Biyografi
Kahramanmaraş Doğumludur. İlk ve ortaöğrenimini Kahramanmaraş'ta, lisans ve yüksek lisans eğitimini Marmara Üniversitesinde tamamladı
(detaylar sol taraftaki Eğitim Bilgileri menüsündedir). Doktora eğitimini
Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğretim
anabilim dalında tamamladı. 2013 yılında Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim
Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim
Dalında Dr Öğr. Üyesi olarak göreve başlayan Berk Doçent olarak aynı bölümdeki görevini sürdürmektedir. Üniversite deneyiminden önce alanıyla
ilgili özel sektörün farklı dallarında ve sivil toplum kuruluşlarında
eğitimcilik ve yöneticilik; Millî Eğitim Bakanlığının farklı kurumlarında
(tamamı mesleki ve teknik anadolu lisesi) öğretmen, uzman ve koordinatör olarak
görev yapmıştır.
Çalışma
alanları içerisinde program geliştirme, program değerlendirme, öğretmen
yetiştirme, mesleki ve teknik eğitim konuları ağırlıktadır. 13 tane Avrupa Birliği (AB) projesini, çoğunda yürütücü/koordinatör (ülke yada kurum) olarak tamamlamış ve bu kapsamda 20 AB ülkesinin 50 farklı şehrinde bir haftadan az olmayan sürelerde çalışma ziyareti gerçekleştirmiştir. AB projeleri vesilesiyle edindiği deneyimleri Eğitimde Proje Hazırlama ve Karşılaştırmalı Eğitim dersleri aracılığıyla öğrencileriyle paylaşmaktadır.
Evli ve 3
çocuk babasıdır.
Duyurular & Dokümanlar
Ders Notu
İstatistik II dersini alanlar için dokümanlar ve hazır veriler mevcuttur.
Rapor
Tez Dosyaları
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2006 - 2012
2006 - 2012Doktora
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr), Türkiye
1998 - 2002
1998 - 2002Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Teknoloji Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye
1993 - 1996
1993 - 1996Lisans
Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Elektrik Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2012
2012Doktora
Mesleki ve teknik ortaöğretim kurumlarında uygulanan modüler sistemin Provus’un Farklar Modeli ile değerlendirilmesi
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr)
2002
2002Yüksek Lisans
Meslek liseleri elektrik bölümü mezunlarının sanayi gereksinimlerini karşılayabilme düzeylerinin belirlenmesi
Marmara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Teknoloji Eğitimi (Yl) (Tezli)
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2020
2020Meslekî ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü Mesleki Eğilimlerin Değişen İş Dünyası İhtiyaçlarına göre Tespit Edilmesi ve Doğru Yönlendirme Yöntemlerinin Geliştirilmesi Çalıştayı
Mesleki Eğitim
Milli Eğitim Bakanlığı-ILO
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Akademik Ünvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2013 - 2020
2013 - 2020Dr. Öğr. Üyesi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
2018 - 2021
2018 - 2021Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2016 - 2021
2016 - 2021Bölüm Başkanı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Eğitimi Bölümü
2015 - 2020
2015 - 2020Dekan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi
Akademi Dışı Deneyim
1998 - 2013
1998 - 2013Öğretmen-Uzman-Koordinatör
MILLI EGITIM BAKANLIGI, Öğretmen-Uzman-Koordinatör
2011 - 2011
2011 - 2011Visiting Instructor
City of Westminster College-London-UK, Visiting Instructor
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Eğitimde Program Değerlendirme
Eğitimde Denetleme ve Değerlendirme
İstatistik I
İstatistik II
Eğitim İstatistiği ve Uygulamaları
Araştırma Yöntemleri
Eğitimde Denetleme ve Değerlendirme(2. grup)
Eğitimde Denetleme ve Değerlendirme-(1. Grup)
Öğretimin Farklılaştırılması
AB Sürecinde Eğitim
Karşılaştırmalı Eğitim
Eğitim İstatistiği
Lisans
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenlik
Öğretmenlik Uygulaması
Ölçme ve Değerlendirme
Ölçme ve Değerlendirme
Ölçme ve Değerlendirme
Eğitim Felsefesi
Rehberlik
Ölçme ve Değerlendirme
Yetişkin Eğitimi
Ölçme ve Değerlendirme
Program Geliştirme ve Öğretim
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Eğitim Bilimine Giriş
Öğretim İlke Ve Yöntemleri
Yönetilen Tezler
2025
2025Yüksek Lisans
4.Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi
Berk Ş. (Danışman)
Ö.SEVİNDİM(Öğrenci)
2025
2025Yüksek Lisans
Comparative Analysis of Turkish and Russian Teacher Training Programs
Berk Ş. (Danışman)
N.DOSMURADOVA(Öğrenci)
2025
2025Yüksek Lisans
GEOGEBRA DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN YAPILMIŞ ARAŞTIRMALARIN META-ANALİZİ
Berk Ş. (Danışman)
S.MAZI(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
7. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Berk Ş. (Danışman)
İ.AVCI(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
2018 YILI LGS TÜRKÇE SORULARI VE PISA OKUMA BECERİLERİ SORULARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Berk Ş. (Danışman)
Z.KOMUT(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
İlkokul matematik ve Türkçe öğretim programının uygulamadaki ve ihmal edilen kazanımlarının incelenmesi
Berk Ş. (Danışman)
S.NEHİR(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının ortaokul matematik öğretiminde öğrenci başarısına, öğrenmenin kalıcılığına ve öğrenci tutumuna etkisinin incelenmesi
Berk Ş. (Danışman)
H.YAVUZARSLAN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Öğretim programlarının uygulanmasında ortaokul fiziki koşullarının yeterliğine ilişkin öğretmen görüşlerinin incelenmesi
Berk Ş. (Danışman)
S.SARAN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Ortaokul matematik öğretmenlerinin görüşlerine göre matematik öğretiminde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri
Berk Ş. (Danışman)
S.DURAN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
TÜRKİYE, KANADA VE HONG KONG'UN ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Berk Ş. (Danışman)
A.ECEM(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
İLKOKUL HAYAT BİLGİSİ DERSİ KAPSAMINDAKİ DEĞERLER EĞİTİMİ UYGULAMALARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Berk Ş. (Danışman)
N.ÖZLEŞMİŞ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
2015 YILI TEOG VE PISA SINAVLARI FEN BİLİMLERİ SORULARININ ÖĞRETİM İLKELERİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Berk Ş. (Danışman)
E.KIZILAY(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
TÜRKİYE VE KANADA İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMLARININ PROGRAM ÖGELERİ BAĞLAMINDA KARŞILAŞTIRILMASI
Berk Ş. (Danışman)
A.ÇETİNBAĞ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Türkiye, Kanada ve Hong Kong’un ortaokul matematik öğretim programlarının karşılaştırılması
BERK Ş. (Danışman)
A.Ecem(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
PISA Ve TEOG Sınavları Matematik Sorularının Öğretimİlkeleri Bağlamında Değerlendirilmesi
Berk Ş. (Danışman), Köklü O. (Eş Danışman)
M.OSMAN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
İNSAN HAKLARI YURTTAŞLIK VE DEMOKRASİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖGELERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ İLE ÖZ-YETERLİK İNANÇLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Berk Ş. (Danışman)
S.SELMA(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI İLKOKUL 2. SINIF ÖĞRETİM PROGRAMLARI İLE ULUSLARARASI BAKALORYA İLK YILLAR PROGRAMININ KARŞILAŞTIRILMALI DEĞERLENDİRİLMESİ
Berk Ş. (Danışman)
E.VATANSEVER(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
İlkokul 3.sınıf fen bilimleri dersi öğretim programı' nın değerlendirilmesi
Berk Ş. (Danışman)
Ö.ŞENTÜRK(Öğrenci)
Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları
2021
2021Yüksek Lisans-Tezsiz
Pandemi Sürecinde İlkokul Öğrencileri Arasında Yaşanan Siber Zorbalığın İncelenmesi
Berk Ş. (Danışman)
P.Öztürk(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-Tezsiz
Covıd-19 Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitimde Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Yaşadığı Sorunlar ve Çözümleri
Berk Ş. (Danışman)
P.Saraç(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-Tezsiz
İlköğretim Öğretmenlerinin Çocukların Katılım Haklarına Yönelik Yaklaşımlarının İncelenmesi
Berk Ş. (Danışman)
Y.Topraklı(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-Tezsiz
Uzaktan Eğitim Sürecinde Bilgisayar Öğretmenlerinin Karşılaştığı Güçlüklere Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Berk Ş. (Danışman)
S.Arab(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-Tezsiz
Uzaktan Eğitim Sürecinde İlkokul Velilerinin Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Berk Ş. (Danışman)
Ö.Gülseren(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans-Tezsiz
Okul müdürlerine göre öğretmen problemlerine ilişkin nitel bir çalışma
Berk Ş. (Danışman)
H.Koç(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans-Tezsiz
Destekleme ve Yetiştirme Kurslarının Paydaş Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
Berk Ş. (Danışman)
F.Öneryıldız(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans-Tezsiz
Özel Anaokullarının Problemlerinin İncelenmesi
Berk Ş. (Danışman)
G.Öncel(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans-Tezsiz
İlkokullarda Ders Denetimine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Berk Ş. (Danışman)
F.Önal(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans-Tezsiz
Proje Okullarında Yöneticilerinin Görüşlerine Göre Eğitim Finansmanı Sorunları ve Çözüm Önerileri
Berk Ş. (Danışman)
O.Kılıç(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans-Tezsiz
Meslek Liselerinde İdarecilerin Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Berk Ş. (Danışman)
A.Özbek(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans-Tezsiz
Okul Müdürlerinin İstenen ve İstenmeyen Davranışların İncelenmesi
Berk Ş. (Danışman)
N.Aksu(Öğrenci)
Verdiği Kurs ve Eğitimler
Makaleler
2025
20251. Özel Program ve Proje Uygulayan Mesleki Ortaöğretim Kurumlarına Yönetici Görevlendirme Ölçütlerinin Değerlendirilmesi
BERK Ş., Demirer M., DAK G.
MILLI EGITIM
, cilt.54, sa.248, ss.2237-2278, 2025 (Scopus, TRDizin)
2025
20252. Türkiye’de Öğretmen Yetiştiren Yükseköğretim Kurumlarına Girişte Mülakat Sorunu: Ne Zaman ve Nasıl Yapılmalı?
BERK Ş.
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
, cilt.16, ss.193-222, 2025 (TRDizin)
2025
20253. Geleceği Şekillendiren Güç: Dijitalleşen Dünyada Mesleki Eğitimin Dönüşümü
BERK Ş.
PRUEBAS , cilt.19, sa.19, ss.44-49, 2025 (Hakemsiz Dergi)
2025
20254. Millî Eğitim Bakanlığı Yönetici Seçme ve Görevlendirme Ölçütlerinin Değerlendirilmesi
Berk Ş., Ergül Z.
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.20, ss.301-328, 2025 (Hakemli Dergi)
2024
20245. “TÜRKİYE YÜZYILI” MAARİF MODELİ (TYMM) ÖĞRETİM PROGRAMLARINA İLİŞKİN NİTEL BİR DEĞERLENDİRME
Berk Ş., Özer B.
Tarih Okulu Dergisi
, cilt.17, sa.73, ss.3241-3256, 2024 (TRDizin)
2023
20236. How to Conduct a Metaevaluation?: A Metaevaluation Practice
Kerimoğlu E., Ülker M. N. Ö., Berk Ş.
Canadian Journal of Program Evaluation
, cilt.38, sa.1, ss.57-78, 2023 (ESCI)
2023
20237. Matematik Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Ortaokul Matematik Öğretiminde Karşılaşılan Sorunların ve Çözüm Önerilerinin İncelenmesi
Duran S., Berk Ş., Köklü O.
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.57, ss.1-23, 2023 (Hakemli Dergi)
2021
20218. Ortaokul Matematik Öğretiminde Karşılaşılan Sorunları Belirleme Ölçeği Geliştirme Çalışması
Duran S., Berk Ş.
EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA
, cilt.12, sa.24, ss.275-300, 2021 (Hakemli Dergi)
2019
20199. İlkokul 3. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Öğretim ProgramınınDeğerlendirilmesi
Şentürk Ö., Berk Ş.
Journal of Educational Sciences
, cilt.49, ss.147-166, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201910. İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersi Öğretmen Özyeterlik İnancı Ölçeği G
Purcu S. S., Berk Ş.
Turkish Studies - Educational Sciences
, cilt.14, ss.19-39, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201811. Assessment of Public Schools’ Out-of-School Time Academic Support Programs with Participant-Oriented Evaluation
Berk Ş.
Journal of Education and Learning
, cilt.7, ss.159-175, 2018 (Hakemli Dergi)
2016
201612. Examining Self Efficacy Beliefs and Attitudes of Prospective Music Teachers Trained with Concurrent and Consecutive Model
Berk Ş., Yıldız Y.
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.8, sa.4, ss.97-107, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201513. Evaluation of Selection Criteria of Schools Principal in Turkey A qualitative study in Order to Define Appropriateness of Selection Criteria of School Principal from the Point of View of Participants
Berk Ş., Tuğba T., Özdemir S.
The Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.1, sa.1, ss.176-184, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201414. Türkiye de Öğretmen Niteliğinin Artırılması
BERK Ş.
Kamuda Sosyal Politika:Eğitim , cilt.8, ss.101-106, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201315. KARİYER DANIŞMANLIĞINDA YENİ YAKLAŞIMLAR ÖĞRENCİ MERKEZLİ ON LİNE KARİYER DANIŞMANLIĞI
BERK Ş.
Öğretmenim Dergisi , sa.65, ss.1-4, 2013 (Hakemsiz Dergi)
2009
200916. Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Alan Öğretmenlerinin Bilgi Gereksinimlerini Karşılama Kaynakları
Adıgüzel O. C., Berk Ş.
e-Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, ss.64-75, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200917. Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Alan Öğretmenlerinin Bilgi Okur Yazarlık Yeterlik Düzeylerinin Değerlendirilmesi
ADIGÜZEL O. C., BERK Ş.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.9, ss.23-33, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200918. Mesleki ve Teknik Ortaöğretimde Yeni Arayışlar Yeterliğe Dayalı Modüler Sistemin Değerlendirilmesi
Adıgüzel O. C., Berk Ş.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, ss.220-236, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Evaluation Of The 4th Grade Socıal Studies Curriculum (2023)
Sevindim Ö., Berk Ş.
23rd International Primary Teacher Education Symposium, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2025, ss.26-27, (Özet Bildiri)
2025
20252. Geogebra Destekli Matematik Öğretimine İlişkin Yapılmış Araştırmaların Meta-Analizi
Mazı S., Berk Ş.
6. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Ekim 2025, ss.28-30, (Özet Bildiri)
2025
20253. Yerel Yerleştirme ile Mesleki Ortaöğretim Kurumlarına Yerleşen Öğrencilerin Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin ve Memnuniyet Düzeylerinin Belirlenmesi
Berk Ş., Demirer M., Dak G.
6. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Ekim 2025, ss.265-267, (Özet Bildiri)
2025
20254. TYMM 7. SINIF SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Dere İ., Berk Ş.
23. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Sarajevo, Bosna-Hersek, 15 - 17 Ekim 2025, ss.15-17, (Özet Bildiri)
2025
20255. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Uygulamalarında Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Berk Ş., Demirer M., Dak G.
1. ULUSLARARASI EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 3 - 04 Haziran 2025, (Özet Bildiri)
2025
20256. Öğretmen Eğitiminde ve İstihdamında Mülakat Sorunu: Ne Zaman, Nerede, Nasıl Yapılmalı?
BERK Ş.
TÜRKİYE’DE YÜKSEKÖĞRETİMİN YENİDEN YAPILANDIRILMASI: YENİKLİKLER, SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 26 - 27 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)
2025
20257. A COMPREHENSIVE OVERVIEW OF DIFFERENTIATION STUDIES BASED ON MULTIPLE INTELLIGENCES THEORY: A META-SYNTHESIS STUDY
BERK Ş., Abualfaılat R.
1st INTERNATIONAL SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 20 Nisan 2025, (Özet Bildiri)
2025
20258. TÜRKİYE’DE ORTAOKUL BİNALARI ÖĞRETİM PROGRAMLARINA NE KADAR UYGUN?
Saran Yıldız S., BERK Ş.
4th International Conference on Education, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Mart 2025, (Özet Bildiri)
2025
20259. An Analysis Of Studies Conducted Using The Direct Instruction Model: A Meta-Synthesis Study
Erbuyurucu Z. C., BERK Ş.
5. INTERNATIONAL ULUDAĞ SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, 22 Şubat 2025, (Tam Metin Bildiri)
2025
202510. Okul yöneticilerinin Türkiye Yüzyılı Maarif Modeline Yönelik Oluşturdukları Metaforların Değerlendirilmesi
BERK Ş., Demirer M., DAK G.
İSTANBUL EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Ocak 2025, (Özet Bildiri)
2024
202411. Üniversitelerin PDR Anabilim Dallarının Öğretim Programlarının İçerik Analizi
BERK Ş., Uzundal S.
5. Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAK2024), İstanbul, Türkiye, 18 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
2023
202312. EVALUATION OF PRIMARY SCHOOL 4TH GRADE SOCIAL STUDIES CURRICULUM (2018)
Sevindim Ö., Berk Ş.
8th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2023, ss.127-128, (Özet Bildiri)
2023
202313. Türkiye Program Değerlendirme Standartları Çerçevesinde Bir Meta Değerlendirme Çalışması
Sarıkayış F., Berk Ş.
11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2023), Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.111-112, (Özet Bildiri)
2023
202314. Eisner’in Eğitsel Eleştiri Modeline Göre Felsefe Öğretim Programının Değerlendirilmesi
Çelik H., Berk Ş.
FSMVU-EAK2023 4. Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Ekim 2023, ss.54-55, (Özet Bildiri)
2023
202315. Eisner’ın Eğitsel Eleştiri Modeline Göre Yapılmış Program Değerlendirme Çalışmalarının İncelenmesi: Bir Meta-Sentez Çalışması
Şentürk Y., Berk Ş.
FSMVU-EAK2023 4. Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Ekim 2023, ss.16, (Özet Bildiri)
2022
202216. Meta Değerlendirme Nedir? Nasıl Yapılır? Uygulamalı Bir Meta Değerlendirme Örneği
İnan N., Berk Ş.
3. EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ: GEÇMİŞTEN GELECEĞE EĞİTİM, İstanbul, Türkiye, 14 Ekim 2022, sa.50, ss.610-628, (Tam Metin Bildiri)
2022
202217. Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının (1, 2 ve 3. Sınıflar) ÖgeleriAçısından Değerlendirilmesi
Uslu-Kocabaş H., Berk Ş.
3. EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ: GEÇMİŞTEN GELECEĞE EĞİTİM, İstanbul, Türkiye, 14 Ekim 2022, ss.400-413, (Tam Metin Bildiri)
2022
202218. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Erken Çocukluk Eğitiminde Değerler Eğitimine Yönelik Görüşleri
Özdemir B., BERK Ş.
X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2022, (Tam Metin Bildiri)
2022
202219. İlkokul Öğretmenlerinin Doğrudan Öğretim Modeline Yönelik Metaforik Algıları
Berk Ş., Uslu-Kocabaş H.
10th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2022), Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.819-824, (Özet Bildiri)
2022
202220. Uluslararası Bakalorya İlk Yıllar Programında Sergi Ünitesinin Öğrenen Profili ve Beceri Gelişimi Üzerindeki Rolünün İncelenmesi
İnan N., Berk Ş.
10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.722-727, (Özet Bildiri)
2020
202021. COMPARATIVE EVALUATION OF MATHEMATICS QUESTIONS OF A NATIONAL EXAM (TEOG) AND AN INTERNATIONAL EXAM (PISA) WITHIN THE CONTEXT OF TEACHING PRINCIPLES
Kaya M. O., Berk Ş.
International Conference on Education and E-Learning, Makkah, Suudi Arabistan, 15 Şubat 2020, (Tam Metin Bildiri)
2019
201922. COMPARATIVE EVALUATION OF SCIENCE QUESTIONS OF A NATIONAL (TEOG) AND AN INTERNATIONAL (PISA) EXAMS HELD IN 2015 IN THE CONTEXT OF TEACHING PRINCIPLES
Kızılay E., Berk Ş.
5th International Congress on Education Sciences and Learning Technology (ICESLT), Tuzla, Bosna-Hersek, 6 - 10 Kasım 2019, ss.13, (Özet Bildiri)
2019
201923. Comparing Turkey and Canada in the Context of Program Elements of Primary School Mathematics Curriculum
Çetinbağ A., Berk Ş.
2nd International Congress on Seeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2019, ss.87-89, (Özet Bildiri)
2019
201924. An examination of the relationship between teacher opinions related to the elements of the human rights citizenship and democracy course curriculum and self-efficacy beliefs
Purcu S. S., Berk Ş.
2nd International Congress on Seeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2019, ss.100-102, (Özet Bildiri)
2019
201925. COMPARATIVE ANALYSIS OF THE 2ND –GRADE CURRICULUM OF THE TURKISH MINISTRY OF EDUCATION AND INTERNATIONAL BACCALAUREATE CURRICULUM
VATANSEVER E., BERK Ş.
18th International Primary Teacher Education Symposium (IPTES 2019), 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
201926. RESEARCH OF TEACHERS’VIEWS ON VALUE EDUCATION IMPLEMENTATIONS IN THE SCOPE OF PRIMARY SCHOOL SOCIAL STUDIES
ÖZLEŞMİŞ N., BERK Ş.
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2019), Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
201927. How to Conduct a Metaevaluation: A Metaevaluation Practice
Ülker M. N. Ö., KERİMOĞLU E., BERK Ş.
7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
201928. Türkiye, Kanada ve Hong Kong’un Ortaokul Matematik Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
Erbilge A. E., BERK Ş.
VIth International Eurasian Educational research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
2018
201829. İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi
BERK Ş., Purcu S. S.
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
201730. İlkokul Üçüncü Sınıf İstanbul Dersinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
BERK Ş., Solmaz M.
9. Ulusal Öğretmenim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Aralık 2017, ss.2626, (Özet Bildiri)
2017
201731. An Evaluation Of The Third Grade Science Curriculum
BERK Ş., SENTÜRK Ö.
26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
201632. Curriculum Development Studies in Vocational Education in Turkey Reasons Issues and Suggestions
BERK Ş.
International Conference on Social Science, Literature, Business and Education, New-York, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 22 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
2016
201633. Evaluation of Secondary School s New Curricula for Mathematics
ÖZDEMİR A. Ş., BERK Ş., Kaya M. O.
4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201634. Reviewing of Teacher Training Curricula A New Dimension of Pre Service Training Curricula Social Skills
BERK Ş.
4th ınternational Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2015
201535. Evaluation of Selection Criteria of Schools Principal in Turkey: A qualitative study in Order to Define Appropriateness of Selection Criteria of School Principal from the Point of View of Participants.
BERK Ş., Topcan T., Özdemir S.
International Conference on New Horizons in Education, 10 Haziran - 12 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201536. Evaluation of Supporting Formal and Non Formal Education and Training Courses Utilizing Participant Oriented Evaluation Model
BERK Ş., Yılmaz H., Ayşe M.
3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201537. Examining self efficacy beliefs and attitudes of prospective music teachers trained concurrent and consecutive teacher training model
BERK Ş., YILDIZ Y.
ERPA International Congresses on Education, Atina, Yunanistan, 5 - 07 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2011
201138. Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Kurumlarında Uygulanan Modüler Öğretim Programlarının Provus un Farklar Modeli Kullanılarak Değerlendirilmesi
BERK Ş., ADIGÜZEL O. C.
I.International Congress on Curriculum and Instruction, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
2007
200739. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Duygusal Zekâ Düzeylerinin İncelenmesi
BERK Ş., ÖZDEMİR A.
XVI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Gazi Osmanpaşa Üniversitesi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
2003
200340. Türkiye ve Almanya da Vardiyalı Çalışan Türk İşçilerinde Stres ve Başetme Yaklaşımları
BERK Ş., KARAGÜVEN M. H.
9. Ulusal Ergonomi Kongresi, Pamukkale Üniversitesi, Denizli, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2003, (Tam Metin Bildiri)
2002
200241. Eğitim Örgütü Yöneticilerinin Toplam Kalite Yönetimine İlişkin Sorumlulukları
BERK Ş., ünal s.
XI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Yakın Doğu Üniversitesi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002, (Özet Bildiri)
2001
200142. Elektromanyetik Kirlilik ve İnsan Sağlığına Etkilerinin incelenmesi
BERK Ş., UZUNÇARŞILI Ü., şeker s.
8. Ulusal Ergonomi Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, Türkiye, 25 - 26 Ekim 2001, (Tam Metin Bildiri)
2001
200143. Türkiye ve Almanya da Üretim Sektöründe Çalışanlarda Vardiyalı Çalışma Sisteminin Kaygı ve Öfke Düzeyine Etkisi
KARAGÜVEN M. H., BERK Ş.
8. Ulusal Ergonomi Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, Türkiye, 25 - 26 Ekim 2001, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Mesleki Eğitimde Yaşanan Gelişmeler
BERK Ş., Demirer M.
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE DÖNÜŞÜM 2002-2024, ALPAYDIN YUSUF, Kültür Kürşat, Editör, SETA, İstanbul, ss.213-243, 2024
2023
20232. Genel Eğitim ve Mesleki Eğitimin Karşılaştırılması: Mesleki Eğitim ve Geleceği
BERK Ş.
21. YÜZYILDA EĞITIM POLITIKALARI: KARŞILAŞTIRMALI PERSPEKTIFLER, Akgün Birol, Alpaydın Yusuf, Editör, Springer Nature Singapore Pte Ltd., İstanbul, ss.141-169, 2023
2023
20233. YUSUF HAS HACİB’İN EĞİTİM ANLAYIŞI
BERK Ş.
Maarif Düşüncemizin Kuramsal Temelleri-1, Akpınar Burhan, Oral Behçet, Özer Bayram, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.187-218, 2023
2022
20224. Problem Çözme
BERK Ş., Saran Yıldız S.
Çocuklara düşünmeyi öğretmek içinde (Teaching Childeren to Think), Baysal Nurdan, Sarıcan Elif, Editör, Pegem A, Ankara, ss.1-30, 2022
2022
20225. General Education Versus Vocational Education: Vocational Education and Its Future
Berk Ş.
Education Policies in the 21st CenturyComparative Perspectives, Akgün,Birol; Alpaydın,Yusuf, Editör, Palgrave Macmillan; Springer Nature, İstanbul, ss.131-160, 2022
2018
20186. Modüler Sistemin Değerlendirilmesi: Modüler Sistem, Program Değerlendirme, Mesleki ve Teknik Eğitim
BERK Ş.
Pegem Akademi, Ankara, 2018
Ansiklopedide Bölümler
Desteklenen Projeler
2023 - 2024
2023 - 2024
ÖZEL EĞİTİMDE VELİLER ÜZERİNDEKİ SORUMLULUK BASKISININ İNCELENMESİ (VÜSBİ)
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
Berk Ş.
2023 - 2024
2023 - 2024
Konuşan Ders Kitapları
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
Berk Ş.
2017 - 2021
2017 - 20212015 YILI 2. TEOG VE PISA SINAVLARI FEN BİLİMLERİ SORULARININ ÖĞRETİM İLKELERİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
Berk Ş., Kızılay E.
2019 - 2020
2019 - 2020
PISA VE TEOG SINAVLARI MATEMATİK SORULARININ ÖĞRETİM İLKELERİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
(Proje Özeti)
Berk Ş. (Yürütücü), Kaya M. O.
2018 - 2020
2018 - 2020
RENEWABLE SOURCES OF ENERGY-OUR CHANCE FOR CLEAN AIR IN EUROPE
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi
(Proje Özeti)
Berk Ş., Ergezen M. D.(Yürütücü)
2017 - 2019
2017 - 2019
Vocationally Orientated Culture and Language in Need
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Ulusal Düzey
(Proje Özeti)
Berk Ş., Demirer M.(Yürütücü)
2015 - 2017
2015 - 2017
Competences Learning at Secondary Schools
Erasmus Projesi , Erasmus Projesi, Avrupa Düzeyi
(Proje Özeti)
Özdemir A., Berk Ş. (Yürütücü)
2015 - 2017
2015 - 2017
Competences Learning at Secondary Schools
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi
(Proje Özeti)
Berk Ş. (Yürütücü)
2014 - 2016
2014 - 2016
Vocationally Oriented culture and language in the Medical Emergency Sector Vocal Medical
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Ulusal Düzey
(Proje Özeti)
Berk Ş. (Yürütücü), Akdeniz N.
2013 - 2015
2013 - 2015
Ready Study go Around Europe Linguistic and Cultural Coaching in Initial Vocational Education (RSGA)
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Ulusal Düzey
(Proje Özeti)
Berk Ş. (Yürütücü)
2012 - 2014
2012 - 2014
Sustainable Development of Art Design and Handcraft in Education (SUEDA)
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA1 Bireylerin Öğrenme Hareketliliği Projesi, Avrupa Düzeyi
(Proje Özeti)
Berk Ş. (Yürütücü), Yardimci K. G.
2011 - 2013
2011 - 2013
From School to Career A Methodology for a Student Centric Career Guidance by using Career Path Test CPT S2CPT Proje No 2011 1 PL1 LEO05 19873
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Ulusal Düzey
(Proje Özeti)
Berk Ş. (Yürütücü)
2011 - 2013
2011 - 2013
Enhance and Validate Your Skills for a Better Future Perspectives Proje No 2011 1 ES1 LEO05 35864
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Ulusal Düzey
(Proje Özeti)
Berk Ş. (Yürütücü)
2008 - 2010
2008 - 2010
European Electronics Workshop Team Promoting EuroSkills Competitions EEWT
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Ulusal Düzey
(Proje Özeti)
Berk Ş. (Yürütücü)
2008 - 2010
2008 - 2010
Attractive Vocational Guidance for Pupils (VGP)
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Ulusal Düzey
(Proje Özeti)
Berk Ş. (Yürütücü)
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorElektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Bilim Kurulu Üyeliği
2019 - 2020
2019 - 2020Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörler Kurulu Üyesi
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorEğitim Programları ve Öğretim Derneği
Üye
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ekim 2019
Ekim 20192. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi
Bildiri (Özet)
Haziran 2019
Haziran 2019Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Kasım 2018
Kasım 2018Trakya Eğitim Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mayıs 2018
Mayıs 2018İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Bilimsel Projelerde Hakemlikler
Temmuz 2020
Temmuz 2020TÜBİTAK Projesi
2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, Marmara Üniversitesi, Türkiye
Mart 2019
Mart 2019TÜBİTAK Projesi
2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı, Marmara Üniversitesi, Türkiye
Ekim 2018
Ekim 2018TÜBİTAK Projesi
2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı, Marmara Üniversitesi, Türkiye
Bilimsel Danışmanlıklar
2018 - 2018
2018 - 2018Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık
TUBİTAK
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Ekim 2019
Ekim 20192nd International Congress on Seeking New Perspectives in Education
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Yaprakdal A. B., Berk Ş., Bayram D., Süzük E., Köklü O., Üce M., et al.
İstanbul, Türkiye
Mayıs 2018
Mayıs 20181. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Yaprakdal A. B., Doğan Ö. K., Kotan S., Berk Ş., SÜZÜK E., İREZ O. S., et al.
İstanbul, Türkiye
Mart 2018
Mart 2018Ulusal Eğitim Araştırmaları Öğretmen Sempozyumu
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Berk Ş.
Ankara, Türkiye
Eylül 2017
Eylül 2017Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Sakız G., İbrahimoğlu Z., Berk Ş.
İstanbul, Türkiye
Mayıs 2017
Mayıs 201724. İstanbul Türk Müziği Festivali
Sanatsal Faaliyet Organizasyonu
Berk Ş.
İstanbul, Türkiye
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Şubat 2020 - 01 Şubat 2020
01 Şubat 2020 - 01 Şubat 2020International Conference on Education and E-Leraning
Çalışma Grubu
Makkah-Suudi Arabistan
01 Kasım 2019 - 01 Kasım 2019
01 Kasım 2019 - 01 Kasım 2019International Congress on Education, Science and Learning Technology
Çalışma Grubu
Sarajevo-Bosna-Hersek
01 Ekim 2019 - 01 Ekim 2019
01 Ekim 2019 - 01 Ekim 20192nd International Congress on Seeking New Perspectives in Education
Çalışma Grubu
İstanbul-Türkiye
01 Ekim 2019 - 01 Ekim 2019
01 Ekim 2019 - 01 Ekim 201918th International Primary Teacher Education Symposium
Çalışma Grubu
Antalya-Türkiye
01 Ekim 2019 - 01 Ekim 2019
01 Ekim 2019 - 01 Ekim 20197th International Curriculum and Instruction
Çalışma Grubu
Ankara-Türkiye
01 Haziran 2019 - 01 Haziran 2019
01 Haziran 2019 - 01 Haziran 2019VIth International Eurasian Educational Research Congress
Çalışma Grubu
Ankara-Türkiye
01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018
01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018X. International Congress of Educational Research
Çalışma Grubu
Nevşehir-Türkiye
01 Aralık 2017 - 01 Aralık 2017
01 Aralık 2017 - 01 Aralık 2017X. Ulusal Öğretmenim Sempozyumu
Çalışma Grubu
İstanbul-Türkiye
01 Aralık 2016 - 01 Aralık 2016
01 Aralık 2016 - 01 Aralık 2016International Conference on Social Science, Literature, Business and Education
Çalışma Grubu
New-York-Amerika Birleşik Devletleri
01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016
01 Ekim 2016 - 01 Ekim 20164th International Conference on Curriculum and Instruction
Çalışma Grubu
Antalya-Türkiye
01 Ekim 2015 - 01 Ekim 2015
01 Ekim 2015 - 01 Ekim 20153rd International Congress on Curriculum and Instruction
Çalışma Grubu
Adana-Türkiye
01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015
01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015International conference on New Horizons in Education
Çalışma Grubu
Barcelona-İspanya
Davetli Konuşmalar
Şubat 2025
Şubat 2025Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Nedir? Ne Değildir?
Seminer
Beşiktaş İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü-Türkiye
Ocak 2025
Ocak 2025Dönüşüm Çağı: 21. Yüzyıl Becerileri ile Yarını Şekillendirmek Oturumu
Konferans
İstanbul İLMEM-Türkiye
Ocak 2020
Ocak 2020Eğitimde Bireysel Farklılıklar
Seminer
Osmangazi İmamhatip Ortaokulu-Türkiye
Burslar
2011 - 2011
2011 - 2011Grundtvig Visits and Exchanges (İngiltere)
Avrupa Birliği Komisyonu
2010 - 2010
2010 - 2010LDV Contact Seminar-Developing Competences for Professionals in VETPrague/Czech Republic. 17-20 November2010
Avrupa Birliği Komisyonu
2010 - 2010
2010 - 2010LLP-Study Visit:In-service training for teachers: advisory system, teacher centers(2009-SV-01-TR-LLP-03716)-İspanya
Avrupa Birliği Komisyonu
2009 - 2010
2009 - 2010Comenius Contact Seminar-International Cooperation Between Technical and Vocational Schools -Alden Biesen/Belgiium-2-6 December 2009
Avrupa Birliği Komisyonu
2009 - 2009
2009 - 2009English Language Training for Vocational Teachers: A Blended Approach (UK-2008-678-007)İngiltere
Avrupa Birliği Komisyonu
2006 - 2006
2006 - 2006Effective Communication in a European Context (UK-2006-009)İngiltere
Avrupa Birliği Komisyonu
Jüri Üyelikleri
Ekim-2021
Ekim 2021Tez Savunma (Doktora)
Pınar Çanakçı - Marmara Üniversitesi
Ocak-2020
Ocak 2020Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Işıl Cimilli Hüzmeli - Marmara Üniversitesi
Ocak-2020
Ocak 2020Tez Savunma (Doktora)
Mehmet Fatih Kayan - Düzce Üniversitesi
Aralık-2019
Aralık 2019Doktora Yeterlik Sınavı
Işıl Cimilli Hüzmeli - Marmara Üniversitesi
Ocak-2019
Ocak 2019Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Pınar Çanakçı - Marmara Üniversitesi
Eylül-2018
Eylül 2018Tez Savunma (Doktora)
Mustafa Demirer - İstanbul Üniversitesi
Mart-2018
Mart 2018Yarışma
TubitakArdeb - Marmara Üniversitesi
Kasım-2017
Kasım 2017Tez Savunma (Doktora)
Yalçın Yıldız - Marmara Üniversitesi
Mayıs-2015
Mayıs 2015