-
Temmuz 2019 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Pelin Yıldır Oğuz (2019). Onikinci sınıf öğrencilerinin radyan kavramı hakkında sahip oldukları kavram imajlarının incelenmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları ABD.
-
Temmuz 2019 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Şimşek G.M. (2019). Matematik öğretmen adaylarının fark etme becerilerinin kavram yanılgıları ve öğrenci zorlukları esas alınarak oluşturulan limit dersi vıdeoları kullanılarak incelenmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Ana Bilim Dalı.
-
Temmuz 2019 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Gelen, S. (2019). Fizik eğitiminde çevreci maket ev tasarımı:İşbirlikli grup çalışmasında enerji probleminin çözüm sürecinin değerlendirilmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Ana Bilim Dalı Fizik Öğretmenliği Bilim Dalı.
-
Mart 2019 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Sezgin, A. N. (2019). Çoklu Temsillerle Öğretimin 7.Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Anlama Seviyelerine ve Cenbirsel Problem Çözme Süreçlerine Etkisinin İncelenmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Anabilim Dalı.
-
Temmuz 2018 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Alper Yorulmaz (2018). Gerçekçi matematik eğiminin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin dört işlem becerilerindeki hatalarının giderilmesine etkisi. Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Sınıf Öğretmenliği ABD.
-
Haziran 2018 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Özdişci, S. (2018). Geometriye yönelik tutum ölçeği geliştirilmesi ve değerlendirilmesi. Kocaeli Üniversitesi. Matematik Eğitimi ABD.
-
Haziran 2018 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Ayvaz, A. (2018). İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin problem çözme başarılarına çözülmüş örnekler yönteminin etkisi”. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Sınıf Öğretmenliği ABD.
-
Haziran 2018 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Emel Çilingir (2018). İlkokul öğrencilerinin görsel tahmin ve uzamsal akıl yürütme becerilerinin düşünme profilleri bağlamında incelenmesi. Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Sınıf Öğretmenliği ABD.
-
Mayıs 2018 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Munk-jakobsen-N. (2018). Lisans öğrencilerinin parçacık fiziği kavramlarını anlama düzeyleri ve kavram yanılgıları. İstanbul Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. Fizik ABD. Yüksek Enerji Ve Plazma Fiziği Programı.
-
Haziran 2017 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Can. S. (2017). Fen bilimleri dersi maddenin değişimi ünitesinde eğitsel oyunların kullanılmasının 5.sınıf öğrencilerinin akademik başarı ve derse karşı tutumuna etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Fen Bilimleri Öğretmenliği ABD.
-
Haziran 2016 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Yıldız, F. (2016). Öğrencilerin matematik dili anlama ve kullanma becerilerinin farklı değişkenlere göre incelenmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD.
-
Haziran 2016 Tez Savunma (Doktora)
Atatürk Üniversitesi
Doruk, M.(2016). İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Analiz Alanındaki Argümantasyon ve İspat Süreçlerinin İncelenmesi. Atatürk Üniversitesi İlköğretim Bölümü Matematik Eğitimi ABD.
-
Haziran 2016 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi
Karakaya, M.(2016). İşbaşı Destekli Hizmet içi Eğitimin İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Pedagojik Değişimine Etkisi. Abant İzzet Baysal İlköğretim Matematik Öğretmenliği ABD.
-
Haziran 2016 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Muştu, Ö.(2016). Lise Öğrencilerinin Evren Hakkındaki Zihin Modelleri. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları ABD.
-
Haziran 2015 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Akçay, E. (2015). Keller planı etkinliklerinin uygulanmasının 7.sınıf öğrencilerin cebir başarılarına etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD.
-
Temmuz 2014 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Sezer, T. (2014). 5-7 Yaş Grubu Çocuklar İçin Geometri Ölçeğinin Geliştirilmesi. Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Sınıf Öğretmenliği ABD.
-
Haziran 2014 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Emrem Y. (2014). Fizik Müfredatındaki Astronomi Ünitesi Gökküresi Konusunun Akıllı Tahta İle Uygulamalarının Öğrencilerin Görsel Düşüncelerine Etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları ABD.
-
Haziran 2014 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Şenay Ş. C. (2014). Öğretmen Adaylarının Soyut Cebire Yönelik Soyutlaştırmayı İndirgeme Becerileri İle Düşünme Stilleri Ve Matematik Öz yeterlilik ilişkisinin İncelenmesi. Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD.
-
Haziran 2014 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Çekirdekçi, S. (2014-). İlkokul Öğrencilerinin Sayı Duyularının Analizi ve Sayı Duyuları İle Matematik Öz Yeterlilik Algıları Arasındaki İlişkilerinin İncelenmesi. Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Sınıf Öğretmenliği ABD.
-
Haziran 2014 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Yaşar.E. (2014). Bilim Müzesi Ziyaretçilerinin Bir İstasyondan Öğrendiklerinin Bilgi Hiyerarşisi İle Ölçülerek İstasyonunun Tasarım Amacı İle Karşılaştırılması. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları ABD.
-
Temmuz 2013 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Doğan Y. (2013). Kamp Ateşi Yakma Deneyimi Bağlamında Yanma Probleminin İncelenmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fizik Eğitimi ABD.
-
Haziran 2013 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Çalışkan, Y. (2013). Matematik Dersi Kapsamında Web Tabanlı Blogların Kullanımının İncelenmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği ABD.
-
Haziran 2011 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Karakaya, İ. (2011). 9.sınıf Matematik Ders Kitaplarının Görsel Öğeler Bağlamında İncelenmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları ABD.
-
Haziran 2011 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Topaloğlu, İ. (2011). Cabri 3D ile Yapılan Ders Tasarımının Öğrencilerin Geometri Başarılarına Etkisinin Araştırılması. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları ABD.
-
Temmuz 2010 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Can, R. (2010). Cabri geometri ile hazırlanan bir ders tasarımının öğretmen adaylarının gelişmelerine etkisinin incelenmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları ABD.
-
Temmuz 2010 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
S. Kaş (2010). Sekizinci Sınıflarda Çalışma Yaprakları ile Öğretimin Cebirsel Düşünme ve Problem Çözme Becerisine Etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi A.B.Dalı.
-
Temmuz 2010 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
S. Ceylan (2010). Nihâyetu’l Elbâb Adlı Eserde Dört İşlem ve Kesir Kavramları Öğretiminin Değerlendirilmesi ve Zihinden Hesaba Dair Bir Uygulama. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD.
-
Temmuz 2010 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
S. Doğan (2010).Özel dershanelerde verilen matematik öğretiminin niteliğinin ve öğrenciler üzerindeki yansımalarının incelenmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları ABD.
-
Haziran 2010 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Demir, V. (2010). Cabri 3d dinamik geometri yazılımının, geometrik düşünme ve akademik başarı üzerine etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri ABD.
-
Haziran 2010 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Gülsoy, F. (2010).Marmara Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fizik Öğretmenliği Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları ABD.
-
Temmuz 2009 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
G. Dönmez (2009).Matematik öğretmen adaylarının limit ve süreklilik kavramlarına ilişkin pedagojik alan bilgilerinin değerlendirilmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları ABD.
-
Haziran 2009 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Müjdeci, S. (2009). Matematik Eğitiminde Alternatif Bir Ölçme Değerlendirme Aracı Olarak Kavram Haritalarının Kullanılması. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD.
-
Haziran 2009 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Altıntaş , E. (2009). Purdue Modeline Dayalı Matematik Etkinliği ile Öğretimin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Başarılarına ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD.
-
Temmuz 2008 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Galo, E. (2008).Türkiye ve Kosova İlköğretim Matematik Programlarının Karşılaştırılması. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD.
-
Temmuz 2008 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Özkardeş,H.E. ( 2008). Geliştirilen Öğrenme Stilleri Ölçeğinin Sonuçlarının Değerlendirilmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD.
-
Haziran 2008 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Oğuz, A. ( 2008). Denklemler Alt Öğrenme Alanında CD Destekli Öğretimin Öğrenci Başarısına Etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD.
-
Haziran 2008 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Küpçü, A.R. (2008). Etkinlik Temelli Öğretim Yaklaşımının Orantısal Akıl Yürütmeye Dayalı Problem Çözme Başarısına Etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD.
-
Haziran 2008 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Çanakçı, O. (2008). Matematik Problemi Çözme Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD.
-
Haziran 2008 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Gündüz, Ş.(2008). Fizik Problemlerini Çözme Performansının Teşhise Yönelik Değerlendirilmesinde Bir Model Geliştirilmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD.
-
Haziran 2008 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Ergun, H. (2008). Problem Tasarımının Fizik Eğitiminde Kavramsal Öğrenmeye ve Problem Çözmeye Etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fizik Eğitimi ABD.
-
Haziran 2008 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Yıldız, F. (2008). Asal Sayılar Konusunun Proje Tabanlı Öğretim Modeli İle Öğretimi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD.
-
Haziran 2008 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Pusmaz, A. ( 2008). Matematik Öğretmenlerinin Problem Çözme Sürecinin Belirlenmesi ve Bu Sürecin Geliştirilmesinde Web Tabanlı Mesleki Gelişim Çalışmasının Değerlendirilmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD.
-
Haziran 2008 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Akbaş, N. (2008). 10.Sınıf Öğrencilerinin Radyan Kavramına İlişkin Sahip Olduğu Yanılgıların Giderilmesine Yönelik Bir Öğretim Sürecinin İncelenmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları ABD.
-
Haziran 2008 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Arslan, A. (2008). Web Destekli Öğretimin İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Kaygısı Üzerine Etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD.
-
Temmuz 2007 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Güler, E. (2007). Şifreleme Etkinlikleri İle İşlenen Modüler Aritmetik Konusunun Başarıya Etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD.
-
Haziran 2006 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Ekici, F. (2006). Akıllı Tahta Kullanımının İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Başarılarına Etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD.
-
Temmuz 2005 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Öztuncay,S.F. (2005). NCTM Standartlarına Uygun Problem Çözme İşlenişinin Başarıya Etkisinin İncelenmesi Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD.
-
Haziran 2005 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Toklucu , M. (2005). Kesirler Konusunun Kitap Hazırlama Kriterlerine Uygun Olarak Hazırlanarak Anlatılmasının Başarıya Etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD.
-
Haziran 2005 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Yılmaz, M. (2005). Öğretim Teknolojileriyle İşlenen Derslerin Başarıya Etkilerinin İncelenmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD.
-
Temmuz 2003 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Küpçü, A.R. (2003). Etkileşim Ünitesiyle Sunulan Bireyselleştirilmiş Öğretimin Matematik Öğretim Materyalinin Başarıya Etkisi Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD.
-
Temmuz 2003 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Tabuk, M. (2003). İ.Ö 7.sınıflarında “ Çember, Daire ve Silindir” Konusunun Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Başarıya Etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi.
-
Haziran 2003 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Kabaca, M. (2003). Kavram Haritasının Bir Değerlendirme Aracı Olarak Kullanılması. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD.
-
Haziran 2003 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Bilici, B. (2003).Rekabetli Grup Çalışmasının Matematik Başarısına Etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD.
-
Temmuz 2002 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Sertsöz, T. (2002). Okuduğunu Anlamanın Matematik Öğretimi Üzerine Etkisi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD.
-
Temmuz 2001 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Daşkafa, Ş. (2001). LGS ve ÖOS Sınavlarının M.E Müfredatına Uygunluğunun İncelenmesi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi ABD.
-
Temmuz 2000 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Cambaz, G.(2000). İlköğretimde Test ve Klasik Sınavların Değerlendirilmesi. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ABD.
-
Haziran 1998 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Günday, İ. (1998). Toplam Kalite Yönetimi ve Toplam Kalite Yönetimi ile İlköğretim 4.ve 5.sınıf Matematik Ders Başarısının Artırılması. Marmara Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği ABD.
-
2023 - Devam Ediyor Marmara Üniversitesi Mezunları ve Akademisyenleri Derneği (MÜMAD)
Bilim Kurulu Üyesi
-
Haziran 2019 AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
-
Ağustos 2018 KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
-
Aralık 2017 E-NECATİBEY EĞİTİM FAKÜLTESİ ELEKTRONİK FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ (ELEKTRONİK)
Hakemli Bilimsel Dergi
-
Eylül 2017 ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
-
Temmuz 2017 E-İLKÖĞRETİM ONLİNE (ELEKTRONİK)
Hakemli Bilimsel Dergi
-
Haziran 2017 TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
-
Mayıs 2016 ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
-
Nisan 2013 KALEM ULUSLARARASI EĞİTİM VE İNSAN BİLİMLERİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
-
Mayıs 2010 KURAM VE UYGULAMADA EĞİTİM BİLİMLERİ
Hakemli Bilimsel Dergi
-
2024 - 2024 Fevziye Mektepleri Işık Lisesi
Bilimsel Projeler İçin Yapılan Danışmanlık
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye