Akademik Unvanlar
-
2017 - Devam Ediyor Doç.Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2011 - 2017 Yrd.Doç.Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2003 - 2011 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2017 - 2020 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Verdiği Dersler
-
Lisans Öğretim Teknolojileri
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Lisans Fizyolojik Psikoloji
-
Doktora Araştırma Semineri
-
Yüksek Lisans Nitel Araştırma Teknikleri
-
Doktora Fen Eğitiminde Nitel Araştırma Teknikleri
-
Lisans Fen Bilgisi Eğitiminde Öğretmenlik Uygulaması
-
Yüksek Lisans Didaktiksel Dönüşüm Teorisi ve Fen Öğretimi Uygulamaları
-
Doktora Çağdaş Eğitim Sistemleri
-
Lisans Biyoloji 3
-
Yüksek Lisans Bilim Tarihi ve Felsefesi
-
Yüksek Lisans Fen Öğretiminde Dijital Araçlar Kullanma ve Uygulamaları
-
Lisans Fen Bilgisi Eğitiminde Okul Deneyimi
-
Doktora Fen Eğitiminde Teknoloji Kullanımı
-
Lisans Biyolojik Psikoloji
-
Lisans Fen Bilgisi Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
-
Lisans BİYOLOJİ 2
-
Doktora İleri Araştırma Yöntem ve Teknikleri
-
Yüksek Lisans Sosyo-Bilimsel Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımı ve Uygulamaları
Yönetilen Tezler
-
FEN, TEKNOLOJİ, MÜHENDİSLİK VE MATEMATİK (STEM) UYGULAMALARININ 6.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE VE BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Ö.KÖNGÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
Fen Bilimleri Dersinde Sanal Gerçeklik Uygulamalarının Dolaşım Sistemi Kavramlarının Öğretimi Üzerine Etkisinin İncelenmesi
S.SARIÇAM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
Dijital Oyun Tabanlı STEM Uygulamalarının Öğrencilerin STEM Alanlarına İlgileri ve Bilimsel Yaratıcılığı Üzerine Etkisi: Minecraft Örneği
U.SARIÇAM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
Fen bilimleri program ve ders kitaplarındaki hücre kavramının didaktiksel dönüşüm teorisi yaklaşımıyla karşılaştırmalı olarak incelenmesi
H.Kırtman(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
Ortaokul öğrencilerinin uluslararası sınavlardaki fen başarıları hakkında öğretmen ve öğrenci görüşlerinin incelenmesi
K.BOZDOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
Fen eğitimi alanında 2008-2018 yılları arasında deneysel araştırma ile yapılmış yüksek lisans tezlerinin içerik analizi
S.BAYRAKLI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının 7. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarıları, Bilimsel Süreç Becerileri Ve Motivasyonları Üzerine Etkisi
A.DAMLA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
Sürdürülebilir Yaşam İçin Geri Dönüşüm Eğitiminin 8.Sınıf Öğrencilerinin Çevre Bilincine Etkisi
K.YİĞİT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
5e modeline uygun web 2.0 uygulamaları ile gerçekleştirilen fen bilimleri öğretiminin öğrenci başarısına motivasyonuna tutumuna ve dijital okuryazarlığına etkisinin incelenmesi
L.GÜRLEROĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına, Yaratıcı Düşünmelerine ve Epistemolojik İnançlarına Etkisinin İncelenmesi
E.ÖZCAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
Fen eğitimi alanında 2008-2018 yılları arasında deneysel araştırma ile yapılmış yüksek lisans tezlerinin içerik analizi = Content analysis of master theses which were conducted with experimental research in science education between the years of 2008-2018
S.Bayraklı(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
Fen bilimleri program ve ders kitabındaki hücre kavramının didaktiksel dönüşüm teorisi yaklaşımıyla karşılaştırmalı olarak incelenmesi
H.KIRTMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
Tahmin et- gözle-açıkla stratejisine dayalı fen öğretiminin ortaokul 5. sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç becerilerine ve başarısına etkisinin araştırılması
E.KARA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017
-
ARSC motivasyon modelinin 5. sınıf öğrencilerinin çevreye karşı tutum ve başarısına etkisi
F.ZEHRA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017
-
Fen bilimleri dersi maddenin değişimi ünitesinde eğitsel oyunların kullanılmasının 5. sınıf öğrencilerinin akademik başarı ve derse karşı tutumuna etkisi
S.CAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017
-
ARCS öğretim modelinin 5.sınıf öğrencilerinin çevreye karşı tutum ve başarısına etkisi
F.Zehra(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017
-
Sınıf dışı etkinliklerin güneş sistemi ve ötesi ünitesinde ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin akademik başarıları, bilimsel süreç becerileri ve motivasyonları üzerine etkisi
Z.BODUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015
-
Araştırmaya dayalı öğrenme yöntemiyle ilkokul öğrencilerinde başarı ve bilimsel süreç becerilerinin geliştirilmesi
S.TÜRKER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015
-
Sosyo-bilimsel tartışma destekli fen etkinliklerinin 8. sınıf öğrencilerinin yenilenebilir enerji kaynakları ile ilgili farkındalıkları ve içerik bilgisi gelişimine etkisinin incelenmesi
G.YASEMİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014
-
İlköğretim fen-teknoloji dersi ?insanlarda üreme büyüme gelişme? kavramları üzerine öğretmen-öğrenci bilgilerinin ?didaktiksel dönüşüm teorisi? yaklaşımıyla değerlendirilmesi
Yıldırım M. (Eş Danışman) , Şahin F.
Y.SAVAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011