Yayınlar & Eserler

Makaleler 10
Tümü (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 6

1. Seçmenlerin 2009 Yerel Seçimlerine Yönelik Algısal Çağrışımları ve Öneriler

Uluslararası Davraz Kongresi, Süleyman Demirel Üniversitesi, 24 - 27 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)

2. The Effect of Country of Origin on Brand Preferences in The Turkey

1st Annual, International Conference on Communication, Mass Media and Culture -Freedom and Prejudice, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2006, ss.59-60, (Özet Bildiri)

3. A Qualitative Research On Consumer Perceptions of Two Visual Components Of Brands Namely Logos and Mascots

Yeditepe International Research Conference on Business Strategies, İstanbul, Türkiye, 13 Haziran - 15 Ağustos 2008, ss.723-737, (Tam Metin Bildiri)

4. The Effect of Country of Origin on Brand Preferences in Turkey

), International Conference on Communication, Mass MediaCulture, Bahçeşehir University and Kent State University, 5 - 07 Ekim 2006, (Tam Metin Bildiri)

5. Marketing Problems of Turkish Cinema Films and a Case Study

New Media and Interactiviy International Conference, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2006, ss.494-501, (Tam Metin Bildiri)

6. A Critical Approach to the Quiz Shows on TV and Corporate Image

), 2nd International Symposium Communication in the Millennium, 17 - 19 Mart 2004, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 5

1. Pazarlama İletişiminde Değer Yaratma Aracı Olarak Sosyal Medya ve Sosyal Ağlar

Sosyal Medya ve Ağ Toplumu 1 Kitle İletişiminde Yaşanan Değişimler, Can Bilgili,Gülüm Şener, Editör, Grafik Tasarım Yayıncılık Sanayii Limited Şirketi, İstanbul, ss.203-212, 2013

2. Değer Yaratıcı Unsurlar ve Pazarlama Performansı Açısından Entellektüel Sermayenin Maddi Varlıklara Dönüştürülmesi: Kavramsal Bir Çerçeve

Pazarlama İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar, Nimet Uray, Şebnem Burnaz, Elif Karaosmanoğlu, A. Banu Elmadağ Baş, Gonca Ulubaşoğlu, Canan Aktan, Melek Demiray, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş, İstanbul, ss.187-206, 2011

4. The Effect of Country of Origin on Brand Preferences in Turkey

Freedom and Prejudice Approaches to Media and Culture, Süheyla Kırca Schroeder, LuEtt Hanson, Editör, Bahçeşehir University Press, İstanbul, ss.323-346, 2008
Metrikler

Yayın

24

Yayın (WoS)

2

Atıf (Scholar)

55

H-İndeks (Scholar)

2

Tez Danışmanlığı

46

Açık Erişim

42