Yayınlar & Eserler

Makaleler 48
Tümü (48)
SCI-E, SSCI, AHCI (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (13)
Scopus (21)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (25)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 134

1. TEACHER MOTIVATION AND TEACHING ANXIETY IN SCIENCE EDUCATION: AN ANALYSIS BASED ON GENDER, MAJOR, AND GRADE LEVEL VARIABLES

18th annual International Conference of Education, Research and Innovation, Sevilla, İspanya, 10 - 12 Kasım 2025, ss.4151-4159, (Tam Metin Bildiri)

2. Su Dalgaları Konusunda Lise Öğrencilerinin Kavram Yanılgılarının ve Muhtemel Sebeplerinin Argümantasyon Yöntemiyle Tespit Edilmesi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

3. Fizik Öğretiminde Pragma-Diyalektik Argümantasyon Teorisinin Tanıtımı

Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

4. 21. yy Becerileri ve Eğitim: 21. Yüzyıl Projeksiyonunda Fen ve Matematik Eğitimi

Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

5. Assessment of the Impact of a Transdisciplinary STEAM Approach on Students' Attitudes Towards Science and Learning of Physics Concepts.

European Science Education Research Association (ESERA), Kapadokya, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)

6. Examination of Effects of Authentic Scientific Inquiry Experiences on Students’ Epistemological Beliefs.

European Science Education Research Association (ESERA), Kapadokya, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)

7. Physics Education Research: Moving From Assessment of Learning to Assessment as Learning

European Science Education Research Association (ESERA), Kağadokya, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)

8. Determination of Integrated STEM Teacher Competencies

American Educational Research Association (AERA), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 13 - 16 Nisan 2023, (Tam Metin Bildiri)

9. Eğitim Fakültelerinde Akreditasyon Uygulamaları.

Xth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

10. Embedding Formative Assessment in Inquiry-Based Teaching: Students’ Conceptual Learning

National Association for Research in Science Teaching (NARST), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Nisan 2023, (Özet Bildiri)

11. EPDAD Öğrenci Değerlendirici Eğitimi Programının Geliştirilmesi, Uygulanması ve Değerlendirilmesi

VI. International Teacher Education and Accreditation Congress, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

12. EPDAD Öğretim Elemanı Değerlendirici Eğitimi Programının Geliştirilmesi, Uygulanması ve Değerlendirilmesi

VI. International Teacher Education and Accreditation Congress, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

13. EPDAD Öğretim Elemanı Değerlendirici Eğitimi Programının Geliştirilmesi, Uygulanması ve Değerlendirilmesi

VI . I NTERNATIONAL TEACHER EDUCATI ON AND ACCREDITATION CONGRESS, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2022, cilt.1, ss.37-39, (Özet Bildiri)

14. Examination of Effects of Transdisciplinary STEAM Education on Students' Career Choices

6th International STEM in Education Conference, Kanada, 5 - 09 Temmuz 2021, ss.195-200, (Tam Metin Bildiri)

15. Investigation of the Effect of Undergraduate Students' High School Physics Identities on Their Career Selections

13th European Science Education Research Association (ESERA) Conference, Portekiz, 30 Ağustos 2021, (Tam Metin Bildiri)

16. The Effects of Scratch Integration on Pre-service Physics Teachers' Computational Thinking Skills

V. International Teacher Education and Accreditation Congress, Türkiye, 04 Haziran 2021, ss.207-214, (Tam Metin Bildiri)

17. EPDAD Online Site Visit through the Eyes of a Visiting Team

IV International Teacher Education and Accreditation Congress, 19 - 21 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)

18. Öğrenci Modellerini Değerlendirmeye Yönelik Model Kalite Rubriğinin Geliştirilmesi

FMGTEK 2. Uluslararası Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.231, (Özet Bildiri)

19. Development of the Model Quality Rubric to Evaluate Students’xx Models

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, 19 - 22 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

20. Examination of Pre-Service Physics Teachers’ Problem Scoping in Engineering Design Process of a STEM Project

European Science Education Research Association (ESERA), 26 Ağustos - 30 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

21. Su Dalgaları Konusunda Argümantasyona Yönelik Kavram Ölçme Aracı ve Değerlendirilme Rubriklerinin Oluşturulması

2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 28 Ekim 2019, ss.424-438, (Tam Metin Bildiri)

22. Determination of Integrated STEM Teacher Competencies

Second International Congress on Seeking New Perspectives in Education, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

23. Development of Water Waves Concept Instrument and Evaluation Rubrics for Argumentation

Second International Congress on Seeking New Perspectives in Education, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

24. Examination of Pre-Service Physics Teachers’ STEM Lesson Plans During Their STEM Integration Attempts

First International STEM Education Conference, 13 - 14 Haziran 2019, cilt.1, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)

25. Development of a Scale to Measure Attitude Towards STEAM Education

First International STEM Education Conference, 13 - 14 Haziran 2019, cilt.1, ss.6-12, (Tam Metin Bildiri)

27. Effects of Formative Assessment in Inquiry-Based Learning on High School Students’ Attitudes towards Physics

International Conference on Education in Mathematics, 28 Nisan - 01 Mayıs 2019, cilt.14, ss.89-94, (Tam Metin Bildiri)

28. Examintion of Integrated Stem Education in Physics: Students’ Attitude towards STEM

International Conference on Education in Mathematics, 28 Nisan - 01 Mayıs 2019, cilt.14, ss.55-59, (Tam Metin Bildiri)

29. Üniversite Öğrencilerinin Lise Fizik Kimliklerinin Çeşitli Demografik Değişkenler Açısındanİncelenmesi

International Conference on Science,Mathematics, Entrepreneurship andTechnology EducationFen, Matematik, Uluslararası Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 12 - 14 Nisan 2019, ss.318-319, (Özet Bildiri)

30. Üniversite Öğrencilerinin Lise Fizik Kimliklerinin Kariyer Seçimlerine Etkisi

V. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARI SEMPOZYUMU (ISMS), Ankara, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2018, ss.202, (Özet Bildiri)

31. Longitudinal Study on Metacognitive Awareness of Students’ in Different Grade Levels

27. International Conference on Educational Sciences, ss. 489-495, 18 - 22 Nisan 2018, ss.489-495, (Tam Metin Bildiri)

32. High School Students’ Expert and Novice Problem Solving Skills in Physics and Their Metacognitive Awareness

27. International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1919-1926, (Tam Metin Bildiri)

33. Turning Beliefs into Practices: Pre-Service Teachers’ Epistemologies of Models and their Model Formation

The European Conference of Education Official Conference, Birleşik Krallık, 29 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.143-147, (Tam Metin Bildiri)

34. Pre-Service Teachers’ STEM Perspectives and STEM Integrations

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, cilt.9, ss.23-27, (Tam Metin Bildiri)

35. Examination of Students’ Metacognitive Awareness and Their Physical Problem Solving Strategies

. International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, cilt.9, ss.59-63, (Tam Metin Bildiri)

36. Öğrencilerin Üstbilişsel Farkındalıklarındaki Değişimin İncelenmesi.

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferans, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

37. Öğrencilerin Fiziksel Problem Çözme Stratejileri ve Üstbilişsel Farkındalıkları

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferans, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

38. Enhancing Student Learning in Physics by Motivating Them

EDULEARN18 Conference, İspanya, 2 - 04 Temmuz 2018, ss.5728-5731, (Tam Metin Bildiri) identifier

41. Looking for a Relationship between Metacognitive Awareness and Problem Solving Skills in Physics

10. Annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI), 16 - 18 Kasım 2017, (Tam Metin Bildiri)

42. A New Conceptual Framework for Physics Teacher Education: Physics Identity

International Teacher Education and Accreditation Congress, 19 - 21 Eylül 2017, (Tam Metin Bildiri)

43. Examination of Pre-Service Teachers’xx Technology Integration and Their Technological Pedagogical Content Knowledge

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology., 18 - 21 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

44. Comparison of Students’xx Learning and Attitudes in Technology Supported and Laboratory Based Environments

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology., 18 - 21 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

46. Supporting Inquiry Learning Environments with History of Science

The International History, Philosophy and Science Teaching (IHPST) Biennial Conference, 4 - 07 Temmuz 2017, (Tam Metin Bildiri)

48. Examination of the Relationship between Students’ Metacognition and Their Problem Solving Skills in Physics

90. National Association for Research in Science Teaching (NARST), 22 - 25 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)

50. High School Students’ Motivation Levels Toward Physics Learning

26. International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)

51. LOOKING FOR A RELATIONSHIP BETWEEN METACOGNITIVE AWARENESS AND PROBLEM SOLVING SKILLS IN PHYSICS

10th Annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI), Sevilla, İspanya, 16 - 18 Kasım 2017, ss.3436-3439, (Tam Metin Bildiri) identifier

52. Investigating Disciplinary Differences of Pre Service Science and Mathematics Teachers Epistemological Understanding of Science

9. Annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI), Sevilla, İspanya, 14 - 16 Ekim 2016, ss.8317-8324, (Tam Metin Bildiri)

53. How Using of Technology Changed Pre Service Teachers Teaching Practices

9. Annual International Conference of Education, Research and Innovation, Sevilla, İspanya, 14 - 16 Ekim 2016, ss.7416-7420, (Tam Metin Bildiri)

54. Fizik Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgileri

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

55. Model Tabanlı Araştırma Sorgulama Ortamının Model Kalitesi Üzerine Etkisi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

57. Relationship between knowledge and scientific argumentation

89. National Association for Research in Science Teaching (NARST), Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)

58. HOW USING OF TECHNOLOGY CHANGED PRE-SERVICE TEACHERS' TEACHING PRACTICES

9th Annual International Conference of Education, Research and Innovation (iCERi), Sevilla, İspanya, 14 - 16 Kasım 2016, ss.7416-7420, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

59. INVESTIGATING DISCIPLINARY DIFFERENCES OF PRE-SERVICE SCIENCE AND MATHEMATICS TEACHERS' EPISTEMOLOGICAL UNDERSTANDING OF SCIENCE

9th Annual International Conference of Education, Research and Innovation (iCERi), Sevilla, İspanya, 14 - 16 Kasım 2016, ss.8317-8324, (Tam Metin Bildiri) identifier

61. Examination of Pre service Physics Teachers Science Process Skills In An Inquiry Based Laboratory Environment

EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2013, ss.95-105, (Tam Metin Bildiri)

62. Examination of the Effects of Model-Based Inquiry on Students' Outcomes: Scientific Process Skills and Conceptual Knowledge

4th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA), Barcelona, İspanya, 27 - 29 Ekim 2013, cilt.141, ss.1187-1191, (Tam Metin Bildiri) identifier

65. Examination of the Effects of Model Based Inquiry on Students Outcomes Scientific Process Skills and Conceptual Knowledge

4th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, İspanya, 27 Ekim 2013, (Özet Bildiri)

69. Pre Service Teachers Assessment Literacy Development and Its Reflection to Their Implementation

American Educational Research Association (AERA) 2013 Annual Meeting, California, Amerika Birleşik Devletleri, 27 Nisan - 01 Mayıs 2013, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

70. Pre Service Teachers Assessment Literacy Development and Its Reflection to Their Implementation

American Educational Research Association (AERA), Amerika Birleşik Devletleri, 21 Nisan 2013, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

71. Enhancing Argumentative Discourse through Model Based Teaching

86. National Association for Research in Science Teaching (NARST), 04 Nisan 2013, (Tam Metin Bildiri)

72. Quality of Pre Service Teachers Reflections in their Portfolios and their Perceived Reflections Do they intersect

86. National Association for Research in Science Teaching (NARST), 04 Nisan 2013, (Tam Metin Bildiri)

73. Development of the textbook evaluation instrument

3. International Conference on Education and Educational Psychology, 17 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

74. Pre service physics teachers intentions toward classroom assessment

3. International Conference on Education and Educational Psychology, 17 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

77. Modele dayalı öğretimin argümantasyon kalitesine etkisi

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 18 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

78. Fizik öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 18 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

80. Effects of modeling on argumentative discourse

The World Conference on Physics Education, 16 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)

81. Physics students epistemological beliefs and their conceptual change

The World Conference on Physics Education, 16 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)

83. Effects of calculator based laboratory usage on pre service physics teachers teaching practices

85. National Association for Research in Science Teaching (NARST), Amerika Birleşik Devletleri, 29 Mart 2012, (Tam Metin Bildiri)

84. Enhancing pre service science teachers perceived self efficacy about argumentation through modeling and mastery experiences

85. National Association for Research in Science Teaching (NARST), Amerika Birleşik Devletleri, 29 Mart 2012, (Tam Metin Bildiri)

85. Examination of students involvement with scientific argumentation

6. International Technology, Education and Development Conference, İspanya, 07 Mart 2012, (Tam Metin Bildiri) identifier

86. Implementation of microcomputer based laboratory in physics class Students perceptions

6. International Technology, Education and Development Conference, İspanya, 07 Mart 2012, (Tam Metin Bildiri)

87. Pre-service physics teachers' intentions toward classroom assessment

3rd International Conference on Education and Educational Psychology (ICEEPSY), İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2012, cilt.69, ss.854-863, (Tam Metin Bildiri) identifier

88. IMPLEMENTATION OF MICROCOMPUTER BASED LABORATORY IN PHYSICS CLASS: STUDENTS' PERCEPTIONS

6th International Conference of Technology, Education and Development (INTED), Valencia, İspanya, 5 - 07 Mart 2012, ss.3163-3166, (Tam Metin Bildiri) identifier

89. Tracing of students scientific argumentation quality

8. European Science Education Research Association (ESERA), Fransa, 05 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

90. High school students epistemological beliefs and their conceptual learning

8. European Science Education Research Association (ESERA), Fransa, 05 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

91. Science learning and argumentation How are they related

84. National Association for Research in Science Teaching (NARST), Amerika Birleşik Devletleri, 07 Nisan 2011, (Tam Metin Bildiri)

92. Fizik Öğretiminde Kullanılan Bilgisayara Dayalı Laboratuvara İlişkin Öğrenci Görüşleri

27th Türk Fizik Derneği Uluslararası Fizik Kongresi, 15 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

93. Investigation of a pattern between students science learning levels and their engagement in argumentation

London International Conference on Education, Birleşik Krallık, 09 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

94. Tracing the role of portfolio assessment in student learning

American Educational Research Association (AERA) Konferansı, Amerika Birleşik Devletleri, 10 Nisan - 13 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)

95. The role of microcomputer based laboratory in facilitating the construction of knowledge in optics

7. European Science Education Research Association (ESERA) Konferansı, Türkiye, 8 - 11 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)

96. Enhancing pre service elementary school teachers understanding of essential science concepts through a reflective conceptual change model

7. European Science Education Research Association (ESERA) Konferansı, Türkiye, 8 - 11 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)

97. Pedagogical attitudes of technology using teachers

International Research Group on Physics Teaching (GIREP) & Physics Education Division of the European Physical Society (EPEC) Konferansı, Birleşik Krallık, 19 - 21 Ağustos 2009, (Tam Metin Bildiri)

98. Pre service physics teachers instructional philosophies Are they ready for teaching

International Research Group on Physics Teaching (GIREP) & Physics Education Division of the European Physical Society (EPEC) Konferansı, Birleşik Krallık, 19 Ağustos 2009, (Tam Metin Bildiri)

99. High school students beliefs about nature of knowledge and nature of knowing Impact of constructivist philosophy

82. National Association for Research in Science Teaching (NARST) Konferansı, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 18 Nisan 2009, (Tam Metin Bildiri)

100. Helping epistemological development with constructivist teaching and learning experiences

American Educational Research Association (AERA) Konferansı, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 13 Nisan 2009, (Tam Metin Bildiri)

101. Impact of MBL usage on concept learning and graph interpretation skills in physics

Frontiers in Science Education Research (FISER09) KonferansI, Kıbrıs (Kktc), 18 - 21 Mart 2009, (Tam Metin Bildiri)

102. Students perceptions about MBL usage in physics

13. International Organization for Science and Technology Education (IOSTE) Konferansı, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)

103. Öğretim elemanlarının fakülte-okul işbirliği hakkındaki görüşleri

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 Ağustos 2008 - 29 Ağustos 2009, (Özet Bildiri)

104. Öğretmen adaylarinin bakiş açisiyla fakülte-okul işbirliğinin değerlendirilmesi

değerlendirilmesi VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi’, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

105. Öğretmen yetiştirme programlarında portfolyoların kullanılması: İçerik, uygulama ve değerlendirme

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongres, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

106. Uygulama oğretmenlerinin fakülte-okul işbirliği hakkındaki görüşleri

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

107. Fakülte–okul işbirliği etkinliğinin geliştirilmesi

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

108. Uygulama öğretmenlerinin Fakülte Okul İşbirliği hakkındaki görüşleri

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı, Türkiye, 26 - 28 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)

109. Fizik dersi kapsamında bireysel gelişim dosyası uygulamasının öğrencilerin fiziğe olan tutumlarına etkisi

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı, Türkiye, 26 - 28 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)

110. Öğretim elemanlarının Fakülte Okul İşbirliği hakkındaki görüşleri

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı, Türkiye, 26 - 28 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)

111. Fakülte Okul İşbirliği nin geliştirilmesi

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı, Türkiye, 26 - 28 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)

112. Öğretmen adaylarının bakış açısıyla Fakülte Okul İşbirliği nin değerlendirilmesi

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı, Türkiye, 26 - 28 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)

113. Öğrenci gelişim dosyası uygulamasının öğrenme sürecine etkisi

1. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Konferansı, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2008, (Özet Bildiri)

114. Impact of portfolio assessment on student learning in physics

81. National Association for Research in Science Teaching (NARST) Konferansı, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)

115. Determination of pre service teachers attitudes towards assessment and their difficulties for implementation

National Science Teacher Association (NSTA) Konferansı, Amerika Birleşik Devletleri, 13 - 15 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)

116. Looking for a pattern between students contributions to argumentation and their conceptual understanding

American Educational Research Association (AERA) Konferansı, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 30 Mart 2008, (Tam Metin Bildiri)

117. Exploring pre service teachers attitudes towards assessment via attitude maps

Asian Science Education (CASE) Konferansı, Tayland, 17 - 20 Şubat 2008, (Tam Metin Bildiri)

118. Physics students perceptions on their journey through portfolio assessment

Asian Science Education (CASE) Konferansı, TAYVAN, 17 - 20 Şubat 2008, (Tam Metin Bildiri)

120. Pre service physics teachers attitudes towards assessment and factors affecting their attitudes

80. National Association for Research in Science Teaching (NARST) Konferansı, Amerika Birleşik Devletleri, 7 Nisan - 10 Temmuz 2007, (Tam Metin Bildiri)

121. Effects of promoting argumentation on students reasoning in physics

80. National Association for Research in Science Teaching (NARST) Konferansı, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 10 Nisan 2007, (Tam Metin Bildiri)

122. Öğretim sürecinde oluşturulan argüman ortamlarının öğrencilerin dinamik kavramlarını öğrenmelerine etkisi

7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)

123. Fizik öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirmeye karşı tutumları

7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)

124. Pre service physics teachers mental models of the Moon and lunar phenomena

GIREP Modelling in Physics and Physics Education Konferansı, Hollanda, 28 - 30 Ağustos 2006, (Tam Metin Bildiri)

125. Pre service teachers knowledge of models and perceptions of modelling

GIREP Modelling in Physics and Physics Education Konferansı, Hollanda, 28 - 30 Ağustos 2006, (Tam Metin Bildiri)

126. Relationship between pre service mathematics teachers teaching and learning beliefs and their practices

30. International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME) Konferansı, Çek Cumhuriyeti, 09 Ağustos 2006, (Tam Metin Bildiri)

127. RELATIONSHIP BETWEEN PRE-SERVICE MATHEMATICS TEACHERS' TEACHING AND LEARNING BELIEFS AND THEIR PRACTICES

30th Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education, Prague, Çek Cumhuriyeti, 16 - 21 Temmuz 2006, ss.17-24, (Tam Metin Bildiri) identifier

128. The effects of construction and use of models on pre service physics teachers conceptions Longitudinal Study

5. ESERA Enhancing Students’ Interest in Learning Science Konferansı, İspanya, 15 - 18 Ağustos 2005, (Tam Metin Bildiri)

129. Comparison of pre service physics teachers teaching beliefs and practices

5. ESERA Enhancing Students’ Interest in Learning Science Konferansı, İspanya, 15 - 18 Ağustos 2005, (Tam Metin Bildiri)

130. Fizik ve matematik öğretmen adaylarının öğretim yaklaşımlarının belirlenmesi

Ortaöğretimde Yeniden Yapılanma Sempozyum, Türkiye, 12 - 14 Aralık 2004, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

131. Fizik kimya ve biyoloji öğretmenlerinin hizmet içi eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi

6. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, (Tam Metin Bildiri)

132. Patterns in teaching styles of science teachers in Florida and factors influencing their preferences

47. Florida Educational Research Association (FERA) Konferansı, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 17 Mayıs 2004, (Tam Metin Bildiri)

133. Do science teachers demographics affect their in service needs

76. National Association for Research in Science Teaching (NARST) Konferansı, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 30 Mart 2003, (Tam Metin Bildiri)

134. Teaching styles of science teachers attending NSTA s 2000 National Convention

National Science Teacher Association (NSTA) Konferansı, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 12 Aralık 2002, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 17

1. The Relationship between Alternative Assessment and Physics Learning from the Perspective of Different Functions of Assessment

The International Handbook of Physics Education Research: Teaching Physics, M. F. Tasar P. R. L. Heron, Editör, AIP (American Institute of Physics) Press , New York, ss.171-1712, 2023

2. Metacognition and Problem Solving Strategies

Research Highlights in Education and Science , W. Wu & O. T. Ozturk, Editör, ISRES, Iowa, ss.78-83, 2018

3. Üniversite Öğrencilerinin Lise Fizik Kimliklerinin Kariyer Seçimlerine Etkisi

Current Academic Studies in Education Sciences, Harun ŞAHİN,Abidin TEMİZER,Fatma ERDOĞAN, Editör, IVPE Publishing, Podgorica, ss.693-707, 2018

4. STEM Integrations and Teachers’ Role in This Process

Education Research Highlights in Mathematics, Science and Technology, M. Shelley & S. A. Kiray, Editör, ISRES, Iowa, ss.87-93, 2018

5. ARCS Motivasyon Modeli Stratejilerinin Lise Öğrencilerinin Fizik Dersine Yönelik Motivasyonuna Etkisinin İncelenmes

Current Academic Studies in Education Sciences, H. Sahin,A. Temizer & F. Erdoğan, Editör, IVPE, Priştine, ss.708-715, 2018

6. Fizik Öğretmenlerinin Ölçme ve Öğretim Uygulamaları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Değişen Dünyada Eğitim, S. Dinçer, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.207-214, 2018

7. Üniversite Öğrencilerinin Lise Fizik Kimliklerinin Kariyer Seçimlerine Etkisi

Current Academic Studies in Education Sciences, ŞAHİN, Harun, TEMİZER, Abidin, ERDOĞAN, Fatma, Editör, Ivpe Publishing., Cetinje, ss.693-707, 2018

8. Pre-service teachers' technology integration and their technological pedagogical content knowledge

Research Highlights in Education and Science , M. Pehlivan & W. Wu, Editör, ISRES, Iowa, ss.156-164, 2017

9. Can we change attitude toward physics? Outcomes of technology supported and laboratory based instructions

Research Highlights in Education and Science , M. Pehlivan & W. Wu, Editör, ISRES, Iowa, ss.75-80, 2017

10. Fizik ve fizik formasyon öğretmen adaylarının alana özgü epistemolojik inançlarının karşılaştırılması

Küreselleşen dünyada eğitim, Özcan Demirel,Serkan Dinçer, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.21-38, 2017

11. Lise Öğrencilerinin Fizik Öğrenimine Yönelik Motivasyonları

Küreselleşen Dünyada Eğitim , Ö. Demirel & S. Dinçer, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.77-90, 2017

12. Fizik ve Fizik Formasyon Öğretmen Adaylarının Alana Özgü Epistemolojik İnançlarının Karşılaştırılması

Küreselleşen Dünyada Eğitim, Ö. Demirel S. Dinçer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.39-50, 2017

13. Öğrencilerin Lise Fizik Dersi için Ölçme ve Değerlendirme Tercihleri ve Görüşleri

Eğitim Bilimlerinde Yenilik ve Nitelik Arayışı, , Editör, Pekem Akademi, ss.403-428, 2016

14. Examination of Pre-service Physics Teachers’ Science Process Skillsin an Inquiry-Based Laboratory Environment

Multidisciplinary Perspectives on Education, Hasan Arslan, Georgeta Raţă,Ercan Kocayörük and Mehmet Ali İçbay, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.95-105, 2014

15. Examination of pre-service physics teachers’ scientific process skills in an inquiry-based laboratory environment

Multidisciplinary Perspectives on Education, Hasan Arslan, ‎Georgeta Raţă, ‎Ercan Kocayörük, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.95-104, 2014

16. Effects of model-based teaching on the durability of pre-service physics teachers’ conceptions of lunar events

Contributions from Science Education Research, R. Pinto & D. Couso, Editör, Springer, London/Berlin , Haarlem, ss.347-359, 2007
Metrikler

Yayın

200

Yayın (WoS)

23

Yayın (Scopus)

22

Atıf (WoS)

144

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

275

H-İndeks (Scopus)

9

Atıf (Scholar)

1654

H-İndeks (Scholar)

18

Atıf (Diğer Toplam)

277

Toplam Atıf Sayısı

516

Proje

8

Tez Danışmanlığı

23

Açık Erişim

18
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları