Yayınlar & Eserler

Makaleler 126
Tümü (126)
SCI-E, SSCI, AHCI (14)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (23)
ESCI (4)
Scopus (23)
TRDizin (27)
Diğer Yayınlar (93)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 108

1. Özel yetenekli öğrencilerin grafikler konusunu yapılandırma süreçleri: Tahmini yol haritası.

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2024), Edirne, Türkiye, 04 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

2. 8. Sınıf Öğrencilerinin Grafik Hisleri: Paralel ve Dik Doğruların Eğimleri Üzerine Bir İnceleme. XI.

International Eurasian Educational Research Congress.( EJER 2024), Kocaeli, Türkiye, 21 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

3. Matematik Problemi Çözmeyi Değerlendirme: Bir Rubrik Geliştirme Çalışması

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023), Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

4. Öğretmen Adayları Olarak Empatik Yönelime Sahip Miyiz?

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023), Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

5. The Investigation of SSCI Indexed Studies on Problem Posing in Terms of Affective Components

International Conference on Mathematics and Mathematics (ICMME-2022), Denizli, Türkiye, 22 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

7. The Content Analysis of Concept Mapping Studies in Education: The Status of Concept Mapping Studies in Our Country in the Last 10 Years.

International Conference on Mathematics and Mathematics (ICMME-2022), Denizli, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

8. Mathematıcal Reasoning and Proof in Fıfth Grade Mathematıcs Textbook. Pamukkale University, Denizli, Türkiye,

International Conference on Mathematics and Mathematics (ICMME-2022), Denizli, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

9. Örnek Olay Temelli Öğretim Etkinlikleri ile 7. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi

3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGTEK 2021), Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

10. Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Web Destekli Öğretim Uygulamalarına Yönelik Deneyimleri

3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGTEK 2021), Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

11. Pre-service and In-service Teachers’ Proof Schemes and Their Opinions on Mathematical Proof.

International Conference on Mathematics and Mathematics (ICMME-2021), Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2021, ss.165-166, (Özet Bildiri)

12. The Field Experiences on the Online Application of the Case Study Method in Mathematics Lesson.

International Conference on Mathematics and Mathematics (ICMME-2021), Ankara, Türkiye, 16 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

13. The Investigation of Studies on Case Study Method in Education.

International Conference on Mathematics and Mathematics (ICMME-2021), Ankara, Türkiye, 16 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

18. How to solve mathematics problem with autistic perspective?. 11-13 JuLY / 2019. Konya / Turkey

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2019)., 11 - 13 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)

19. Maths class that I dreamed: The designs of the classroom environment of the 5th grade students

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2019), 11 - 13 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)

21. 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Süreçlerinde Kendilerini Algılama Biçimlerinin İncelenmesi.

VI th International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2019), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

24. 7. Sınıf öğrencilerinin problem çözme ve problem kurma becerileri ile çözüme yönelik açıklamalarının incelenmesi.

5. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

25. 5. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Öyküleri Bağlamında Geometrik Cisimlere Yönelik Kavram İmajları.

5. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

26. Sayı Hissi ve Üst Biliş.

2..Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu (ISOEVA)., Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

27. Investigation of Concept Images of Elementary preservice Mathematics Teachers in the Context of ”Convergence of a Sequence.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education(ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.606-607, (Özet Bildiri)

28. Çevre ve Alan Arasındaki Türev İlişkisi

31. Ulusal Matematik Sempozyumu, Erzincan, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

29. Assessment of preservice mathematics teachers’ opinions on teaching practice within the scope of teaching practices expressions.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

30. Investigation of the problem solving processes of ”definite integral” of science student teachers.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 22 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

31. 5. Sınıf öğrencilerinin hazırladıkları senaryoların ölçüsel tahmin beceri ve stratejileri bağlamında incelenmesi.

I. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

32. Sosyal medya destekli harmanlanmış öğrenme yönteminin 8.sınıf öğrencilerinin akademik başarıları ve hatırlama düzeylerine etkisi.

I. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi., İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

33. CONCEPT DEFINITIONS AND CONCEPT IMAGESFOR LIMIT AND CONTINUITY CONCEPTS OFPRESERVICE ELEMENTARY MATHEMATICSTEACHERS

THE THIRD INTERNATIONAL CONFERENCE ONCOMPUTATIONAL MATHEMATICS AND ENGINEERINGSCIENCES (CMES-2018), Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 06 Mayıs 2018, ss.144, (Özet Bildiri)

34. Investigation of the effects of reflective thinking activities on students’xx.

10th World Conference on Educational Sciences, Prag, Çek Cumhuriyeti, 1 - 03 Şubat 2018, (Özet Bildiri)

35. Yansıtıcı düşünme etkinliklerinin 6. sınıf öğrencilerinin matematik tutumuna etkisi.

ASOS Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.31, (Özet Bildiri)

36. Üstbilişsel yönlendirmenin problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerisi üzerine etkisi.

1. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, ss.53, (Özet Bildiri)

37. The relationships between middle school students’ problem posing achievements and math problem solving attitudes: Fractions

9th World Conference on Educational Sciences (WCES-2017), 1 - 03 Şubat 2017, cilt.4, ss.462-471, (Tam Metin Bildiri)

38. Investigation of middle school students’ visual math literacy selfefficacy perceptions

9th World Conference on Educational Sciences (WCES-2017), 1 - 03 Şubat 2017, cilt.4, ss.454-461, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

39. “Analysis of zone of proximal development of 10th grade students within the concept of trapezoids. Sweden.

2017 International Conference on Education Stockholm, 4 - 08 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

40. Examining the patterns generalization strategies of 6th grade students.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2017), Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.897, (Özet Bildiri)

41. The effect of cooperative learning method on reflective thinking skills towards problem solving.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2017), Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.944, (Özet Bildiri)

44. The Relationship Between Middle School Students’ Mathematical Understanding and Math Anxiety-apprehensions

Global Conference on Education and Research (GLOCER 2017), 22 - 25 Mayıs 2017, ss.446-448, (Özet Bildiri)

45. Kavram karikatürlerinin 8. sınıf öğrencilerinin denklem çözme başarılarına etkisi

Uluslar Arası Katılımlı Yüksek Öğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi (YEAUK_2017)., 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

46. İlköğretim 5.Sınıf Öğrencilerinin Çokgenler Konusuna İlişkin Kavram Görüntülerinin Belirlenmesi.

Uluslar Arası Katılımlı Yüksek Öğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi (YEAUK_2017)., 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

47. İlköğretim seviyesindeki öğrencilerin çoklu temsil kullanma becerileri ile cebirsel düşünme düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi.

Uluslar Arası Katılımlı Yüksek Öğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi (YEAUK_2017)., 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

48. 8. Sınıf öğrencilerinin problem çözüm süreçlerinin Toulmin modeline göre analizi. . 19-20 Mayıs 2017. İstanbul.

Uluslar Arası Katılımlı Yüksek Öğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi (YEAUK_2017), 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

51. Ortaokul Öğrencilerinin Grafikler İle İlgili Kavram Görüntülerinin İncelenmesi.

2nd World Congress on Lifelong Education., 14 - 15 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

52. 7. sınıf öğrencilerinin ölçüsel tahmin beceri ve stratejilerinin üstbilişselbilgi bağlamında incelenmesi

2nd World Congress on Lifelong Education., 14 - 15 Nisan 2017, cilt.6, ss.149-160, (Özet Bildiri)

54. The Analysis Of Understanding Factorial Concept Processes Of 7Th Grade Students Who Have High Academic Achievements With Pirie-Kieren Theory.

Turkish Online Journal of Educational Technology Special Issue for INTE 2016., 13 - 15 Temmuz 2016, ss.730-737, (Tam Metin Bildiri)

55. The Analysis of Middle School Students Anxieties Apprehensions about Mathematics in terms of Different Variables

International Conference on New Horizons. INTE. International Conference on New Horizons. INTE., Vienna, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)

56. 7 Sınıf Öğrencilerinin Üstbilişsel Beceri İle Problem Çözme Süreçlerinin İncelenmesi

III. International Eurasian Educational Research Congress..(EJER)., Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

57. Öğrencilerin Matematik Dersindeki Akademik Başarı veya Başarısızlık Nedenlerine Yönelik Görüşleri

7. Sınıf Öğrencilerinin Üstbilişsel Beceri İle Problem Çözme Süreçlerinin İncelenmesi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

58. Investigating of Primary School Mathematics Teacher Candidates Computational Estimation Skills

International Conference on Mathematics and Mathematics Education . (ICMME-2016), Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

59. What is the Meaning of Mathematics for the Prospective Preschool Teachers

ınternational Conference on Mathematics and Mathematics Education . (ICMME-2016), Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

60. Conceptual Analysis of Addition and Subtraction Operation Problems with Fractions Posed by Fifth Grade Students

International Conference on Mathematics and Mathematics Education . (ICMME-2016), Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

63. İLKOKUL 4 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SAYI HİSSİ DURUMLARININ İNCELENMESİ

15. ULUSLARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

64. İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Sayı Hissi Durumlarının İncelenmesi Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi 11 14 Mayıs 2016

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu(USOS)., Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

65. Concept Images of Pre-Service Mathematics Teachers in Educational And Science Faculties Regarding The Basic Concepts Of Geometry.

TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology, Special Issue, 25 - 27 Haziran 2014, ss.73-78, (Tam Metin Bildiri)

66. The Analysis of Middle School Students’ Attitudes Towards Mathematics In Terms Of Various Variables ”, 2, 508-514.

TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology, Special Issue, 25 - 27 Haziran 2015, ss.508-514, (Tam Metin Bildiri)

68. The Analysis of Understanding Factorial Concept Processes of 7th Grade Students who have Low Academic Achievements with Pirie Kieren Theory

7th World Conference on Educational Sciences, Athens, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.1263-1270, (Tam Metin Bildiri) identifier

69. Meta-cognitive Aspects of Solving Indefinite Integral Problems

7th World Conference on Educational Sciences, Athens, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.622-629, (Tam Metin Bildiri) identifier

71. İlköğretim matematik öğretmen adaylarının dörtgenler konusundaki kavram prototiplerinin incelenmesi

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

72. Free problem posing cases of prospective mathematics teachers: Difficulties and solutions

5th International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.1983-1990, (Tam Metin Bildiri) identifier

73. The analysis of the problems posed by prospective mathematics teachers about 'ratio and proportion' subject

5th International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.1364-1370, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

74. The Development of Number Sense Test for Pre-Service Mathematics Teachers

International Conference on New Horizons, Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

75. A study on the elementary school students' mathematics self concept

ERPA International Congress on Education (ERPA), İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, cilt.152, ss.596-601, (Tam Metin Bildiri) identifier

76. An analysis of number sense of the high-achieving high school students

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology., Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.378, (Özet Bildiri)

77. Assessment of Concept Maps Generated by Undergraduate Students about the Function Concept

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.729-733, (Tam Metin Bildiri) identifier

78. The Hopelessness Level of 3rd Grade Elementary Mathematics Preservice Teachers' and Their Perspectives about Future

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.718-721, (Tam Metin Bildiri) identifier

79. Relationship Between Proof Schemes Used by Preservice Mathematics Teachers and Gender, Views Towards Proof

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.617-620, (Tam Metin Bildiri) identifier

81. ilköğretim matematik öğretmenliği programına devam eden öğretmen adaylarının umutsuzluk düzeylerinin incelenmesi

X.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

82. İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programına Devam Eden Öğretmen Adaylarının Umutsuzluk Düzeylerinin İncelenmesi

X.Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Niğde, Türkiye, 26 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

83. Metacognitive aspects of solving function problems

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2178-2182, (Tam Metin Bildiri) identifier

84. Metaphors that prospective primary school teachers possess on the concept of 'mathematics'

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.1470-1475, (Tam Metin Bildiri) identifier

85. An investigation of 5th grade Turkish students' performance in number sense on the topic of decimal numbers

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2289-2293, (Tam Metin Bildiri) identifier

86. Kavram Karikatürlerinin 7.Sınıf Öğrencilerinin Matematik Kaygılarına Etkisi.

10.Matematik Sempozyumu, Şile, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

87. "Tam Sayılar” Konusunun Karikatürle Öğrenimi Öğrencilerin Matematik Tutumlarını Etkiliyor mu?

XX. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

88. Does instruction of "Integers" subject with cartoons effect students' mathematics anxiety?

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2176-2180, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

89. A review on the effects of special teaching methods 2 lesson to teacher candidates in terms of their performances

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2136-2139, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

90. The effects of dramatization method on elementary school students' levels of maths attidutes and achivements

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2131-2135, (Tam Metin Bildiri) identifier

91. Gelişmiş Bir Ülkede Matematik Öğretmeni Yetiştirme Sistemine Karşılaştırmalı Bir Bakış

M.Ü. Eğitim Bilimleri Enstitüsü. II. Lisans Üstü Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2005, ss.312-323, (Tam Metin Bildiri)

92. Tam Öğrenme İlkeleri Doğrultusunda Farklı Öğretim Yöntemleri İle İşlenen Matematik Dersinin 7.Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarı ve Kalıcılık Düzeylerine Etkisi.

M.Ü. Eğitim Bilimleri Enstitüsü. II. Lisans Üstü Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2005, ss.365-373, (Tam Metin Bildiri)

94. Sivil Savunma İlkelerinin Bilimsel Algılanmasında Fizik Derslerinin Önemi Üzerine Bir Araştırma

7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 Eylül 2006, ss.839-842, (Tam Metin Bildiri)

95. Meslek Becerilerini Geliştirmek İçin Öğretmen Eğitiminde Kolektif Araştırma Yaklaşımı.

Orta Öğretimde Yeniden Yapılandırma Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2004, ss.271-279, (Tam Metin Bildiri)

96. Ortaöğretim Matematik Müfredatının Kendi İçindeki Tutarlılığının ve Yan Dallarla Etkileşiminin İncelenmesi

XII. Eğitim Bilimleri Kongresi Kitab, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2003, cilt.4, (Tam Metin Bildiri)

97. The Effect of Different Learning Styles on Mathematics Anxiety

26th International Conference of International STAR Conference, Stress and Anxiety Research Society, Halle, Almanya, 21 - 23 Temmuz 2005, (Özet Bildiri)

98. Okul Deneyimi I Dersinde Yürütülen Öğretim Yöntemleri Etkinliği ve Kazandırılan Davranışlar

Uluslar arası Katılımlı 2000’li yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002

99. Uygulama Okullarındaki Matematik ve Fen Derslerinin İşlenişinin Öğretim Yöntemleri Açısından Değerlendirilmesi.

Uluslar Arası Katılımlı2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

100. İlköğretim Matematik Öğretiminde Dramatizasyonun Önemi ve Dramatizasyon Örnekleri

Uluslar Arası Katılımlı 2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

102. İnternet Ortamında Matematik Eğitimi Üzerine Bir Araştırma

Uluslar Arası Katılımlı 2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

104. Alan Öğretmeni Eğitiminde Yeni Bir Yaklaşım (Ode­I)

Uluslar Arası Katılımlı 2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu., İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

107. İki Farklı Diferensiyel Operatörün Riemann Fonksiyonları Arasındaki İlişkiler.

Çukurova Üniversitesi Ulusal Matematik Sempozyumu., Adana, Türkiye, 25 - 27 Ekim 1995, (Özet Bildiri)

108. Dördüncü Basamaktan Bir Diferensiyel DenkleminDiferensiyel Operatörler Yardımıyla İncelenmesi.

Doğu Akdeniz Üniversitesi Türk Matematik Derneği VI. Ulusal Matematik Sempozyumu., Magusa, Kıbrıs (Kktc), 20 - 23 Ekim 1993, (Özet Bildiri)
Kitaplar 7

2. Matematik Eğitiminde Örnek Olay Yöntemi Kullanılabilir mi? Örnek Bir Uygulama

Kuramdan Uygulamaya Örnek Olay: Yaşamı Sınıfa Taşımak, Yücel KABAPINAR, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.225-253, 2021

5. Ortaokul matematik öğretmeni adaylarının ”matematik” ile ilgili düşüncelerinin incelenmesi

Küreselleşen dünyada eğitim, Özcan Demirel, Serkan Dinçer, Editör, Pegem Akademi, ss.833-848, 2017

6. Effects of metacognitive strategies and cooperative learning on mathematical problem solving.

Multidisciplinary perspectives on education, , Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.71-79, 2014

7. DİFERENSİYEL DENKLEMLER

İLKÖĞRETİM ALAN BİLGİSİ İLKÖĞRETİM MATEMATİK, DOÇ.DR.ŞENOL DOST, Editör, ABC Yayıncılık, Ankara, ss.553-614, 2014
Metrikler

Yayın

250

Yayın (WoS)

37

Yayın (Scopus)

25

Atıf (WoS)

159

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

131

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (TrDizin)

130

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

482

Proje

3

Tez Danışmanlığı

49

Açık Erişim

69
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları