Bilimsel tartışma (argümantasyon) öğretim becerilerinin gelişimi: Fen bilgisi öğretmen adayları ile durum çalışmaları


Tezin Türü: Doktora

Tezin Yürütüldüğü Kurum: Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Tezin Onay Tarihi: 2017

Tezin Dili: Türkçe

Öğrenci: CANDAN CENGİZ

Danışman: FİLİZ KABAPINAR

Özet:

BİLİMSEL TARTIŞMA (ARGÜMANTASYON) ÖĞRETİM BECERİLERİNİN GELİŞİMİ: FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARI İLE DURUM ÇALIŞMALARI -------------------- SCIENTIFIC DISCUSSION (ARGUMENTATION) DEVELOPMENT OF TEACHING SKILLS: CASE STUDIES WITH PRESERVICE SCIENCE TEACHERS