Yayınlar & Eserler

Makaleler 20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (4)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 53

1. Ortaöğretim Öğrencilerinin Kimya Bilgilerinin Günlük Hayatla İlişkilendirilmesi Düzeylerinin Araştırılması: Gazlar Konusu Örneği

Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.31, (Özet Bildiri)

2. Examples From Literatur For the Methods of Elimination of Misconception In Chemistry Education

International Necatibey Educational and Social Science Research Congress, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.1, ss.176-187, (Tam Metin Bildiri)

3. Chemistry Teachers’xx Awareness Status Towards The Misconceptions About Electrochemistry Concept

1st International Congress on Seeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, ss.220-222, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. 9. Sınıf Kimya Dersinde Elementlerin Adları ve Sembolleri, Bileşik Yazımı ve Adlandırılması Anlatılmasında Öğretmenlerin Yaşadığı Sıkıntılar

Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

5. 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutumları İle Ders Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017, ss.68, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Kimya Öğretiminde Kavram Yanılgısı: Literatürden Örnekler

Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017, ss.72, (Özet Bildiri)

7. 9. Sınıf Fiziksel ve Kimyasal Değişim Konusunda Kavramsal Değişim Metinlerinin ve Deney Yönteminin Akademik Başarıya Etkisi

Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017, ss.39, (Özet Bildiri)

8. Türk ve Müslüman Bilim İnsanlarının Kimya Bilimine Katkıları

Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017, ss.92, (Özet Bildiri)

9. 9.Sınıf Meb Kimya Ders Kitabındaki Görsel Öğelerin Öğretmen Gözüyle Kullanımı

Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

10. Ortaöğretim 10. Sınıf Asit-Baz Konusu Üzerine 5e Modeli ve Çoklu Zeka Uygulamalarının Öğrenci Başarısına Etkisi

Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017, ss.112, (Özet Bildiri)

11. Ortaöğretim 9 10 Ve 11 Sınıf Kimya Öğretmenlerinin Soru Sorma Becerilerinin Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi

12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.296, (Özet Bildiri)

12. 9 Sınıf Kimya Dersi Sıvılar Konusunun 5E ve TGA Tekniği ile Öğretiminin Öğrencilerin Başarısına Etkisi

12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.44, (Özet Bildiri)

13. Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemi Ortaöğretim 10 Sınıf Kimya Dersi Karışımlar Konusu

12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.22, (Özet Bildiri)

14. Çevre Kimyasının Öğretiminde Uygulanan Yöntemin Öğrenci Başarısı ve Çevresel Tutum Üzerine Etkisinin İncelenmesi

12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.11, (Özet Bildiri)

15. Lise Öğrencilerinin Nanobilim ve Nanoteknoloji Eğitimi ile İlgili Görüşleri ve Farkındalıkları

IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir Üniversitesi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.114, (Özet Bildiri)

16. Ortaöğretim 9 Sınıf Kimya Ders Kitabının Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi

IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir Üniversitesi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.141, (Özet Bildiri)

17. Ortaöğretim 10 Sınıf Kimya Ders Kitabının Öğretmen ve Öğrenci Bakış Açısıyla Ananlizi

IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir Üniversitesi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.106, (Özet Bildiri)

18. Ortaöğretim Kimya Öğretim Programlarinda Ve Kimya Ders Kitaplarinda Nanobilim ve Nanoteknolojinin Yeri Büyük Fikirlerle Küçük Düşünmek

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.228, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

19. Teknik ve Eml Kimya Teknolojisi Öğretmenlerinin Kullandıkları Yazılı Sınav Sorularının İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.364, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. Lise 11 Sınıf Kimya Ders Kitabının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.94, (Özet Bildiri)

22. Kimya Öğretmeninin Yetiştirilmesinde Ana Problemler

III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.92, (Özet Bildiri)

23. Lise 11 Sınıf Elektrokimya Öğretiminde Probleme Dayalı Öğretim Yönteminin Uygulanması

III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.137, (Özet Bildiri)

24. Ortaöğretim 12 Sınıf Kimya Dersi Öğretim Programının Uygulanması İle İlgili Kimya Öğretmenlerinin Görüşleri

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.576, (Özet Bildiri)

25. Genel Kimya Dersinde Kimyasal Bağlar Konusunda Model Kullanma

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.218, (Özet Bildiri)

26. Modelling of the Effect of Concentration and Temperature on Reaction Time By Means of Artificial Neural Networks

Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications, Agualva-Cacem, Portekiz, 11 - 12 Ağustos 2011, ss.3202-3207, (Tam Metin Bildiri)

27. Ortaöğretim 10 Sınıf Kimya Dersi Öğretim Programının Uygulaması ile İlgili Kimya Öğretmenlerinin Görüşleri ve Farkındalıkları

II. Ulusal Kimya Eğitimi Eğitimi Kongresi, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, ss.126, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

28. Kimya Eğitiminde Model Uygulamalarinin ve Bilgisayar Destekli Öğretimin Öğrenme Ürünlerine Etkisi 12 Sınıf Kimyasal Bağlar Örneği

II. Ulusal Kimya Eğitimi Eğitimi Kongresi, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, ss.64, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

29. Kimyasal Bağlar Konusunun Öğretilmesinde Bilgisayar Destekli Öğretim ile Model Kullanarak Öğretimin Öğrenci Başarisina Etkisi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.154, (Özet Bildiri)

30. Kimya Öğretmen Adaylarının Akademik Bilgileri ile Ortaöğretim Müfredatı Bilgi Seviyelerinin Karşılaştırılmas

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültes, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.246, (Özet Bildiri)

31. Isı Sıcaklık Entalpi ve Kimyasal Reaksiyonlarda Enerji Konularında Lise Seviyesindeki Öğrencilerde Görülen Kavram Yanılgıları

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.238, (Özet Bildiri)

32. Ortaöğretim Kimya Eğitiminde Mol Konusunun Öğretiminde Kavramsal Değişim Metinlerinin Başarıya Etkisi

VIII. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.23, (Özet Bildiri)

33. Kimya Eğitiminin Önemi

I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, ss.36-37, (Özet Bildiri)

34. Lise ve Üniversite Eğitiminde Kullanılan Bazı Kimya Kitapların Değerlendirilmesi ve Yapılabilecek Öneriler

I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, ss.35-36, (Özet Bildiri)

35. Mol Konusunun Öğretiminde Kavramsal Değişim Metinlerinin Kullanılması

VII. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.468, (Özet Bildiri)

36. Ülkemizde Kimya Eğitimi Alanında Yapılan Bazı Çalışmaların Değerlendirilmesi ve Yapılabilecek Öneriler

II. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2005, ss.214-219, (Tam Metin Bildiri)

37. Ortaöğretimde Asitler ve Bazlar Konusunun Öğretiminde Deneysel Yöntemin Klasik Yönteme Göre Başarıya Etkisi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.189, (Özet Bildiri)

38. Ortaöğretim Kimyasal Reaksiyonlar ve Enerji (Termokimya) Konusunun Öğretiminde Deneysel Yöntemle Klasik Yöntemin Karşılaştırılası

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.196, (Özet Bildiri)

39. Kimyasal Tepkimelerde, Fiziksel özellik, Değerlik ve Sembollerin Gösterimindeki Yanlışlıklar

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.457-460, (Tam Metin Bildiri)

41. Conceptual Change-Oriented Supplementary Materials to Improve Students’ Understanding of Electrochemistry Concerning Galvanic Cells.

18th International Conference on Chemical Education, İstanbul, Türkiye, 3 - 08 Ağustos 2004, ss.246, (Özet Bildiri)

43. The Effects of Conceptual Changing Text and Concep Mapping on First Year University Students’ Learning of Acid-Base Concepts.

The First Symposium on learning in 2000s With İnternational Participation,, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.145-146, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

44. Science and Chemistry Teachers’ Level of Awareness Relative to The Issue of ‘Mısconceptıons.

The First Symposium on learning in 2000s with İnternational Participation, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.353-354, (Özet Bildiri)

45. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Kimya Eğitimi Anabilim Dalı Öğrencilerinin Kullandıkları Laboratuvarlar Hakkındaki Görüşleri

Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu Maltepe Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, ss.398-402, (Tam Metin Bildiri)

46. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Kimya Eğitimi Anabilim Dalı Öğrencilerinin Ortaöğretim Kimya Eğitimi Hakkındaki Düşünceleri

Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu Maltepe Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, ss.326-329, (Tam Metin Bildiri)

47. Kimya Eğitimi

IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi 2000 (Paedagogische Hochscule Heidelberg- Deutschland , Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.437-439, (Tam Metin Bildiri)

48. Elektrokimyasal Pillerle İlgili Kavram Yanılgılarının Öğretim Sürecinde Gözönünde Bulundurulması.

IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi 2000 ( Paedagogische Hochscule Heidelberg- Deutschland ),, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.490-495, (Tam Metin Bildiri)

49. Taç Eterli Serbest Ftalosiyanin ve Molibdil(IV) Ftalosiyanin Komplekslerinin Polarografik İncelenmesi.

XIII. Ulusal Kimya Kongresi, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi, Samsun, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 1999, ss.350, (Özet Bildiri)

50. Türkiye’de Kimya Öğretmenliği Eğitimin Tarihsel Gelişimi ve Bugünkü Durumu.

XIII. Ulusal Kimya Kongresi, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi, Samsun, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 1999, ss.424, (Özet Bildiri)

51. Taç Eterli Serbest ve Bakır Ftalosiyanin Komplekslerinin Polarografik İncelenmesi.

12. Ulusal Kimya Kongresi, Trakya Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi, Edirne, Türkiye, 7 - 11 Eylül 1998, ss.278, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

52. Öğretmen Adaylarının Bazı Kimya Kavramlarına Yaklaşımı

XII. Ulusal Kimya Kongresi, Trakya Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi, Edirne, Türkiye, 7 - 11 Eylül 1998, ss.493, (Özet Bildiri)

53. Fen Bilgisi Öğretimi

I. Ulusal Eğitim Sempozyumu, Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitimi Fakültesi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1996, ss.53-57, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

73

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

63

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

14

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

140

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

60

Proje

3

Tez Danışmanlığı

19

Açık Erişim

29
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları