Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

İlkokul 3. Sınıf Öğrencileri için Geliştirilen Düşünme Becerileri Programı'nın Problem Çözme Becerisine Etkisi

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.40-48

İlkokul Öğrencilerinin Hayat Bilgisi Dersi Kapsamında Karar Verme Durumlarının İncelenmesi: Bir Eylem Araştırması

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.47-60

Birinci Sınıf Öğrencilerinin Karar Verme Beceri Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

IV.ULUSLARARASI AFRO-AVRASYA ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Budapest, Macaristan, 27 - 29 Nisan 2018, ss.275-300 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Almanya’da İlkokul 3.Sınıflarda Sachunterrict Dersinin Öğretimi-Bir Durum Çalışması

3.Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Krakow, Polonya, 5 - 08 Temmuz 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Karar Verme Stillerinin İncelenmesi

IV. Uluslararası Afro Avrasya Araştırmaları Kongresi, Budapest, Macaristan, 27 - 29 Nisan 2018, ss.263-274 Creative Commons License

Akademisyenlerin Memnuniyet Düzeylerini Etkileyen Faktörler: Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı Gerçekliği

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018

İlkokul Öğrencilerinin Algıları: Hayat Bilgisi Dersine Yönelik Deneyimleri ve Hayalleri

XVI. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.363 Creative Commons License

Öğretim Elemanı/Üyelerinin Düşünme Becerileri Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

16. uluslararası sınıf öğretmenliği sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.78-79 Creative Commons License

Sınıf Öğretmenlerinin Karar Verme Becerisinin Öğretimi Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi

26. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.3343-3345 Creative Commons License

Eğitimde Yönetsel Yerinden Yönetime Bir Örnek Eminlikler Modeli

ERPA International Congresses on Education, Athens, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015 Creative Commons License

İlkokul Öğrencilerinin Müfettiş Algısı: Bir Metafor Çalışması

23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.315 Creative Commons License

Evaluation of Educational in Primary Schools with Respect to Various Criterias

First Sarajevo International Conference on “Global Crisis and Countries in Transition, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 20 Haziran 2014

Sınıf Öğretmenlerinin Probleme Dayalı Öğrenmeye İlişkin Farkındalıkları

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012

Sınıf Öğretmenleri ile Sınıf Öğretmeni Adaylarının Psikolojik Dayanıklılıklarının Karşılaştırılması

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu dahilinde "11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2011

Okuma Çemberinin Okuduğunu Anlama Becerisi Üzerine Etkisi

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.395-397

Preservice elementary teachers' perceptions of their self-efficacy in teaching thinking skills

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4250-4254 identifier identifier

Evaluation of the primary school level students' attitudes towards mobile phones

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4279-4284 identifier identifier

Finlandiya da Sınıf Öğretmeni Yetiştirme

İkinci Ulusal Sınıf Öğretmenliği Çalıştayı, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2009, ss.48-57

Projeye Dayalı Öğrenme nin İlköğretim 3 Sınıf Öğrencilerin Görsel Sunu Uygulamasına Etkisi

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2009, ss.966-974

Türkiye ve Fransa da Sınıf Öğretmeni Yetiştirme ve Atama Sistemlerinin Karşılaştırılması

VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.485-490

Karşılaştırmalı Olarak İlköğretim Sistemlerinin İncelenmesi Türkiye Fransa Örneği

VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007

Türkiye de Kazı Terörü Probleminde Çözümün Bir Parçası Olabilmek Öğretmen Adayları ile Bir Probleme Dayalı Öğrenme Uygulaması

VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, ss.336-338 Sürdürülebilir Kalkınma

Karşılaştırmalı Olarak İlköğretim Sistemlerinin İncelenmesi

VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, ss.776-780

Marmara Üniversitesi Tezsiz Yüksek Lisans Programının Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

II. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 Eylül 2004 - 28 Eylül 2005, ss.224-244

Lisansüstü Programlara Başvuran Adayların Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi

II. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2005, ss.245-255

Öğrenme öğretme Sürecinde Kullanılan İpuçlarının Akademik Başarıya Etkileri 5 Sınıflarda Yapılan Bir Uygulama

Uluslararası Katılımlı 2000'li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.375-376

İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözme Beceri Algılarının İncelenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012

İlköğretim 4 – 5. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Tutumu

IV. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Pamukkale, Türkiye, 15 Ekim 1998 - 16 Ekim 2008

İlkokullarda Hayat Bilgisi Dersi

I. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 16 - 17 Haziran 1994, ss.133-139

Kitap & Kitap Bölümleri

Sınıf Yönetimi

Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Okuldan Yaşama Uzanan Köprü: Hayat Bilgisi Dersinde Beceri Öğretimi

Hayat Bilgisi Öğretimi, Mehmet Gültekin, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.215-248, 2015 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Hayat Bilgisi Öğretimi

Öğretmenlik Alan Bilgisi Sınıf Öğretmenliği, SEFER ADA-ZELİHA NURDAN BAYSAL, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.333-358, 2014

Drama

Öğretmenlik Alan Bilgisi Sınıf Öğretmenliği, SEFER ADA-ZELİHA NURDAN BAYSAL, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.243-258, 2014

Hayat Bilgisi: Toplumsal ve Doğal Yaşama Bütüncül Bir Bakış

Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi, Öztürk,C., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.2-17, 2006

Metrikler

Yayın

120

Atıf (WoS)

11

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

22

H-İndeks (Scopus)

2

Tez Danışmanlığı

34

Açık Erişim

21
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları