Biyografi
Prof.Dr.Nesrin Özdener, Lisans(1988)
ve yüksek lisans(2000) öğrenimini Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi
Fizik Öğretmenliği bölümünde, doktora eğitimini ise Marmara üniversitesi
Fen-Edebiyat Fakültesi Fizik bölümünde gerçekleştirdi. Çalışma hayatına 1989
yılında Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi
Fizik Öğretmenliği Bölümünde araştırma görevlisi olarak başladı, aynı bölümde öğretim
görevlisi olarak da görev aldı. 1998 yılında Türkiye’de Eğitim Fakültelerinde Bilgisayar
ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümlerinin kurulmaya başlaması ile birlikte Atatürk
Eğitim Fakültesinde açılan BÖTE bölümüne öğretim görevlisi olarak geçti, 2002 yılında
Yardımcı Doçent kadrosunda çalışmaya başladı. 2010 Yılında Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri
Alanında doçent unvanı aldı. Halen aynı bölümde 2018 yılında atandığı profesör
kadrosu ile görevine devam etmektedir. Çalışma alanlarından bazıları, Eğitimde
Bilişim Teknolojileri, Programlama Öğretimi, CALL, Eğitimde Sanal Gerçeklik
uygulamaları olup, bu konularda yapılmış yayın ve projeleri bulunmaktadır.
Eğitim Bilgileri
1993 - 2001
1993 - 2001Doktora
Marmara Üniversitesi, Fen - Edebiyat Fakültesi, Fizik Bölümü, Türkiye
1989 - 1992
1989 - 1992Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fizik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), Türkiye
1984 - 1988
1984 - 1988Lisans
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Eğitim Teknolojisi
Bilgisayar Teknolojisi Eğitimi
Öğretmen Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorProf. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2010 - 2018
2010 - 2018Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2002 - 2010
2002 - 2010Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
1998 - 2002
1998 - 2002Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
1995 - 1998
1995 - 1998Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
1992 - 1995
1992 - 1995Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
1989 - 1992
1989 - 1992Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı
Yönetimsel Görevler
2017 - 2018
2017 - 2018Bölüm Başkanı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2001 - 2011
2001 - 2011Bölüm Başkan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2014 - 2015
2014 - 2015Öğretim Üyesi
Nişantaşı Üniversitesi, Öğretim Üyesi
2010 - 2014
2010 - 2014Öğretim Üyeliği
Maltepe Üniversitesi, Öğretim Üyeliği
Yönetilen Tezler
2021
2021Doktora
Mesleki eğitimde teknolojiye bağlı yeterliliklerin geliştirilmesinde nesnelerin interneti (IoT) eğitimi
Özdener Dönmez N. (Danışman)
M.ADNAN(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Disiplinler arası proje geliştirmede nesnelerin interneti (IoT) deneyimi: Bilişim teknolojileri ve fen bilgisi öğretmen adayları örneği
Özdener Dönmez N. (Danışman)
A.SARAÇ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
ULUSLARARASI BAKALORYA PROGRAMI iLE ULUSAL PROGRAMDAKİ BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSLERİNİN YANSITICI DÜŞÜNME BECERİSİ AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI
Özdener Dönmez N. (Danışman)
E.TORUN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
K12 DÜZEYİNDE ALGORİTMA ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN BİLGİSAYARLI VE BİLGİSAYARSIZ ARAÇLARIN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Özdener Dönmez N. (Danışman)
A.ÇELİK(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Şirket İçi Uzaktan Eğitimde Oyunlaştırma: QuizGame Örneği
Özdener Dönmez N. (Danışman)
Ş.BURCU(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Anatomi eğitiminde sanal gerçeklik ve üç boyutlu masaüstü materyallerin akademik başarı ve bilişsel yük açısından karşılaştırılması
Özdener Dönmez N. (Danışman)
Y.TOPUZ(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Programlama eğitiminde görsel blok programlama ve mobil uygulama geliştirme araçlarının karşılaştırılması
Özdener Dönmez N. (Danışman)
C.MIHCI(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Matematik dersi kapsamında blogların web tabanlı portfolyo olarak kullanımının incelenmesi
Özdener Dönmez N. (Danışman)
Y.ÇALIŞKAN(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Çevrimiçi işbirliği uygulamaları: Google dokümanlar örneği
Özdener Dönmez N. (Danışman)
F.GÖLPEK(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Mantıksal hata örneklerinin kullanıldığı programlama eğitiminde uygulanan öğretim yöntemleri ve öğrenci deneyimlerinin akademik başarıya etkisi
Özdener Dönmez N. (Danışman)
O.AY(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Programlama öğretiminde görselleştirme araçlarının kullanımının öğrenci başarı ve motivasyonuna etkisi
Özdener Dönmez N. (Danışman)
I.GÜLMEZ(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Bilgisayar destekli öğretimde eğitsel ajan kullanımı
Özdener Dönmez N. (Danışman)
H.SEL(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Bilgisayar destekli öğrenimde eğitsel ajan kullanımı
Özdener N.
H.Sel(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Video destekli web tabanlı akran değerlendirme sisteminin mikroöğretim uygulamaları üzerine etkileri: Bilgisayar öğretmenliği adayları örneği
Özdener Dönmez N. (Danışman)
G.KAVAS(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Programlama öğretiminde görselleştirme araçlarının kullanımının öğrenci başarı ve motivasyonuna etkis
Özdener N.
I.Gülmez(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Milli eğitim bakanlığı tarafından uygulanan web tabanlı uzaktan hizmet-içi bilgisayar eğitimi programının değerlendirilmesi
Özdener Dönmez N. (Danışman)
F.CÜRE(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Farklı metafor kullanımlarının hipermetin öğrenimine etkileri
Özdener Dönmez N. (Danışman)
E.MERDİVAN(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Avrupa Birliği eğitim faaliyetlerinde bilgi ve iletişim teknolojileri açısından türk öğretim programındaki bilgisayar dersinin yeterliliği
Özdener Dönmez N. (Danışman)
M.ÖZTOK(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Fizik derslerinde kullanılan farklı sanal laboratuar programlarının tasarım ve kullanışlılık açısından değerlendirilmesi ve farklı öğretim yöntemleriyle kullanılmaları durumunda öğrenci başarısı üzerindeki etkilerinin incelenmesi
Özdener Dönmez N. (Danışman)
Ö.KARAGÖZ(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Eşzamanlı bilgisayar tabanlı iletişim teknolojileri: Yabancı dil sözel becerilerin geliştirilmesi açısından bir karşılaştırma
Özdener Dönmez N. (Danışman)
H.MÜGE(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
İlköğretim II. kademe hesap çizelgeleri eğitiminde M.E.B öğretim programına alternatif yeni öğretim programının geliştirilmesi
Özdener Dönmez N. (Danışman)
R.BIYIK(Öğrenci)
Makaleler
2024
20241. Design, development, and evaluation of educational virtual reality environment: EVRECA
Geriş A., ÖZDENER DÖNMEZ N.
Educational Technology Research and Development
, cilt.72, sa.2, ss.915-945, 2024 (SSCI)
2023
20232. A Comparison of Plugged and Unplugged Tools in Teaching Algorithms at the K-12 Level for Computational Thinking Skills
Kircali A. C., Özdener Dönmez N.
TECHNOLOGY KNOWLEDGE AND LEARNING
, cilt.28, sa.4, ss.1485-1513, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20223. The Development and Validation of the Programming Anxiety Scale
YILDIRIM O. G., ÖZDENER DÖNMEZ N.
International Journal of Computer Science Education in Schools , cilt.5, sa.3, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20214. The Illusions on Digital Citizenship: What We Know and What We Do?
GERİŞ A., ÖZDENER DÖNMEZ N.
Acta Educationis Generalis , cilt.11, sa.3, ss.125-151, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20215. Gamification user types and game playing preferences of university students
YILDIRIM O. G., ÖZDENER DÖNMEZ N., GERİŞ A.
Global Journal of Information Technology: Emerging Technologies , cilt.11, sa.2, ss.55-67, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20216. An Action Research Study on the Development of Object-Oriented Programming Course
YILDIRIM O. G., ÖZDENER DÖNMEZ N.
International Journal of Technology in Education and Science , cilt.5, sa.4, ss.621-628, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20207. Teaching Internet of Things on 3D Virtual Environment - Platform VRIOT
GERİŞ A., ÖZDENER DÖNMEZ N., YILDIRIM O. G.
The Eurasia Proceedings of Educational & Social Sciences (EPESS),, , cilt.18, ss.37-44, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20198. Determining Students' Views about an Educational Game-Based Mobile Application Supported with Sensors
Özdener Dönmez N., Demirci F.
TECHNOLOGY KNOWLEDGE AND LEARNING
, cilt.24, sa.1, ss.143-159, 2019 (ESCI)
2019
20199. Bilgisayarlı ve Bilgisayarsız Programlama Etkinliklerinin Güdülenme Üzerindeki Etkisi
Çelik A., Özdener Dönmez N.
The Journal of Academic Social Science , cilt.7, sa.88, ss.651-669, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201810. Gamification for enhancing Web 2.0 based educational activities: The case of pre-service grade school teachers using educational Wiki pages
Özdener Dönmez N.
TELEMATICS AND INFORMATICS
, cilt.35, ss.564-578, 2018 (SSCI)
2017
201711. THE NEED FOR A MORE EFFICIENT USER NOTIFICATION SYSTEM IN USING SOCIAL NETWORKS AS UBIQUITOUS LEARNING PLATFORMS
Mihci C., ÖZDENER DÖNMEZ N.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.18, sa.1, ss.196-212, 2017 (ESCI)
2017
201712. Teaching GUI-Programming Concepts to Prospective K12 ICT Teachers: MIT App Inventor as an Alternative to Text-Based Languages
Mıhçı C., ÖZDENER DÖNMEZ N.
International Journal of Research in Education and Science , cilt.3, ss.543-559, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201613. Examination of Social Media Usage In Teacher Parent Communication Whatsapp Example
ÖZDENER DÖNMEZ N., Tanrıverdi Ö., Dönmez N.
The turkish Journal of Education Technolog
, ss.277-284, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201514. Comparison of Communication Patterns of Students in Online and Face-to-Face Collaborative Learning Environments with Discourse Analysis
Mutlu-Bayraktar D., ÖZDENER DÖNMEZ N.
ANTHROPOLOGIST
, cilt.22, sa.2, ss.265-275, 2015 (SCI-Expanded)
2015
201515. Online Collaboration Tools in Education: Google Does Sample
Sari F. G., ÖZDENER DÖNMEZ N.
ANTHROPOLOGIST
, cilt.20, ss.187-196, 2015 (SCI-Expanded)
2015
201516. Academic Achievement in Computer Programming Instruction and Effects of the Use of Visualization Tools at the Elementary School Level
Gülmez I., ÖZDENER DÖNMEZ N.
British Journal of Education, Society & Behavioural Science , cilt.11, ss.1-18, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201417. An analysis on usage preferences of learning objects and learning object repositories among pre-service teachers
YENİ S., Ozdener N.
Turkish Online Journal of Distance Education
, cilt.15, sa.2, ss.161-174, 2014 (SCI-Expanded)
2014
201418. An Analiysis on Usage Preferences of Learning Object and Learning Object Repositories Amanog Pre Service Teachers
YENİ S., ÖZDENER DÖNMEZ N.
Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE , cilt.15, sa.2, ss.161-174, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201319. Erroneous Programs and Correct Strategies
AY O., ÖZDENER DÖNMEZ N.
Mediterranean Journal of Educational Research , cilt.14, ss.417-422, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201320. Mediterranean Journal of Educational Research
Tombuloğlu B., ÖZDENER DÖNMEZ N.
Agent Gender and Frequency Dimension Used in Voicing, and Use of Pedagogical Interface Agents , cilt.14, ss.355-359, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201221. Effects of Video Supported Web Based Peer Assessment On Microteaching Applications Computer Teacher Candidates Sample
Kavas G., ÖZDENER DÖNMEZ N.
Creative Education , cilt.3, ss.1221-1230, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201122. Effects of different metaphor usage on hypertext learning
Ece M., ÖZDENER DÖNMEZ N.
Behaviour Technology
, cilt.30, ss.273-285, 2011 (SCI-Expanded)
2011
201123. Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Eğitime Entegrasyonu Bilgisayar Tabanlı Öykü Tamamlama Çalışması Örneği
Tutgun A., ÖZDENER DÖNMEZ N.
Academic Journal of Information Technology (AJIT-e) , cilt.2, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201024. Evaluation of the Usability of Different Virtual Lab Software Used in Physics Courses
Karagöz Ö., ÖZDENER DÖNMEZ N.
Bulgarian J. Science & Education Policy , cilt.4, ss.216-235, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200925. Effectiveness of various oral feedback techniques in CALL vocabulary learning materials
Özdener N., Satar H. M.
Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research
, sa.34, ss.75-96, 2009 (SSCI)
2009
200926. A Comparative study on the use of information Technologies in the development of students ability to comprehend what they listen to and watch
ÖZDENER DÖNMEZ N., EŞFER GÜNAY S.
International Journal of Human Science , cilt.6, ss.275-291, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200927. The effect of forming a score based competitive system in a cyber drilling atmosphere for learning and motivation
ÖZDENER DÖNMEZ N., Çelen B.
International Journal of Human Science , cilt.6, ss.222-238, 2009 (Hakemli Dergi)
2008
200828. The Effects of Synchronous CMC on Speaking Proficiency and Anxiety: Text Versus Voice Chat
Satar H. M., Özdener N.
MODERN LANGUAGE JOURNAL
, cilt.92, ss.595-613, 2008 (SSCI)
2008
200829. A comparison of the misconceptions about the time-efficiency of algorithms by various profiles of computer-programming students
Oezdener N.
COMPUTERS & EDUCATION
, cilt.51, sa.3, ss.1094-1102, 2008 (SCI-Expanded)
2008
200830. Computer Mediated communication in foreignlanguage education use of target language and learner perceptions
Özdener Dönmez N., Satar H. M.
Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE , cilt.9, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200831. Teachers' Information and Communication Technologies (ICT) using achievements and attitudes towards ICT
Cure F., ÖZDENER DÖNMEZ N.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.34, ss.41-53, 2008 (SSCI)
2008
200832. Web Tasarımında Editör Kullanımı Ve Html Öğretimi
ÖZDENER DÖNMEZ N.
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.27, ss.163-175, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200833. Seçmeli Bilgisayar Dersi Öğretim Programının Öğrencilerin Bilgisayara Yönelik Tutumlarına Etkisi Açısından Değerlendirilmesi
ÖZDENER DÖNMEZ N., CÜRE F.
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.28, ss.103-114, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200834. ICT Sufficiency in cooperative projects via the Internet
ÖZDENER DÖNMEZ N., Öztok M.
WSEAS Transactions on Computer Research
, cilt.3, ss.51-60, 2008 (Hakemli Dergi)
2007
200735. Are the primary and secondary educational institutions readyfor e-transformation in Turkey?
Ozdener N., Cakar C.
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.7, sa.29, ss.85-98, 2007 (SSCI)
2007
200736. Information and Communication Technologies in Collaboration Projects via the Internet
Öztok M., ÖZDENER DÖNMEZ N.
International Journal of Social Sciences , cilt.2, ss.176-172, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200737. Development of a new curriculum for Computer Education and comparison with the current curriculum of the Turkish Ministry of National Education
Bıyık R., ÖZDENER DÖNMEZ N.
The Turkish Online Journal of Educational Technology , cilt.6, ss.39-53, 2007 (SSCI)
2005
200538. Türk ve İngiliz Öğretim Programlarının Bilgisayar ve İnternet Okur Yazarlığı Açısından Karşılaştırılması
ÖZDENER DÖNMEZ N., Öztok M.
Milli Eğitim Dergisi
, ss.236-242, 2005 (Hakemli Dergi)
2005
200539. Deneysel öğretim yöntemlerinde benzetişim simulation kullanım
ÖZDENER DÖNMEZ N.
The Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET , cilt.4, ss.93-98, 2005 (Hakemli Dergi)
2004
200440. Bilgisayar Eğitiminde Çoklu Zeka Kuramına Göre Proje Tabanlı Öğrenme Modelinin Öğrenci Başarısına Etkisi
ÖZDENER DÖNMEZ N., Özçoban T.
Kuram Ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.4, ss.147-170, 2004 (SSCI)
2004
200441. Macromedia Flash Eğitimi Amacı İle Geliştirilen Bir Eğitsel Yazılımın Bütünsel Ve Kullanılan Yöntemler Açısından Değerlendirilmesi
ÖZDENER DÖNMEZ N., SAYIN H.
The Turkish Online Journal of educational Technology , cilt.3, ss.170-183, 2004 (Hakemli Dergi)
2001
200142. Deneysel Verileri Değerlendirme İmkanı Tanıyan Ve Dönüt Verebilen Sanal Laboratuarların Geliştirilmesi
ÖZDENER DÖNMEZ N., ERDOĞAN B.
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , ss.107-120, 2001 (Hakemli Dergi)
2001
200143. Fen Öğretimi Amaçlı Sanal Laboratuarlarda Kullanılmak Üzere Geliştirilmiş Bir Simülasyon
ÖZDENER DÖNMEZ N., ERDOĞAN B.
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , ss.323-330, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. Examining The Impact of Three Dimensional Desing Experience In a Virtual Reality Supported Educational Environment on The Development of Spatial Visualization Skills
AKGÜN E., ÖZDENER N.
6. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN CONGRESS, İtalya, 13 - 15 Ağustos 2024, ss.319-325, (Tam Metin Bildiri)
2021
20212. Designing and Development of Educational Virtual Reality Campus – EVRECA
GERİŞ A., ÖZDENER DÖNMEZ N.
VIII th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.55-64, (Tam Metin Bildiri)
2020
20203. Teaching Internet of Things on 3D Virtual Environment - Platform VRIOT
GERİŞ A., ÖZDENER DÖNMEZ N., YILDIRIM O. G.
IConSE 2020: International Conference on Science and Education, Antalya, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2020, cilt.18, ss.37-44, (Tam Metin Bildiri)
2020
20204. The Impact of Internet of Things (IoT) Education on Academic Motivation and Teacher Competencies
SARAÇ A., ÖZDENER DÖNMEZ N.
11th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, St. Petersburg, Rusya, 13 - 15 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
2020
20205. Internet of Things (IoT) Education for Non-Engineering Students and Examination of their Group Projects
SARAÇ A., ÖZDENER DÖNMEZ N.
18th ICTEL 2020 – International Conference on Teaching, Education Learning, Athens, Yunanistan, 8 - 09 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
2019
20196. İŞBİRLİĞİ VE REKABET ÖĞELERİ İÇEREN EĞİTSEL BİR OYUNUN SINIF ETKİNLİĞİ VE EV ÖDEVİ OLARAK KULLANILMASI
BAL A., ÖZDENER DÖNMEZ N.
ULUSLARARASI BİLİM, TEKNOLOJİ VE SOSYAL BİLGİLERDE GÜNCEL GELİŞMELER SEMPOZYUMU, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
2019
20197. Mesleki Eğitim Seviyesinde Nesnelerin İnterneti’ne (ıot) İlişkin Yeterliliklerin Belirlenmesi
TAMER M. A., ÖZDENER DÖNMEZ N.
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2019
20198. Bilgisayar Öğretim Yöntemleri Dersi Uygulama Sürecinin Dijital Öyküler İle Yansıtılması
DÜVENCİ A., ÖZDENER DÖNMEZ N.
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20199. Stem Eğitimi Almış Öğretmenlerin Stem Öz Yeterlilikleri ve Uygulamada Yaşadıkları Sorunlar
Samet D., ÖZDENER DÖNMEZ N.
6. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201910. ULUSLARARASI BAKALORYA PROGRAMI İLE ULUSALPROGRAMDAKİ BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSLERİNİNYANSITICI DÜŞÜNME BECERİSİ AÇISINDANKARŞILAŞTIRILMASI
Torun E., ÖZDENER DÖNMEZ N.
6th International Symposium on Academic Studies in Educational and Social Sciences, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201911. Şirket İçi Uzaktan Eğitimde Oyunlaştırma: QuizGame Örneği
Soylu Ş. B., ÖZDENER DÖNMEZ N.
III. InternationalCongress on Science and Education, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201912. Öğrencilerin Scratch’te Kullandıkları Kod Kavrama Stratejileri ve Başarı Durumları ile Çeşitli Değişkenler Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Bir Göz İzleme Çalışması
YILDIRIM O. G., ÖZDENER DÖNMEZ N., KOTAN S.
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 25 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
201813. Öğrencilerin Scratch’te Kullandıkları Kod Kavrama Stratejilerin İncelenmesi: Bir Göz İzleme Çalışması
KOTAN S., ÖZDENER DÖNMEZ N., YILDIRIM O. G.
13.International Balkan EducationScience Congress, 6 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201814. Nesnelerin İnterneti (IoT) Proje Geliştirme Sürecinin Eğitimde Disiplinler Arası Çalışma Ortamına Entegrasyonu
SARAÇ A., ÖZDENER DÖNMEZ N.
Bilişim ve İletişim Teknolojileri Kongresi, 14 - 16 Aralık 2018, (Özet Bildiri)
2018
201815. Öğretim Elemanlarının Okullarında Uygulanan Ters Yüz Öğrenmeye Yönelik Görüşlerine İlişkin Eylem Araştırması
ORUÇOĞLU İ. B., ÖZDENER DÖNMEZ N.
Vth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201816. Eğitsel Simülasyonların Yönergeler Açısından Değerlendirilmesi
YILDIRIM O. G., KOTAN S., ÖZDENER DÖNMEZ N.
27. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201817. Virtual reality technology in anatomy education
TOPUZ Y., ÖZDENER DÖNMEZ N., VERİMLİ U.
1st International Mediterranean Anatomy Congress (IMAC 2018), 6 - 09 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
201818. Öğretmenlik Uygulaması Değerlendirme Sürecinde Dijital Öyküler
DÜVENCİ A., ÖZDENER DÖNMEZ N.
1. ULUSLARARASIEĞİTİMDE YENİ ARAYIŞLAR KONGRESİ, 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201819. Öğretmen Adaylarının Konum Tabanlı Mobil Uygulamaların Eğitimde Kullanımı Hakkındaki Görüşleri
Ar N. A., ÖZDENER DÖNMEZ N.
1.Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201820. Virtual Reality Applications in Education: The Case of The Faculty of Medicine
TOPUZ Y., ÖZDENER DÖNMEZ N.
27th International Congress on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
2017
201721. Öğrencilerin Mobil Uygulama Geliştirme Platformu Tercihlerinde Rol Oynayan Faktörlerin İncelenmesi
Ar N., ÖZDENER DÖNMEZ N.
11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), 24 - 26 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201722. Mobil Diyet Uygulamasının Nomofobi Üzerindeki Etkileri
BARIN S., ÖZDENER DÖNMEZ N.
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201723. Modern Yüzyılın Yeni Olgusu Nomofobi ve Üniversite Öğrencileri Arasında Yaygınlık Nedenleri
BARIN S., ÖZDENER DÖNMEZ N.
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201724. Dijital Vatandaşlık Yanılgısını Belirlemeye ve Değiştirmeye Yönelik Bir Mobil Uygulama Geliştirme Çalışması: E-Vatandaş
GERİŞ A., ÖZDENER DÖNMEZ N.
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.136, (Özet Bildiri)
2017
201725. Algoritma Çözümünde Öğrenci Tercihlerinin Göz İzleme Tekniği ile İncelenmesi: Akış Şeması ve Sözde Kod
GERİŞ A., ELİBOL M., ÖZDENER DÖNMEZ N.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.464-474, (Tam Metin Bildiri)
2017
201726. ANALYSIS OF QUALITATIVE METHODS USED IN COMPUTER AND EDUCATIONAL TECHNOLOGIES FIELD POSTGRADUATE THESIS
ÖZDENER DÖNMEZ N., SARAÇ A., TAÇGIN Z.
Education, Research Development, Elenite, Bulgaristan, 4 - 08 Eylül 2017, cilt.1, ss.371-378, (Tam Metin Bildiri)
2017
201727. Okuldaki Bilişim Teknolojileri İmkanlarına Yönelik Öğrencileden Hikayeler
ÖZDENER DÖNMEZ N., Büyülçam Ö. B.
EJER Congres 2017, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201728. Ortaokul Öğretmenlerinin Öğrenci Bilgi Gizliliğine ve Mesleki Etik Algılarına Yönelik Farkındalığı
Pişgin T., ÖZDENER DÖNMEZ N.
EJER Congres 2017, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201729. Farklı Laboratuvar Ortamlarında Kullanılan Deney Tekniklerinin Akademik Başarı ve Bilişsel Yüklenme üzerine Etkileri
ÖZDENER DÖNMEZ N., Kutluay E.
26th Internatonal Conference on Educational Science (ICES), 20 Nisan - 23 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201730. Beden Eğitimi ve Spor Dersinde Hareket Tabanlı Teknolojilerin Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi:Kinect Örneği
ÖZDENER DÖNMEZ N., TAYFUR S.
26th Internatonal Conference on Educational Science (ICES), 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
201631. Determining Students Views about an Educational Game Based Mobile Application Supported with Sensors
ÖZDENER DÖNMEZ N., Demirci F.
Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium(ITTES), 6 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201632. Examination Of Social Media Usage In Teacher Parent Communication Whatsapp Example
ÖZDENER DÖNMEZ N., Tanrıverdi Ö., Dönmez N.
International Trend and Issues in Communication& Media Conference, 4 - 06 Şubat 2016, ss.344-351, (Tam Metin Bildiri)
2016
201633. Öğretmen Adaylarının Programlama Dilleri Dersine İlişkin Öz değerlendirmeleri Bir Durum Çalışması
ÖZDENER DÖNMEZ N., KULAKSIZ T.
IIInd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201634. Programlama Öğrencilerinin Kullandıkları Hata Bulma ve Düzeltme Teknikleri Üzerine Bir Analiz
ÖZDENER DÖNMEZ N., KOTAN S.
IIInd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201635. Evaluating the efficiency of behavior management tools in developing self assessment skills of student
ÖZDENER DÖNMEZ N., Çelik A.
10 th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS), 16 - 18 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2015
201536. The Effects of Personalized Short Text Messages in Mobile Learning on Success and Motivation
Coşgun V., ÖZDENER DÖNMEZ N.
International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, 13 - 15 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
201537. Qualitative Evaluation on Usability of Educational Simulaton
ÖZDENER DÖNMEZ N., Gökkaya Z.
The Future of Education, Florence, İtalya, 11 - 12 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
201538. Oyunlaştırma ile Desteklenmiş Wiki Uygulamalarının Öğretmen Eğitiminde Kullanımı
ÖZDENER DÖNMEZ N., SARAÇ A.
EJER CONGRESS 2015, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2015
201539. Fatih Fırsatları Arttırma ve Teknolojiyi İyileştirme Hareketi Projesi Öğretmen Eğitimlerinin Değerlendirilmesi
Türen İ., ÖZDENER DÖNMEZ N.
9th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS2015), 20 - 22 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
201540. Eğitimde Arttırılmış Gerçeklik Uygulamaları
ÖZDENER DÖNMEZ N.
Eğitimde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, Türkiye, 12 Mayıs 2015
2015
201541. Eğitimde Wiki Uygulamaları
ÖZDENER DÖNMEZ N.
Eğitimde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, Türkiye, 12 Mayıs 2015
2015
201542. A Qualitative Evaluation in Usability of Educational Simulations
ÖZDENER DÖNMEZ N., GÖKKAYA Z.
5th International Conference The Future of Education, Floransa, İtalya, 10 - 12 Haziran 2015, ss.39-43, (Tam Metin Bildiri)
2015
201543. Eğitsel Simülasyonların Değerlendirilmesi
ÖZDENER DÖNMEZ N.
2.Temel Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 08 Ocak 2015
2014
201444. Çevrimiçi İşbirliği Uygulamaları Google Dokümanlar Örneğinin HTML Eğitimi Açısından İncelenmesi
Sarı F., ÖZDENER DÖNMEZ N.
EJER Congres, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
201445. Çevrimiçi ve Yüz Yüze Yapılan İşbirlikli Öğrenme Ortamlarındaki İletişim Örüntülerinin Karşılaştırılması
MUTLU BAYRAKTAR D., ÖZDENER DÖNMEZ N.
EJER Congres, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
201446. Personalization Principle in Mobile Learning: Use of Short Text Messages in Teaching Programming
COŞGUN V., ÖZDENER DÖNMEZ N.
International Conference On New Trends in Educational Technology (INTET 14), 14 - 15 Nisan 2014, (Tam Metin Bildiri)
2014
201447. Programming Education with a Blocks Basec Visual Language for Mobile Application Development
Mıhçı C., Özdener Dönmez N.
10th International Conference on Mobile Learning, Madrid, İspanya, 28 Şubat - 02 Mart 2014, ss.149-156, (Tam Metin Bildiri)
2014
201448. Teknoloji Konusundaki Kavram Yanılgılarının Tespiti ve Bilişim Teknolojileri Ders Kitabının Bu Kapsamda İncelenmesi
KELLECİ Ö., ÖZDENER DÖNMEZ N.
Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 20 - 22 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
2014
201449. Programming education with a blocks-based visual language for mobile application development
Mihci C., Ozdener N.
10th International Conference on Mobile Learning, ML 2014, Madrid, İspanya, 28 Şubat - 02 Mart 2014, ss.149-156, (Tam Metin Bildiri)
2014
201450. A comparative case study on the supportive role of mobile phone short message service in the use of social networking services in formal education
Mıhçı C., ÖZDENER DÖNMEZ N.
8th International Computer Instructional Technologies Symposium, 20 - 22 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
2012
201251. An Analysis on Usage Preferences of Learning Object and Learning object Repositories Amang Pre Servise Teachers
ÖZDENER DÖNMEZ N., YENİ S.
6th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 4 - 06 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
201252. Erroneous Programs and Correct Strategies
AY O., ÖZDENER DÖNMEZ N.
New Trends on Global Education Conference (GEC), 24 - 26 Eylül 2012
2012
201253. Agent gender and frequency dimension used in voicing, and use of pedagogical interface agents
Tonbuloğlu B., ÖZDENER DÖNMEZ N.
New Trends on Global Education Conference (GEC), 24 - 26 Eylül 2012
2012
201254. Bilgi ve Medya Okuryazarlığında Internet Temelli Bilginin Usulsüz Kullanımı ve Bir Çözüm olarak Blok Uygulamaları
ÖZDENER DÖNMEZ N., ER N.
21.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2010
201055. The effects of using geometry software supported by digital daily life photographs on geometry learning
Gecu Z., ÖZDENER DÖNMEZ N.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2824-2828, (Tam Metin Bildiri)
2010
201056. Effects of video podcast technology on peer learning and project quality
ÖZDENER DÖNMEZ N., Gungor Y.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2217-2221, (Tam Metin Bildiri)
2005
200557. MEB Hizmetiçi Eğitim Kurslarının Eğitsel Yazılım Kullanım Becerisi Kazandırma Etkinlikleri Açısından Değerlendirimesi
ÖZDENER DÖNMEZ N., İmamoğlu C.
V.Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, 21 - 23 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
2009
200958. A comparison of computer-aided ELVES method and video-aided instruction in text teaching in terms of student success
ÖZDENER DÖNMEZ N., Esfer S.
World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2327-2331, (Tam Metin Bildiri)
2009
200959. The effects of web based educational drills in competitive atmosphere on motivation and learning
ÖZDENER DÖNMEZ N., Celen B.
World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1485-1490, (Tam Metin Bildiri)
2008
200860. Süreç Değerlendirme Yaklaşımına Göre Yazı Yazma Çalışmalarında Bilgi Teknolojilerinin Kullanımı
ÖZDENER DÖNMEZ N., Tutgun A.
Türkçe Öğretimi Kongresi, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
2008
200861. Identification of Misconceptions Students may Have Regarding Paint Application Structural Communication Grid and Mixed Test Methods
ÖZDENER DÖNMEZ N., KAVAS G.
VII International Education Technology Conference, 6 - 09 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
2008
200862. Effects of performance tests on Learning and Performance of Knowledge
ÖZDENER DÖNMEZ N., TOPÇU P.
VII International Education Technology Conference, 6 - 09 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
2008
200863. İnteraktif Akıllı Tahtaların İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Başarısı Üzerine Etkileri
Camnalbur M., ÖZDENER DÖNMEZ N.
2nd international Future-Learning conference on innovations in learning for the future, 27 - 29 Mart 2008, (Tam Metin Bildiri)
2007
200764. Yabancı Dil Eğitiminde Bilgisayar Tabanlı İletişim Öğrenci Görüşleri
Özdener Dönmez N., Satar H. M.
Türkiyede Yabancı Dil Eğitimi Ulusal Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Kasım 2007, ss.101-102, (Özet Bildiri)
2007
200765. Integration of Information and Communication Technologies into the Education Process Cooperative Projects via the Internet
ÖZDENER DÖNMEZ N., ÖZTOK M.
6th wseas International Conference on Education and Educational Technology, 21 Kasım 2007, (Tam Metin Bildiri)
2007
200766. Effect of Virtual Lab Software Used in Physics Courses on Students Success in Case of Their use With Different Teaching Methods
KARAGÖZ Ö., ÖZDENER DÖNMEZ N.
7th International Education Technology Conference: Educational Technology for Innovation and Change in Education, 3 - 05 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
2006
200667. İşitme Engellilerin Bilgisayar Eğitiminde Ekran Kayıt Screen Capture Programları ve Kullanılabilecek Farklı Yönerge Teknikleri
ÖZDENER DÖNMEZ N., ERKOÇ M. F.
15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006
2006
200668. A Comparision of Different Types of Feedback in CALL Materials for Vocabulary Learning
ÖZDENER DÖNMEZ N., SATAR H. M.
12th International Conference ‘how are we doing CALL Monitoring the Learner’, 20 - 22 Ağustos 2006, (Tam Metin Bildiri)
2006
200669. Milli Eğitim Bakanlığı Seçmeli Bilgisayar Dersi Öğretim Programının Öğrencilerin Bilgisayara Yönelik Tutumlarına Etkisi Açısından Değerlendirilmesi
ÖZDENER DÖNMEZ N., Cüre F.
Türkiye’nin Avrupa Birliği ne Bütünleşme Sürecinde İlköğretim Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 15 Nisan 2006
2005
200570. Algoritmada Çalışma Zamanı Açısından verimlilik Konusunda Öğrencilerde Oluşabilen Kavram yanılgıları
ÖZDENER DÖNMEZ N.
1.Uluslararası Mesleki ve Teknik Eğitim Teknolojileri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
2005
200571. Sanal Laboratuar Ortamında Kazanılan Becerilerin Gerçek Laboratuvar Ortamındaki Öğrenci Performansına ve Ders Başarısına Etkisi
ÖZDENER DÖNMEZ N., Karagöz Ö., Bayrak G.
V. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Türkiye, 21 Eylül - 23 Mayıs 2005, (Tam Metin Bildiri)
2004
200472. Deneysel Öğretim Yöntemlerinde Benzetişim Simülasyon Kullanımı
ÖZDENER DÖNMEZ N.
IV. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, 24 Kasım 2004, (Tam Metin Bildiri)
2004
200473. Oluşturmacı Yaklaşıma Dayalı Bir Simülasyonun Kavram Yanılgılarının Tespiti ve Ortadan Kaldırılması Üzerine Etkisi
ÖZDENER DÖNMEZ N., ERDOĞAN B.
6.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, (Tam Metin Bildiri)
2004
200474. Eğitim Yazılımlarında Kullanılan Geri Bildirim Stratejilerinin 5 7 Yaş Çocuklarının Öğrenimi Üzerindeki Etkisi
ÖZDENER DÖNMEZ N., Yıldırım Y.
I.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004, (Tam Metin Bildiri)
2001
200175. Bilgisayar Destekli Eğitimde Kullanım amaçlı bir Simülasyonun Tasarlanması ve Geliştirilmesi
ÖZDENER DÖNMEZ N., ERDOĞAN B.
Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu ve Fuarı, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2001, (Tam Metin Bildiri)
2001
200176. Ortaöğretim Fizik ve Kimya Derslerinde YaygınOlarak Kullanılan Bilgisayar Yazılımlarının Dizayn Açısından incelenmesi.
KABAPINAR F., ÖZDENER DÖNMEZ N., SALAN Ü.
IV Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Türkiye, 14 Şubat 2001, (Özet Bildiri)
2000
200077. Ortaöğretim Fizik ve Kimya derslerinde yaygın olarak kullanılan yazılımların dizayn açısından incelenmesi
KABAPINAR F., ÖZDENER DÖNMEZ N., SALAN Ü.
IV. Fen Bilimleri Eğitim Kongresi, 6 - 08 Eylül 2000, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Adapting to the Industry 4.0 Era: Transdisciplinary IoT Education
SARAÇ A., ÖZDENER N.
Transdisciplinary Approaches to Learning Outcomes in High er Education, Anggoro Subuh, Kumar Rajendra, Ong Eng Tek, Toh Tin Lam, Editör, IGI GLOBAL, Hershey PA,, ss.95-153, 2024
2020
20202. Mesleki Eğitimde Nesnelerin İnterneti Yeterlik Çerçevesi
Adnan Tamer M., Özdener Dönmez N.
Endüstri 4.0 ve Eğitim, Pro.Dr. Mstafa Murat İnceoğlu, Editör, Abaküs, İstanbul, ss.259-280, 2020
2019
20193. Design Models for DevelopingEducational VirtualReality Environments:A Systematic Review
GERİŞ A., ÖZDENER DÖNMEZ N.
Virtual and Augumented Reality in Education, Art, and Museums, Giuliana Guazzaroni, Anitha S.Pillai, Editör, IGI Global, Hershey, ss.1-22, 2019
2018
20184. Tıp eğitimde sanal gerçeklik teknolojisi
Topuz Y., Özdener Dönmez N.
Değişen Dünyada Eğitim, Serkan Dinçer, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.225-256, 2018
2017
20175. Hareket Tabanlı Teknolojilerin Beden Eğitimi Dersinde Kullanımı: Kinect Örneği
Özdener Dönmez N., Tayfur S.
Küreselleşen Dünyada Eğitim, Özcan Demirel,Serkan Dinçer, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.867-884, 2017
Desteklenen Projeler
2019 - 2022
2019 - 2022Milli Açık Kaynak Deney Platformu(MİDEP).
TÜBİTAK Projesi , 1511 - TÜBİTAK Öncelikli Alanlar Araştırma Teknoloji Geliştirme ve Yenilik P. D. P.
Özdener Dönmez N.
2017 - 2020
2017 - 2020Designing a 3D Virtual Environment For Teaching IoT, Avrupa Birliği Yükseköğretim Alanı Stratejik Ortaklık Projesi
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi
(Proje Özeti)
Özdener Dönmez N. (Yürütücü), Geriş A., DÜVENCİ A.
2017 - 2020
2017 - 2020Öğretmen Adaylarının Disiplinler Arası Proje Geliştirmede Nesnelerin İnterneti (IoT) Deneyimi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Özdener Dönmez N. (Yürütücü), Saraç A., Kotan S., Tamer M. A.
2018 - 2019
2018 - 2019Masal TV
Kalkınma Ajansı
(Proje Özeti)
Düvenci A., Özdener Dönmez N., Özdikmenli D.
2018 - 2019
2018 - 2019Mesleki Egitimde Nesnelerin Interneti (Iot) Deneyimi
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Özdener Dönmez N. (Yürütücü), Saraç A., Düvenci A.
2018 - 2019
2018 - 2019Bilim Merkezleri ve Meslek Liseleri İşbirliğinde Nesnelerin İnterneti
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Özdener Dönmez N. (Yürütücü)
2017 - 2018
2017 - 2018Eğitimde Üç Boyutlu Uygulamalar ile Sanal Gerçeklik Uygulamalarının Karşılaştırılması: Tıp Fakültesi Örneği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
Özdener Dönmez N. (Yürütücü), Topuz Y.
2013 - 2014
2013 - 2014Bilişim Öğretmeni Adaylarına Yönelik Programlama Eğitiminde Görsel Blok Programlama Ve Mobil Uygulama Geliştirme Araçları
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
Özdener Dönmez N. (Yürütücü), Mıhçı C.
2006 - 2007
2006 - 2007Eşzamanlı Bilgisayar Tabanlı İletişim Teknolojileri Yabancı Dil Sözel Becerilerin Geliştirilmesi Açısından Bir Karşılaştırma
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
Özdener Dönmez N. (Yürütücü), Satar H., Bayram S.
Tasarım
Aralık 2019
Aralık 2019Matematik Yarışı
Grafiksel Tasarım / Hareketli Grafik Tasarım
Özdener Dönmez N., Bal A.
Mayıs 2018
Mayıs 2018Konum Tabanlı Mobil Uygulama
Grafiksel Tasarım / Kullanıcı Arabirim Tasarımı
Özdener Dönmez N., Ar N. A.
Aralık 2017
Aralık 2017e-Vatandaş
Grafiksel Tasarım / Kullanıcı Arabirim Tasarımı
Özdener Dönmez N., Geriş A.
Aralık 2017
Aralık 2017Mobil Diyet Uygulaması
Grafiksel Tasarım / Kullanıcı Arabirim Tasarımı
Özdener Dönmez N., Barın S.
Aralık 2016
Aralık 2016Çarpım Tablosu Mobil Uygulama
Grafiksel Tasarım / Kullanıcı Arabirim Tasarımı
Özdener Dönmez N., Demirci F.
Mayıs 2016
Mayıs 2016Davranış Yönetim Sistemi
Grafiksel Tasarım / Kullanıcı Deneyimi Tasarımı
Özdener Dönmez N., Çelik A.
Ekim 2012
Ekim 2012