Bilimin doğası ve bilimsel tartışma ile birleştirilmiş bilimin doğası eğitiminin lise 10. sınıf öğrencilerinin bilimin doğası anlayışları, tartışma becerileri ve kimya dersine karşı tutumları üzerine etkilerinin karşılaştırılması


Tezin Türü: Doktora

Tezin Yürütüldüğü Kurum: Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Tezin Onay Tarihi: 2017

Tezin Dili: Türkçe

Öğrenci: İLKAY BUKET ATAÇ ÖZDEMİR

Danışman: FİLİZ KABAPINAR

Özet:

BİLİMİN DOĞASI VE BİLİMSEL TARTIŞMA İLE BİRLEŞTİRİLMİŞ BİLİMİN DOĞASI EĞİTİMİNİN LİSE 10. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMİN DOĞASI ANLAYIŞLARI, TARTIŞMA BECERİLERİ VE KİMYA DERSİNE KARŞI TUTUMLARI ÜZERİNE ETKİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI ABSTRACT Comparison of the Effects of Explicit Nature of Science Instruction and Explicit Nature of Science Instruction Integrated with Explicit Argumentation Instruction on Grade 10 Students’ NOS Understandings, Argumentation Skills and Attitudes Towards Chemistry