Articles
52
All (52)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (1)
Scopus (11)
TRDizin (26)
Other Publications (19)
4. Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Mühendisliğin Doğası Anlayışı Ölçeği: Geliştirme, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.12, pp.437-457, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
8. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Öğrenme Ve Öğretme Sürecinde Teknolojinin Entegre Edilmesi Hakkında Görüşlerinin Belirlenmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.57, no.1, pp.260-281, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
15. Analysis of the Effect of Use of Web 2.0 Tools in Online Science Courses on Students Achievements and Digital Literacy
Journal of Science and Mathematics Education in Southeast Asia,
, vol.44, pp.148-168, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
17. Kaynaştırma Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersi STEMÇalışmalarının Değerlendirilmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
, vol.22, no.2, pp.307-341, 2021 (ESCI)
19. The Effects of Digital Game-based STEM Activities on Students' Interests in STEM Fields and Scientific Creativity: Minecraft Case
International Journal of Technology in Education and Science
, vol.5, no.2, pp.166-192, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
21. Elimination by Gamification the 5th Grade Students’Misconceptions about the Matter and Phase Change
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, vol.14, no.2, pp.1278-1310, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
22. Ortaokul Öğrencilerinin Uluslararası Sınavlardaki Durumlarına YönelikÖğretmen Görüşlerinin İncelenmesi: Türkiye Örneği
ULUSLARARASI BEŞERİ BİLİMLER VE EĞİTİM DERGİSİ
, vol.6, no.14, pp.491-515, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
24. Robotik, Kodlama ve Elektronik ile İlgili Yapılan Ders Dışı Uygulama Durumlarının Tespit Edilmesi İle İlgili Öğretmen Görüşleri: İstanbul Örneği
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
, no.8, pp.193-208, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
25. Secondary School Students’xx Performance and Opinions Towards Activities Based on Engineering Design Process
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, vol.47, no.2, pp.844-872, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
26. Araştırma Sorgulamaya Dayalı Öğrenme StratejisininÖğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi ve ÖğrencilerinUygulanan Stratejiye Yönelik Görüşleri
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ DERGİSİ
, vol.6, no.1, pp.1-19, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
27. Okul Öncesi Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerinin Değerlendirilmesi İçin Bir Test Geliştirme Çalışması
Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi (BEST Dergi)
, vol.2, no.2, pp.124-138, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
28. Sınıf Dışı Etkinliklerinin Ortaokul Yedinci SınıfÖğrencilerinin Akademik Başarıları ve Bilimsel SüreçBecerileri Üzerine Etkisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.47, no.47, pp.125-139, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
29. EĞİTSEL OYUNLARLA FEN DERSİNE “VAR MISIN YOK MUSUN”?
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, pp.12-25, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
30. Eğitim Araştırmacılarının Bilim Etiğine İlişkin Görüşleri
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
, vol.3, no.2, pp.84-101, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
31. ARAŞTIRMA VE SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.14, no.38, pp.71-89, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
34. 5e Modeline Uygun Araştırma Sorgulamaya Dayalı Etkinliklerin 5 Sınıf Öğrencilerinin Çevre İle İlgili Tutum Ve Davranışlarına Etkisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.11, no.27, pp.237-258, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
36. The Effect of Project Based Educational Applications on the Scientific Literacy of 2nd Grade Elementary School Pupils
International Journal of Education and Research.
, vol.2, no.1, pp.1-10, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
37. Evaluation of Teacher s Knowledge with Anthropological Theory of the Didactic Approach A Case Study
International J. Soc. Sci. Education
, vol.4, no.2, pp.465-476, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
39. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Tutumları İle Sağlıklı Yasama Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.21, no.4, pp.1431-1448, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
40. DNA Kavramları İle İlgili Animasyon Ve Model Kullanılmasının Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Öğrenmelerine Etkisi
Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic- Sosyal Bilimler
, vol.8, no.8, pp.2303-2313, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
41. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sağlıklı Yaşama Yönelik Davranışlarının İncelenmesi
The Journal Of Academic Social Science Studies.
, vol.6, no.2, pp.1053-1073, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
42. Fen Ve Teknoloji Dersinde Proje Tabanlı Öğretimin İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
The Journal Of Academic Social Science Studies.
, vol.6, no.1, pp.1623-1640, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
44. İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersi Genetik Ünitesinde Öğretmen Bilgilerinin Didaktiksel Dönüşüm Teorisi Yaklaşımıyla Değerlendirilmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.31, no.1, pp.294-324, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
45. İlköğretim 6 7 Ve 8 Sınıf Fen Öğretim Programlarının Biyoloji Alanı Açısından Tarihsel Değerlendirmesi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.20, no.1, pp.41-60, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
46. Proje Tabanlı Eğitim Uygulamalarının Okul Öncesi Çocuklarında Bilimsel Süreç Becerilerinin Gelişimine Etkisi
M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.33, no.33, pp.157-176, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
47. Fen ve Teknoloji Dersi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi Sırasındaki Öğretmen Rollerinin Değerlendirilmesi
M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, no.31, pp.177-191, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
48. Didaktiksel Dönüşüm Teorisi ve Fen Eğitimi
e-Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik)
, vol.3, no.1, pp.17-45, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
49. Antropolojik Didaktik Teorisi Ve Fen Öğretimi
e-Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik)
, vol.3, no.1, pp.46-57, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
50. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği İle İlgili Düşüncelerinin Değerlendirilmesi
Marmara Üniversitesi eğitim bilimleri dergisi
, vol.25, no.25, pp.185-196, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
52. Fransız ve Türk Ders Kitaplarında Genetik Eğitimi İçerisinde Kromozom Kavramı
Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi e- Dergisi, EDU7
, vol.1, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
64
1. Teknoloji Odaklı STEM Ders Planı Yazımının Öğretmen Adaylarının Teknopedagojik Eğitime Yönelik Yeterliklere Etkisinin ve Görüşlerinin İncelenmesi
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Turkey, 4 - 07 September 2024, (Summary Text)
2. WEB 2.0 DESTEKLİ 5E ÖĞRENME MODELİNİN ÖĞRENCİLERİN FEN BİLİMLERİ DERSİ BİLGİLERİNİ GÜNLÜK YAŞAMLA İLİŞKİLENDİRME DÜZEYLERİ ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Turkey, 4 - 07 September 2024, (Summary Text)
3. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin Ölçme-Değerlendirme Okuryazarlığı Açısından İncelenmesi
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Turkey, 4 - 07 September 2024, (Summary Text)
4. YEREL YÖNETİMLERİN EĞİTİM VE FEN EĞİTİMİNDEKİ ROLÜ: İSTANBUL ÖRNEKLERİ
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Turkey, 4 - 07 September 2024, (Summary Text)
5. OYUNLAŞTIRILMIŞ STEM DESTEKLİ TERS YÜZ ÖĞRENME MODELİ İLE ÖĞRENCİLERİN FEN ÖĞRENİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ VE SÜREÇTEKİ STEM PERFORMANSLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Turkey, 4 - 07 September 2024, (Summary Text)
6. Fen, Mühendislik ve Girişimcilik Temelli Tasarımların Ortaokul Öğrencilerinin Mühendislik Beceri Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Turkey, 4 - 07 September 2024, (Summary Text)
7. Web 2.0 Destekli 5E Öğrenme Modeline Göre Hazırlanan Bileşke Kuvvet Konusunun Ortaokul Öğrencilerinin Derse Katılım Düzeylerine Etkisi
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Turkey, 4 - 07 September 2024, (Summary Text)
8. Fen Eğitimi Uzmanlarının Gözünden Yapay Zeka Destekli Ders Planlarının Uygunluğu
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Turkey, 4 - 07 September 2024, (Summary Text)
9. BEYİN TEMELLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMI İLE GERÇEKLEŞTİRİLEN SANAL VE GERÇEK LABORATUVAR UYGULAMALARININ 21.YY. BECERİLERİNE ETKİSİ
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Turkey, 4 - 07 September 2024, (Summary Text)
10. BİLİM ve SANAT MERKEZİ 4. ve 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ENERJİ KAVRAMI HAKKINDA GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Turkey, 04 September 2024, (Summary Text)
11. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAPAY ZEKA OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DURUM HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Turkey, 04 September 2024, (Summary Text)
12. Açık Uçlu ve Ortak Planlanan Sınav Sistemi ile İlgili Okul Yöneticisi, Öğretmen, Öğrenci ve Velilerin Görüşleri
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Turkey, 04 September 2024, (Summary Text)
13. Eğitim Hizmetlerinde Yerel Yönetimlerin Rolünün Değerlendirilmesi: Okul Yöneticileri ve Belediye Eğitim Yöneticilerinin Görüşleri
Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-III, Ankara, Turkey, 16 November 2023, (Summary Text)
14. Covid-19 Pandemisinde 3d Modellemenin Entegre Edildiği Online Ters Yüz Sınıf Modelinin Lisans Öğrencilerinin Genetik Konularındaki Başarılarına Etkisi
15. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Kars, Turkey, 27 - 30 September 2023, (Summary Text)
15. Investigation of the Effects of Gamified STEM Activities in Science Lesson on Student 21st- century Skills Development in Flipped Learning
THE 15TH CONFERENCE OF THE EUROPEAN SCIENCE EDUCATION RESEARCH ASSOCIATION (ESERA), Nevşehir, Turkey, 28 August - 01 September 2023, (Summary Text)
16. The Effect of Virtual Laboratory Applications with Brain-Based Learning Approach on Motivation
THE 15TH CONFERENCE OF THE EUROPEAN SCIENCE EDUCATION RESEARCH ASSOCIATION (ESERA), Nevşehir, Turkey, 28 August - 01 September 2023, (Summary Text)
17. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN BAĞLAM TEMELLİ ÖĞRETİME YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
IX. YILDIZ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Turkey, 26 December 2022, (Summary Text)
18. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Ar Uygulamalarını Bilme, Kullanma, Geliştirme ve Fen Bilimleri Dersine Entegre Etme Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
15. UBAK, Ankara, Turkey, 17 December 2022, (Summary Text)
19. Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları Geliştirmenin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknoloji Entegrasyonuna Yönelik Öz Yeterlik Algıları Üzerine Etkisinin İncelenmesi
15. UBAK, Ankara, Turkey, 17 December 2022, (Summary Text)
20. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Ölçme-Değerlendirme Okuryazarlıklarının Belirlenmesi
15. UBAK, Ankara, Turkey, 17 December 2022, (Summary Text)
21. Sosyobilimsel Farkındalık Ölçeğinin Geliştirilmesi
EDUCONGRESS 2022, Antalya, Turkey, 17 November 2022, (Summary Text)
22. Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımı ile Gerçekleştirilen Sanal ve Gerçek Laboratuvar Uygulamalarının Başarıya Etkisi
EDUCONGRESS 2022, Antalya, Turkey, 17 November 2022, (Summary Text)
23. Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Fen, Mühendislik Tasarım ve Girişimcilik Müfredatının Tasarımı ve Geliştirilmesi
EDUCONGRESS 2022, Antalya, Turkey, 17 November 2022, (Summary Text)
24. Fen, Mühendislik ve Girişimcilik Temelli Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin Kariyer ve Yetenek Geliştirme Öz-Yeterliklerine Etkisi
III. Uluslararası STEM Öğretmenler Konferansı, İstanbul, Turkey, 02 July 2022, (Summary Text)
25. Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan STEM Etkinliklerinin Yeterliliklerinin İncelenmesi
III. Uluslararası STEM Öğretmenler Konferansı, İstanbul, Turkey, 02 July 2022, (Summary Text)
26. STEM etkinlikleri ile desteklenen fen bilimleri derslerinin 5. sınıf öğrencilerinin 21. yüzyıl becerilerine etkisinin incelenmesi
III. Uluslararası STEM Öğretmenler Konferansı, İstanbul, Turkey, 02 July 2022, (Summary Text)
28. Uzaktan Eğitimde Web 2.0 Araçlarının Kullanımı ve Etkiliği Üzerine Bir Araştırma
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress ONLINE, Aksaray, Turkey, 7 - 10 July 2021, (Summary Text)
34. 5E Modeline Uygun Web 2.0 Uygulamaları ile Gerçekleştirilen Fen Bilimleri ÖğretimininÖğrenci Başarısına Etkisinin İncelenmesi
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Turkey, 26 - 28 October 2019, (Summary Text)
35. Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) Uygulamalarının 6. Sınıf ÖğrencilerininProblem Çözme Becerileri ile İlgili Kendilerini Algılama Düzeylerinin İncelenmesi
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Turkey, 26 - 28 October 2019, (Summary Text)
36. Çevre Sorunlarına Yönelik Yapılan Dijital Proje Ödevlerine İlişkin Öğrenci Görüşleri
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Turkey, 26 - 28 October 2019, (Summary Text)
37. STEM Etkinliklerinin Bilgisayarca Düşünme Becerileri, STEM Mesleklerine İlgiye Etkisi
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Turkey, 26 - 28 October 2019, (Summary Text)
38. Dijital Oyun Tabanlı STEM Uygulamalarının Öğrencilerin STEM Alanlarına İlgi Düzeyleri ve Bilimsel Yaratıcılığı Üzerine Etkisi: Minecraft Örneği
International STEM Education Conference, İstanbul, Turkey, 14 - 16 June 2019, (Summary Text)
39. Bitki sulama sistemi
International STEMEducation Conference, İstanbul, Turkey, 14 - 16 June 2019, (Summary Text)
41. INFLUENCE OF INVESTIGATING SCIENTISTS’xx LIFE ON STUDENTS’ VIEWS ABOUTEDUCATIONAL VALUE OF HISTORY OF SCIENCE
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), İzmir, Turkey, 28 April - 01 May 2019, (Summary Text)
42. INVESTIGATION OF CREATIVITY, PROBLEM SOLVING AND DIGITAL LITERACY LEVELSOF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS ACOORDING TO THINKING STYLES
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), İzmir, Turkey, 28 April - 01 May 2019, (Summary Text)
44. The Current Status of STEM Education Research in Turkey
World Science Technology Engineering and Mathematics (STEM) Education Conference, 8 - 10 June 2018, (Summary Text)
53. Adaptation A Scale For Teachers Perceptions Of The Applications Of Scientific ProcessSkills A Study Of Validity And Reliability
INTE 2016, 13 - 16 July 2016, (Summary Text)
55. Educational Researchers Viewpoints on Research Ethics IsThere a Dilemma
8th World Conference on Educational Sciences(WCES-2016), Madrid, Spain, 4 - 06 February 2016, (Summary Text)
57. Teaching of the Renewable Energy Sources to Secondary School Students with Science Activities Based on Socio Scientific Argumentation
1st International Conference on New Developments in Science and Technology Education (NDSTE2014), CORFU, Greece, 29 - 31 May 2014, (Full Text)
58. The Effect Of Animation And Model Usage Regarding DNA Conception On The Learning Of Science Teaching Students
International Conference on New Horizons in Education, Rome, Italy, 25 - 27 June 2013, (Summary Text)
59. The effects of inquiry based activities on attitudes and behaviours related to environment
European Conference on Social and Behavioral Sciences, İstanbul, Turkey, 19 - 21 June 2013, (Summary Text)
60. Probleme Dayalı Laboratuvar Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Özgüvenine ve Öz Yeterliliğine Etkisi
ISNITE 2013, Ankara, Turkey, 9 - 11 May 2013, (Summary Text)
61. İlköğretim Fen Teknoloji Dersi İnsanlarda Üreme Büyüme Gelişme Kavramları Üzerine Öğretmen Öğrenci Bilgilerinin Didaktiksel Dönüşüm Teorisi Yaklaşımıyla Değerlendirilmesi
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Öğretimi Kongresi, Niğde, Turkey, 27 June - 30 September 2012, (Summary Text)
62. Proje Tabanlı Eğitim Uygulamalarının İlköğretim Birinci Kademe Öğrencilerinin Fen Okuryazarlığına Etkisi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Turkey, 12 - 14 September 2012, (Summary Text)
63. İnsanlarda Üreme Büyüme ve Gelişme Kavramları Üzerine İlköğretim 6 Sınıf Öğrencilerinin Sahip Olduğu Özümsenmiş Bilgilerinin Değerlendirilmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Turkey, 12 - 14 September 2012, (Summary Text)
64. Okul öncesinde örnek olaya dayalı problem çözme ileilgili bir araştırma
I. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Turkey, 10 - 12 October 2006, (Full Text)
Books
12
1. Fen Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenme
in: Fen Öğretimi 2, ERGUN MUSTAFA, Editor, Nobel Yayıncılık, Ankara, pp.245-258, 2024
2. Entegre STEM ve Bilgi İşlemsel Düşünme
in: STEM EĞİTİMİNE YOLCULUK - STEM Eğitiminde Öğrenme Yolları, Esin Kaya, Bekir Yıldırım, Editor, Nobel, Ankara, pp.60-90, 2023
3. Fen Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları
in: Fen Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları, Hakan Şevki Ayvacı, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.1-13, 2020
4. Güncel (2018) Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Sınıflara ve Konu Alanlarına Göre Dağılımı ve Örnek Etkinlikler
in: FEN ÖĞRETİM PROGRAMLARI, HAKAN ŞEVKİ AYVACI, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.122-166, 2020
6. Fen Öğretiim Tarihi
in: Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Prof.Dr. Behiye AKÇAY, Editor, NOBEL YAYINCILIK, İstanbul, pp.39-66, 2019
7. Fen Bilimleri Öğretiminin Amaçları
in: İLKOKULDA TEMEL FEN BİLİMLERİ, Aysun Öztuna Kaplan, Editor, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, pp.60-90, 2019
8. Öğretim Teknikleri
in: ÖĞRETİM İLKE VEYÖNTEMLERİ, Sibel DAL, Mücahit KÖSE, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.45-80, 2017
9. FEN ÖĞRETİMİNDE PROJE TABANLI ÖĞRENME VE UYGULAMALARI
in: Fen Bilimleri Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Mustafa ERGUN, Editor, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, pp.145-180, 2017
11. Canlılar ve Hayat ile ilgili Etkinlikler
in: Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, Prof.Dr. Fatma ŞAHİN, Editor, HedefCS, Ankara, pp.173-203, 2016