Başarılar & Tanınırlık

Yayın

239

Atıf (WoS)

162

Atıf (Scopus)

115

H-İndeks (WoS)

6

H-İndeks (Scopus)

5

Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

  • 27 Eylül 2023 - 30 Eylül 2023 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023)

    Katılımcı

    Kars, Türkiye

  • 27 Eylül 2023 - 30 Eylül 2023 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023)

    Katılımcı

    Kars, Türkiye

  • 01 Temmuz 2019 - 01 Temmuz 2019 How to solve mathematics problem with autistic perspective?.

    Çalışma Grubu

    Konya, Türkiye

  • 01 Temmuz 2019 - 01 Temmuz 2019 Maths class that I dreamed: The designs of the classroom environment of the 5th grade students .

    Çalışma Grubu

    Konya, Türkiye

  • 01 Haziran 2019 - 01 Haziran 2019 İşbirlikli Öğrenme Gruplarında DNR Tabanlı Öğretimin 8. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Süreçlerine Etkisi.

    Çalışma Grubu

    Ankara, Türkiye

  • 01 Haziran 2019 - 01 Haziran 2019 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Süreçlerinde Kendilerini Algılama Biçimlerinin İncelenmesi.

    Çalışma Grubu

    Ankara, Türkiye

  • 01 Haziran 2019 - 01 Haziran 2019 DNR Tabanlı Öğretimin 8. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Kavramlara Yönelik Problem Çözme ve Problem Kurma Süreçleri İle İlgili Görüşleri

    Çalışma Grubu

    Sakarya, Türkiye

  • 01 Haziran 2019 - 01 Haziran 2019 İşbirlikli Kavram Haritalama Tekniği İle 8. Sınıf Öğrencilerinin Geometriye Yönelik Kavram İmajlarının İncelenmesi

    Çalışma Grubu

    Sakarya, Türkiye

  • 01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018 5. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Öyküleri Bağlamında Geometrik Cisimlere Yönelik Kavram İmajları.

    Çalışma Grubu

    İstanbul, Türkiye

  • 01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018 7. sınıf öğrencilerinin problem çözme ve problem kurma becerileri ile çözüme yönelik açıklamalarının incelenmesi.

    Çalışma Grubu

    İstanbul, Türkiye

  • 01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018 Sayı hissi ve Üst biliş.

    Çalışma Grubu

    Antalya, Türkiye

  • 01 Eylül 2018 - 01 Eylül 2018 Çevre ve alan arasındaki türev ilişkisi

    Çalışma Grubu

    Erzincan, Türkiye

  • 01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018 Assessment of mathematical storytelling activities in the context of 7th grade students’ abilities to drawing graphs.

    Çalışma Grubu

    Ordu, Türkiye

  • 01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018 Investigation of the problem solving processes of "definite integral" of science student teachers.

    Çalışma Grubu

    Ordu, Türkiye

  • 01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018 İnvestigation of concept images of elementary preservice mathematics teachers in the context of "convergence of a sequence.

    Çalışma Grubu

    Ordu, Türkiye

  • 01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018 Assessment of preservice mathematics teachers’ opinions on teaching practice within the scope of teaching practices expressions

    Çalışma Grubu

    Ordu, Türkiye

  • 01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018 5. Sınıf öğrencilerinin hazırladıkları senaryoların ölçüsel tahmin beceri ve stratejileri bağlamında incelenmesi.

    Çalışma Grubu

    İstanbul, Türkiye

  • 01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018 Concept defınıtıons and concept ımages for lımıt and contınuıty concepts of preservıce elementary mathematıcs teachers

    Çalışma Grubu

    Girne, Kıbrıs (Kktc)

  • 01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018 Sosyal medya destekli harmanlanmış öğrenme yönteminin 8.sınıf öğrencilerinin akademik başarıları ve hatırlama düzeylerine etkisi.

    Çalışma Grubu

    İstanbul, Türkiye

  • 01 Şubat 2018 - 01 Şubat 2018 “Investigation of the effects of reflective thinking activities on students'. 10th World Conference on Educational Sciences,

    Çalışma Grubu

    Praha, Çek Cumhuriyeti

  • 01 Kasım 2017 - 01 Kasım 2017 Yansıtıcı Düşünme Etkinliklerinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Tutumuna Etkisi”

    Çalışma Grubu

    Kahramanmaraş, Türkiye

  • 01 Eylül 2017 - 01 Eylül 2017 Öğretmen adaylarının limit ve süreklilik konusundaki kavram görüntüleri

    Çalışma Grubu

    Adana, Türkiye

  • 01 Haziran 2017 - 01 Haziran 2017 Analysis of zone of proximal development of 10th grade students within the concept of trapezoids.

    Çalışma Grubu

    Stockholm, İsveç

  • 01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017 İlköğretim 5.Sınıf Öğrencilerinin Çokgenler Konusuna İlişkin Kavram Görüntülerinin Belirlenmesi.

    Çalışma Grubu

    İstanbul, Türkiye

  • 01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017 The effect of realıstıc mathematıcs educatıon on sıxth graders’ skılls of usıng operatıonal predıctıon strategıes.

    Çalışma Grubu

    Florida, Amerika Birleşik Devletleri

  • 01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017 Kavram Karikatürlerinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Denklem Çözme Başarılarına Etkisi.

    Çalışma Grubu

    İstanbul, Türkiye

  • 01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017 Examining the patterns generalization strategies of 6th grade students..

    Çalışma Grubu

    Şanlıurfa, Türkiye

  • 01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017 The effect of cooperative learning method on reflective thinking skills towards problem solving

    Çalışma Grubu

    Şanlıurfa, Türkiye

  • 01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017 İlköğretim Seviyesindeki Öğrencilerin Çoklu Temsil Kullanma Becerileri İle Cebirsel Düşünme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.

    Çalışma Grubu

    İstanbul, Türkiye

  • 01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017 6. Sınıf Öğrencilerinin Uzunluk Ölçü Birimlerinde Kendilerine Sunulan Benzetim Modellerini Kullanma Süreçleri.

    Çalışma Grubu

    İstanbul, Türkiye

  • 01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017 The relatıonshıp between mıddle school students’ mathematıcal understandıng and math anxıety‐apprehensıons”.

    Çalışma Grubu

    Florida, Amerika Birleşik Devletleri

  • 01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017 8. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözüm Süreçlerinin Toulmin Modeline Göre Analizi.

    Çalışma Grubu

    İstanbul, Türkiye

  • 01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017 What is the meaning of “Mathematics” according to Prospective Mathematics Teachers?

    Çalışma Grubu

    Antalya, Türkiye

  • 01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017 Ortaokul Öğrencilerinin Grafikler İle İlgili Kavram Görüntülerinin İncelenmesi.

    Çalışma Grubu

    Antalya, Türkiye

  • 01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017 Ortaokul 7.sınıf öğrencilerinin tamsayılardaki dört işlemle ilgili kavram görüntülerinin incelenmesi.

    Çalışma Grubu

    Antalya, Türkiye

  • 01 Kasım 2016 - 01 Kasım 2016 The Analysis of Middle School Students’ Anxieties-Apprehensions About Mathematics In Terms of Different Variables.

    Çalışma Grubu

    Nice, Fransa

  • 01 Temmuz 2016 - 01 Temmuz 2016 The Analysis of Understanding Factorial Concept Processes of 7th Grade Students who Have High Academic Achievements with Pirie-Kieren Theory

    Çalışma Grubu

    Vienna, Avusturya

  • 01 Haziran 2016 - 01 Haziran 2016 7. Sınıf Öğrencilerinin Üstbilişsel Beceri İle Problem Çözme Süreçlerinin İncelenmesi.

    Çalışma Grubu

    Muğla, Türkiye

  • 01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016 Investigating of Primary School Mathematics Teacher Candidates’ Computational Estimation Skills.

    Çalışma Grubu

    Elazığ, Türkiye

  • 01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016 An Analysis of the Middle School Mathematics Curriculum in Terms of Metacognitive Control Skills.

    Çalışma Grubu

    Elazığ, Türkiye

  • 01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016 The Effect of Cooperative Learning Method Enhanced with Metacognitive Strategies on Mathematics Self-Concept

    Çalışma Grubu

    Elazığ, Türkiye

  • 01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016 What is the Meaning of “Mathematics” for the Prospective Preschool Teachers?

    Çalışma Grubu

    Elazığ, Türkiye

  • 01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016 Conceptual Analysis of Addition and Subtraction Operation Problems with Fractions Posed by Fifth Grade Students

    Çalışma Grubu

    Elazığ, Türkiye

  • 01 Temmuz 2015 - 01 Temmuz 2015 Middle School Students' Perceptions About Concepts of "Sports" and "Mathematics": Relationship of Sports and Mathematics.

    Çalışma Grubu

    Nice, Fransa

  • 01 Temmuz 2015 - 01 Temmuz 2015 Concept Images of Pre-Service Mathematics Teachers in Educational And Science Faculties Regarding The Basic Concepts Of Geometry.

    Çalışma Grubu

    Paris, Fransa

  • 01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015 Ortaokul 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin çember konusundaki kavram yanılgıları ve hataları

    Çalışma Grubu

    Athens, Yunanistan

  • 01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015 İlköğretim ve ortaöğretim matematik öğretmenlerinin sayı hissinin incelenmesi

    Çalışma Grubu

    Adıyaman, Türkiye

  • 01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014 İlköğretim matematik öğretmen adaylarının dörtgenler konusundaki kavram prototiplerinin incelenmesi.

    Çalışma Grubu

    Adana, Türkiye

  • 01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014 İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının yarı-yapılandırılmış problem oluşturma durumları: Yaşanan deneyimler ve öneriler"

    Çalışma Grubu

    Kocaeli, Türkiye

  • 01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014 8. Sınıf öğrencilerinin üslü sayıları anlama düzeylerinin incelenmesi

    Çalışma Grubu

    Adana, Türkiye

  • 01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014 İlköğretim matematik öğretmen adaylarının fonksiyon ve denklem kavramlarını algılamaları üzerine bir araştırma.

    Çalışma Grubu

    Adana, Türkiye

  • 01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014 İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının yapılandırılmış problem oluşturma durumları: Yaşanan deneyimler ve öneriler

    Çalışma Grubu

    Adana, Türkiye

  • 01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014 A Study of the Performance of Pre-Service Mathematics Teachers in Different Number Sense Components.

    Çalışma Grubu

    Sankt-Peterburg, Rusya

  • 01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014 Sonsuzluk ve sayılabilirlik kavramları ile ilgili öğretmen adaylarının kavram algıları

    Çalışma Grubu

    Adana, Türkiye

  • 01 Mayıs 2014 - 01 Mayıs 2014 Ortaokul matematik dersi (5.6.7 ve 8. Sınıflar) öğretim programı, ders ve öğrenci çalışma kitaplarının cebir öğrenme alanı bağlamında incelenmesiSürdürülebilir Kalkınma

    Çalışma Grubu

    İstanbul, Türkiye

  • 01 Eylül 2013 - 01 Eylül 2013 İlköğretim öğrencilerinin geometriye yönelik öz-yeterlik inançları üzerine bir inceleme.

    Çalışma Grubu

    Eskişehir, Türkiye

  • 01 Mayıs 2013 - 01 Mayıs 2013 İlköğretim matematik öğretmenlerinin işlemsel tahmin becerilerinin incelenmesi.

    Çalışma Grubu

    Ankara, Türkiye

Ödüller

  • Haziran 2023 Identification of. number sense strategies used by eighth-grade students in fractions questions in figure, operation, and scenario forms. Educational Sciences: Theory & Practice, 48(214) 117-147. (SSCI)

    Tubitak

  • Ekim 2019 Akademik Yayın Başarı Belgesi

    Marmara Üniversitesi

  • Mayıs 2019 The Relationship Between Middle School Students’ Attitudes Towards Mathematical Problem-Posing, Attitudes Towards Mathematical

    Tubitak

  • Aralık 2015 TÜBİTAK Uluslararası indeksli dergilerde yayın yapmış araştırmacıları teşvik ödülü

    Tubitak

  • Ocak 2014 TÜBİTAK Uluslararası indeksli dergilerde yayın yapmış araştırmacıları teşvik ödülü

    Tubitak

  • Eylül 2013 TÜBİTAK Uluslararası indeksli dergilerde yayın yapmış araştırmacıları teşvik ödülü

    Tubitak

  • Ekim 2011 TÜBİTAK Uluslararası indeksli dergilerde yayın yapmış araştırmacıları teşvik ödülü

    Tubitak

Davetli Konuşmalar

  • Ocak 2023 “Arı Çocukların Dünyası”

    Seminer

    Marmara Üniversitesi, Türkiye

  • Aralık 2022 “Arı Çocukların Dünyası”

    Seminer

    Marmara Üniversitesi, Türkiye

  • Kasım 2022 “Öğretmenlik Adanmışlıktır”

    Seminer

    Marmara Üniversitesi, Türkiye

  • Mart 2018 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sayı Hissi Stratejilerinin Belirlenmesi

    Seminer

    Yıldız Teknik Üniversitesi, Türkiye