Yayınlar & Eserler

Makaleler 4
Tümü (4)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 6

1. Competition Elements in the Marine Aquaculture Industry: A Research on Turkey

EAFE 2019 Conference, Santiago de Compostela, İspanya, 2 - 05 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2. Dominance or Effectiveness? Which is More Important in Brand Personality Decisions?

5th International Conference on Turkey and Turkish Studies, 2 - 05 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier identifier

5. Perception of Competition in the Marine Fish Culture Industry in Turkey

18th International Conference the Theme is ”Challenging new frontiers in the global seafood sector – a Northern Enlightenment, Aberdeen, Birleşik Krallık, 12 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar 6

1. İnfluencer Pazrarlama ve Markalama

Masamızda Marka Sohbetleri 2, F. Müge Arslan, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım AŞ, İstanbul, ss.133-159, 2018

2. B2B Markets and Business Buying Behavior

Principles of Marketing, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, T.C. ANADOLU UNIVERSITY PUBLICATION NO: 3805, Eskişehir, ss.134-159, 2018

3. Sembolik Bir İletişim Aracı Olarak Markalar

Masamızda Marka Sohbetleri 2, Fatma Müge Arslan, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.235-259, 2018

5. Mağazacılıkta Atmosfer

Beta Yayınları, İstanbul, 2011

6. ALGILAMA YÖNETİMİ

Benim Maaşımı Kim Ödüyor Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayınları, İstanbul, ss.147-176, 2009
Metrikler

Yayın

43

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

15

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

75

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

52

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

9

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

41

Proje

3

Tez Danışmanlığı

34

Açık Erişim

28
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları