Akademik Unvanlar
-
2012 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2006 - 2012 Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2001 - 2005 Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
1999 - 2001 Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
1998 - 1999 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli)
Yönetimsel Görevler
-
2010 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Stratejik Marka Yönetimi (Yl) (Tezsiz) (İö)
Akademi Dışı Deneyim
-
2006 - Devam Ediyor Doç.Dr.
Marmara Üniversitesi İ.İ.B.F.
-
2001 - 2005 Yrd.Doç.Dr.
Marmara Üniversitesi İ.İ.B.F.
-
1999 - 2001 Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi İ.İ.B.F.
-
1998 - 1999 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi İ.İ.B.F.
-
1992 - 1998 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi S.B.E.
-
1990 - 1990 Destek Mühendisi
SEP A.Ş.
-
1989 - 1990 Ürün Destek Mühendisi
Biltam A.Ş.
-
1988 - 1989 Elektronik Mühendisi
PTT Genel Müdürlüğü
Yönetilen Tezler
-
Global markalarda marka deneyimi ve marka imajının tüketici sadakatine etkisi: Zara örneği
ARSLAN F. M. (Danışman)
-
Perakende giyim mağazalarının çoklu kanal kullanımında çevrimdışı mağazaya duyulan güvenin, çevrimiçi mağazadan alışveriş yapmaya duyulan güvene ve satınalma niyetine etkisi
ARSLAN F. M. (Danışman)
-
Dijital medyada yorumların marka kredibilitesi, marka tutumu ve satın alma niyetine etkisi üzerine bir araştırma
ARSLAN F. M. (Danışman)
-
Güvenilir bir kaynak olarak influencerların marka güveni ve marka satın alma niyetine etkisindeki sponsorluk beyanının moderatör rolü
ARSLAN F. M. (Danışman)
-
Gelecek kaygısı ve sürdürülebilirliğin marka tutumu ve satınalma niyeti üzerine etkisi : beyaz eşya sektöründe bir araştırma
ARSLAN F. M. (Danışman)
-
GLOBAL MARKALARDA MARKA DENEYİMİ VE MARKA İMAJININ TÜKETİCİ SADAKATİNE ETKİSİ: ZARA ÖRNEĞİ
ARSLAN F. M. (Danışman)
B.SEKMEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Firmaların sosyal inovasyon uygulamalarına ilişkin tüketici tutumlarının ölçülmesine yönelik ölçek geliştirme çalışması
ARSLAN F. M. (Danışman)
-
Reklamlarda ünlü kullanımının marka güveni ve marka itibarına etkisi üzerine bir araştırma
ARSLAN F. M. (Danışman)
-
Alıcı firma tarafından algılanan ilişkisel riskin tedarikçi firma performansı üzerine etkisi ve bir araştırma
ARSLAN F. M. (Danışman)
-
Algılanan değerin tüketici karar verme türlerine etkisi ve GSM operatörü kullanıcıları üzerine bir araştırma
ARSLAN F. M. (Danışman)
-
Marka aşkının marka sadakati ve ağızdan ağıza pazarlamaya etkisi: Pilot bir araştırma
ARSLAN F. M. (Danışman)
-
Hizmet ortamının marka imajına ve satın alma niyetine etkisi: bir uygulama
ARSLAN F. M. (Danışman)
-
Tüketicilerde alışveriş bağımlılığı eğilimini belirleyen faktörlerin kişisel, nedensel ve durumsal boyutlarıyla incelenmesi
ARSLAN F. M. (Danışman)
Ö.KİREZLİ(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Elektronik ticarette güveni oluşturan faktörler ve satınalma niyetine etkileri üzerine bir araştırma
ARSLAN F. M. (Danışman)
V.GAMBAROV(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Deniz balığı yetiştiriciliği sektöründe rekabet algısı ve bir araştırma
ARSLAN F. M. (Danışman)
-
Tüketici etnosentrizmi ve ülke menşei etkisinin tüketicilerin yabancı markalı ürün tercihi ve satın alma niyeti üzerine etkisi
ARSLAN F. M. (Danışman)
-
Tüketicilerin marka deneyimi algısının marka güveni, tatmini, sadakati üzerindeki etkisi ve bir araştırma
ARSLAN F. M. (Danışman)
-
Pazarlama stratejilerinde ekolojik yaklaşımın müşterilerin marka algısıyla ilişkisi ve bir uygulama: “Şekerbank ekokredi projesi”
ARSLAN F. M. (Danışman)
-
Pazarlama stratejilerinde ekolojik yaklaşımın müşterilerin marka algısıyla ilişkisi ve bir uygulama: Şekerbank Ekokredi Projesi
ARSLAN F. M. (Danışman)
M.SEDEFOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
The effects of corporate social responsibility on corporate image, consumer trust and brand loyalty
ARSLAN F. M. (Danışman)
-
The effects of corporate social responsibility on consumer trust, corporate image and brand loyalty
ARSLAN F. M. (Danışman)
S.FAHLİOĞULLARI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Brand extensions: The role of brand familiarity, similarity and parent brand attitude in consumer evaluation
ARSLAN F. M. (Danışman)
-
Impact of corporate image components on perceived price: A research in it sector
ARSLAN F. M. (Danışman)
F.BEHİYE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Niş pazarlama stratejisi ve organik ürünler pazarında bir araştırma
ARSLAN F. M. (Danışman)
-
Perakende sektöründe mağaza imajı ve mağaza sadakati incelenmesi: İstanbul'daki kafe zincirlerinde bir uygulama
ARSLAN F. M. (Danışman)
F.BALYEMEZ(Öğrenci), Doktora, 2008 -
Endüstriyel pazarlarda aracılara uygulanan satış geliştirme yöntemlerinin satışla ilişkisi ve bir uygulama
ARSLAN F. M. (Danışman)
-
KOBİ'lerde toplam kaynaklar ile tutundurma faaliyetleri arasındaki ilişki ve bir uygulama
ARSLAN F. M. (Danışman)
M.KÜÇÜKARABA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Kobi’lerde toplam kaynaklar ile tutundurma faaliyetleri arasındaki ilişki ve bir uygulama
ARSLAN F. M. (Danışman)
-
Sponsorluğun markaya etkileri ve bir uygulama
ARSLAN F. M. (Danışman)
G.MARMARA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Yeni ürünlerde mizahi reklamlara yönelik tüketici tutum ve davranışları ve bir uygulama
ARSLAN F. M. (Danışman)
-
İnternetin uluslararası pazarlamada KOBİ'lerin tutundurma faaliyetlerine katkıları ve bir uygulama
ARSLAN F. M. (Danışman)
İ.EMİRALİOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Endüstriyel pazarlamada ilişki pazarlamasının işletmelere sağladığı yararlar ve bir uygulama
ARSLAN F. M. (Danışman)
-
Marka kişiliğinin tüketici algısına etkisi ve bir uygulama
ARSLAN F. M. (Danışman)
-
Marka ile rekabet gücü ilişkisi ve bir uygulama
ARSLAN F. M. (Danışman)