Prof. Dr. FATMA MÜGE ARSLAN
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Marmara Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
4
Tümü (4)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (2)
1.
ÖRTÜK ZİHNİYET TEORİLERİ ÜZERİNE BİR BİBLİYOMETRİK ANALİZ
Gürpınar N.
,
Arslan F. M.
Journal of research in business (online)
, cilt.10, sa.1, ss.115-146, 2025 (Hakemli Dergi)
2.
MOBİL BANKACILIKTA MÜŞTERİ DENEYİMİ ÖNCÜLLERİ VE MÜŞTERİ DENEYİMİ İLE SADAKAT NİYETİNE ETKİSİ
SUBAŞI Ö.
,
Arslan F. M.
Journal of research in business (online)
, cilt.8, sa.1, ss.279-316, 2023 (Hakemli Dergi)
3.
Positioning of campuses in terms of satisfaction: A research on Marmara University
YALÇIN F. A.
,
ARSLAN F. M.
,
TEKTAŞ N.
,
İŞGÖREN A. N.
,
ÖZYER AKSOY Y.
,
DEĞERLİ B.
, et al.
International Association of Social Science Research -IASSR
, ss.47-53, 2013 (Hakemli Dergi)
4.
TÜKETİCİLERİN İLGİLENİM DÜZEYLERİNE GÖRE ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİ TERCİH ETME NEDENLERİ VE SADAKATE ETKİSİ
ARSLAN F. M.
,
BAKIR N. O.
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.28, sa.1, ss.227-259, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
6
1.
Competition Elements in the Marine Aquaculture Industry: A Research on Turkey
UZMANOĞLU M. S.
,
ARSLAN F. M.
EAFE 2019 Conference, Santiago de Compostela, İspanya, 2 - 05 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2.
Dominance or Effectiveness? Which is More Important in Brand Personality Decisions?
ALTUNA O.
,
ARSLAN F. M.
5th International Conference on Turkey and Turkish Studies, 2 - 05 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)
3.
The Role of Nostalgia Proneness in the Effect of Brand Image, Corporate Image, Brand Trust and Involvement on Emotional Attachment: Global vs Local Brand
ARSLAN F. M.
,
ALTUNA O.
Innovation and Global Issues in Social Sciences III Kongresi, Patara, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
4.
Positioning of Fashion Denim Brands According to Consumers’ Perceptions: A Comparison Based on Attribute Based and Similarity Based Approaches to Perceptual Mapping
ARSLAN F. M.
,
KARA A.
Innovation and Global Issues in Social Sciences 2017, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.486-489, (Özet Bildiri)
5.
Perception of Competition in the Marine Fish Culture Industry in Turkey
UZMANOĞLU M. S.
,
ARSLAN F. M.
18th International Conference the Theme is ”Challenging new frontiers in the global seafood sector – a Northern Enlightenment, Aberdeen, Birleşik Krallık, 12 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
6.
Positioning of Campuses and Academic Units in terms of Satisfaction A Research on Marmara University Marmara University School of Business Administration Istanbul June 19 21 2013
ÖZNAZ D.
,
TEKTAŞ N.
,
UZMANOĞLU M. S.
,
ACAR BÜYÜKPEHLİVAN G.
,
YALÇIN F. A.
,
ARSLAN F. M.
European Conference on Social Science Research, 19 - 21 Eylül 2013, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
6
1.
İnfluencer Pazrarlama ve Markalama
ARSLAN F. M.
Masamızda Marka Sohbetleri 2, F. Müge Arslan, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım AŞ, İstanbul, ss.133-159, 2018
2.
B2B Markets and Business Buying Behavior
ARSLAN F. M.
Principles of Marketing, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, T.C. ANADOLU UNIVERSITY PUBLICATION NO: 3805, Eskişehir, ss.134-159, 2018
3.
Sembolik Bir İletişim Aracı Olarak Markalar
ERGEN A.
,
YAVUZALP MARANGOZ A.
,
ÖZÇELİK A. B.
,
TELCİ E. E.
,
ARIKAN E.
,
BOZKURT BEKOĞLU F.
, et al.
Masamızda Marka Sohbetleri 2, Fatma Müge Arslan, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.235-259, 2018
4.
ENDÜSTRİYEL PAZARLAMA REKABETSEL YAKLAŞIM
ARSLAN F. M.
BETA YAYINLARI, İstanbul, 2012
5.
Mağazacılıkta Atmosfer
ARSLAN F. M.
Beta Yayınları, İstanbul, 2011
6.
ALGILAMA YÖNETİMİ
ARSLAN F. M.
Benim Maaşımı Kim Ödüyor Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayınları, İstanbul, ss.147-176, 2009
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
43
Yayın (WoS)
7
Yayın (Scopus)
6
Atıf (WoS)
15
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
75
H-İndeks (Scopus)
4
Atıf (Scholar)
52
H-İndeks (Scholar)
2
Atıf (TrDizin)
9
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Diğer Toplam)
41
Proje
3
Tez Danışmanlığı
34
Açık Erişim
28
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları