Yayınlar & Eserler

Makaleler 51
Tümü (51)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (3)
Scopus (4)
TRDizin (27)
Diğer Yayınlar (21)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 49

1. İlkokul Öğrencilerinin Hayat Bilgisi Dersi Kapsamında Karar Verme Durumlarının İncelenmesi: Bir Eylem Araştırması

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.47-60, (Tam Metin Bildiri)

2. İlkokul 3. Sınıf Öğrencileri için Geliştirilen Düşünme Becerileri Programı'nın Problem Çözme Becerisine Etkisi

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.40-48, (Tam Metin Bildiri)

3. ”Marmara Bilişsel Karar Verme Süreci Modeli’nin Akademik Başarısı Düşük İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarısına Etkisi

3. Uluslararası Sınırsız Eğirtim ve Araştırma Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, ss.169-181, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

8. Sosyal Bilgiler 4. Sınıf Kazanımlarına Yönelik Çocuk Hakları Eğitimi Programının Uygulanmasının Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi

IV. Uluslararası Afro Avrasya Araştırmaları Kongresi, Budapest, Macaristan, 27 - 29 Nisan 2018, ss.214-224, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

9. Birinci Sınıf Öğrencilerinin Karar Verme Beceri Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

IV.ULUSLARARASI AFRO-AVRASYA ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Budapest, Macaristan, 27 - 29 Nisan 2018, ss.275-300, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

10. Almanya’da İlkokul 3.Sınıflarda Sachunterrict Dersinin Öğretimi-Bir Durum Çalışması

3.Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Krakow, Polonya, 5 - 08 Temmuz 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Karar Verme Stillerinin İncelenmesi

IV. Uluslararası Afro Avrasya Araştırmaları Kongresi, Budapest, Macaristan, 27 - 29 Nisan 2018, ss.263-274, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

13. Akademisyenlerin Memnuniyet Düzeylerini Etkileyen Faktörler: Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı Gerçekliği

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

15. İlkokul Dördüncü Sınıf Ebeveynlerinin Çocuk Haklarının Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

Uluslararası Çocuk Hakları Kongresi, Düzce, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2017, ss.314-327, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

17. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Aileleri ve Okularıyla İlgili Algıladıkları ve Çözmekte Zorlandıkları Sorunlar

International Congress on Afro - Eurasian Research III, İstanbul, Türkiye, 9 - 21 Ekim 2017, ss.85, (Özet Bildiri) Creative Commons License

18. İlkokul Öğrencilerinin Algıları: Hayat Bilgisi Dersine Yönelik Deneyimleri ve Hayalleri

XVI. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.363, (Özet Bildiri) Creative Commons License

19. Öğretim Elemanı/Üyelerinin Düşünme Becerileri Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

16. uluslararası sınıf öğretmenliği sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.78-79, (Özet Bildiri) Creative Commons License

20. Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Düşünme Becerilerini Kazandırmada Karşılaşılan Sorunların İncelenmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.123-0, (Özet Bildiri) Creative Commons License

21. Sınıf Öğretmenlerinin Karar Verme Becerisinin Öğretimi Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi

26. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.3343-3345, (Özet Bildiri) Creative Commons License

23. Eğitimde Yönetsel Yerinden Yönetime Bir Örnek Eminlikler Modeli

ERPA International Congresses on Education, Athens, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, (Özet Bildiri) Creative Commons License

24. İlkokul Öğrencilerinin Müfettiş Algısı: Bir Metafor Çalışması

23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.315, (Özet Bildiri) Creative Commons License

25. Evaluation of Educational in Primary Schools with Respect to Various Criterias

First Sarajevo International Conference on “Global Crisis and Countries in Transition, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 20 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)

28. Sınıf Öğretmenlerinin Probleme Dayalı Öğrenmeye İlişkin Farkındalıkları

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

30. Sınıf Öğretmenleri ile Sınıf Öğretmeni Adaylarının Psikolojik Dayanıklılıklarının Karşılaştırılması

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu dahilinde "11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

33. Okuma Çemberinin Okuduğunu Anlama Becerisi Üzerine Etkisi

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.395-397, (Özet Bildiri)

34. Evaluation of the primary school level students' attitudes towards mobile phones

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4279-4284, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

35. Preservice elementary teachers' perceptions of their self-efficacy in teaching thinking skills

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4250-4254, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

36. Finlandiya da Sınıf Öğretmeni Yetiştirme

İkinci Ulusal Sınıf Öğretmenliği Çalıştayı, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2009, ss.48-57, (Tam Metin Bildiri)

38. Projeye Dayalı Öğrenme nin İlköğretim 3 Sınıf Öğrencilerin Görsel Sunu Uygulamasına Etkisi

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2009, ss.966-974, (Tam Metin Bildiri)

39. Türkiye ve Fransa da Sınıf Öğretmeni Yetiştirme ve Atama Sistemlerinin Karşılaştırılması

VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)

40. Türkiye ve Fransa da Sınıf Öğretmeni Yetiştirme ve Atama Sistemlerinin Karşılaştırılması

VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.485-490, (Tam Metin Bildiri)

41. Karşılaştırmalı Olarak İlköğretim Sistemlerinin İncelenmesi Türkiye Fransa Örneği

VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, (Tam Metin Bildiri)

42. Türkiye de Kazı Terörü Probleminde Çözümün Bir Parçası Olabilmek Öğretmen Adayları ile Bir Probleme Dayalı Öğrenme Uygulaması

VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, ss.336-338, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

43. Karşılaştırmalı Olarak İlköğretim Sistemlerinin İncelenmesi

VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, ss.776-780, (Tam Metin Bildiri)

44. Lisansüstü Programlara Başvuran Adayların Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi

II. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2005, ss.245-255, (Tam Metin Bildiri)

45. Marmara Üniversitesi Tezsiz Yüksek Lisans Programının Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

II. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 Eylül 2004 - 28 Eylül 2005, ss.224-244, (Tam Metin Bildiri)

46. Öğrenme öğretme Sürecinde Kullanılan İpuçlarının Akademik Başarıya Etkileri 5 Sınıflarda Yapılan Bir Uygulama

Uluslararası Katılımlı 2000'li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.375-376, (Özet Bildiri)

47. İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözme Beceri Algılarının İncelenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)

48. İlköğretim 4 – 5. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Tutumu

IV. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Pamukkale, Türkiye, 15 Ekim 1998 - 16 Ekim 2008, (Tam Metin Bildiri)

49. İlkokullarda Hayat Bilgisi Dersi

I. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 16 - 17 Haziran 1994, ss.133-139, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 14

1. Düşünme Nedir?

Çocuklara Düşünmeyi Öğretmek, Z. Nurdan Baysal, Elif Sarıcan, Editör, Pegem, İstanbul, ss.13-38, 2022

2. Düşünme Nedir?

Çocuklara Düşünmeyi Öğretmek, Z. Nurdan Baysal, Elif Sarıcan, Editör, Pegem, İstanbul, ss.13-38, 2022

5. Sınıf Yönetimi

Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Okuldan Yaşama Uzanan Köprü: Hayat Bilgisi Dersinde Beceri Öğretimi

Hayat Bilgisi Öğretimi, Mehmet Gültekin, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.215-248, 2015 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

9. Hayat Bilgisi Öğretimi

Öğretmenlik Alan Bilgisi Sınıf Öğretmenliği, SEFER ADA-ZELİHA NURDAN BAYSAL, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.333-358, 2014

10. Drama

Öğretmenlik Alan Bilgisi Sınıf Öğretmenliği, SEFER ADA-ZELİHA NURDAN BAYSAL, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.243-258, 2014

14. Hayat Bilgisi: Toplumsal ve Doğal Yaşama Bütüncül Bir Bakış

Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi, Öztürk,C., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.2-17, 2006
Metrikler

Yayın

129

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

14

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

23

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

30

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

128

H-İndeks (TrDizin)

7

Atıf (Diğer Toplam)

230

Tez Danışmanlığı

39

Açık Erişim

21
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları