Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Kurumsal sosyal sorumluluk algısının marka vefasına etkisinde marka aşkının aracılık rolü
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.12, sa.1, ss.161-175, 2024 (Hakemli Dergi)
Akıllı Telefon Satın Alımında Tüketici Karar Verme Envanteri
Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.50-85, 2018 (Hakemli Dergi)
A Knowledge Based Cost Relationship Between the Environmental Accounting Information and Environmental Marketing Information Systems in the Companies. Importance of Communication. A Case Study
Academy of Economic Studies in Bucharest, Accounting and Management Information Systems
, sa.26, ss.22-42, 2008 (Hakemli Dergi)
Marka Kişiliği
T.C. Marmara Ünv. S.B.E. Hakemli Dergisi-Öneri
, sa.20, ss.67-72, 2003 (Hakemli Dergi)
Kurum İmajı Kavramı ve Sembolik Analoji Tekniği Yoluyla Marmara Üniversitesi’nin Kurum İmajının Belirlenmesine İlişkin Bir Uygulama
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.245-256, 2003 (Hakemli Dergi)
Özellikli (Lüks) Tüketim Ürünlerinde Enderlik Prensibi ve Bir Uygulama
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.5, ss.21-37, 2003 (Hakemli Dergi)
Sosyal Pazarlama Çerçevesinde Türkiye’deki AIDS’le Mücadele Konulu Reklamların İçerik Analizi
T.C. Marmara Ünv. S.B.E. Hakemli Dergisi-Öneri
, sa.17, ss.93-98, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Seçmenlerin 2009 Yerel Seçimlerine Yönelik Algısal Çağrışımları ve Öneriler
Uluslararası Davraz Kongresi, Süleyman Demirel Üniversitesi, 24 - 27 Eylül 2009
A Qualitative Research On Consumer Perceptions of Two Visual Components Of Brands Namely Logos and Mascots
Yeditepe International Research Conference on Business Strategies, İstanbul, Türkiye, 13 Haziran - 15 Ağustos 2008, ss.723-737
A Critical Approach to the Quiz Shows on TV and Corporate Image
), 2nd International Symposium Communication in the Millennium, 17 - 19 Mart 2004
Kitap & Kitap Bölümleri
Pazarlama İletişiminde Değer Yaratma Aracı Olarak Sosyal Medya ve Sosyal Ağlar
Sosyal Medya ve Ağ Toplumu 1 Kitle İletişiminde Yaşanan Değişimler, Can Bilgili,Gülüm Şener, Editör, Grafik Tasarım Yayıncılık Sanayii Limited Şirketi, İstanbul, ss.203-212, 2013
Değer Yaratıcı Unsurlar ve Pazarlama Performansı Açısından Entellektüel Sermayenin Maddi Varlıklara Dönüştürülmesi: Kavramsal Bir Çerçeve
Pazarlama İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar, Nimet Uray, Şebnem Burnaz, Elif Karaosmanoğlu, A. Banu Elmadağ Baş, Gonca Ulubaşoğlu, Canan Aktan, Melek Demiray, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş, İstanbul, ss.187-206, 2011
Pazarlama İletişiminde Şöhret Figürü
Beta Yayınları, İstanbul, 2010
Bir Aktör Olarak Markalar: Ürün Yerleştirme
Türkmen Kitabevi, İstanbul, 2004