Makaleler
40
Tümü (40)
SCI-E, SSCI, AHCI (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (12)
Scopus (6)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (23)
3. Lise Öğrencilerinin Tercih Ettikleri Öğretmen ProfillerininBelirlenmesi
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.50, ss.105-124, 2020 (Hakemli Dergi)
9. Eğitim Araştırmacılarının Bilim Etiğine İlişkin Görüşleri
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.84-101, 2017 (Hakemli Dergi)
15. The Effect Of Discovery Learning Method On High School Students Understanding Of Daily Life Chemistry
Rivista CnS
, ss.18-21, 2012 (Hakemli Dergi)
25. Ortaöğretim öğrencilerinin kimyasal bağ uzunluğu ve bağ açısına ilişkin yanılgıları
Çağdaş Eğitim
, cilt.32, ss.16-25, 2007 (Hakemli Dergi)
26. Students alternative conceptions Melting
Science Education Review
, cilt.6, ss.124-125, 2007 (SSCI)
28. Students ideas about changes in mass associated with melting
Science Education Review
, cilt.6, ss.132-138, 2007 (SSCI)
34. Ortaöğretim 11 sınıf öğrencilerinin fiziksel değişim ve kimyasal bağ ilişkisini anlama seviyesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.38, ss.123-147, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
109
4. Öğrenci ve Öğretmen Adaylarının Sıvılar Konusuna İlişkin Düşünce Biçimlerinin Çoklu Model Kullanımıyla Belirlenmesi
2nd International Congress on Seeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
5. Kuramdan Uygulamaya Kimya Derslerinde Kanıt Temelli Öğrenmeyi Uygulamak: Parçalardan Bütüne Giden Anlamlandırma Süreci
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
6. Farklı Yaklaşımlarla Atom Modellerinin Öğretiminin Ortaöğretim Öğrencilerinin Öğrenmeleri Üzerine Etkisi
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
7. ÖĞRENCİ VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ SIVILAR KONUSUNA İLİŞKİN DÜŞÜNCE BİÇİMLERİNİN ÇOKLU MODEL KULLANIMIYLA BELİRLENMESİ
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
8. BİLİŞSEL YAPILANDIRMACILIK SOSYO-KÜLTÜREL YAPILANDIRMACILIĞA KARŞI: HANGİSİ KÜTLE VE HACİM KAVRAMLARININ ÖĞRETİMİNDE DAHA ETKİLİDİR?
EJERCongress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2315-2322, (Tam Metin Bildiri)
9. Bilişsel yapılandırmacılık sosyo-kültürel yapılandırmacılığa karşı: Hangisi kütle ve hacim kavramlarının öğretiminde daha etkilidir?
VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
10. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM MATERYALLERİNİ DERS PLANLARINDA KULLANMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
V. TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
11. ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİSİPLİNLER ARASI PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
V. TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
12. ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİSİPLİNLERARASI İLİŞKİ KURMA BECERİLERİNİ DEĞERLENDİRMEDE KAVRAM HARİTALARININ KULLANILMASI
V. TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
13. Effectiveness of Submicroscopic Multi-Frame Illustrations on Students Conceptual Understanding
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
14. Araştırma Sorgulama Temelli Öğretimin Ortaokul Öğrencilerinin Asit ve Bazlar Konusunu Öğrenmeleri ve Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
15. Effectiveness Of Sociocognitive Conflict Resolution On Confronting Students To Opposing Ideas And Remedying Alternative Ideas
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
16. Periyodik Tabloyu Öğrenme ve Öğretmenin Etkileşimli Yolları
6.ulusal kimya eğitimi kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
17. Periyodik Tabloyu Öğrenme ve Öğretmenin Etkileşimli Yolları
6.ulusal kimya eğitimi kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
18. Periyodik Tabloyu Öğrenme ve Öğretmenin Etkileşimli Yolları
6.ulusal kimya eğitimi kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
19. Periyodik Tabloyu Öğrenme ve Öğretmenin Etkileşimli Yolları
6.ulusal kimya eğitimi kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
20. Periyodik Tabloyu Öğrenme ve Öğretmenin Etkileşimli Yolları
6.ulusal kimya eğitimi kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
21. Periyodik Tabloyu Öğrenme ve Öğretmenin Etkileşimli Yolları
6.ulusal kimya eğitimi kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
22. Fen bilimleri öğretmen adaylarının akılcı ilaç kullanımı ve antibiyotik direnci ile ilgili bilgi düzeyleri
ICSESS, İstanbul, Türkiye, 22 - 30 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
23. Do the characters of science education adopted to the paradigm shift? Do they prefer pozitivist or constructivist view in teaching?
3rd Mediterranean International Conference onSocial Sciences, 19 - 22 Haziran 2018, (Tam Metin Bildiri)
24. Eğitim bilimciler, öğretmen adayları ve öğretmenlerin teori, strateji, yöntem ve model kavramları arasındaki farklara ilişkin düşünceleri
BES, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
25. Public Understanding Of Science: Toplumun Fen Kavramlarını Gündelik Yaşamda Kullanımdan Kesitler:
27th International Conference on Educational Sciences, 19 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
26. Benefitting musical intelligence in science and social studies educational settings
13. Balkan Education and Science Kongress, Edirne, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
27. Teaching and evaluating scientific process skills of secondary science students
13. Balkan Education and Science Kongress, 6 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
28. The Effect of Different Multi-Frame Illustrations on Students‘ Learning Solubility
1st International Congress onSeeking New Perspectives in Education, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
29. Effects of Learning Styles and Type of Intelligence on the STEM and WebquestIntegrated Teaching Intervention
1st International Congress onSeeking New Perspectives in Education, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
30. Determination of the Concept of Antibiotic Dilency of Physical, Chemistry, Biologyand Science Teacher Candidates
1st International Congress onSeeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
31. The Importance of Visual Materials at Concept Learning
1st International Congress onSeeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
32. Determination of High School Students’ and Prospective Chemistry Teachers’ Viewsof Liquids by Multiple Representations
1st International Congress onSeeking New Perspectives in Education, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
33. Determination of the Relationship Between High School Students’ MultipleIntellegence Areas and Preferred Teachers Profile
1st International Congress onSeeking New Perspectives in Education, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
34. The Effect of Problem-Based Teaching Intervention over the Learning of Studentswith Different Learning Styles and Multiple Intelligence
1st International Congress onSeeking New Perspectives in Education, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
35. Bire bir analojilerin lise öğrencilerinin kimyasal bağlar kavramını öğrenmeleri üzerine etkisi: Tekli analojiler çoklu analojilere karşı
ULEAD, 8 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
37. ÖZEL YETENEKİBİR ÖĞRENCİNİN ÖZELLİKLERİNE İLİŞKİN KENDİ, VELİ VE SINIF ÖĞRETMENİNİNGÖRÜŞLERİ: TEK ÖRNEKLEM DURUM ÇALIŞMASI
Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi, 4 - 06 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
38. ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİYE KAVRAM KARİKATÜRÜ İLE FEN ÖĞRETİMİ: TEK ÖRNEKLEM EYLEM ÇALIŞMASI
Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi, 4 - 06 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
39. Farklı Yapılandırmacılık Anlayışına Dayalı Öğretim Stratejilerinin Öğrencilerin Kimyasal Bağları Öğrenmeleri Üzerine Etkisi: Kavramsal Değişim Metinleri Çürütücü Metinlere Karşı
27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
40. Determination Of Health Lİteracy: Case Study
27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
41. FARKLI ÖĞRENME STİLLERİNE SAHİP ÖĞRENCİLERİN ÖĞRETMEN PROFİLİ TERCİHLERİNİN BELİRLENMESİ
International congress on science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
42. FARKLI DİSİPLİNLERDEKİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME VE ÖĞRETME HAKKINDAKİ ANLAYIŞLARI
International congress on Sceince and Education, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
43. Sosyo-K lt rel Yapılandırmacılık Temelı nde Tasarlanan Öğretı mı n Öğrencı lerı n Okulda Kı mya Konusunu Kavramalarna Etkı sı nı n Belı rlenmesı
5. ulusal kimya eğitimi kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
44. EFFECTIVENESS OF TEACHING INTERVENTIONS BASED ON SOCIOCULTURAL CONSTRUCTIVISM ON ENVIRONMENTAL PROBLEMS: GROUP LEARNING VERSUS INDIVIDUAL LEARNING
ESERA, Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017, ss.1248-1256, (Tam Metin Bildiri)
45. A Comparison of the Effects of Integrated Nature of Science Instruction and Argumentation Instruction on Grade 10 Students’ Nature of Science Views
7th international conference on reserach in education, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
46. The Examination of the Implementation Processes of Argumentation Activities Designed by PSTs
7th international conference on reserach in education, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
47. The Examination of PSTs’ Processes of Designing Argumentation Activities
7th international congress on reserach in education, 27 Nisan - 29 Ocak 2017, (Özet Bildiri)
48. Effectiveness of Argumentation Education on Prospective Science Teachers’ Argumentation Skills
26. uluslararası eğitim bilimleri kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
49. THE EFFECTS OF INQUIRY-BASED LEARNING ON CONCEPTUAL UNDERSTANDING OF MATTER: EVAPORATION, CONDENSATION AND BOILING
26.uluslararası eğitim bilimleri kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
50. Determination Of Secondary Students’ Conceptual Frameworks On Periodic Properties: Misconceptions And Underpinning Ideas
26. uluslararası eğitim bilimleri kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
51. Do Turkish Students Prefer Positivist or Constructivist TeachingApproaches
2nd International Conference on Social Studies and Education Research, 4 - 06 Kasım 2016, cilt.1, ss.103-104, (Özet Bildiri)
52. How Successful We Are in Helping Our Students to Meet the Attainment Targets Regarding Scientific Process Skills Appear in The Chemistry Programme
2nd International Conference on Social Studies and Education Research, 4 - 06 Kasım 2016, cilt.1, ss.100-101, (Özet Bildiri)
53. THE USABILITY OF CARTOONS IN DESIGNING INQUIRY BASED TEACHING ENVIRONMENT
1st International Academic Research Congres, 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
54. DO PROSPECTIVE TEACHERS DIFFERENTIATE BETWEEN THEORY STRATEGY METHOD AND MODEL
1st International Academic Research Congres, 3 - 05 Kasım 2016, ss.149, (Özet Bildiri)
56. Evaluation of PSTs Individual Profiles about Effect of Argumentation in Science Education on Relationship between Understandings of NOS and Learning Teaching Approaches
3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON COMPUTATIONALAND EXPERIMENTAL SCIENCE AND ENGINEERING, 19 - 24 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
57. Educational Researchers Viewpoints on Research Ethics IsThere a Dilemma
8th World Conference on Educational Sciences(WCES-2016), Madrid, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
58. Lisansüstü Öğrencileri ve Akademisyenlerin Bilimsel Etik Hakkındaki Görüşleri
8th World Conference on Educational Sciences, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
59. Prospective teachers and secondary students ideas on global environmental issues Contradictions or similarities
8th World Conference on Educational Sciences, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
60. Empathy as a conceptual tool for changing the values from antropocentric to ecocentric in protection environmen
8th World Conference on Educational Sciences, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
61. Prospective Teachers and Secondary Students Ideas on Global Environmental Issues Contradictions and Similarities
8th World Conference on Educational Sciences, 4 - 06 Şubat 2016
62. Empathy as a conceptual tool for changing the values from antropocentric to ecocentric in protection environment
World Conference on Educational Sciences, Madrid, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
63. Hizmet Öncesi Argumantasyon Eğitiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenme Öğretme Anlayışları Üzerine Etkisi
IV. Ulusal Kimya Eğitimi kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
64. İskele Yöntemi ile Yüzey Geriliminin Öğretilmesi
IV. Ulusal Kimya Eğitimi kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
65. Hizmet Öncesi Argumantasyon Eğitiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasına ilişkin Kavramaları Üzerine Etkisi
IV. Ulusal Kimya Eğitimi kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
66. Sosyal Yapılandırmacılık temelinde geliştirilen öğretim etkinliklerinin lise 10 Sınıf öğrencilerinin fosil yakıtlar konusunu öğrenmeleri üzerine etkisi
IV. Ulusal Kimya Eğitimi kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
67. Science project competitions as a way for integrating STEM in K12 education Feasibility and contributions
2nd Internationsl Conference on New Trends in Education, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
68. Gündelik Yaşamı Fen Deneylerine Taşımak Yapılamayan Zor Deneyleri Kolay Kılmak Eğitimde iyi Örnekler Konferansı 2015
Sabancı Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 11 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
69. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Bilinci ve Öğretimine İlişkin Algılarının Belirlenmesi
9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Athens, Yunanistan, 16 - 18 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
70. Effects of the conceptual conflict strategy on students cognitive models regarding covalent bonding which model experienced conceptual change
I st Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
71. The effects of multi frame illustrations on secondary students understanding of solubility equilibrium
I st Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
72. Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerinin Araştırmaya Dayalı Deneyler ile Ölçülmesi
11.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
73. Öğretmen Ve Öğrencilerin Hazır Gıdalarda Kullanılan Katkı Maddelerine İlişkin Farkındalıklarının Belirlenmesi
11.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
74. Açık uçlu deneyler ile fen performansını değerlendirmek Beceri ölçümü için bir alternatif
IV. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 13 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
75. Qualitative Analysis of the Prospective Teachers Portfolios Prepared During Teaching Chemistry Method Course
Bilateral Workshop on Portfolio in Teacher Training, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
76. Farklı Düzeyde Fen Öğretimi Öz Yeterliğine Sahip Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretim Süreçlerinin İncelenmesi
Yüksek Öğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları 1. Ulusal kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Mayıs - 01 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
77. Yeni Kimya Öğretim Programı Hazırlık Süreci ve Değişimi Anlamak
III. Ulusal Kİmya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
78. Ortaöğretim öğrencilerinin fiziksel ve kimyasal değişimi kavramaları üzerine animasyon ve süreç aşamalı resimlerin etkisinin karşılaştırılması
III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
79. Fen Bilgisi öğretmen adaylarının fiziksel ve kimyasal değişimi kavrama biçimleri
III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
80. Kimya Ögretmen Adaylarının Bilim Anlayısları Bilimsellige Karsı Sözde Bilim
21. Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
81. Kimya Ögretmen Adaylarının Bilim Anlayısları Bilimsellige Karsı Sözde Bilim
21. Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
82. Kimya öğretmen adaylarının bilim anlayışları Bilimselliğe karşı sözde bilim
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
83. Ne Kadar Kimya Okur Yazarı Ögrencilerin Kimyasal Tepkimelerde Mikroskobik Moleküler Ve Sembolik Gösterimlerinin İncelenmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
85. Prospective Chemistry Teachers Ideas Concerning Global Climate Change Ozone Layer Depletion Greenhouse Effect and Acid Rain Are They Scientifically Acceptable
22nd International Conference on Chemistry Education & 11th European Conference on Research in Chemical Education, Rome, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)
86. The Effect Of Discovery Learning Method On High School Students Understanding Of Daily Life Chemistry Concepts
22nd International Conference on Chemistry Education & 11th European Conference on Research in Chemical Education, Roma, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)
87. Prospective Chemistry Teachers' Ideas Concerning Global Climate Change, Ozone Layer Depletion, Greenhouse Effect and Acid Rain: Are They Scientifically Acceptable?
ICCE 22-22nd International Conference on Chemistry Education - ECRICE 11-11th European Conference in Chemical Education, Roma, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)
88. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunları ile ilgili Görüşleri ve Bu Görüşlerin Geliştirilmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
89. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunları ile İlgili Görüşleri ve Bu Görüşlerin Geliştirilmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
90. Turkish prospective science teachers perceptions of environmental consciousness
Souheatern Association for Science Teacher Education Conference, Athens, Yunanistan, 14 - 15 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
91. An Analysis of the Relationships between Prospective Chemistry Teachers' Views of Learning-Teaching, the Nature of Science, Preferred Learning Styles and Their Classroom Practice: Is There a Consonance?
World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), Aydın, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
92. Secondary students ideas of the conservation of mass in physical and chemical changes
changesEuropean Conference on Educational Research-Urban Education Main Conference, Berlin, Almanya, 13 - 16 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
93. Secondary students use of submolecular representations How compatable they are with the accepted models
World Conference on New Trends in Science Education, Aydın, Türkiye, 13 - 16 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
94. An Analysis of the Relationships Between Prospective Chemistry Teachers Views of Learning and Teaching Nature of Science Preferred Learning Styles and Their Classroom Practice Is there a consonance
World Conference on New Trends in Science Edu, Aydın, Türkiye, 13 - 16 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
95. Secondary Students' Ideas of the Conservation of Mass in Physical and Chemical Changes
ECER 2011-European Conference on Educational Research, Berlin, Almanya, 13 - 16 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
96. Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasına İlişkin Görüşlerinin Öğrenme ve Öğretme Anlayışları ile İlişkisi
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)
97. Kimya Öğretmen Adaylarının Öğrenme ve Öğretme Anlayışları ile Öğrenme Stillerinin Yapılandırmacılık Felsefesi ile Olan Uyumu
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)
98. Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasına İlişkin Görüşlerinin Öğrenme ve Öğretme Anlayışları ile İlişkisiI
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2011, (Özet Bildiri)
99. Kimya Öğretmen Adaylarının Öğrenme ve Öğretme Anlayışları ile Öğrenme Stillerinin Yapılandırmacılık Felsefesi ile Olan Uyumu
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi (II. UKEK-2011), Erzurum, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2011, (Özet Bildiri)
100. Çoklu Zeka Kuramı ve Yapılandırmacılık Temelinde Çekirdek Kimyasına İlişkin Öğretim Programının Tasarlanması ve Değerlendirilmesi
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2011, (Özet Bildiri)
101. Sosyo Kültürel Yapılandırmacılık Temelinde Tasarlanan Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Küresel Isınma Olayını Kavramaları Üzerine Etkisi
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi (II. UKEK-2011), Erzurum, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2011, (Özet Bildiri)
102. Kimya Laboratuar Çalışmalarının Farklı Öğrenme Stillerine Sahip Biyoloji Öğretmen Adaylarının Ders Başarılarına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
103. Secondary students views of learning and preference for teaching approach in chemistry How compatible they are with the constructivist epistemology
European Science Education Research association (ESERA 2011, Lyon, Fransa, 7 - 09 Eylül 2012
106. Ortaöğretim Fizik ve Kimya Derslerinde YaygınOlarak Kullanılan Bilgisayar Yazılımlarının Dizayn Açısından incelenmesi.
IV Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Türkiye, 14 Şubat 2001, (Özet Bildiri)
107. Orta öğretim öğrencilerinin çözünürlük kavramına ilişkin yanılgılarını besleyen düşünce birimleri
Yeni Bin Yılın Başında Türkiye’xxde Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 9 - 11 Ocak 2001, (Özet Bildiri)
108. İşlevleri ve kavramsal anlamaya katkıları açılarından Türk ve İngiliz fen ders kitaplarındaki görsel ögeler
Yeni Binyılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 8 - 11 Ocak 2001, (Tam Metin Bildiri)
109. Ortaöğretim Fizik ve Kimya derslerinde yaygın olarak kullanılan yazılımların dizayn açısından incelenmesi
IV. Fen Bilimleri Eğitim Kongresi, 6 - 08 Eylül 2000, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
18
2. Film Okuma Metodolojisi Ve Film Okuma Temelli Etkinliklere Bakmak: Bir Filmin Daha Ötesinde
Sinema Filmleriyle Eğitimi Yeniden Düşünmek: Kadrajda Eğitim Var, Kabapınar, Yücel; Kabapınar, Filiz, Editör, PegemA, Ankara, ss.1-22, 2023
3. ENVIRONMENTAL EDUC ATION VIA EMPATHY: CH ANGING ETHICAL ATTITUDES FROM “FOR ME” TO “FOR THE ECOSYSTEM”
New Dimensions in Educational Sciences without Borders, Abdülkadir Kabadayı, Burcu Avcı Akbel, Editör, Livre De Lyon, Lyon, ss.81-102, 2022
6. BİLİM MERKEZLERİNDEKİ EĞİTİM ATÖLYELERİ: GELİŞTİRİLME, UYGULANMA ve DEĞERLENDİRME SÜRECİ
Okul Duvarlarının Ötesinde Öğrenme Yolculuğu Bilim Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu ve Uygar Kanlı, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-345, 2019
7. Okul dışı öğrenme ortamı olarak bilim merkezlerinde fen eğitimi: Öğrenme ve öğretim
Okul duvarlarının ötesine öğrenme yolculuğu: Bilim-Teknoloji merkezleri ve bilim müzeleri, Fitnat Köseoğlu Uygar Kanlı, Editör, Nobel Akademik, ss.99-120, 2019
8. ORTAOKUL SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİNKAVRAMSAL ÖĞRENMELERİNE ÇİZİMLERİN ETKİSİ:MADDE DÖNGÜLERİ
Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar, Ahmet DÖNGER,Üyesi Hacı YILDIZ, Editör, IVPE, ss.210-228, 2019
9. Kimya ve fen derslerine kanıt temelli öğrenmeyi eklemlemek olanaklı mıdır? Uygulamalı bir çalışma
Kimlik belirleyen derslerde kanıt temelli öğrenme, Yücel Kabapınar, Editör, PegemA, Ankara, ss.259-289, 2019
10. Bilim merkezlerindeki eğitim atölyeleri: Geliştirilme, uygulanma ve değerlendirme süreci
Okul duvarlarının ötesine öğrenme yolculuğu: Bilim-Teknoloji merkezleri ve bilim müzeleri, Fitnat Köseoğlu Uygar Kanlı, Editör, Nobel Akademik, ss.425-452, 2019
11. Kimya Öğretiminde kavram Karikatürlerinin Kullanımı
Kimya Öğretimi, Ayas, A. Sözbilir, M. (Ed) PegemA (sf ). Ankara, Editör, PegemA, Ankara, ss.487-515, 2017
12. Okul öncesi fen eğitiminde madde ve özelliklerine ilişkin etkinlikler
Okul öncesi dönemde fen eğitimi meslek liseleri için, Fatma Şahin, Editör, Hedef CS Basım Yayın, Ankara, ss.110-149, 2017
13. Okulöncesinde Fen Kavramları ve Öğretimi
Okulöncesi Dönemde Fen Eğitimi Meslek Liseleri için, Fatma Şahin, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.86-107, 2016
14. OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE FEN EĞİTİMİ
Hedef cs yayın basım, Ankara, 2015
15. Okul öncesi fen eğitiminde madde ve özelliklerine ilişkin etkinlikler
Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, Fatma Şahin, Editör, Hedef cs Basım Yayın, Ankara, ss.110-149, 2015
16. Çevre ve Çevre Eğitimi Bağlamında Empatiye Bakmak
Empatiyle Gelişmek Empatiyi Geliştirmek Çocuk ve Empati, Y. Kabapınar, Editör, PegemA, Ankara, ss.219-243, 2015
17. OKUL ÖNCESİNDE FEN KAVRAMLARI VE ÖĞRETİMİ
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE FEN EĞİTİMİ, Şahin, Fatma, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.87-110, 2015
18. Matematik, fen ve teknoloji eğitiminde ölçme ve değerlendirme
Matematik Fen ve Teknoloji Öğretimi, Özdaş, A. , Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.233-252, 2008
Metrikler
Yayın (WoS)
14
Yayın (Scopus)
8
Atıf (WoS)
48
H-İndeks (WoS)
4
Atıf (Scopus)
80
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
9
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
54
H-İndeks (TrDizin)
4
Atıf (Diğer Toplam)
147
Proje
7
Fikri Mülkiyet
1
Tez Danışmanlığı
24