Prof. Dr. OSMAN SERHAT İREZ


Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Biyoloji Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler


Yayınlardaki İsimler: Irez, Serhat, Irez, Osman Serhat, Irez, O. S. , Irez S., Serhat İrez, Irez, S., İREZ OSMAN SERHAT

Metrikler

Yayın

158

Yayın (WoS)

19

Yayın (Scopus)

20

Atıf (WoS)

313

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

486

H-İndeks (Scopus)

9

Atıf (Scholar)

1904

H-İndeks (Scholar)

22

Atıf (TrDizin)

105

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

19

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

249

Toplam Atıf Sayısı

671

Proje

14

Tez Danışmanlığı

27

Açık Erişim

24
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

Serhat İrez 1975 yılında Eskişehir’de doğmuştur. İlk, orta ve lise eğitimini Eskişehir’de tamamladıktan sonra 1997 yılında Osmangazi Üniversitesi Biyoloji bölümünden mezun olmuştur. Yüksek lisans eğitimini İngiltere’de Nottingham Üniversitesi’nde “Öğretmenlerin Profesyonel Gelişimi” üzerine, doktora eğitimini ise yine aynı üniversitede “Fen Bilimleri Alanında Öğretmen Eğitimi” üzerine yapmıştır. Serhat İrez’in araştırma ilgi alanları arasında fen bilimleri eğitiminde bilim tarihi ve bilimin doğası, öğretmen eğitimi ve öğretmenlerin profesyonel gelişimleri yer almaktadır. Şu anda Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Biyoloji Eğitimi ABD’da öğretim üyesi olarak görev yapmaktadır.

Eğitim Bilgileri

2000 - 2004

2000 - 2004

Doktora

The University of Nottingham, School Of Education, Birleşik Krallık

1999 - 2000

1999 - 2000

Yüksek Lisans

The University of Nottingham, School Of Education, Birleşik Krallık

1993 - 1997

1993 - 1997

Lisans

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Biyoloji Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2004

2004

Doktora

Turkish preservice science teacher educators' beliefs about the nature of science and conceptualisations of science education

The University Of Nottingham, School Of Education

2000

2000

Yüksek Lisans

Collegial relations in the first years of teaching

The University Of Nottingham, School Of Education

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2012 - 2017

2012 - 2017

Doç. Dr.

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2009 - 2012

2009 - 2012

Yrd. Doç. Dr.

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2004 - 2009

2004 - 2009

Öğretim Görevlisi

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Yönetimsel Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2012 - 2015

2012 - 2015

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2011 - 2012

2011 - 2012

Enstitü Müdür Yardımcısı

Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Nitel Araştırma Yöntemleri

Fen Eğitiminde Araştırma Alanları

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Nitel Araştırma Yöntemleri

Fen Eğitiminde Araştırma Alanları

Lisans

Lisans

Bilim Felsefesi ve Bilimin Doğası

Biyoloji Eğitiminde Öğretmenlik Uygulaması

Biyoloji Eğitiminde Araştırma Projesi

Bilim Tarihi ve Felsefesi

Evrim

Biyoloji Eğitiminde Okul Deneyimi

Evrimsel Biyoloji Sürdürülebilir Kalkınma

Özel Öğretim Yöntemleri II

Evrim Sürdürülebilir Kalkınma

Yönetilen Tezler

Verdiği Kurs ve Eğitimler

2022 - 2022

2022 - 2022

TÜBİTAK 2204 A/B/C/D Projeleri Atölye Çalışmaları

Akademik Birimler - Eğitim

İrez O. S.

2022 - 2022

2022 - 2022

TÜBİTAK 2204 A/B/C/D Bilgilendirme Toplantısı

Akademik Birimler - Eğitim

İrez O. S.

2022 - 2022

2022 - 2022

AKADEMİK DERGİLERE MAKALE ve KONGRELERE BİLDİRİ HAZIRLAMA

Akademik Birimler - Eğitim

İrez O. S.

2022 - 2022

2022 - 2022

TÜBİTAK PROJE HAZIRLAMA SÜREÇLERİ

Akademik Birimler - Eğitim

İrez O. S.

2022 - 2022

2022 - 2022

TÜBİTAK 2204 Proje Eğitimi

Akademik Birimler - Eğitim

İrez O. S.

2019 - 2019

2019 - 2019

Proje Hazırlama

Akademik Birimler - Eğitim

İrez O. S.

2019 - 2019

2019 - 2019

Uygulamalı Araştırma Projeleri Hazırlama Eğitimi

Akademik Birimler - Eğitim

İrez O. S.

2018 - 2018

2018 - 2018

Tübitak Projeleri Hazırlama Eğitimi

Akademik Birimler - Eğitim

İrez O. S.

2018 - 2018

2018 - 2018

Tübitak Projelerinde Teorik & Kritik Konular / Mentör Öğretmen Eğitimi 6

Akademik Birimler - Eğitim

İrez O. S.

2018 - 2018

2018 - 2018

Tübitak Projelerinde Teorik & Kritik Konular / Mentör Öğretmen Eğitimi 5

Akademik Birimler - Eğitim

İrez O. S.

2018 - 2018

2018 - 2018

Tübitak Projelerinde Teorik & Kritik Konular / Mentör Öğretmen Eğitimi 4

Akademik Birimler - Eğitim

İrez O. S.

2018 - 2018

2018 - 2018

Tübitak Projelerinde Teorik & Kritik Konular / Mentör Öğretmen Eğitimi 3

Akademik Birimler - Eğitim

İrez O. S.

2018 - 2018

2018 - 2018

Tübitak Projelerinde Teorik & Kritik Konular / Mentör Öğretmen Eğitimi 2

Akademik Birimler - Eğitim

İrez O. S.

2018 - 2018

2018 - 2018

Tübitak Projelerinde Teorik & Kritik Konular / Mentör Öğretmen Eğitimi

Akademik Birimler - Eğitim

İrez O. S.

2018 - 2018

2018 - 2018

Kapsayıcı Eğitim Öğretmen Eğitimi Modülü Geliştirilmesi Eğitici Eğitimi Kursu

Akademik Birimler - Kurs

Doğan Ö. K., İrez O. S.

2018 - 2018

2018 - 2018

PROJE YÖNETİMİ VE TÜBİTAK ORTAOKUL/ LİSE ARAŞTIRMA PROJELERİ HİZMET İÇİ ÖĞRETMEN EĞİTİMİ 2

Teknoloji Transfer Ofisi - Eğitim

İrez O. S.

2018 - 2018

2018 - 2018

PROJE YÖNETİMİ VE TÜBİTAK ORTAOKUL/ LİSE ARAŞTIRMA PROJELERİ HİZMET İÇİ ÖĞRETMEN EĞİTİMİ

Teknoloji Transfer Ofisi - Eğitim

İrez O. S.

2017 - 2017

2017 - 2017

Geçici Eğitim Merkezlerinde Görev Yapan/Yapacak Olan Suriyeli Öğretmenlerin Eğitici Eğitimi Kursu

Akademik Birimler - Kurs

Doğan Ö. K., İrez O. S.

2017 - 2017

2017 - 2017

Geçici Eğitim Merkezlerinde Görev Yapan/Yapacak Olan Suriyeli Öğretmenlerin Eğitici Eğitimi Kursu 2

Akademik Birimler - Sertifika Programı

İrez O. S.

2016 - 2016

2016 - 2016

Geçici Eğitim Merkezlerinde Görev Yapan/Yapacak Olan Suriyeli Öğretmenlerin Eğitici Eğitimi Kursu 1

Akademik Birimler - Sertifika Programı

İrez O. S.

Makaleler

Tümü (43)
SCI-E, SSCI, AHCI (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (18)
ESCI (4)
Scopus (18)
TRDizin (17)
Diğer Yayınlar (14)

2009

2009

40. Bilimin doğası ve evrim eğitimi

İREZ O. S.

Bilim ve Ütopya , cilt.176, ss.36-41, 2009 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. An Analysis of Student Opinions on the Science Olympics Held in Turkey

Yavuz E. A., İREZ O. S.

International Adana Scientific Research And Innovation Congress, Adana, Türkiye, 03 Kasım 2025, (Özet Bildiri)

2024

2024

2. ). Eğitim Alanında Bilgi ve Teknoloji Transferi: Bir Üniversite-Endüstri İş Birliğinin Derinlemesine İncelenmesi

ELEMAN Ş., İREZ O. S.

15th International Congress on New Trends in Education, Aydın, Türkiye, 13 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

2023

2023

3. STEM yaklaşımını kullanan öğretmenlerin karşılaştıkları zorluklar

Karagöz M., İREZ O. S.

III. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 07 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

4. Understanding of Scientific Inquiry and Its’ Relation to Academic Achievement: A Large Scale Study

HAN TOSUNOĞLU Ç., DOĞAN Ö. K., ARSLAN N., ÇAKIR M., İREZ O. S.

National Association of Research in Science Teaching (NARST) Annual International Conference, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 18 Nisan 2023, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2018

2018

5. Investigation of Scientific Literacy Themes in Turkish High School Biology Textbooks

Demirer A., İREZ O. S.

International Journal of Art and Sciences, 10 - 13 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

6. Galen’xxden Harvey’xxe Bilimsel Paradigma Değişimi: İçerik Temelli Bir Etkinlik Örneği

ERDAŞ KARTAL E., DOĞAN N., ÖZER F., İREZ O. S., ÇAKMAKCI G., YALAKİ Y.

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

7. Biyoloji Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konularla İlgili Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi

HAN Ç., İREZ O. S.

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

8. An Investigation of the Relationship between Understanding of Socioscientific Issues and Pedagogical Content Knowledge about Socioscientific Issues.

Han Tosunoğlu Ç., İrez O. S.

The International Organization for Science and Technology Education., Malmö, İsveç, 13 - 17 Ağustos 2018, ss.117-121, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

10. Tarihi deney ve modellerin tekrarlanması tekniğinin lise öğrencilerinin bilimin doğası anlayışları üzerine etkisi

Köylü Z. N., İREZ O. S.

13. International Nalkan Education and Science Congress, 6 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

11. Biyoloji Öğretmenlerinin SosyobilimselKonular ile İlgili Yaklaşımları

HAN Ç., İREZ O. S.

13th International Balkan Education and Science Congress, 6 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

12. Biyoloji Öğretmenlerinin SosyobilimselKonular Hakkındaki Pedagojik Alan Bilgilerinin Demografik Değişkenler Açısındanİncelenmesi

HAN Ç., İREZ O. S.

13th International Balkan Education and Science Congress, 6 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

13. Biyoloji Ögretmenlerinin SosyobilimselKonular ile Ilgili Yaklasımları.

Han Tosunoğlu Ç., İrez O. S.

13th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 3 - 07 Eylül 2018, ss.541-546, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

14. International CollaborativeInvestigation of High School Students’ Understandingsof Scientific Inquiry – A Follow Up Study.

Han Tosunoğlu Ç., Doğan Ö. K., İrez O. S.

National Association for Research in Science Teaching, Georgia, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 08 Mart 2018, ss.65, (Özet Bildiri)

2018

2018

15. Teachers’ Pedagogical Content Knowledge For Socioscientific Issues

HAN Ç., İREZ O. S.

National Association for Research in Science Teaching, Atlanta, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 13 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

17. A new evaluation model for assessing effectiveness of a large scale professional development program about nature of science

ERDAŞ KARTAL E., DOĞAN N., İREZ O. S., ÇAKMAKCI G., YALAKİ Y., ALTINER Z. B., et al.

14th International history, Philosophy, and Science Teaching (IHPST) Biennial Conferance, 4 - 07 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

18. As complicated as Rubik s Cube is: How difficult is to change middle school students NOS views through a CPD

ÖZER F., DOĞAN N., YALAKİ Y., Çakmakçı G., İREZ O. S.

International History Philosophy of Science Teaching-IHPST Group Biennial Conference, Ankara, Türkiye, 4 - 07 Temmuz 2017, cilt.1, ss.43, (Özet Bildiri)

2017

2017

19. Examining Turkish Biology Teachers’ Pedagogical Content Knowledge For Socioscientific Issues

HAN Ç., İREZ O. S.

European Science Education Research Association, Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

20. Towards Developing A Learning And Teaching Framework For SSI-Based Science Education: Results Of A Delphi Study

KILINÇ A., İREZ O. S., HAN Ç., ÇALIŞKAN Ş., DEMİRBAĞ M., YILMAZ Ş., et al.

European Science Education Research Association, Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

22. Examining Turkish Biology Teachers’ Pedagogical Content Knowledge For Socioscientific Issues.

Han Tosunoğlu Ç., İrez O. S.

European Science Education Research Association, Dublin, İrlanda, 14 - 18 Ağustos 2017, ss.88, (Özet Bildiri)

2017

2017

25. As complicated as rubik’s cube is: how difficult is to change middle school students’ nos views through a CPD

ÖZER F., DOĞAN N., YALAKİ Y., ÇAKMAKCI G., İREZ O. S.

14th International History, Philosophy, and Science Teaching (IHPST) Biennial Conference, Ankara, Türkiye, 4 - 07 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

26. Teaching evolution self-efficacy scale: The development, validation and reliability study.

İnan S., İREZ O. S., HAN Ç., ÇAKIR M.

The Eurasia Proceedings of Educational Social Sciences, 1 - 03 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

27. The Development of A Learning And Teaching Framework For SSI Based Science Education.

Sönmez Eryaşar A., Kılınç A., İrez O. S., Yılmaz Ş., Demirbağ M., Han Tosunoğlu Ç., et al.

14th International History, Philosophy and Science Teaching (IHPST) Biennial Conference, Ankara, Türkiye, 12 - 15 Haziran 2017, ss.54, (Özet Bildiri)

2017

2017

28. Evolution Teaching Self Efficacy Scale: Validityand Reliability Study.

İnan S., İrez O. S., Han Tosunoğlu Ç., Çakır M.

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.111-114, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

29. EVOLUTION TEACHING SELF EFFICACY SCALE: VALIDITYAND RELIABLITY STUDY

İNAN S., İREZ O. S., HAN Ç., ÇAKIR M.

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

31. USING THE HISTORY OF RESEARCH LEADING THE DISCOVERY OF ARCHAEA TO BRING UP ASPECTS OF SCIENCE IN THE CLASSROOM

İREZ O. S., Bakanay Ç. D.

2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science, Muğla, Türkiye, 3 - 07 Mayıs 2017, ss.135, (Özet Bildiri)

2017

2017

33. Does it matter to be informed, naive or not? An example of professional development program about NOS

HAN Ç., DOĞAN N., ÖZER F., YALAKİ Y., İREZ O. S., Çakmakçı G.

National Association for Research in Science Teaching NARST Annual Conference, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 22 - 25 Nisan 2017, cilt.1, ss.63, (Özet Bildiri)

2017

2017

36. Does it Matter to be Informed - Naive or not? An Example of Professional Development Program about NOS

HAN Ç., DOĞAN N., Ertugrul G., ÖZER F., İREZ O. S., ÇAKMAKCI G., et al.

National Association for Reseacrh in Science Teaching, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 22 - 25 Mart 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

37. Farklı Alanlardaki Lisansüstü Öğrencilerinin Bilim Anlayışlarının Karşılaştırılması

ÇAKIR M., İREZ O. S.

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

38. Effects of Integrating the History of Science in Science Classes on Students Knowledge about and Attitudes towards Science

Emren M., İREZ O. S.

International Conference for Education, Freiburg, Almanya, 29 Kasım - 02 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

39. Bilimin doğası öğretimi için içeriğe özgü etkinlik hazırlanması

ERDAŞ KARTAL E., HAN Ç., KAYA G., ÖZER F., ŞARDAĞ M., YALAKİ Y., et al.

XII. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.86, (Özet Bildiri)

2016

2016

41. FARKLI ALANLARDAKİ LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN BİLİM ANLAYIŞLARININ KARŞILAŞTIRILMASI

ÇAKIR M., İREZ O. S.

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.1017-1028, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

42. Eğitim Araştırmalarında Alan YazınTaramasını Kolaylaştırıcı Bir Araç Makale Analiz Formu MAF

Erdoğan M., Kılınç A., İrez O. S., Kurt A., Özbek G., Han Ç., et al.

1.ULUSAL BİYOLOJİ EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 27 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

43. Turkish postgraduate veterinary science students views about nature of science

erzaim n., İKİZ S., İREZ O. S., DOĞAN Ö. K., BAŞARAN KAHRAMAN B., yılmaz O., et al.

3rd International Vetistanbul Group Congress 2016, Sarajevo, Bosna-Hersek, 17 - 20 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

44. Nature Of Science In Turkish Biology Textbooks

İREZ O. S.

International Journal of Arts & Sciences’ (IJAS) International Conference for Education, Paris, Fransa, 11 Nisan - 14 Haziran 2016, cilt.9, ss.203-209, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

45. Evaluation of a continuing professional development program about nature of science Five level evaluation model

ERDAŞ KARTAL E., İREZ O. S., DOĞAN N., YALAKİ Y., ÇAKMAKCI G., Altıner Z. B., et al.

National Association for Research in Science Teaching (NARST), Baltimore, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

46. The link between continuing professional development cpd program and teachers nos views

ERDAŞ KARTAL E., İREZ O. S., DOĞAN N., Cobern W., YALAKİ Y., ÇAKMAKCI G., et al.

National Association for Research in Science Teaching (NARST), Baltimore, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

48. Impact of continuing professional development cpd program on teachers nos views

ERDAŞ KARTAL E., İREZ O. S., YALAKİ Y., ÇAKMAKCI G., Altıner Z. B.

International Conference “New Perspectives in Science Education”, Floransa, İtalya, 17 - 18 Mart 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

49. Is a large scale continuing professional development program effective on teaching and learning nature of science

ERDAŞ KARTAL E., İREZ O. S., DOĞAN N., YALAKİ Y., ÇAKMAKCI G., Altıner Z. B., et al.

International Conference “New Perspectives in Science Education”, Floransa, İtalya, 17 - 18 Mart 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

50. Representation of nature of scientific knowledge in Turkish biology textbooks

İREZ O. S.

İnternational Journal of Arts & Science, Freiburg, Almanya, 1 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

52. Understanding teachers ability to identify nature of scientific knowledge in educational critical scenarios

HAN Ç., İREZ O. S., DOĞAN N., YALAKİ Y., ÇAKMAKCI G., ERDAŞ E., et al.

11th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA, Helsinki, Finlandiya, 31 Ağustos - 04 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

53. Assessing teachers competencies in teaching nature of scientific knowledge through educational critical scenarios

Han Tosunoğlu Ç., İrez O. S., Doğan N., Yalaki Y., Kartal E. E., Altıner B.

The National Association for Research in Science Teaching, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 19 Nisan 2015, ss.54, (Özet Bildiri)

2015

2015

54. Investigation of the Link between Continuing Professional Development CPD Programs and Students NOS Views

FERAH Ö., DOĞAN N., YALAKİ Y., İREZ O. S., ÇAKMAKCI G.

National Association for Research in Science Teaching (NARST), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

55. The Effects of a Professional Development Program on Teachers Pedagogical Content Knowledge about NOS

GİZEM E., DOĞAN N., FERAH Ö., İREZ O. S., YALAKİ Y., ÇAKMAKCI G.

7th World Conference on Educational Sciences (WCES), Atina, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

57. Mesleki gelişim programının 7.sınıf öğrencilerinin bilimin doğası hakkındaki görüşlerine etkisi

ÖZER F., DOĞAN N., YALAKİ Y., İREZ O. S., Çakmakçı G.

XII.Ulusal Fen ve MAtematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 9 - 12 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

58. What did we dobetween 1998-2012 in Turkey? A review of the research on nature of science.

DOĞAN N., İREZ O. S., ERDAŞ KARTAL E.

6th International Conference on Education and New Learning Technologies, 1 - 03 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

59. History of Science in Turkish Biology Textbooks

YILDIZ S., İREZ O. S.

International Journal of Arts & Sciences (IJAS) Conference, Venedik, İtalya, 30 Haziran - 02 Temmuz 2014

2014

2014

60. Pattern of Discourse and Communicative Approaches Used While Teaching Nature of Science

KAYA G., ÇAKMAKCI G., DOĞAN N., İREZ O. S., YALAKİ Y.

39th International Society for Teacher Education (ISfTE) Conference, Antalya, Türkiye, 22 - 26 Nisan 2014

2015

2015

61. Understanding teachers ability to identify nature of scientific knowledge in educational critical scenarios

Han Tosunoğlu Ç., İrez O. S., Doğan N., Yalaki Y., Kartal E. E., Altıner B.

European Science Education Research Association, Helsinki, Finlandiya, 12 - 16 Ağustos 2015, ss.25, (Özet Bildiri)

2014

2014

62. Impact of a large scale professional development project on middle school students views of NOS

YALAKİ Y., DOĞAN N., İREZ O. S., çakmakçı g., ÖZER F.

National Association for Research in Science Teaching NARST Annual International Conference, Pittsburgh, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Mart - 02 Nisan 2014, ss.203, (Özet Bildiri)

2013

2013

63. The nature of classroom discourse while teaching about nature of science Challenges and possible avenues

KAYA G., ÇAKMAKCI G., DOĞAN N., İREZ O. S., YALAKİ Y.

Eurasian Regional Symposium & Brokerage Event Horizon 2020 (IOSTE), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013

2013

2013

64. Towards justifying whole school approach in the promotion of scientific literacy

İNAN S., İREZ O. S.

International Journal of Arts & Sciences (IJAS) Conference, Munich, Almanya, 23 - 26 Haziran 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

2012

2012

65. Eğitimsel Değişim ve Öğretmenlerin Kişisel Teorileri

HAN TOSUNOĞLU Ç., İREZ O. S.

21. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

66. An Inquiry into the aims of Science Teachers for Incorporating the History of Science in their Teaching

İREZ O. S., Bakanay Ç. D., ŞEKER H., Güney B., KAHVECİ A., Barutçuoğlu S. S.

International Journal of Arts & Sciences (IJAS) Conference, Cambridge, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 31 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

67. Alignment between Perspectives of Reform Based Curriculum and Teachers in Biology Education

ÇAKIR M., İREZ O. S.

International Journal of Arts & Sciences Conference, Viyana, Avusturya, 2 - 05 Nisan 2012

2011

2011

68. Developing history of science materials meaningful for the teacher and teaching

Bakanay Ç. D., İREZ O. S., ŞEKER H.

9th European Science Education Research Association (ESERA) Conference, Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

69. Scientific methods in physics

ŞEKER H., Güney B., İREZ O. S.

11th International History, Philosophy and Science Teaching Conference, Selanik, Yunanistan, 1 - 05 Temmuz 2011, (Özet Bildiri) identifier

2011

2011

70. A typology of science teachers aims in incorporating the history of science in science teaching

İREZ O. S., Bakanay Ç. D., ŞEKER H., Guney B., KAHVECİ A., Barutçuoğlu S. S.

11th International History, Philosophy and Science Teaching Conference, Selanik, Yunanistan, 1 - 05 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

71. Developing history of science materials for science classrooms A curriculum oriented approach

Bakanay Ç. D., İREZ O. S., ŞEKER H.

11th International History, Philosophy and Science Teaching Conference, Selanik, Yunanistan, 1 - 05 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

72. The preparation process of historical materials depending on the new Turkish Biology Curriculum

Bakanay Ç. D., İREZ O. S., ŞEKER H.

National Association for Research in Science Teaching Conference, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 06 Nisan 2011, (Özet Bildiri)

2010

2010

73. Bilimsel Devrimler Olarak Eğitim Reformları

Han Ç., İrez O. S.

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

2010

2010

74. Educational Reforms as Paradigm Shifts Utilizing Kuhnian Lenses to Understand Teacher Resistance to Educational Reform.

İrez O. S., Han Tosunoğlu Ç.

XIV. International Organization for Science and Technology, Ljubljana, Slovenya, 13 - 17 Haziran 2010, ss.560-571, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

75. An Assessment into Pre-service Biology Teachers’ Approaches to the Theory of Evolution and the Nature of Science

Özyeral Bakanay Ç. D., İREZ O. S.

2009 European Science Education Research Association Conference, İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, (Özet Bildiri)

2009

2009

76. Nature of Science in the Textbook

İREZ O. S.

International Congress of Science Education, Cartegena, Kolombiya, 15 - 18 Temmuz 2009, (Özet Bildiri) identifier identifier

2008

2008

77. Uygulama oğretmenlerinin fakülte-okul işbirliği hakkındaki görüşleri

ÇAKIR M., ŞEKER H., BEKİROĞLU F., İREZ O. S., KAHVECİ A.

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

2008

2008

78. Öğretim elemanlarının fakülte-okul işbirliği hakkındaki görüşleri

ŞEKER H., ÇAKIR M., KAHVECİ A., BEKİROĞLU F., İREZ O. S.

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 Ağustos 2008 - 29 Ağustos 2009, (Özet Bildiri)

2008

2008

79. Evrim Sadece Bir Teori

Özyeral Bakanay Ç. D., İREZ O. S.

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

2008

2008

80. Lise Biyoloji Ders Kitaplarinda Bilim

İREZ O. S.

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

2008

2008

81. Öğretmen yetiştirme programlarında portfolyoların kullanılması: İçerik, uygulama ve değerlendirme

İREZ O. S., BEKİROĞLU F., ÇAKIR M., KAHVECİ A., ŞEKER H.

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongres, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

2008

2008

82. Fakülte–okul işbirliği etkinliğinin geliştirilmesi

KAHVECİ A., İREZ O. S., ŞEKER H., ÇAKIR M., BEKİROĞLU F.

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

2008

2008

83. Öğretmen adaylarinin bakiş açisiyla fakülte-okul işbirliğinin değerlendirilmesi

BEKİROĞLU F., KAHVECİ A., İREZ O. S., ŞEKER H., ÇAKIR M.

değerlendirilmesi VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi’, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

2008

2008

84. Fakülte Okul İşbirliği nin geliştirilmesi

KAHVECİ A., İREZ O. S., ŞEKER H., ÇAKIR M., BEKİROĞLU F.

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı, Türkiye, 26 - 28 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

85. Öğretmen adaylarının bakış açısıyla Fakülte Okul İşbirliği nin değerlendirilmesi

BEKİROĞLU F., KAHVECİ A., İREZ O. S., ŞEKER H., ÇAKIR M.

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı, Türkiye, 26 - 28 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

86. Öğretim elemanlarının Fakülte Okul İşbirliği hakkındaki görüşleri

ŞEKER H., ÇAKIR M., KAHVECİ A., BEKİROĞLU F., İREZ O. S.

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı, Türkiye, 26 - 28 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

87. Uygulama öğretmenlerinin Fakülte Okul İşbirliği hakkındaki görüşleri

ÇAKIR M., ŞEKER H., BEKİROĞLU F., İREZ O. S., KAHVECİ A.

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı, Türkiye, 26 - 28 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

88. Towards Developing a Science Teacher Education Program for Environmental Literacy and Sustainability in Turkey

ÇAKIR M., İREZ O. S., DOĞAN Ö. K.

Annual meeting of the American Educational Research Association (AERA), New-York, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 28 Mart 2008, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2008

2008

89. The Nature of Science in Science Teacher Education: A Case Study of Turkish Pre-service Science Teachers

İREZ O. S., ÇAKIR M., ŞEKER H.

Annual meeting of the American Educational Research Association (AERA), New-York, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 28 Mart 2008, (Özet Bildiri)

2008

2008

90. Understandings of Four Current Environmental Issues: Turkish Case-Study in Six Teacher Education Colleges.

Çakır M., İrez O. S., Doğan Ö. K.

The Conference of Asian Science Education (CASE), Kaohsiung, Tayvan, 20 - 23 Şubat 2008, (Özet Bildiri)

2008

2008

91. Scientific literacy and the curriculum the Turkish case

İrez O. S., Çakır M., Doğan Ö. K.

Conference of Asian Science Education [CASE2008], Kaohsiung, Tayvan, 20 - 22 Şubat 2008, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2007

2007

92. Bilimin Doğasını Anlamak Evrim Eğitiminde bir Önkoşul

İREZ O. S., ÇAKIR M., DOĞAN Ö. K.

Biyoloji Eğitiminde Evrim Sempozyumu, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)

2006

2006

94. Biyoloji Öğretmeni Eğitimi Programında Profesyonel Gelişim Dosyasının Kullanılması

ÇAKIR M., İREZ O. S.

VII.Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Konferansı, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

2005

2005

95. Mühendislik ve Sosyal Bilimler Alanlarında Doktora Yapan Öğrencilerin Bilimin Doğası Hakkındaki Görüşleri

ÇAKIR M., İREZ O. S.

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2005, (Özet Bildiri)

2004

2004

96. Hizmet öncesi öğretmen yetiştiricilerinin bilim ve bilimin doğası hakkındaki anlayışları.

İREZ O. S.

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2004, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

97. Bilim ve Bilimin Doğası Hakkındaki Düşüncelerin Fen Bilimleri Eğitimine Yaklaşım Üzerine Etkisi

İREZ O. S.

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

1. 2024 Maarif Modeli Ortaöğretim Biyoloji, Kimya Ve Fizik Dersi Öğretim Programlarının Yeni Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırmalı Analizi

CENGİZ P., İREZ O. S.

Türkiye Yüzyili Maarif Modeli Öğretim Programlarinin Değerlendirilmesi, TUNCER MURAT, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.247-274, 2025

2025

2025

2. Eğitim Alanında Bilgi ve Teknoloji Transferi: Dünyada ve Türkiye’de Üniversite-Endüstri İş Birlikleri

ELEMAN Ş., İREZ O. S.

Güncel Eğitim Bilimleri, BAKİOĞLU AYŞEN, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.775-797, 2025

2021

2021

3. BİLİMİN DOĞASI VE SOSYOBİLİMSEL KONULAR

İrez O. S., Han Tosunoğlu Ç.

Sosyobilimsel Konular, Dr. Öğr. Üyesi Ayşe YENİLMEZ TÜRKOĞLU Doç. Dr. Dilek KARIŞAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.193-205, 2021

2021

2021

4. SOSYOBİLİMSEL KONULAR HAKKINDA ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERLE YAPILAN ÇALIŞMALAR

Han Tosunoğlu Ç., İrez O. S.

Sosyobilimsel Konular , Dr. Öğr. Üyesi Ayşe YENİLMEZ TÜRKOĞLU Doç. Dr. Dilek KARIŞAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.427-441, 2021

2021

2021

5. Nitel veri analizi yaklaşımları

İREZ O. S., DOĞAN Ö. K., HAN TOSUNOĞLU Ç.

Eğitimde araştırma yöntemleri, Erkan Dinç, Kasım Kıroğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.643-656, 2021

2019

2019

6. Bilimin Doğası ve Öğretimi

Doğan Ö. K., Han Tosunoğlu Ç., İrez O. S.

Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Behiye AKÇAY, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.400-420, 2019

2018

2018

7. Mülakatlar

İREZ O. S., ÇAKIR M.

Nitel verileri yorumlama, Erkan Dinç, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.231-282, 2018

2018

2018

8. Nitel araştırmanın geçerliliği

DİNÇ E., Üztemur S., CEBESOY Ü. B., ULUÇINAR U., AÇIKALIN M., İREZ O. S., et al.

Nitel verileri yorumlama, Erkan Dinç, Editör, Pegem Akademi, ss.539-575, 2018

2017

2017

10. Fen Bilimleri Egitiminde Bilimin Dogası ve Bilim Tarihi

İrez O. S., Han Tosunoğlu Ç.

Fen Bilimleri Öğretimi, Mutlu Pınar Demirci Güler, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.50-80, 2017

2017

2017

11. Fen Egitiminde Sosyobilimsel Konular

Kılınç A., İrez O. S., Sönmez-Eryaşar A., Güngör S., Han Tosunoğlu Ç., Yılmaz Ş., et al.

Fen Bilimleri Öğretimi, Mutlu Pınar Demirci Güler, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.100-120, 2017

2017

2017

12. ASTROBİYOLOJİ

İREZ O. S., DOĞAN Ö. K.

BİYOLOJİDE ÖZEL KONULAR, FİKRİYE POLAT, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.343-362, 2017

2016

2016

15. Adaptasyon ve Evrim

İREZ O. S.

İlköğretimde Eğlendiren ve Anlamayı Geliştiren Fen Öğretimi, Türkmen Hakan, Sağlam Murat, Şahin Pekmez Esin, Bobs Dore, Editör, Nobel, Ankara, ss.221-244, 2016

2014

2014

16. Nitel Mülakat Yapma

ÇAKIR M., İREZ O. S.

Nitel Araştırma ve Değerlendirme Yöntemleri, Bütün, M., Demir, S. B, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.339-428, 2014

2006

2006

17. Creating a reflective learning community: The role of information technology in genetics learning

Çakır M., İrez O. S.

Current developments in technology-assisted education , A. Mendez-Vilas,A. Solano Martin,J. M. Gonzales,J.A.M. Gonzales, Editör, Formatex, Badajoz, ss.1214-1219, 2006

2006

2006

18. Research Using ICT: The design and implementation of a research study using Internet-Mediated-Interviews.

İrez O. S., Çakır M.

Current Developments in Technology-Assisted Education, A. Mendez-Vilas,A.Solano Martin,J.M. Gonzales,J.A.M. Gonzales, Editör, Formatex, Badajoz, ss.165-170, 2006

Desteklenen Projeler

2019 - 2021

2019 - 2021

İlköğretimi Tamamlayan Öğrencilerin Bilimsel Sorgulama Anlayışlarının İncelenmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

Doğan Ö. K., Han Tosunoğlu Ç. (Yürütücü), İrez O. S.

2018 - 2019

2018 - 2019

Tarihi Deney ve Modellerin Tekrarlanması Projesi 2019

Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje

İrez O. S. (Yürütücü), Doğan Ö. K., Han Tosunoğlu Ç.

2017 - 2018

2017 - 2018

Tarihi Deney ve Modellerin Tekrarlanması Projesi 2018

Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje

İrez O. S. (Yürütücü), Doğan Ö. K., Han Tosunoğlu Ç.

2016 - 2018

2016 - 2018

Biyoloji Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konuları Uygulama Yeterliliklerinin İncelenmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora

İrez O. S. (Yürütücü), Han Tosunoğlu Ç.

2016 - 2017

2016 - 2017

Tarihi Deney ve Modellerin Tekrarlanması Projesi 2017

Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje

İrez O. S. (Yürütücü), Doğan Ö. K., Han Tosunoğlu Ç.

2015 - 2016

2015 - 2016

Tarihi Deney ve Modellerin Tekrarlanması Projesi 2016

Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje

İrez O. S. (Yürütücü), Doğan Ö. K., Han Tosunoğlu Ç.

2012 - 2016

2012 - 2016

Bilimin Doğasının Öğretimi Konusunda Öğretmenin Mesleki Gelişiminin Süreç Boyunca Desteklenmesi

TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı

Doğan N.(Yürütücü), İrez O. S., Çakmakçı G., Yalaki Y.

2009 - 2012

2009 - 2012

Fen derslerinde bilim tarihinin kullanımının geliştirilmesi

TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı

Şeker H.(Yürütücü), İrez O. S., Kahveci A., AKBULUT U.

2005 - 2006

2005 - 2006

Fen Bilimleri Öğretmen Eğitiminde Okul Fakülte İşbirliğinin Geliştirilmesi

TÜBİTAK Projesi , 1002 - Hızlı Destek Programı

Bekiroğlu F. (Yürütücü), İrez O. S., Çakır M.

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Research in Science & Technological Education

Editörler Kurulu Üyesi

Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler

Mayıs 2018

Mayıs 2018

1. Uluslararası Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Kongresi

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

İrez O. S.
İstanbul, Türkiye


Burslar

2000 - 2004

2000 - 2004

Yurtdışı LisansÜstü Eğitim Bursu

Milli Eğitim Bakanlığı

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 20

h-indeksi (WOS): 2

Jüri Üyelikleri

Ekim-2019

Ekim 2019

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Akademik Kadroya Atama Jürisi, Ekim 2019 - Boğaziçi Üniversitesi

Ağustos-2019

Ağustos 2019

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Akademik Kadroya Atama Jürisi, Ağustos 2019 - Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi

Mayıs-2019

Mayıs 2019

Doçentlik Sınavı

Doçentlik Sınav Jürisi, Üniversiteler arası Kurul, Ekim 2018 - Bartın Üniversitesi

Nisan-2019

Nisan 2019

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Akademik Kadroya Atama Jürisi, Nisan 2019 - Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi

Mart-2019

Mart 2019

Doçentlik Sınavı

Doçentlik Sınav Jürisi, Üniversiteler arası Kurul, Ekim 2018 - Aksaray Üniversitesi

Şubat-2019

Şubat 2019

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Akademik Kadroya Atama Jürisi, Şubat 2019 - Dicle Üniversitesi

Eylül-2018

Eylül 2018

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Akademik Kadroya Atama Jürisi, Eylül 2018 - Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi

Ağustos-2018

Ağustos 2018

Doçentlik Sınavı

Doçentlik Sınav Jürisi, Üniversiteler arası Kurul, Ağustos 2018 - Dicle Üniversitesi

Ağustos-2018

Ağustos 2018

Doçentlik Sınavı

Doçentlik Sınav Jürisi, Üniversitelerarası Kurul, Ağustos 2018 - Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi

Ağustos-2018

Ağustos 2018

Doçentlik Sınavı

Doçentlik sınav jürisi, Üniversiteler arası kurul, Ağustos 2018. - Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi

Temmuz-2018

Temmuz 2018

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Akademik Kadroya Atama Jürisi, Temmuz 2018 - Bursa Uludağ Üniversitesi

Nisan-2018

Nisan 2018

Doçentlik Sınavı

Doçentlik Sınav Jürisi, Üniversiteler Arası Kurul, Nisan 2018 - Marmara Üniversitesi

Nisan-2018

Nisan 2018

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Akademik Kadroya Atama Jürisi, Nisan 2018 - Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi

Nisan-2018

Nisan 2018

Doçentlik Sınavı

Doçentlik Sınav Jürisi, Üniversiteler arası Kurul, Nisan 2018 - Bursa Uludağ Üniversitesi

Mart-2018

Mart 2018

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Akademik Kadroya Atama Jürisi, Mart 2018 - Hacettepe Üniversitesi

Mart-2018

Mart 2018

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Akademik Kadroya Atama Jürisi, Mart 2018 - Hacettepe Üniversitesi

Aralık-2017

Aralık 2017

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Akademik Kadroya Atama Jürisi, Aralık 2017 - Trakya Üniversitesi