Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2002 - 2006
2002 - 2006Doktora
Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr) (Tezli), Türkiye
1996 - 1999
1996 - 1999Yüksek Lisans
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Fakültesi Bölümü, Türkiye
1993 - 1998
1993 - 1998Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Teknoloji Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye
1989 - 1993
1989 - 1993Lisans
Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Tekstil Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2006
2006Doktora
Bilgisayar destekli ve proje temelli öğretim tasarımlarının; bağımsız ve iş birlikli öğrenme stillerine sahip öğrencilerin akademik başarısına ve öğrenme kalıcılığına etkisinin incelenmesi
Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr) (Tezli)
1999
1999Yüksek Lisans
Büyük ölçekli işletmelerde eğitim uygulamalarının incelenmesi
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İnsan Kaynakları Yönetimi (Yl) (Tezli)
1997
1997Yüksek Lisans
Üniversite öğretim elemanlarının yaratıcılık kapasitelerinin değerlendirilmesi
Marmara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Teknoloji Eğitimi (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Akademik Ünvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorProf. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2016 - 2022
2016 - 2022Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2013 - 2015
2013 - 2015Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2009 - 2013
2009 - 2013Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Eğitim Bölümü
2006 - 2009
2006 - 2009Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Eğitim Bölümü
1993 - 2006
1993 - 2006Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Eğitim Bölümü
Yönetimsel Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2019 - 2021
2019 - 2021Enstitü Müdür Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Uluslararası Ölçme ve Değerlendirmede Yaklaşımlar
Test Geliştirme Teknikleri
Uluslararası Ölçme ve Değerlendirmede Yaklaşımlar
Uluslararası Eğitimde Program Geliştirme Uygulama
Uluslararası Eğitimde Program Geliştirme
Dönem Projesi
Öğretme Süreçlerinde Tasarım/Bahar
Eğitimde Yapılandırmacılık
Eğitimde istatistiksel yöntemler
Öğretme Süreçlerinde Tasarım/Güz
Uluslararası Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları
Test Geliştirme Teknikleri/Bahar
Uluslararası Eğitimde Program Geliştirme/Bahar
Uluslararası Program Geliştirme (BaharGece)
Öğretme Süreçlerinde Tasarım
Uluslararası Ölçme ve Değerlendirme
Eğitimde İstatistiksel Yöntemler/Bahar
Eğitimde yapılandırmacılık
Lisans
Öğretmen Yetiştirme
Öğretim Teknolojisi ve Materyal Geliştirme/Bahar
Öğretimde Planlama ve Değerlendirme
Özel Öğretim Yöntemleri I Bahar
Sınıf Yönetimi
Rehberlik
Özel Öğretim Yöntemleri I
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Öğretmenlik Mesleğine Giriş
Özel Öğretim Yöntemleri II
Gelişim ve Öğrenme
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
Bilgisayar Öğretimi İlke ve Yöntemleri
Yönetilen Tezler
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Ortaöğretim İngilizce Ders Kitaplarındaki Değerlerin Spranger’in Değerler Sınıflandırması Bağlamında İncelenmesi
Cengizhan S. (Danışman)
C.ÖZTÜRK(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
8. Sınıf İngilizce Ders Kitabındaki Ölçme Değerlendirme Etkinliklerinin, Sorularının ve LGS 2018/2019 Sınav Sorularının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
Cengizhan S. (Danışman)
E.KAYACAN(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Ortaöğretim ingilizce ders kitaplarındaki etkinliklerin eleştirel, yaratıcı ve yansıtıcı düşünme becerrileri açısından değerlendirilmesi
Cengizhan S. (Danışman)
B.FİRİDİN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Güncellenen 6. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
Cengizhan S. (Danışman)
S.KARAGÖZ(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Harezmi Eğitim Modelini Uygulayan Öğretmenlerin Model Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi
Cengizhan S. (Danışman)
T.SEÇER(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Okul öncesi öğretmen adaylarının yaratıcı kişilik özelliklerinin ve duygusal zekâ düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Cengizhan S. (Danışman)
K.KILINÇ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Fen bilimleri öğretmen adaylarının fen öğretimi öz yeterlik inanç düzeyleri ile fen öğretimine yönelik tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi
Cengizhan S. (Danışman)
B.ATEŞ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Yapılandırmacı yaklaşımla tasarlanan gerçekçi matematik öğretiminin erişi öğrenme kalıcılığı ve öğrenci görüşleri üzerindeki etkisi
Cengizhan S. (Danışman)
S.ÖZER(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
İlköğretim 2.kademe teknoloji ve tasarım dersine ilişkin öğretmen,öğrenci görüşleri ve beklentileri (Batman ili örneği)
CENGİZHAN S. (Danışman)
A.KARAOĞLU(Öğrenci)
Verdiği Kurs ve Eğitimler
Makaleler
2022
20221. YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMI ÖZELLİKLERİ AÇISINDAN KÖY ENSTİTÜLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Arslan M., Cengizhan S.
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.18-35, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20222. Okul Öncesi Eğitiminde Disiplinlerarası Öğretime Dayalı Fen Uygulamalarının Öğrenci, Öğretmen, Veli Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
CENGİZHAN S., BALCI S.
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.164-176, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20213. The Effects of COVID-19 Process on Time Management of Foreign Language Teacher Candidates
CENGİZHAN S.
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.16, sa.2, ss.295-312, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20214. The Examination of the Postgraduate Theses Conducted on Teacher Views Regarding the Values Education in Turkey: A Meta Synthesis Study
Cengizhan S.
International Journal of Progressive Education
, cilt.17, sa.3, ss.263-278, 2021 (Hakemli Dergi)
2019
20195. Yükseköğretimdeki Engelsiz Öğrencilerin Fiziksel Engelli Öğrencilere İlişkin Bakış Açıları: Marmara Üniversitesi Örneği
Cengizhan S., Doğan B., Ural E., Akar A., Cin F. M.
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
, cilt.9, sa.3, ss.573-580, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20196. Sınıf Öğretmenlerinin Özel Yetenekli Öğrenciler İçin Etkinlik Tasarlamada-Uygulamada Karşılaştıkları Güçlükler Ve Eğitime İlişkin Görüşleri
CENGİZHAN S.
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.7, sa.5, ss.27-36, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
20187. Özel Yetenekli Öğrencilerin Eğitimine Yönelik Sınıf Öğretmenlerine Uygulanan Etkinlik Hazırlama Eğitiminin Etkililiğinin İncelenmesi
Levent A. F., Cengizhan S., Avcu A.
MILLI EGITIM , cilt.47, ss.385-412, 2018 (Scopus)
2017
20178. THE EFFECT OF TEAM-GAME-TOURNAMENT TECHNIQUE ON ACADEMIC ACHIEVEMENT AND LONG-TERM RETENTION OF STUDENTS IN TEACHING MATHEMATICS AND STUDENTS’ OPINIONS
CENGİZHAN S., koç t.
International Journal of Eurasia Social Sciences , cilt.8, sa.27, ss.588-608, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
20169. ORAN ORANTI KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE 4MAT ÖĞRENME STİLİ MODELİNİN AKADEMİK BAŞARI VE ÖĞRENME KALICILIĞINA ETKİSİ
CENGİZHAN S., ÖZER S.
Journal of Theory and Practice in Education , cilt.12, sa.3, ss.568-589, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201510. İlköğretim 2 Kademe Teknoloji ve Tasarım Dersine İlişkin Öğretmen Görüşleri ve Beklentileri Batman İli Örneği
CENGİZHAN S., AYŞE K.
The Journal of Academic Social Science Studies , sa.32, ss.307-317, 2015 (Hakemli Dergi)
2011
201111. Prospective Teachers' Opinions about Concept Cartoons Integrated with Modular Instructional Design
Cengizhan S.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.36, sa.160, ss.93-104, 2011 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2008
200812. Modüler Öğretim Tasarımının Farklı Öğreme Stiline Sahip Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Öğenme Kalıcılığına Etkisinin Belirlenmesi
CENGİZHAN S.
Journal of Theory and Practice in Education (Eğitimde Kuram ve Uygulama) , cilt.4, sa.1, ss.98-116, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. AI prompt rubric: Validity and reliability study
İnan N., KENAN S., CENGİZHAN S.
AI and Robotics in Education, 27 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
2021
20212. GÜNCELLENEN ORTAOKUL MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ DOĞRULTUSUNDA İNCELENMESİ
KARAGÖZ S., CENGİZHAN S.
12. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 Haziran 2021, ss.31, (Özet Bildiri)
2021
20213. HAREZMİ EĞİTİM MODELİ UYGULAMASINDA KARŞILAŞILAN GÜÇLÜKLERE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
SEÇER T., CENGİZHAN S.
12. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 09 Haziran 2021, ss.30, (Özet Bildiri)
2019
20194. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimi Öz Yeterlik İnanç Düzeyleri ile FenÖğretimine Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Ateş B., CENGİZHAN S.
2. Ulusalarrası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2019, ss.385-387, (Özet Bildiri)
2018
20185. students opinion about psychological counselling an guidance services
KARAGÜVEN M. H., SATAN A., CENGİZHAN S.
International Conference on New Horizons in Education, Paris, Fransa, 18 - 20 Ağustos 2018, (Özet Bildiri)
2018
20186. Özel yetenekli öğrenciler için etkinlik hazırlamada ve uygulamada öğretmenlerin karşılaştıkları güçlükler ve öneriler
CENGİZHAN S.
I. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
20187. FARKLI ÖĞRENME STİLLERİNE SAHİP ÖĞRENCİLERİN ÖĞRETMEN PROFİLİ TERCİHLERİNİN BELİRLENMESİ
GÜNEY B., KABAPINAR F., CENGİZHAN S.
International congress on science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
2017
20178. Öğretmen Adaylarının Öğretme Motivasyonlarının İncelenmesi
CENGİZHAN S., TANRISEVEN I.
international teacher education accreditaion congress, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, ss.67-69, (Özet Bildiri)
2017
20179. Öğretmen Adaylarının Öğretme Motivasyonlarının İncelenmesi
CENGİZHAN S., TANRISEVEN I.
Uluslarası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 Mayıs - 21 Aralık 2017, ss.67-69, (Özet Bildiri)
2016
201610. Ortaokul öğrencilerinin teknolojik araç gereç ve çizgi film bağlamında Fen Bilgisi kavramına yönelik metaforları
CENGİZHAN S., Atak G., Eski M.
4. uluslararası eğitim programları ve öğretimi sempozyumu, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Kasım 2016, ss.19-21, (Özet Bildiri)
2015
201511. Öğretmen Adaylarının Alan ve Öğretmenlik Formasyonu Derslerindeki Eğitim Öğretim Etkinliklerine İlişkin Algıları
CENGİZHAN S.
EJER Congress 2015, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.581-583, (Özet Bildiri)
2015
201512. Öğretmenlerin Yaratıcı Öğrenme Ortamı Oluşturma Düzeyine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
CENGİZHAN S.
III. International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.184-186, (Özet Bildiri)
2014
201413. Meslek Liselerinde Kullanılan Modüllerin İçerik Uygulama ve Değerlendirme Bakımında Etkililiği Hakkındaki Öğrenci Görüşleri
CENGİZHAN S.
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.22
Kitaplar
2023
20231. Çok Disiplinlilik Bağlamında Eğitim Bilimleri Konuşmaları
KENAN S., CENGİZHAN S., Yücelsin Taş Y. T.
Marmara Üniversitesi, İstanbul, 2023
2018
20182. PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK HİZMETLERİYLE İLGİLİ ÖĞRENCİGÖRÜŞLERİ (İMKB KIZ MESLEK LİSESİ ÖRNEĞİ)
KARAGÜVEN M. H., SATAN A., CENGİZHAN S.
Eğitim Bilimleri Alanında Yenilikçi Yaklaşımlar, Tarkan Yazıcı, Onur Hayırlı, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.7-18, 2018
2018
20183. ÖĞRETMEN ADAYLARININ OLMAK İSTEDİKLERİ ÖĞRETMEN MODELİNE İLİŞKİN OLUŞTURULAN METAFOR KATEGORİLERİNİN ÖĞRETİM STİLLERİNE YANSIMALARI
CENGİZHAN S., AKKUL N.
Eğitim Bilimleri Alanında Yenilikçi Yaklaşımlar, Tarkan Yazıcı, Onur Hayırlı, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.77-94, 2018
2016
20164. Öğretim Yöntemleri
CENGİZHAN S.
Öğretim İlke ve Yöntemler, Tuğba Yanpar Yelken, Cenk Akay, Editör, Anı yayıncılık, Ankara, ss.253-286, 2016
2015
20155. Duygusal zeka bağlamında empati
CENGİZHAN S.
Empatiyle gelişmek Empatiyi geliştirmek Çocuk ve empati, Kabapınar Yücel, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.168-186, 2015
2005
20056. AVUSTURYA EĞİTİM SİSTEMİ
EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S., KILIÇ H., TURGUT H., ALTUN S., KARHAN İ., ÇOLAK E., et al.
ÜLKELER VE EĞİTİM SİSTEMLERİ KARŞILAŞTIRMA YAZILARI, FÜSUN AKARSU, Editör, NOBEL YAYIN DAĞITIM, Ankara, ss.13-40, 2005
Desteklenen Projeler
2017 - 2018
2017 - 2018
PUSULA: Etkin program Yetkin Öğretmen
CB Strateji ve Bütçe Başkanlığı (Kalkınma Bakanlığı) Projesi
(Proje Özeti)
(Proje Sonuç Raporu)
Erden Çınar S., Cengizhan S., Levent A. F.
2015 - 2017
2015 - 2017Kampüs Yaşamında Bedensel Engelli Öğrencilerin Karşılaştıkları Güçlükler Sınıf Arkadaşlarının Bu Güçlüklere Karşı Algıları Ve Öneriler
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
(Proje Özeti)
(Proje Sonuç Raporu)
Cengizhan S. (Yürütücü), Doğan B., Ural E., Cin F. M., Akar A.
2003 - 2004
2003 - 2004Türkiye deki Mesleki ve Teknik Orta Öğretimde Avrupa Birliği Açısından Karşılaşılan Sorunlar ve Avrupa Birliği Uyumu İçin Bir Model Önerisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
(Proje Özeti)
(Proje Sonuç Raporu)
Cengizhan S., Ünal S.(Yürütücü)
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorMarmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Editör
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Mayıs 2021
Mayıs 2021MİLLİ EĞİTİM
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2021
Mart 2021Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2020
Temmuz 2020MARMARA ÜNİVERSİTESİ ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2019
Aralık 2019Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Kasım 2019
Kasım 2019Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
Diğer Dergiler
Ekim 2019
Ekim 2019OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2019
Temmuz 2019KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2019
Mayıs 2019Journal of Advanced Education Studies
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2018
Aralık 2018Route Education and Social Science Journal
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ekim 2018
Ekim 2018Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2018
Mart 2018MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2017
Mayıs 2017MARMARA ÜNİVERSİTESİ ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 4
h-indeksi (WOS): 1
Jüri Üyelikleri
Ekim-2019
Ekim 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Ortaokul öğrencilerinin matematiğe yönelik tutumlarının incelenmesi - Marmara Üniversitesi
Eylül-2019
Eylül 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Rehber öğretmenlerin rehberlik hizmetleri program hazırlama sürecine yönelik görüşlerinin incelenmesi - Marmara Üniversitesi
Ağustos-2019
Ağustos 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Altıncı sınıf matematik öğretim programı ile sorumluluk değeri eğitim program tasarısının etkililiğinin incelenmesi - Marmara Üniversitesi
Ağustos-2019
Ağustos 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Ortaokul öğrencilerinin matematik kaygılarının matematik öz yeterlik inançlarının ve matematik dersine yönelik öz düzenleme becerilerinin incelenmesi - Marmara Üniversitesi
Temmuz-2019
Temmuz 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Türkiyede'ki basım ve yayın teknolojileri alanında eğitim veren meslek yüksekokullarının eğitim programlarının incelenmesi ve öneriler - Marmara Üniversitesi
Haziran-2019
Haziran 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Locke, Rousseau ve Dewey'e göre eğitim ve deneyim ilişkisi - Marmara Üniversitesi
Haziran-2019
Haziran 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Ortaöğretim öğrencilerinin iyi oluş düzeyleri ile sosyo demografik özellikler ve yalnızlık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi - Marmara Üniversitesi
Haziran-2019
Haziran 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Ters yüz sınıf modeli ile tasarlanan matematik dersinin 7. sınıf öğrencilerinin akademik başarısı üzerine etkisinin incelenmesi - Marmara Üniversitesi
Mayıs-2019
Mayıs 2019Tez Savunma (Doktora)
SÖZLÜ İLETİŞİM BECERİLERİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ: MARMARA ÜNİVERSİTESİ FRANSIZCA ÖĞRETMENLİĞİ ÖRNEĞİ - Marmara Üniversitesi
Nisan-2019
Nisan 2019Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Seyide Senanur TALASLIOĞLU - Marmara Üniversitesi
Ocak-2019
Ocak 2019Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Sadık Duran - Marmara Üniversitesi
Mart-2018
Mart 2018Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Altıncı sınıf matematik öğretim programı ile bütünleştirilmiş değerler eğitimi program tasarısının etkililiğinin incelenmesi - Marmara Üniversitesi
Mart-2018
Mart 2018Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Cansu Candemir Özkan - Marmara Üniversitesi
Şubat-2018
Şubat 2018Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Aysun Göcük - Marmara Üniversitesi
Şubat-2018
Şubat 2018Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Derya Toruç - Marmara Üniversitesi
Şubat-2018
Şubat 2018Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Yeliz Sevgi - Marmara Üniversitesi
Mart-2017
Mart 2017Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Matematik dersinde öğrenme merkezleri uygulamasının öğrenciler üzerine etkisi - Marmara Üniversitesi
Aralık-2016
Aralık 2016