SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Metaphorical Perceptions of Vocational High School Students on Mathematical Problem Solving
Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.102-117, 2023 (Hakemli Dergi)
Enhancing pre-service mathematics teachers' understanding of function ideas
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.54, sa.10, ss.2122-2146, 2023 (ESCI)
Improving Pre-Service Mathematics Teachers’xx Views on Proof: A Design Study
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
, cilt.11, sa.1, ss.280-311, 2020 (Scopus)
Becoming a mathematics teacher: the role of professional identity
International Journal of Progressive Education
, cilt.13, sa.2, ss.48-59, 2017 (Hakemli Dergi)
Radyan Kavramına İlişkin Öğrenci Güçlüklerinin Giderilmesine Yönelik Tasarlanan Bir Öğretme Yaklaşımının İncelenmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.43, ss.97-130, 2010 (Hakemli Dergi)
Pre-service mathematics teachers' concept images of radian
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.39, sa.7, ss.857-878, 2008 (ESCI)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Matematik Öğretmen Adayların Fonksiyona İlişkin Pedagojik Alan Bilgilerindeki Değişimin Senaryo Tekniği İle İncelenmesi
4. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU PROGRAMI, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019
Pre-service Mathematics Teachers’ Lesson Planning with Dynamic Mathematics Software
The International Conference on Education Research and Technologies, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2018, ss.87-97
Pre-Service Mathematics Teachers’ Approaches To Assessment In Their Lesson Plans
The International Conference on Education Research and Technologies, İstanbul, Türkiye, 27 Ekim 2018, ss.70-78
Identity Development of Novice Teachers of Mathematics: A Longitudinal Study
International Congress on Education (ERPA2018), İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.125-131
Different Aspects of Function in Pre-service Mathematics Teachers’ Function Lesson Plans
International Congress on Education (ERPA2018), İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018
İlköğretim ve Ortaöğretim Matematik Öğretmen Adayların Fonksiyona İlişkin Kavram Tanımı ve İmajlarının İncelenmesi
IVth International Eurasian EducationalResearch Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Ortaöğretim Matematik Öğretmen Adayların Fonksiyon Kavramına İlişkin Zorluk ve Yanılgıları
IVth International Eurasian EducationalResearch Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Türkiye’de Matematik Eğitimde Sosyokültürel Teorileri Benimseyen Çalışmaların İncelenmesi
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD2017), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017
Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik İçerikli Yazılımların Sunduğu İmkanlar ve Sahip Olduğu Kısıtlamalar Hakkındaki Görüşleri
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD2017), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017
Exploring prospective mathematics teachers professional identities through Communities of Practice framework post Lesson reflection report technique
British Society for Research into Mathematics Learning, Brighton, Birleşik Krallık, 11 Kasım 2016
A case study of a prospective mathematics teacher s professional identity Who does he want to be What does he do in practice
British Society of Research in Mathematics Learning (BSRLM), Reading, Birleşik Krallık, 07 Kasım 2015
Pedagojik Formasyon ve Eğitim Fakülteleri Lisans Programlarına Katılan Matematik Öğretmen Adaylarının Mesleki Kimliklerinin Karşılaştırılması
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (Türkbilmat-2), Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
Uygulama Toplulukları Çerçevesinin Okul Deneyimi Dersine Entegrasyonu Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi Etkinliği Örneği
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (Türkbilmat-2), Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
Integrating the Communities of Practice Framework into Pre service Teacher Education Designing Field Experience Courses
Global Conference on Education, Research & Policy, Washington, Kiribati, 23 Nisan 2015
Investigating the development of prospective mathematics teachers’ technological pedagogical content knowledge with regard to student difficulties: the case of radian concept
British Society of Research on Learning of Mathematics (BSRLM) Day Confernece, Nottingham, Birleşik Krallık, 11 Haziran 2010
Teknoloji entegrasyonu amacıyla geliştirilen programların değerlendirilmesi
4th International Symposium of ComputerAnd Instructional Technologies, Konya, Türkiye, 31 Ocak - 03 Şubat 2010
Matematik öğretmen adaylarına pedagojik alan bilgisi kazandırma amaçlı bir ders tasarımı ve öğretmen adaylarının gelişimlerine etkisi
I. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009
Matematik öğretmen adaylarına ölçme değerlendirme bilgi ve becerisi kazandırma amaçlı bir ders tasarımı ve öğretmen adaylarının gelişimlerine etkisi
I. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009
İlköğretim sınıf öğretmenlerinin açık uçlu matematik soruları değerlendirme süreçleri
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2008
Sınıf öğretmenlerinin farklı matematiksel çözüm yollarını değerlendirme süreçleri
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2008
A new curriculum development model and primary teachers the big idea and deep resistant
Joint Meeting of the 32nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Morelia, Meksika, 17 - 21 Temmuz 2008, cilt.2, ss.169-176
Lise 3 öğrencilerinin çekirdek fonksiyon kavramını anlamaları
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 Eylül 2004
Kitap & Kitap Bölümleri
İlkokul Matematik Öğretim Programlarının Bilgi ve İletişim Teknolojileri Bağlamında İncelenmesi
Reform ve değişim bağlamında ilkokul matematik dersi öğretim programları, Özmantar, M. F., Öztürk, A., Bay, E., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, ss.407-424, 2016
Kavramsal Anlama için Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı
Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri, , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.361-392, 2008