18, 2012 (Hakemli Dergi)
109. İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Matematik Kavramına İlişkin Sahip Odukları Metaforlar Cilt 1 Sayı 355 369
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, ss.355-369, 2012 (Hakemli Dergi)
115. İlköğretim 6 sınıf kesirler ünitesinde çoklu zekâ kuramına uygun öğretimin öğrenci tutumuna etkisi
İlköğretim Online
, cilt.7, ss.800-813, 2008 (Hakemli Dergi)
117. Permütasyon ve Olasılık Konusunun Öğretiminde Canlandırma Kullanılmasının Öğrenci Başarısına ve Hatırlama Düzeyine Etkisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.15, ss.215-258, 2007 (Hakemli Dergi)
118. Canlandırma Yönteminin Canlandırma Yönteminin Öğrencilerin Matematik Tutumuna Etkisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.14, ss.517-526, 2006 (Hakemli Dergi)
120. Tam Öğrenme Yönteminin İlköğretim Matematik Öğrencilerinin Akademik Başarıları İle Hatırlama Düzeylerine Etkisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Dergisi
, cilt.18, ss.107-122, 2005 (Hakemli Dergi)
121. Fizik Öğretmen Adayları için Düzenlenen Fizikte Öğretim Yöntemleri Etkinlikleri Araştırmaları
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.16, ss.81-90, 2002 (Hakemli Dergi)
124. Differential operators for the Solutions of Complex Partial Differential Equations
Complex Variables, Theory and Application
, cilt.40, ss.189-198, 2000 (SSCI)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
108
3. Matematik Problemi Çözmeyi Değerlendirme: Bir Rubrik Geliştirme Çalışması
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023), Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
4. Öğretmen Adayları Olarak Empatik Yönelime Sahip Miyiz?
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023), Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
9. Örnek Olay Temelli Öğretim Etkinlikleri ile 7. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGTEK 2021), Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
10. Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Web Destekli Öğretim Uygulamalarına Yönelik Deneyimleri
3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGTEK 2021), Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
12. The Field Experiences on the Online Application of the Case Study Method in Mathematics Lesson.
International Conference on Mathematics and Mathematics (ICMME-2021), Ankara, Türkiye, 16 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
13. The Investigation of Studies on Case Study Method in Education.
International Conference on Mathematics and Mathematics (ICMME-2021), Ankara, Türkiye, 16 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
14. Öğretmenlik Uygulaması dersi kapsamında matematik öğretmen adaylarının zihinlerinde algıladıkları öğretmen profillerini gerçekleştirebilme düzeylerinin incelenmesi
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 26 - 28 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
15. 10. Sınıf Öğrencilerinin İkinci Dereceden Denklemler Bağlamındaki Argümantasyon Temelli Problem Çözme Süreçlerinin İncelenmesi
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 26 - 28 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
16. Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Bağlamında Matematiksel Zihin Alışkanlıklarının Gelişiminin İncelenmesi
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 26 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
17. Senaryolaştırılmış Kavram Karikatürlerinin 5. ve 6. Sınıf Öğrencilerinin Ölçüsel Tahmin Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 26 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
25. 5. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Öyküleri Bağlamında Geometrik Cisimlere Yönelik Kavram İmajları.
5. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
27. Investigation of Concept Images of Elementary preservice Mathematics Teachers in the Context of ”Convergence of a Sequence.
International Conference on Mathematics and Mathematics Education(ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.606-607, (Özet Bildiri)
29. Assessment of preservice mathematics teachers’ opinions on teaching practice within the scope of teaching practices expressions.
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
30. Investigation of the problem solving processes of ”definite integral” of science student teachers.
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 22 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
31. 5. Sınıf öğrencilerinin hazırladıkları senaryoların ölçüsel tahmin beceri ve stratejileri bağlamında incelenmesi.
I. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
34. Investigation of the effects of reflective thinking activities on students’xx.
10th World Conference on Educational Sciences, Prag, Çek Cumhuriyeti, 1 - 03 Şubat 2018, (Özet Bildiri)
36. Üstbilişsel yönlendirmenin problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerisi üzerine etkisi.
1. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, ss.53, (Özet Bildiri)
38. Investigation of middle school students’ visual math literacy selfefficacy perceptions
9th World Conference on Educational Sciences (WCES-2017), 1 - 03 Şubat 2017, cilt.4, ss.454-461, (Tam Metin Bildiri)
40. Examining the patterns generalization strategies of 6th grade students.
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2017), Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.897, (Özet Bildiri)
41. The effect of cooperative learning method on reflective thinking skills towards problem solving.
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2017), Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.944, (Özet Bildiri)
42. Öğrencilerinin harflerin anlamı ile ilgili düştükleri kavram yanılgılarının aritmetikten cebire geçiş süreci bağlamında incelenmesi ve öğrencilerin matematik tutumları ve özyeterlikleri ile karşılaştırılması”
.International Symposium on Scoial Science (ASOS Congress)., 18 - 28 Mayıs 2017, cilt.3, ss.249-268, (Özet Bildiri)
47. İlköğretim seviyesindeki öğrencilerin çoklu temsil kullanma becerileri ile cebirsel düşünme düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi.
Uluslar Arası Katılımlı Yüksek Öğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi (YEAUK_2017)., 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
49. Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Ondalık Gösterimlerde Çarpma ve Bölme İşlemlerindeki Kavram Görüntülerini İncelenmesi.
2nd World Congress on Lifelong Education., 14 - 15 Nisan 2017, cilt.6, ss.194-207, (Özet Bildiri)
50. Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Tamsayılardaki Dört İşlemle İlgili Kavram Görüntülerinin İncelenmesi.
2nd World Congress on Lifelong Education., 14 - 15 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
52. 7. sınıf öğrencilerinin ölçüsel tahmin beceri ve stratejilerinin üstbilişselbilgi bağlamında incelenmesi
2nd World Congress on Lifelong Education., 14 - 15 Nisan 2017, cilt.6, ss.149-160, (Özet Bildiri)
53. 7. sınıf öğrencilerinin matematik özyeterlik algılarının oran-orantı konusundaki başarıları üzerine etkisinin incelenmesi.
2nd World Congress on Lifelong Education, 14 - 15 Nisan 2017, cilt.6, ss.220-230, (Özet Bildiri)
63. İLKOKUL 4 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SAYI HİSSİ DURUMLARININ İNCELENMESİ
15. ULUSLARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
67. Ortaokul 7 ve 8 sınıf öğrencilerinin çember konusundaki kavram yanılgıları ve hataları
ERPA International Congresses on Education, 4 - 07 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
70. 7 ve 8 Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel İfadeler ve Denklemler Konusundaki Kavramsal Öğrenme Düzeyleri ile Matematik Öz Yeterlik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
7th World Conference on Educational Sciences, 5 - 08 Şubat 2015, (Özet Bildiri)
74. The Development of Number Sense Test for Pre-Service Mathematics Teachers
International Conference on New Horizons, Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
76. An analysis of number sense of the high-achieving high school students
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology., Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.378, (Özet Bildiri)
80. İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin görsel matematik okuryazarlığı özyeterlik algılarının incelenmesi
Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
87. "Tam Sayılar” Konusunun Karikatürle Öğrenimi Öğrencilerin Matematik Tutumlarını Etkiliyor mu?
XX. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
95. Meslek Becerilerini Geliştirmek İçin Öğretmen Eğitiminde Kolektif Araştırma Yaklaşımı.
Orta Öğretimde Yeniden Yapılandırma Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2004, ss.271-279, (Tam Metin Bildiri)
96. Ortaöğretim Matematik Müfredatının Kendi İçindeki Tutarlılığının ve Yan Dallarla Etkileşiminin İncelenmesi
XII. Eğitim Bilimleri Kongresi Kitab, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2003, cilt.4, (Tam Metin Bildiri)
97. The Effect of Different Learning Styles on Mathematics Anxiety
26th International Conference of International STAR Conference, Stress and Anxiety Research Society, Halle, Almanya, 21 - 23 Temmuz 2005, (Özet Bildiri)
98. Okul Deneyimi I Dersinde Yürütülen Öğretim Yöntemleri Etkinliği ve Kazandırılan Davranışlar
Uluslar arası Katılımlı 2000’li yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002
99. Uygulama Okullarındaki Matematik ve Fen Derslerinin İşlenişinin Öğretim Yöntemleri Açısından Değerlendirilmesi.
Uluslar Arası Katılımlı2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)
100. İlköğretim Matematik Öğretiminde Dramatizasyonun Önemi ve Dramatizasyon Örnekleri
Uluslar Arası Katılımlı 2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)
101. Gürel, Z., Şengül, S.Çorlu, M.A., Güven, İ., Aydın, E. (Mayıs, 2002). Okul Deneyimi –IDersinde Yürütülen Öğretim Yöntemleri Etkinliği Ve Kazandırılan Davranışlar.
Uluslar Arası Katılımlı2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu., İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)
102. İnternet Ortamında Matematik Eğitimi Üzerine Bir Araştırma
Uluslar Arası Katılımlı 2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)
103. Aydın, E., Çorlu, M.A. , Şengül, S., Gürel, Z. ( Mayıs, 2002). Fizik ve Matematik Öğretmenlerinin Eğitiminde Sınıf Yönetimi Etkinliklerinden Kazanımlar (OdeI).
Uluslar Arası Katılımlı 2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu., İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)
104. Alan Öğretmeni Eğitiminde Yeni Bir Yaklaşım (OdeI)
Uluslar Arası Katılımlı 2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu., İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)
107. İki Farklı Diferensiyel Operatörün Riemann Fonksiyonları Arasındaki İlişkiler.
Çukurova Üniversitesi Ulusal Matematik Sempozyumu., Adana, Türkiye, 25 - 27 Ekim 1995, (Özet Bildiri)
108. Dördüncü Basamaktan Bir Diferensiyel DenkleminDiferensiyel Operatörler Yardımıyla İncelenmesi.
Doğu Akdeniz Üniversitesi Türk Matematik Derneği VI. Ulusal Matematik Sempozyumu., Magusa, Kıbrıs (Kktc), 20 - 23 Ekim 1993, (Özet Bildiri)
Kitaplar
7
1. Biz Farklıyız ve Farkındayız Ya Siz?
Vize tek, Ankara, 2024
2. Matematik Eğitiminde Örnek Olay Yöntemi Kullanılabilir mi? Örnek Bir Uygulama
Kuramdan Uygulamaya Örnek Olay: Yaşamı Sınıfa Taşımak, Yücel KABAPINAR, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.225-253, 2021
3. Matematiği Nasıl Öğrenmeli Nasıl Öğretmeliyiz?
Vize Basın Yayın, Ankara, 2020
7. DİFERENSİYEL DENKLEMLER
İLKÖĞRETİM ALAN BİLGİSİ İLKÖĞRETİM MATEMATİK, DOÇ.DR.ŞENOL DOST, Editör, ABC Yayıncılık, Ankara, ss.553-614, 2014