Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Competition Elements in the Marine Aquaculture Industry: A Research on Turkey

EAFE 2019 Conference, Santiago de Compostela, İspanya, 2 - 05 Nisan 2019

Dominance or Effectiveness? Which is More Important in Brand Personality Decisions?

5th International Conference on Turkey and Turkish Studies, 2 - 05 Temmuz 2018 identifier identifier identifier

Perception of Competition in the Marine Fish Culture Industry in Turkey

18th International Conference the Theme is ”Challenging new frontiers in the global seafood sector – a Northern Enlightenment, Aberdeen, Birleşik Krallık, 12 - 15 Temmuz 2016

Kitap & Kitap Bölümleri

İnfluencer Pazrarlama ve Markalama

Masamızda Marka Sohbetleri 2, F. Müge Arslan, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım AŞ, İstanbul, ss.133-159, 2018

B2B Markets and Business Buying Behavior

Principles of Marketing, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, T.C. ANADOLU UNIVERSITY PUBLICATION NO: 3805, Eskişehir, ss.134-159, 2018

Sembolik Bir İletişim Aracı Olarak Markalar

Masamızda Marka Sohbetleri 2, Fatma Müge Arslan, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.235-259, 2018

Mağazacılıkta Atmosfer

Beta Yayınları, İstanbul, 2011

ALGILAMA YÖNETİMİ

Benim Maaşımı Kim Ödüyor Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayınları, İstanbul, ss.147-176, 2009

Metrikler

Yayın

41

Atıf (WoS)

15

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

75

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

52

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

9

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

3

Tez Danışmanlığı

34

Açık Erişim

28
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları