Yayınlar & Eserler

Makaleler 40
Tümü (40)
SCI-E, SSCI, AHCI (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (12)
Scopus (6)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (23)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 109

1. ÖĞRENCİLERİNİN RADYOAKTİFLİK İLE İLGİLİ OLAYLARI ANLAMALARINDA SÜREÇ AŞAMALI RESİMLER NE KADAR ETKİLİDİR?

2. BİLSEL INTERNATIONAL KORYKOS SCIENTIFIC RESEARCHES AND INNOVATION CONGRESS, Mersin, Türkiye, 10 Mayıs 2024, ss.874-886, (Tam Metin Bildiri)

2. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRE KİRLİLİĞİ KAVRAMINI YAPILANDIRMA SÜRECİNDE KANITA VE EMPATİYE DAYALI DÜŞÜNMENİN KATKISI

2. BİLSEL INTERNATIONAL KORYKOS SCIENTIFIC RESEARCHES AND INNOVATION CONGRESS, Mersin, Türkiye, 10 Mayıs 2024, ss.855-874, (Tam Metin Bildiri)

3. Çevre Sorunları ve Plastik Poşet Uygulamasına Bakış Açıları Bağlamında Halkın/Öğrencilerin Görüşlerini İncelemek: Dünya mı, 25 Kuruş mu?

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.688-696, (Tam Metin Bildiri)

4. Öğrenci ve Öğretmen Adaylarının Sıvılar Konusuna İlişkin Düşünce Biçimlerinin Çoklu Model Kullanımıyla Belirlenmesi

2nd International Congress on Seeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

5. Kuramdan Uygulamaya Kimya Derslerinde Kanıt Temelli Öğrenmeyi Uygulamak: Parçalardan Bütüne Giden Anlamlandırma Süreci

2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

6. Farklı Yaklaşımlarla Atom Modellerinin Öğretiminin Ortaöğretim Öğrencilerinin Öğrenmeleri Üzerine Etkisi

2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

10. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM MATERYALLERİNİ DERS PLANLARINDA KULLANMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ

V. TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

11. ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİSİPLİNLER ARASI PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ

V. TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

12. ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİSİPLİNLERARASI İLİŞKİ KURMA BECERİLERİNİ DEĞERLENDİRMEDE KAVRAM HARİTALARININ KULLANILMASI

V. TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

13. Effectiveness of Submicroscopic Multi-Frame Illustrations on Students Conceptual Understanding

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

15. Effectiveness Of Sociocognitive Conflict Resolution On Confronting Students To Opposing Ideas And Remedying Alternative Ideas

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

16. Periyodik Tabloyu Öğrenme ve Öğretmenin Etkileşimli Yolları

6.ulusal kimya eğitimi kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

17. Periyodik Tabloyu Öğrenme ve Öğretmenin Etkileşimli Yolları

6.ulusal kimya eğitimi kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

18. Periyodik Tabloyu Öğrenme ve Öğretmenin Etkileşimli Yolları

6.ulusal kimya eğitimi kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

19. Periyodik Tabloyu Öğrenme ve Öğretmenin Etkileşimli Yolları

6.ulusal kimya eğitimi kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

20. Periyodik Tabloyu Öğrenme ve Öğretmenin Etkileşimli Yolları

6.ulusal kimya eğitimi kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

21. Periyodik Tabloyu Öğrenme ve Öğretmenin Etkileşimli Yolları

6.ulusal kimya eğitimi kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

23. Do the characters of science education adopted to the paradigm shift? Do they prefer pozitivist or constructivist view in teaching?

3rd Mediterranean International Conference onSocial Sciences, 19 - 22 Haziran 2018, (Tam Metin Bildiri)

25. Public Understanding Of Science: Toplumun Fen Kavramlarını Gündelik Yaşamda Kullanımdan Kesitler:

27th International Conference on Educational Sciences, 19 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

26. Benefitting musical intelligence in science and social studies educational settings

13. Balkan Education and Science Kongress, Edirne, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

27. Teaching and evaluating scientific process skills of secondary science students

13. Balkan Education and Science Kongress, 6 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

28. The Effect of Different Multi-Frame Illustrations on Students‘ Learning Solubility

1st International Congress onSeeking New Perspectives in Education, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

29. Effects of Learning Styles and Type of Intelligence on the STEM and WebquestIntegrated Teaching Intervention

1st International Congress onSeeking New Perspectives in Education, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

30. Determination of the Concept of Antibiotic Dilency of Physical, Chemistry, Biologyand Science Teacher Candidates

1st International Congress onSeeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

31. The Importance of Visual Materials at Concept Learning

1st International Congress onSeeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

32. Determination of High School Students’ and Prospective Chemistry Teachers’ Viewsof Liquids by Multiple Representations

1st International Congress onSeeking New Perspectives in Education, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

33. Determination of the Relationship Between High School Students’ MultipleIntellegence Areas and Preferred Teachers Profile

1st International Congress onSeeking New Perspectives in Education, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

40. Determination Of Health Lİteracy: Case Study

27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

41. FARKLI ÖĞRENME STİLLERİNE SAHİP ÖĞRENCİLERİN ÖĞRETMEN PROFİLİ TERCİHLERİNİN BELİRLENMESİ

International congress on science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

46. The Examination of the Implementation Processes of Argumentation Activities Designed by PSTs

7th international conference on reserach in education, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

47. The Examination of PSTs’ Processes of Designing Argumentation Activities

7th international congress on reserach in education, 27 Nisan - 29 Ocak 2017, (Özet Bildiri)

51. Do Turkish Students Prefer Positivist or Constructivist TeachingApproaches

2nd International Conference on Social Studies and Education Research, 4 - 06 Kasım 2016, cilt.1, ss.103-104, (Özet Bildiri)

52. How Successful We Are in Helping Our Students to Meet the Attainment Targets Regarding Scientific Process Skills Appear in The Chemistry Programme

2nd International Conference on Social Studies and Education Research, 4 - 06 Kasım 2016, cilt.1, ss.100-101, (Özet Bildiri)

53. THE USABILITY OF CARTOONS IN DESIGNING INQUIRY BASED TEACHING ENVIRONMENT

1st International Academic Research Congres, 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

54. DO PROSPECTIVE TEACHERS DIFFERENTIATE BETWEEN THEORY STRATEGY METHOD AND MODEL

1st International Academic Research Congres, 3 - 05 Kasım 2016, ss.149, (Özet Bildiri)

55. Determination the feasibility of science projects conducted for science fairs as STEM education

3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON COMPUTATIONALAND EXPERIMENTAL SCIENCE AND ENGINEERING, 19 - 24 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

57. Educational Researchers Viewpoints on Research Ethics IsThere a Dilemma

8th World Conference on Educational Sciences(WCES-2016), Madrid, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

62. Empathy as a conceptual tool for changing the values from antropocentric to ecocentric in protection environment

World Conference on Educational Sciences, Madrid, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

64. İskele Yöntemi ile Yüzey Geriliminin Öğretilmesi

IV. Ulusal Kimya Eğitimi kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

67. Science project competitions as a way for integrating STEM in K12 education Feasibility and contributions

2nd Internationsl Conference on New Trends in Education, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

69. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Bilinci ve Öğretimine İlişkin Algılarının Belirlenmesi

9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Athens, Yunanistan, 16 - 18 Ekim 2014, (Özet Bildiri)

71. The effects of multi frame illustrations on secondary students understanding of solubility equilibrium

I st Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

72. Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerinin Araştırmaya Dayalı Deneyler ile Ölçülmesi

11.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

74. Açık uçlu deneyler ile fen performansını değerlendirmek Beceri ölçümü için bir alternatif

IV. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 13 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

75. Qualitative Analysis of the Prospective Teachers Portfolios Prepared During Teaching Chemistry Method Course

Bilateral Workshop on Portfolio in Teacher Training, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

76. Farklı Düzeyde Fen Öğretimi Öz Yeterliğine Sahip Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretim Süreçlerinin İncelenmesi

Yüksek Öğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları 1. Ulusal kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Mayıs - 01 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

77. Yeni Kimya Öğretim Programı Hazırlık Süreci ve Değişimi Anlamak

III. Ulusal Kİmya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

79. Fen Bilgisi öğretmen adaylarının fiziksel ve kimyasal değişimi kavrama biçimleri

III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

80. Kimya Ögretmen Adaylarının Bilim Anlayısları Bilimsellige Karsı Sözde Bilim

21. Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

81. Kimya Ögretmen Adaylarının Bilim Anlayısları Bilimsellige Karsı Sözde Bilim

21. Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

82. Kimya öğretmen adaylarının bilim anlayışları Bilimselliğe karşı sözde bilim

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

84. The Effect of Discovery Learning Method on High School Students' Understanding of Daily Life Chemistry Concepts

ICCE 22-22nd International Conference on Chemistry Education - ECRICE 11-11th European Conference in Chemical Education, Roma, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012, (Tam Metin Bildiri)

85. Prospective Chemistry Teachers Ideas Concerning Global Climate Change Ozone Layer Depletion Greenhouse Effect and Acid Rain Are They Scientifically Acceptable

22nd International Conference on Chemistry Education & 11th European Conference on Research in Chemical Education, Rome, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

86. The Effect Of Discovery Learning Method On High School Students Understanding Of Daily Life Chemistry Concepts

22nd International Conference on Chemistry Education & 11th European Conference on Research in Chemical Education, Roma, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)

87. Prospective Chemistry Teachers' Ideas Concerning Global Climate Change, Ozone Layer Depletion, Greenhouse Effect and Acid Rain: Are They Scientifically Acceptable?

ICCE 22-22nd International Conference on Chemistry Education - ECRICE 11-11th European Conference in Chemical Education, Roma, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)

88. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunları ile ilgili Görüşleri ve Bu Görüşlerin Geliştirilmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

89. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunları ile İlgili Görüşleri ve Bu Görüşlerin Geliştirilmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

90. Turkish prospective science teachers perceptions of environmental consciousness

Souheatern Association for Science Teacher Education Conference, Athens, Yunanistan, 14 - 15 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

92. Secondary students ideas of the conservation of mass in physical and chemical changes

changesEuropean Conference on Educational Research-Urban Education Main Conference, Berlin, Almanya, 13 - 16 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

93. Secondary students use of submolecular representations How compatable they are with the accepted models

World Conference on New Trends in Science Education, Aydın, Türkiye, 13 - 16 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

95. Secondary Students' Ideas of the Conservation of Mass in Physical and Chemical Changes

ECER 2011-European Conference on Educational Research, Berlin, Almanya, 13 - 16 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

104. Designing and evaluating a specific teaching intervention on chemical changes based on the notion of argumentation in science

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1214-1218, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

105. The effects of inquiry-based learning on elementary students' conceptual understanding of matter, scientific process skills and science attitudes

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1190-1194, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

107. Orta öğretim öğrencilerinin çözünürlük kavramına ilişkin yanılgılarını besleyen düşünce birimleri

Yeni Bin Yılın Başında Türkiye’xxde Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 9 - 11 Ocak 2001, (Özet Bildiri)

108. İşlevleri ve kavramsal anlamaya katkıları açılarından Türk ve İngiliz fen ders kitaplarındaki görsel ögeler

Yeni Binyılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 8 - 11 Ocak 2001, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 18

1. ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİSİPLİNLER ARASI ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Eğitim Bilimlerinde Modern Araştırma ve İncelemeler-2024, ŞAHİN HARUN, ALKAN BİLAL BARIŞ, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.327-311, 2024

2. Film Okuma Metodolojisi Ve Film Okuma Temelli Etkinliklere Bakmak: Bir Filmin Daha Ötesinde

Sinema Filmleriyle Eğitimi Yeniden Düşünmek: Kadrajda Eğitim Var, Kabapınar, Yücel; Kabapınar, Filiz, Editör, PegemA, Ankara, ss.1-22, 2023

3. ENVIRONMENTAL EDUC ATION VIA EMPATHY: CH ANGING ETHICAL ATTITUDES FROM “FOR ME” TO “FOR THE ECOSYSTEM”

New Dimensions in Educational Sciences without Borders, Abdülkadir Kabadayı, Burcu Avcı Akbel, Editör, Livre De Lyon, Lyon, ss.81-102, 2022

5. ORTAOKUL SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KAVRAMSAL ÖĞRENMELERİNE ÇİZİMLERİN ETKİSİ: MADDE DÖNGÜLERİ

Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar, Dr.Öğr.Üyesi Ahmet DÖNGER Dr.Öğr.Üyesi Hacı YILDIZ, Editör, İVPE, Chachak, ss.210-229, 2019 Creative Commons License

6. BİLİM MERKEZLERİNDEKİ EĞİTİM ATÖLYELERİ: GELİŞTİRİLME, UYGULANMA ve DEĞERLENDİRME SÜRECİ

Okul Duvarlarının Ötesinde Öğrenme Yolculuğu Bilim Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu ve Uygar Kanlı, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-345, 2019

7. Okul dışı öğrenme ortamı olarak bilim merkezlerinde fen eğitimi: Öğrenme ve öğretim

Okul duvarlarının ötesine öğrenme yolculuğu: Bilim-Teknoloji merkezleri ve bilim müzeleri, Fitnat Köseoğlu Uygar Kanlı, Editör, Nobel Akademik, ss.99-120, 2019

8. ORTAOKUL SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİNKAVRAMSAL ÖĞRENMELERİNE ÇİZİMLERİN ETKİSİ:MADDE DÖNGÜLERİ

Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar, Ahmet DÖNGER,Üyesi Hacı YILDIZ, Editör, IVPE, ss.210-228, 2019

9. Kimya ve fen derslerine kanıt temelli öğrenmeyi eklemlemek olanaklı mıdır? Uygulamalı bir çalışma

Kimlik belirleyen derslerde kanıt temelli öğrenme, Yücel Kabapınar, Editör, PegemA, Ankara, ss.259-289, 2019

10. Bilim merkezlerindeki eğitim atölyeleri: Geliştirilme, uygulanma ve değerlendirme süreci

Okul duvarlarının ötesine öğrenme yolculuğu: Bilim-Teknoloji merkezleri ve bilim müzeleri, Fitnat Köseoğlu Uygar Kanlı, Editör, Nobel Akademik, ss.425-452, 2019

11. Kimya Öğretiminde kavram Karikatürlerinin Kullanımı

Kimya Öğretimi, Ayas, A. Sözbilir, M. (Ed) PegemA (sf ). Ankara, Editör, PegemA, Ankara, ss.487-515, 2017

12. Okul öncesi fen eğitiminde madde ve özelliklerine ilişkin etkinlikler

Okul öncesi dönemde fen eğitimi meslek liseleri için, Fatma Şahin, Editör, Hedef CS Basım Yayın, Ankara, ss.110-149, 2017

13. Okulöncesinde Fen Kavramları ve Öğretimi

Okulöncesi Dönemde Fen Eğitimi Meslek Liseleri için, Fatma Şahin, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.86-107, 2016

15. Okul öncesi fen eğitiminde madde ve özelliklerine ilişkin etkinlikler

Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, Fatma Şahin, Editör, Hedef cs Basım Yayın, Ankara, ss.110-149, 2015

16. Çevre ve Çevre Eğitimi Bağlamında Empatiye Bakmak

Empatiyle Gelişmek Empatiyi Geliştirmek Çocuk ve Empati, Y. Kabapınar, Editör, PegemA, Ankara, ss.219-243, 2015

17. OKUL ÖNCESİNDE FEN KAVRAMLARI VE ÖĞRETİMİ

OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE FEN EĞİTİMİ, Şahin, Fatma, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.87-110, 2015

18. Matematik, fen ve teknoloji eğitiminde ölçme ve değerlendirme

Matematik Fen ve Teknoloji Öğretimi, Özdaş, A. , Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.233-252, 2008
Metrikler

Yayın

170

Yayın (WoS)

14

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

48

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

80

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

9

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

54

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

147

Proje

7

Fikri Mülkiyet

1

Tez Danışmanlığı

24

Açık Erişim

18
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları