-
2016 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2010 - 2016 Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
1999 - 2010 Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
1998 - 1999 Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
1992 - 1998 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2016 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2020 - Devam Ediyor Bilim İnsanları Destek Programları Başkanlığı (BİDEB) Danışma Kurulu Üyeliği
Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu (TÜBİTAK), Bilim İnsanları Destek Programları Başkanlığı (BİDEB) Danışma Kurulu Üyeliği
-
2016 - Devam Ediyor Yönetim Kurulu Üyeliği
Türkiye Kimya Derneği, Yönetim Kurulu Üyeliği
-
2010 - 2020 Danışman
Özel okullar, Danışman
-
2018 - 2019 Eğitmen
İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü Öğretmen Enstitüleri, Eğitmen
-
2018 - 2019 Üstün Yetenekliler Fen Bilimleri Müfredat Komisyon Üyesi
Talim ve Terbiye Kurulu, Üstün Yetenekliler Fen Bilimleri Müfredat Komisyon Üyesi
-
2010 - 2019 Eğitmen
özel okullar, Eğitmen
-
2012 - 2018 Kimya müfredat komisyon Üyesi
Talim ve Terbiye Kurulu, Kimya müfredat komisyon Üyesi
-
2015 - 2016 Öğretim Üyesi
Gedik Üniversitesi, Öğretim Üyesi
-
2011 - 2014 Öğretim Üyeliği
Maltepe Üniversitesi, Öğretim Üyeliği
-
1991 - 1992 Fen Bilgisi ve Kimya Öğretmeni
Tercüman Lisesi, Fen Bilgisi ve Kimya Öğretmeni
-
Endüstri ve Canlılarda Enerji Ünitesinin Öğretimine Entegre Edilen FETEMM Uygulamalrının Farklı Öğrenme Stillerine ve Zeka Alanlarına Sahip Öğrencilerin Kavrama
Üce M. (Danışman), Kabapınar F. (Danışman)
F.TATLI(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Kimyanın temel kanunları, kimyasal hesaplamalar ve mol kavramı ünitelerinin yapılandırmacılık temelli ters yüz edilmiş sınıf modeli ile öğretimi
KABAPINAR F. (Danışman)
-
ÖĞRENCİ VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ SIVILAR KONUSUNA İLİŞKİN DÜŞÜNCE BİÇİMLERİNİN ÇOKLU MODEL KULLANIMIYLA BELİRLENMESİ
Ağlarcı Özdemir O. (Eş Danışman), Kabapınar F.
-
KAVRAM KARİKATÜRÜ TEMELİNDE TASARLANAN ÖĞRETİMİN 9. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN PERİYODİK ÖZELLİKLERİ KAVRAMALARINA ETKİSİ
Kabapınar F. (Danışman)
G.KARAKIRIK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
FARKLI ÖĞRENME STİLLERİNE VE ZEKÂ ALANLARINA SAHİP ÖĞRENCİLERİNÖĞRETMEN PROFİLİ TERCİHLERİNİN BELİRLENMESİ
Kabapınar F. (Danışman)
-
PROBLEME DAYALI ÖĞRETİMİN FARKLI ÖĞRENME STİLLERİ VE ZEKÂ ALANLARINA SAHİP ÖĞRENCİLERİN ASİTLER VE BAZLAR KONUSUNU ÖĞRENMELERİ ÜZERİNE ETKİSİ
Kabapınar F. (Danışman)
-
SOSYO-KÜLTÜREL YAPILANDIRMACILIK TEMELİNDE TASARLANAN ETKİNLİKLERİNİN KİMYA ÖĞRENCİLERİNİN OKULDA KİMYA KONUSUNU KAVRAMALARINA ETKİSİ
Kabapınar F. (Danışman)
-
Araştırma Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Kimya Öğretmen Adaylarının Öğrenme Öğretme Anlayışlarına veÖğretim Tasarım Becerilerine Etkisi: Bir Eylem Araştırması
Kabapınar F. (Danışman)
K.KARA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Webquest destekli STEM eğitiminin akademik başarıya etkisi ve zekâ türleri ile öğrenme stilleri arasındaki ilişki
KABAPINAR F. (Danışman)
A.SEFA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Bilimsel tartışma (argümantasyon) öğretim becerilerinin gelişimi: Fen bilgisi öğretmen adayları ile durum çalışmaları
KABAPINAR F. (Danışman)
-
Bilimin doğası ve bilimsel tartışma ile birleştirilmiş bilimin doğası eğitiminin lise 10. sınıf öğrencilerinin bilimin doğası anlayışları, tartışma becerileri ve kimya dersine karşı tutumları üzerine etkilerinin karşılaştırılması
KABAPINAR F. (Danışman)
-
Toplam kalite yönetimi ve performans değerlendirme sisteminin işletmeler tarafından algılanma biçimi ve uygulanma düzeyinin belirlenmesi
KABAPINAR F. (Danışman)
S.GÜN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Araştırmaya dayalı öğrenmenin madde konusunda ilköğretim öğrencilerinin akademik başarıları, kavramsal anlamaları, tutumları, bilimsel süreç ve iletişim becerileri üzerine etkisi
KABAPINAR F. (Danışman)
-
Bilimsel tartışma yönteminin ortaöğretim öğrencilerinin kimyasal değişimler konusunu anlamaları, bilimin doğası hakkındaki görüşleri, bilimsel süreç, iletişim ve argüman becerileri üzerine etkisi
KABAPINAR F. (Danışman)
-
Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğretimine yönelik öz-yeterlik inançlarına göre pedagojik alan bilgilerindeki değişimin incelenmesi
BAYRAM H. (Eş Danışman), KABAPINAR F. (Eş Danışman)
-
Araştırma temelli öğretim ve bilimsel tartışma yönteminin ilköğretim öğrencilerinin asitler ve bazlar konusunu öğrenmesi üzerine etkilerinin karşılaştırılması
KABAPINAR F. (Danışman)
-
Sosyo-kültürel oluşturmacılık temelinde tasarlanan öğretimin ortaöğretim öğrencilerinin periyodik özellikleri öğrenmeleri üzerine etkisinin belirlenmesi
KABAPINAR F. (Danışman)
-
Radyoaktiflik konusunun sosyo-kültürel oluşturmacı anlayış temelinde öğretiminin ortaöğretim öğrencilerinin öğrenmeleri üzerine etkisinin belirlenmesi
KABAPINAR F. (Danışman)
-
Ortaöğretim öğrencilerinin kimyasal bağ kavramına ilişkin yanılgıları ve bu yanılgıları destekleyen düşünce biçimleri
KABAPINAR F. (Danışman)
-
Orta Öğretim öğrencilerin kimyasal reaksiyonlara ilişkin kavram yanılgıları destekleyen düşünce biçimleri
KABAPINAR F. (Danışman)
-
Orta öğretim öğrencilerin kimyasal reaksiyonlara ilişkin kavram yanılgıları ve bu yanılgıları destekleyen düşünce biçimleri
KABAPINAR F. (Danışman)
A.ERGENÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Öğrencilerin atom- molekül kavramlarına ilişkin yanılgıları, yanılgıları gidermek üzere özel bir öğretim yönteminin geliştirilmesi ve değerlendirilmesi
KABAPINAR F. (Danışman)
-
Ortaöğretim kurumlarında öğretimi yapılan kimya dersinin kimyasal hesaplamalar, kimyasal tepkimeler ve kimyasal termodinamik öğretimi sırasında karşılaşılan başarısızlıkların nedenleri ve çözüm yollarının irdelenmesi
BAYRAM H. (Eş Danışman), KABAPINAR F. (Eş Danışman)
-
Öğrencilerin atom-molekül kavramlarına ilişkin yanılgıları gidermek üzere özel bir öğretim yönteminin geliştirilmesi ve değerlendirilmesi
KABAPINAR F. (Danışman)
N.PİDECİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002