Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
-
27 Eylül 2023 - 30 Eylül 2023 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023)
Katılımcı
Kars, Türkiye
-
27 Eylül 2023 - 30 Eylül 2023 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023)
Katılımcı
Kars, Türkiye
-
01 Temmuz 2019 - 01 Temmuz 2019 Maths class that I dreamed: The designs of the classroom environment of the 5th grade students .
Çalışma Grubu
Konya, Türkiye
-
01 Temmuz 2019 - 01 Temmuz 2019 How to solve mathematics problem with autistic perspective?.
Çalışma Grubu
Konya, Türkiye
-
01 Haziran 2019 - 01 Haziran 2019 DNR Tabanlı Öğretimin 8. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Kavramlara Yönelik Problem Çözme ve Problem Kurma Süreçleri İle İlgili Görüşleri
Çalışma Grubu
Sakarya, Türkiye
-
01 Haziran 2019 - 01 Haziran 2019 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Süreçlerinde Kendilerini Algılama Biçimlerinin İncelenmesi.
Çalışma Grubu
Ankara, Türkiye
-
01 Haziran 2019 - 01 Haziran 2019 İşbirlikli Öğrenme Gruplarında DNR Tabanlı Öğretimin 8. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Süreçlerine Etkisi.
Çalışma Grubu
Ankara, Türkiye
-
01 Haziran 2019 - 01 Haziran 2019 İşbirlikli Kavram Haritalama Tekniği İle 8. Sınıf Öğrencilerinin Geometriye Yönelik Kavram İmajlarının İncelenmesi
Çalışma Grubu
Sakarya, Türkiye
-
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018 7. sınıf öğrencilerinin problem çözme ve problem kurma becerileri ile çözüme yönelik açıklamalarının incelenmesi.
Çalışma Grubu
İstanbul, Türkiye
-
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018 Sayı hissi ve Üst biliş.
Çalışma Grubu
Antalya, Türkiye
-
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018 5. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Öyküleri Bağlamında Geometrik Cisimlere Yönelik Kavram İmajları.
Çalışma Grubu
İstanbul, Türkiye
-
01 Eylül 2018 - 01 Eylül 2018 Çevre ve alan arasındaki türev ilişkisi
Çalışma Grubu
Erzincan, Türkiye
-
01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018 Assessment of preservice mathematics teachers’ opinions on teaching practice within the scope of teaching practices expressions
Çalışma Grubu
Ordu, Türkiye
-
01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018 Investigation of the problem solving processes of "definite integral" of science student teachers.
Çalışma Grubu
Ordu, Türkiye
-
01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018 İnvestigation of concept images of elementary preservice mathematics teachers in the context of "convergence of a sequence.
Çalışma Grubu
Ordu, Türkiye
-
01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018 Assessment of mathematical storytelling activities in the context of 7th grade students’ abilities to drawing graphs.
Çalışma Grubu
Ordu, Türkiye
-
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018 Sosyal medya destekli harmanlanmış öğrenme yönteminin 8.sınıf öğrencilerinin akademik başarıları ve hatırlama düzeylerine etkisi.
Çalışma Grubu
İstanbul, Türkiye
-
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018 5. Sınıf öğrencilerinin hazırladıkları senaryoların ölçüsel tahmin beceri ve stratejileri bağlamında incelenmesi.
Çalışma Grubu
İstanbul, Türkiye
-
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018 Concept defınıtıons and concept ımages for lımıt and contınuıty concepts of preservıce elementary mathematıcs teachers
Çalışma Grubu
Girne, Kıbrıs (Kktc)
-
01 Şubat 2018 - 01 Şubat 2018 “Investigation of the effects of reflective thinking activities on students'. 10th World Conference on Educational Sciences,
Çalışma Grubu
Praha, Çek Cumhuriyeti
-
01 Kasım 2017 - 01 Kasım 2017 Yansıtıcı Düşünme Etkinliklerinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Tutumuna Etkisi”
Çalışma Grubu
Kahramanmaraş, Türkiye
-
01 Eylül 2017 - 01 Eylül 2017 Öğretmen adaylarının limit ve süreklilik konusundaki kavram görüntüleri
Çalışma Grubu
Adana, Türkiye
-
01 Haziran 2017 - 01 Haziran 2017 Analysis of zone of proximal development of 10th grade students within the concept of trapezoids.
Çalışma Grubu
Stockholm, İsveç
-
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017 Kavram Karikatürlerinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Denklem Çözme Başarılarına Etkisi.
Çalışma Grubu
İstanbul, Türkiye
-
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017 İlköğretim 5.Sınıf Öğrencilerinin Çokgenler Konusuna İlişkin Kavram Görüntülerinin Belirlenmesi.
Çalışma Grubu
İstanbul, Türkiye
-
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017 İlköğretim Seviyesindeki Öğrencilerin Çoklu Temsil Kullanma Becerileri İle Cebirsel Düşünme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.
Çalışma Grubu
İstanbul, Türkiye
-
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017 The relatıonshıp between mıddle school students’ mathematıcal understandıng and math anxıety‐apprehensıons”.
Çalışma Grubu
Florida, Amerika Birleşik Devletleri
-
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017 The effect of cooperative learning method on reflective thinking skills towards problem solving
Çalışma Grubu
Şanlıurfa, Türkiye
-
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017 6. Sınıf Öğrencilerinin Uzunluk Ölçü Birimlerinde Kendilerine Sunulan Benzetim Modellerini Kullanma Süreçleri.
Çalışma Grubu
İstanbul, Türkiye
-
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017 The effect of realıstıc mathematıcs educatıon on sıxth graders’ skılls of usıng operatıonal predıctıon strategıes.
Çalışma Grubu
Florida, Amerika Birleşik Devletleri
-
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017 8. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözüm Süreçlerinin Toulmin Modeline Göre Analizi.
Çalışma Grubu
İstanbul, Türkiye
-
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017 Examining the patterns generalization strategies of 6th grade students..
Çalışma Grubu
Şanlıurfa, Türkiye
-
01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017 Ortaokul 7.sınıf öğrencilerinin tamsayılardaki dört işlemle ilgili kavram görüntülerinin incelenmesi.
Çalışma Grubu
Antalya, Türkiye
-
01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017 What is the meaning of “Mathematics” according to Prospective Mathematics Teachers?
Çalışma Grubu
Antalya, Türkiye
-
01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017 Ortaokul Öğrencilerinin Grafikler İle İlgili Kavram Görüntülerinin İncelenmesi.
Çalışma Grubu
Antalya, Türkiye
-
01 Kasım 2016 - 01 Kasım 2016 The Analysis of Middle School Students’ Anxieties-Apprehensions About Mathematics In Terms of Different Variables.
Çalışma Grubu
Nice, Fransa
-
01 Temmuz 2016 - 01 Temmuz 2016 The Analysis of Understanding Factorial Concept Processes of 7th Grade Students who Have High Academic Achievements with Pirie-Kieren Theory
Çalışma Grubu
Vienna, Avusturya
-
01 Haziran 2016 - 01 Haziran 2016 7. Sınıf Öğrencilerinin Üstbilişsel Beceri İle Problem Çözme Süreçlerinin İncelenmesi.
Çalışma Grubu
Muğla, Türkiye
-
01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016 Conceptual Analysis of Addition and Subtraction Operation Problems with Fractions Posed by Fifth Grade Students
Çalışma Grubu
Elazığ, Türkiye
-
01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016 Investigating of Primary School Mathematics Teacher Candidates’ Computational Estimation Skills.
Çalışma Grubu
Elazığ, Türkiye
-
01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016 An Analysis of the Middle School Mathematics Curriculum in Terms of Metacognitive Control Skills.
Çalışma Grubu
Elazığ, Türkiye
-
01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016 What is the Meaning of “Mathematics” for the Prospective Preschool Teachers?
Çalışma Grubu
Elazığ, Türkiye
-
01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016 The Effect of Cooperative Learning Method Enhanced with Metacognitive Strategies on Mathematics Self-Concept
Çalışma Grubu
Elazığ, Türkiye
-
01 Temmuz 2015 - 01 Temmuz 2015 Concept Images of Pre-Service Mathematics Teachers in Educational And Science Faculties Regarding The Basic Concepts Of Geometry.
Çalışma Grubu
Paris, Fransa
-
01 Temmuz 2015 - 01 Temmuz 2015 Middle School Students' Perceptions About Concepts of "Sports" and "Mathematics": Relationship of Sports and Mathematics.
Çalışma Grubu
Nice, Fransa
-
01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015 Ortaokul 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin çember konusundaki kavram yanılgıları ve hataları
Çalışma Grubu
Athens, Yunanistan
-
01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015 İlköğretim ve ortaöğretim matematik öğretmenlerinin sayı hissinin incelenmesi
Çalışma Grubu
Adıyaman, Türkiye
-
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014 İlköğretim matematik öğretmen adaylarının dörtgenler konusundaki kavram prototiplerinin incelenmesi.
Çalışma Grubu
Adana, Türkiye
-
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014 İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının yapılandırılmış problem oluşturma durumları: Yaşanan deneyimler ve öneriler
Çalışma Grubu
Adana, Türkiye
-
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014 A Study of the Performance of Pre-Service Mathematics Teachers in Different Number Sense Components.
Çalışma Grubu
Sankt-Peterburg, Rusya
-
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014 Sonsuzluk ve sayılabilirlik kavramları ile ilgili öğretmen adaylarının kavram algıları
Çalışma Grubu
Adana, Türkiye
-
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014 8. Sınıf öğrencilerinin üslü sayıları anlama düzeylerinin incelenmesi
Çalışma Grubu
Adana, Türkiye
-
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014 İlköğretim matematik öğretmen adaylarının fonksiyon ve denklem kavramlarını algılamaları üzerine bir araştırma.
Çalışma Grubu
Adana, Türkiye
-
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014 İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının yarı-yapılandırılmış problem oluşturma durumları: Yaşanan deneyimler ve öneriler"
Çalışma Grubu
Kocaeli, Türkiye
-
01 Mayıs 2014 - 01 Mayıs 2014 Ortaokul matematik dersi (5.6.7 ve 8. Sınıflar) öğretim programı, ders ve öğrenci çalışma kitaplarının cebir öğrenme alanı bağlamında incelenmesi
Çalışma Grubu
İstanbul, Türkiye
-
01 Eylül 2013 - 01 Eylül 2013 İlköğretim öğrencilerinin geometriye yönelik öz-yeterlik inançları üzerine bir inceleme.
Çalışma Grubu
Eskişehir, Türkiye
-
01 Mayıs 2013 - 01 Mayıs 2013 İlköğretim matematik öğretmenlerinin işlemsel tahmin becerilerinin incelenmesi.
Çalışma Grubu
Ankara, Türkiye
Ödüller
-
Haziran 2023 Identification of. number sense strategies used by eighth-grade students in fractions questions in figure, operation, and scenario forms. Educational Sciences: Theory & Practice, 48(214) 117-147. (SSCI)
Tubitak
-
Ekim 2019 Akademik Yayın Başarı Belgesi
Marmara Üniversitesi
-
Mayıs 2019 The Relationship Between Middle School Students’ Attitudes Towards Mathematical Problem-Posing, Attitudes Towards Mathematical
Tubitak
-
Aralık 2015 TÜBİTAK Uluslararası indeksli dergilerde yayın yapmış araştırmacıları teşvik ödülü
Tubitak
-
Ocak 2014 TÜBİTAK Uluslararası indeksli dergilerde yayın yapmış araştırmacıları teşvik ödülü
Tubitak
-
Eylül 2013 TÜBİTAK Uluslararası indeksli dergilerde yayın yapmış araştırmacıları teşvik ödülü
Tubitak
-
Ekim 2011 TÜBİTAK Uluslararası indeksli dergilerde yayın yapmış araştırmacıları teşvik ödülü
Tubitak
Davetli Konuşmalar
-
Ocak 2023 “Arı Çocukların Dünyası”
Seminer
Marmara Üniversitesi, Türkiye
-
Aralık 2022 “Arı Çocukların Dünyası”
Seminer
Marmara Üniversitesi, Türkiye
-
Kasım 2022 “Öğretmenlik Adanmışlıktır”
Seminer
Marmara Üniversitesi, Türkiye
-
Mart 2018 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sayı Hissi Stratejilerinin Belirlenmesi
Seminer
Yıldız Teknik Üniversitesi, Türkiye