Akademik Unvanlar
-
2012 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2005 - 2012 Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
1998 - 2000 Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
1993 - 1998 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2006 - 2009 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetilen Tezler
-
Alışveriş merkezlerine yönelik tüketicilerin sadakatinde etkili olan faktörler üzerine bir çalışma
TIĞLI M. (Danışman)
-
Bankalarda hizmet pazarlaması ve alternatif dağıtım kanallarından olan internet bankacılığı ile mobil bankacılığın gelişiminin finansal hizmet pazarlamasına etkisi
TIĞLI M. (Danışman)
-
Marka deneyiminin marka sevgisi ve marka güveni üzerine etkisi
TIĞLI M. (Danışman)
-
Tüketici boykotlarına katılım tutumunu etkileyen faktörlerin belirlenmesine yönelik bir araştırma
TIĞLI M. (Danışman)
-
Ülke imajı, ülke denkliği ve turistik destinasyon seçimi arasındaki ilişki: İskandinav ülkelerinde Türkiye üzerine bir araştırma
TIĞLI M. (Danışman)
-
Tüketici karar verme envanterinde cinsiyet farklılığı: akıllı telefon satın alımında bir uygulama
TIĞLI M. (Danışman)
-
Mağaza yeri faktörlerinin yetkili bayi satış performansı üzerindeki etkileri : dayanıklı tüketim sektöründe bir uygulama
TIĞLI M. (Danışman)
-
Bir online perakendecilik yöntemi olarak “özel alışveriş sitesi” iş modeline yönelik tüketici algıları ve satın alma davranışları
TIĞLI M. (Danışman)
-
Sağlık kurumlarında akreditasyon
TIĞLI M. (Danışman)
S.ATABEK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Yeni ürün geliştirme sürecine kitlesel kişiselleştirme yaklaşımının etkisi
TIĞLI M. (Danışman)
-
İstanbul Dr Lütfi Kırdar Eğitim ve Arastırma Hastanesinde çalısan sağlık personellerinin (hemşire, ebe, sağlık memuru ve acil tıp teknisyeni) depresyon ve tükenmişlik düzeyinin değerlendirilmesi
TIĞLI M. (Danışman)
G.YAKIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Online anlık satın alma davranışını etkileyen faktörlerin pişmanlık ve tatmin üzerindeki etkisinde marka bilinirliliği ve marka sadakatinin aracı rolü
TIĞLI M. (Danışman)
-
Mikro ve makro pazarlama çevresi faktörlerinin kooperatifler üzerindeki etkileri
TIĞLI M. (Danışman)
-
Serbest muhasebeci mali müşavirlik hizmetlerinde müşteri ilişkileri yönetimi ve bir uygulama
TIĞLI M. (Danışman)
-
Halkla ilişkiler açısından kooperatiflerle kar amacı gütmeyen diğer işletmelerin karşılaştırılması
TIĞLI M. (Danışman)
-
Türkiye’deki kooperatiflerin lojistik faaliyetleri: Nakliye kooperatiflerinin incelenmesi
TIĞLI M. (Danışman)
-
Konut yapı kooperatiflerinde ödemelerin yapılandırılması
TIĞLI M. (Danışman)
-
TV reklamlarının tüketici satın alma karar sürecine etkileri
TIĞLI M. (Danışman)
-
Konut yapı kooperatiflerinde fiyatlandırma stratejileri
TIĞLI M. (Danışman)
-
A qualitative research on the corporate identity of Marmara University, in terms of integrated marketing communications and a detailed example to its application
TIĞLI M. (Danışman)
-
Perakende gıda satışı yapan küçük işletme örneği olarak bakkalların pazarlama sorunları ve kooperatifçi çözüm önerisi
TIĞLI M. (Danışman)
-
Uluslar arası satın alma ve birleşmelerden sonra marka imajında gerçekleşen değişimler
TIĞLI M. (Danışman)
-
Eğlence yönlü etkinliklerin müşteri sadakati yaratmada etkisi ve bir uygulama
TIĞLI M. (Danışman)
-
Lojistik yönetimi çerçevesinde 6 sigma modelinin taşıma kooperatiflerine uyarlanması
TIĞLI M. (Danışman)
-
Reklam müziğinin marka kişiliği oluşumuna katkısı bir araştırma
TIĞLI M. (Danışman)
-
Yerel yönetimlerde halkla ilişkiler faaliyetleri ve bir uygulama (Çanakkale Belediyesi örneği)
TIĞLI M. (Danışman)
-
Konut kooperatiflerinde pazarlama sorunları ve İstanbul ilinde bir uygulama
TIĞLI M. (Danışman)
-
Kooperatiflerde marka yönetimi
TIĞLI M. (Danışman)
-
İşletmelerde rekabet üstünlüğü yaratma açısından değer temelli pazarlamada ilişkisel pazarlamanın incelenmesi ve bir uygulama
TIĞLI M. (Danışman)
-
Avrupa Birliği olgusunun Türkiye’deki reklamlara yansımaları ve bir uygulama
TIĞLI M. (Danışman)
-
Radyo reklamlarının etkinliği ve bir uygulama
TIĞLI M. (Danışman)
-
Ambalaja yönelik tüketici tutumları ve bir uygulama
TIĞLI M. (Danışman)
-
Müşteri sadakati sağlamada araçsal bir yöntem olarak şikayet yönetimi
TIĞLI M. (Danışman)
-
Profesyonel futbol kulüplerinde marka değeri kavramı ve marka çağrışımlarının önemi, bir uygulama
TIĞLI M. (Danışman)
-
ERP sistemlerinin seçim ve kurulum prosesi ve bir uygulama
TIĞLI M. (Danışman)
-
Halkla ilişkilerin internette kullanımı ve bir uygulama
TIĞLI M. (Danışman)
-
Pazarlamada taklit ürünler ve bir uygulama
TIĞLI M. (Danışman)
-
Hofstede’nin kültürel boyutları ve bir uygulama
TIĞLI M. (Danışman)
-
Turizm pazarlaması çerçevesinde tutundurma faaliyetleri ve tatil köyleri üzerinde bir uygulama
TIĞLI M. (Danışman)
-
Reklam kampanyalarının planlanmasında satış noktasında reklamın önemi ve bir uygulama
TIĞLI M. (Danışman)
-
Pazarlama yönetimi açısından lojistik faliyetleri kapsamında KKK’lığı kodlandırma faliyetlerinin yeterliliği ve kodlandırma sisteminin daha etkin hale getirilmesine ait bir inceleme
TIĞLI M. (Danışman)
-
Ekonomik entegrasyon hareketleri çerçevesinde Türkiye-Avrupa Birliği bütünleşmesi ve bir uygulama
TIĞLI M. (Danışman)
-
Hizmet sektöründe kalite ve müşterlerin algılanan hizmet kalitesi yargılarının ölçümü üzerine bir uygulama
TIĞLI M. (Danışman)
-
İnternet ortamında emlak hizmetlerinin pazarlanması
TIĞLI M. (Danışman)
-
Uluslararası pazarlara giriş stratejileri ve bir uygulama
TIĞLI M. (Danışman)
-
Politik pazarlama iletişimi
TIĞLI M. (Danışman)