Akademik Unvanlar
-
2014 - Devam Ediyor Prof.Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2009 - 2014 Doç.Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2005 - 2009 Yrd.Doç.Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2002 - 2005 Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2011 - 2020 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2011 - 2014 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2007 - 2009 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
1995 - 1998 Ses ve Görüntü Analizi Uzmanı
Bakanlık, EGM, Kriminal Laboratuvarı
-
1995 - 1998 Uzman Mühendis
EGM Kriminal Labaratuvarları
Yönetilen Tezler
-
Bütünleşik STEM Öğretmen Yeterliklerinin Belirlenmesi: Bir Delphi Çalışması
Bekiroğlu F. (Danışman)
F.CANER(Öğrenci), Doktora, 2021 -
ORTA ÖĞRETİM FİZİK ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM FELSEFELERİ İLEUYGULAMALARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Bekiroğlu F. (Danışman)
-
Fizik konularında Stem eğitiminin öğrencilerin tutumlarına ve problem çözme becerilerine etkisinin incelenmesi
Bekiroğlu F. (Danışman)
-
Lise 11. sınıf öğrencilerinin fizik dersindeki problem çözme becerileri ile üst bilişsel farkındalık düzeyleri arasındaki ilişkinin belirlenmesi
Bekiroğlu F. (Danışman)
Z.DÜLGER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Araştırma sorgulama yoluyla öğrenmenin öğrencinin fizik dersindeki akademik başarısı ve epistemolojik inançları üzerine etkisi
BEKİROĞLU F. (Danışman)
-
ARCS motivasyon modeli stratejilerinin ortaöğretim öğrencilerinin fizik dersine yönelik motivasyonlarına ve öğrenme düzeylerine etkisinin incelenmesi
BEKİROĞLU F. (Danışman)
-
Lise öğrencilerinin epistemolojik inançları, eleştirel düşünme becerileri ve bilimsel süreç becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Bekiroğlu F. (Danışman)
-
Sorgulamaya dayalı öğretimde kullanılan biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin fizik dersine yönelik tutumlarına ve kavramsal öğrenmelerine etkisinin incelenmesi
Bekiroğlu F. (Danışman)
-
Disiplinlerüstü bir STEAM yaklaşımı ile hazırlanmış öğretim programının öğrencilerin fizik kavramlarını öğrenmelerine, bilime karşı tutumlarına, STEAM tutumlarına ve kariyer seçimlerine etkisinin incelenmesi
Bekiroğlu F. (Danışman)
S.HALLAÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Farklı sınıf seviyelerindeki öğrencilerin üst bilişsel farkındalıklarının çeşitli değişkenler açısından boylamsal incelenmesi
BEKİROĞLU F. (Danışman)
G.ÇALGICI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Fizik eğitiminde laboratuvar destekli öğretim ile teknoloji destekli öğretimin öğrencilerin akademik başarılarına ve fizik dersine yönelik tutumlarına etkisinin incelenmesi
BEKİROĞLU F. (Danışman)
O.OYMAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Üniversite öğrencilerinin lise fizik kimliklerinin kariyer seçimlerine etkisi
BEKİROĞLU F. (Danışman)
-
Fizik dersi ölçme değerlendirme araçlarının öğrencilerin performanslarına uygunluğunun öğrenci görüşleri doğrultusunda incelenmesi
BEKİROĞLU F. (Danışman)
-
Fizik öğretmenlerinin ölçme ve değerlendirme yaklaşımları ve karşılaştıkları zorluklar
BEKİROĞLU F. (Danışman)
-
Fizik öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisini etkileyen faktörler üzerine bir araştırma
BEKİROĞLU F. (Danışman)
-
Araştırma-sorgulama ve model tabanlı araştırma-sorgulama ortamlarında öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerilerinin ve kavramsal değişim süreçlerinin incelenmesi
BEKİROĞLU F. (Danışman)
-
Farklı öğrenme seviyelerindeki öğrencilerin fen derslerinde oluşturulan argüman ortamlarındaki performansları
BEKİROĞLU F. (Danışman)
H.HAKYOLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Öğrencilerin epistemolojik inanış düzeyleri ile fiziğe ait kavramsal değişimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
BEKİROĞLU F. (Danışman)
-
Farklı öğreme seviyelerindeki öğrencilerin fen derslerinde oluşturulan argüman ortamlarındaki performansları
-
Öğrencilerin optik konularını öğrenmelerinde bilgisayara dayalı laboratuvar teknolojisinin rolü
BEKİROĞLU F. (Danışman)
-
Fizik dersi kapsamında öğretim sürecinde oluşturulan argüman ortamlarının öğrencilerin muhakemesine etkisi
BEKİROĞLU F. (Danışman)
-
Fizik öğretiminde öğrenci gelişim dosyası uygulamasının öğrencilerin öğrenmesine ve tutuma etkisi
BEKİROĞLU F. (Danışman)
-
Yapılandırmacı yaklaşıma dayalı öğretimin lise fizik öğrencilerinin epistemolojik inanışlarına etkisi
BEKİROĞLU F. (Danışman)