Biyografi
İstanbul Haydarpaşa Lisesi'ni bitirdikten sonra, Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü'nden lisans derecesini almıştır. Mezuniyetinin akabinde aynı Fakülte'de açılan asistanlık sınavını kazanarak Halkla İlişkiler Bölümü'nde Araştırma Görevlisi olarak çalışmaya başlamıştır. Yüksek Lisans derecesini M.Ü.Sosyal Bilimler Enstitüsü'ne bağlı Halkla İlişkiler Tezli Yüksek Lisans Programı'nda tamamladıktan sonra, doktora eğitimine başlamıştır. Prof.Dr. Alaeddin Asna danışmanlığında yazdığı, "Halkla İlişkiler Yönünden Marka İletişimi" başlıklı tezi ile M.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler Doktora Programı'nı tamamlayarak, doktor ünvanı almaya hak kazanmıştır. Doktora sonrasında Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi'nde Yardımcı Doçent Dr. kadrosunda görev yapmış, 2009 yılında, ÜAK tarafından "Uygulamalı İletişim" alanında "Doçent" ünvanı almaya hak kazanmıştır. 2015 yılından bu yana, aynı Fakülte'de, Halkla İlişkiler Anabilim Dalı'nda, Profesör olarak görevini sürdürmektedir. Çalışma alanları; başta "Marka Yönetimi" ve "Marka İletişimi" olmak üzere, Kurumsal İletişim, Etik, İtibar Yönetimi, Sivil Toplum Kuruluşları ve Dijital İletişim'dir.
Eğitim Bilgileri
1996 - 2002
1996 - 2002Doktora
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler (Dr), Türkiye
1994 - 1996
1994 - 1996Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler (Yl) (Tezli), Türkiye
1989 - 1993
1989 - 1993Lisans
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2002
2002Doktora
Halkla İlişkiler Yönünden Marka İletişimi
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler (Dr)
1996
1996Yüksek Lisans
Kurum Kültürünün Oluşturulmasında Kişilerarası İletişimin Rolü
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorProf. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
2009 - 2015
2009 - 2015Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
2002 - 2009
2002 - 2009Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
1993 - 2002
1993 - 2002Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Yönetimsel Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorFakülte Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2021
2021Doktora
Omniptikon Metaforu bağlamında kişilerarası etkiye duyarlılığın satın alma davranışı ile ilişkisi
Karayel Bilbil E. (Danışman)
A.BURCU(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Kurumsal reklam ve öyküleme: Ulusal ve uluslararası kuruluşlar üzerine bir araştırma
Karayel Bilbil E. (Danışman)
Ş.GÜLER(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
HEDONİK İLETİŞİMİN PAZARLAMA ALANINA ETKİLERİ
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
S.UÇAK(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Sosyal sorumluluk kampanyalarının marka farkındalığı açısından değerlendirilmesi
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
Ö.AYDINLIOĞLU(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Kamusal halkla ilişkiler kapsamında Fatih ve Maltepe Belediyesi e-devlet uygulamalarının karşılaştırılmasına yönelik bir analiz
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
İ.HANAVCI(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Transmedya markalama ve etkileşimli reklam ilişkisi
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
A.KARPUZ(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Halkla ilişkilerde medya yönetimi: Sosyal medya açısından bir inceleme
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
D.AKAR(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
İletişim fakültesi öğrencilerinin benlik saygısı düzeylerinin değerlendirilmesi ve devlet üniversitesi ile vakıf üniversitesi öğrencilerinin bu bağlamda karşılaştırılması
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
R.FUNDA(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Dijital ortamda itibar yönetimi uygulamalarına yönelik bir analiz
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
Ş.GÜLER(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Marka iletişiminin marka değeri üzerine etkisi: Türk Hava Yolları üzerine bir araştırma
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
M.BEKMAN(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Politik pazarlama ve pazarlama faaliyetlerinin incelenmesine yönelik bir örnek: 2014 Cumhurbaşkanlığı seçimleri
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
N.ÇELİKKOL(Öğrenci)
2014
2014Doktora
Halkla ilişkiler kapsamında sanal ve fiziki alışveriş merkezlerinin bütünleşik pazarlama iletişimi yönünden karşılaştırılmasına yönelik bir araştırma
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
A.GÜNDÜZ(Öğrenci)
2013
2013Doktora
Kamusal halkla ilişkiler: Türkiye'de bakanlıklar tarafından gerçekleştirilen kamusal halkla ilişkiler ve iletişim kampanyalarına yönelik bir araştırma
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
H.BOZTEPE(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
Çevre duyarlılığı ekseninde iletişim boyutuyla yeşil pazarlama
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
S.BERİVAN(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
İletişim ve sanat ilişkisi açısından İstanbul'daki özel müzelerin iletişim faaliyetlerine yönelik bir inceleme
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
E.HACI(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
Halkla ilişkiler disiplini ve lobicilik: ABD'de gerçekleştirilen Türk ve Ermeni lobi faaliyetlerinin karşılaştırılmasına yönelik bir inceleme
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
A.MEMMEDOVA(Öğrenci)
2012
2012Doktora
Kurumsal itibar katsayısı ve marka sadakati ilişkisi: Telekomünikasyon sektöründe faaliyet gösteren kurumlar üzerine bir araştırma
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
G.BANU(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Kurumsal sosyal sorumluluğun kurum imajına etkisine yönelik bir araştırma
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
T.TAŞKIRAN(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Sosyal paylaşım ağlarının kişilerarası iletişim sürecine etkisi
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
A.KAYA(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Algılama yönetimi ve marka kimliği ilişkisinde marka algısının incelenmesine yönelik bir araştırma
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
H.ÇAYOĞLU(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Yeni iletişim teknolojileri ile ortaya çıkan araç ve yöntemlerin reklam ve halkla ilişkiler disiplinleri açısından örnekler bazında incelenmesi
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
S.ELİF(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
İtibar yönetiminde kriz iletişiminin önemi ve THY ile Atlasjet örneklerinin karşılaştırmalı olarak incelenmesi
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
G.ÖZKAN(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Marka farkındalığı yaratma sürecinde kültür-sanat sponsorluk etkinliklerinin incelenmesi ve yorumlanması
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
S.TOPLU(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Halkla ilişkiler ve NLP ilintisinin iletişim yönünden incelenmesi
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
T.ÜNAL(Öğrenci)
2008
2008Doktora
Türkiye'de nüfus politikaları kapsamında gerçekleştirilen bilgilendirme-eğitim-iletişim (BEİ) kampanyalarının halkla ilişkiler açısından analizi
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
L.KÖKSAL(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Yapılan projeler kapsamında inşaat sektöründe halkla ilişkiler ve markalaşma çabaları
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
M.AKÇİN(Öğrenci)
2008
2008Doktora
Türkiye de nüfus politikarı kapsamında gerçekleştirilen bilgilendirme-eğitim-iletişim (BEİ) kampanyalarının halkla ilişkiler açısından analizi
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
L.Köksal(Öğrenci)
Makaleler
2024
20241. Yapay Zekâ Uygulamalarının Halkla İlişkilerde İdeal Kullanımına Yönelik Bir Analiz
Çeber B., KARAYEL BİLBİL E.
Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi Etkileşim
, sa.13, ss.110-141, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20242. Kurumsal İtibar, Marka Güveni ve Marka Sadakati Kavramlarına Yönelik Bir Araştırma
KARAYEL BİLBİL E., orha s.
Selçuk İletişim
, cilt.17, sa.1, ss.100-131, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20243. Dijital Halkla İlişkiler Aracı Olarak Web Sitelerinin Marka Güvenine Etkisi.
Diken N. H., KARAYEL BİLBİL E.
HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , cilt.7, sa.1, ss.44-68, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20234. Destinasyon Seçiminde Destinasyon İmajı ve Kent Markalama: Kapadokya Üzerine Bir Araştırma
KARAYEL BİLBİL E., Kazancıoğlu E. R.
Haliç Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.6, sa.2, ss.179-195, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20235. Gaming for a Purpose: Exploring the Role of Uses and Gratifications in VR Games
TERCAN BİNGÖL H., KARAYEL BİLBİL E.
Global Media Journal-Turkish Edition GMJ-TR , cilt.14, sa.27, ss.36-58, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20236. Reklam Çekiciliklerinin Marka Tutumu Üzerindeki Rolüne Yönelik Bir Araştırma.
Dikel H., KARAYEL BİLBİL E.
International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR) , cilt.10, ss.1-16, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20237. The Impact of Corporate Sustainability Practices on Consumers’ Brand Loyalty
KARAYEL BİLBİL E., Shabanova Güngör S.
International Academic Social Resources Journal , cilt.8, sa.51, ss.2931-2941, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20238. Türkiye’de Çevreci STK'ların Kurumsal Kimlik ve İmaj Bileşenlerinin Analizi
KARAYEL BİLBİL E., Şen T.
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION
, cilt.16, sa.1, ss.166-201, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20229. The Relationship of Consumer Susceptibility to Interpersonal Influence with Purchasing Behavior in the Context of Omnipticon
Toku A. B., KARAYEL BİLBİL E.
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
, cilt.2022, sa.57, ss.138-158, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
202110. SOSYAL REKLAM KAVRAMI VE STK REKLAMLARI ÜZERİNE GÖSTERGEBİLİMSEL BİR ANALİZ
KARAYEL BİLBİL E., AYDOĞDU İ.
E kurgu , Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Uluslararası Hakemli Dergisi , cilt.29, sa.2, ss.191-215, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202111. Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıklarının Kişilerarası Etkiye Tüketici Duyarlılığı ve Sosyal Karşılaştırma ile İlişkisi
KARAYEL BİLBİL E., GÜLER A. B.
Intermedia International E-journal
, cilt.8, sa.14, ss.39-57, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202112. Kadın Odaklı Sivil Toplum Kuruluşlarında Gerçekleştirilen İletişim Faaliyetleri
Karayel Bilbil E., Polat A. F.
SELÇUK İLETİŞİM
, cilt.14, sa.1, ss.336-362, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202013. Markaya Yönelik Tutum Oluşturan Bir Unsur Olarak Kurumsal Reklam: Banka Müşterileri Üzerine Bir Araştırma
GÜLER Ş., KARAYEL BİLBİL E.
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi , sa.14, ss.4-15, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202014. Sosyal Medya Ekseninde Mahremiyetin Dönüşümü ve Benlik İnşası
KARAYEL BİLBİL E., ATALAY D.
Global Media Journal TR Edition , cilt.10, sa.20, ss.176-195, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201915. Kurumsal İletişim Yönetiminde Kurum ve Hedef Kitle İlişkisi Bağlamında Geribildirimin Yeniden Tanımlanması: Literatür İncelemesi
KARAYEL BİLBİL E., KASAR A.
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES
, sa.57, ss.85-124, 2019 (ESCI)
2018
201816. Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Marka Farkındalığı Bağlamında Değerlendirilmesi
KARAYEL BİLBİL E., AYDINLIOĞLU Ö.
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , cilt.5, sa.1, ss.38-58, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201817. Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Marka Farkındalığı Bağlamında Değerlendirilmesi: Cumhuriyet Üniversitesi Örneği
KARAYEL BİLBİL E., AYDINLIOĞLU Ö.
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , cilt.5, sa.1, ss.38-58, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201718. Diital Ortamda Kurumsal İtibar Yönetimi ve Viral Uygalamalar İlişkisi
KARAYEL BİLBİL E., GÜLER Ş.
Global Media Journal TR Edition , cilt.7, sa.14, ss.379-402, 2017 (Hakemli Dergi)
2014
201419. Siyasette Markalaşmak: 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçimi Adaylarının Siyasal Marka Olarak Konumlandırılmasının Analizi
KARAYEL BİLBİL E., ÇELİKKOL N.
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi
, cilt.11, sa.43, ss.231-250, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201320. Türkiye de Telekomükasyon Sektöründe Kurumsal İtibar Katsayısı ve Marka Sadakati Üzerine Bir Araştırma
KARAYEL BİLBİL E., SÜTCÜ C. S., KIYAT B. D.
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.10, sa.39, ss.163-175, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201321. Türkiye’de Telekomünikasyon Sektöründe Kurumsal İtibar Katsayısı ve Marka Sadakati Üzerine Bir Araştırma
KARAYEL BİLBİL E., SÜTCÜ C. S., DAYANÇ KIYAT G. B.
ÖNERİ , cilt.10, sa.39, ss.163-175, 2013 (Hakemli Dergi)
2009
200922. A Public Relations Approach to Crisis Management in TurkishFootball
KARAYEL BİLBİL E., SÜTCÜ C. S.
The International Journal Of Knowledge, Culture and Change Management , cilt.8, sa.11, 2009 (Scopus)
2008
200823. The New Phenomenon for Turkish Youth: Online Advertising Era
Sütcü C. S., Karayel Bilbil E., Değerli B.
the E-Business Review , cilt.8, ss.285-290, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200824. The Effect of New Media in Extending Brand on Consumer Perception: A Survey in Retail Sector in Turkey
Karayel Bilbil E., Sütcü C. S., Değerli B.
the E-Business Review , cilt.8, ss.60-64, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200825. Kurumsal İletişim Aracı Olarak Web Sayfalarının Kamu ve Özel Sektör Kuruluşlarında Karşılaştırmalı Analizi
KARAYEL BİLBİL E.
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES , sa.32, ss.67-81, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200826. New Media in PR: A Research on the Utilization of New MediaTechnologies in Public Relations Firms in Turkey
SÜTCÜ C. S., KARAYEL BİLBİL E.
The International Journal Of Knowledge, Culture and Change Managemen , cilt.4, sa.5, ss.159-166, 2008 (Hakemli Dergi)
2007
200727. Türkiye'de Ulusal Basınla İlişkiler Kapsamında Halkla İlişkiler Ve Reklamcıların Etik Sorunları
ÖZGEN E., KARAYEL BİLBİL E.
Marmara İletişim Dergisi , ss.177-185, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200728. "Türkiye'de Ulusal Basınla İlişkiler Kapsamında Halkla İlişkiler ve Reklamcıların Etik Sorunları",
ÖZGEN E., KARAYEL BİLBİL E.
Marmara İletişim Dergisi , 2007 (Hakemli Dergi)
2004
200429. Bütünleşik Pazarlama İletişimi İçerisinde Marka Kavramı ve Bu Kavramın Halkla İlişkiler Boyutu
KARAYEL BİLBİL E.
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES , sa.20, ss.197-207, 2004 (ESCI)
2003
200330. “Halkla İlişkilerde Etik Sorunu”
Karayel Bilbil E.
İletişim Araştırma, İletişim Araştırmaları Derneği Bülteni , sa.12, ss.8-10, 2003 (Hakemsiz Dergi)
2003
200331. Etkili İletişimi Gerçekleştirmede Sözsüz İletişimin Gücü
KARAYEL BİLBİL E.
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES , sa.16, ss.393-405, 2003 (ESCI)
2002
200232. “Kurum Kültürünün Güçlendirilmesi Yönünden İletişimin Önemi”
Karayel Bilbil E.
Ankara Üniversitesi İlef Yıllık 2001 , ss.257-269, 2002 (Hakemli Dergi)
1999
199933. “VI. Halkla İlişkiler Forumunun Ardından”
Karayel Bilbil E.
PR Türkiye Dergisi , cilt.1, sa.4, ss.10-11, 1999 (Hakemsiz Dergi)
1994
199434. Halkla İlişkilerde Kurumsal Reklamcılık
KARAYEL BİLBİL E.
Marmara İletişim Öneri Dergisi , sa.6, ss.39-45, 1994 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. A Comparative Study on VR Games in terms of Digital Media Users
Tercan Bingöl H., KARAYEL BİLBİL E.
ICRESS 2023: International Conference on Research in Education and Social Sciences, The Eurasia Proceedings of Educational & Social Sciences (EPESS), Budapest, Macaristan, 6 - 09 Temmuz 2023, cilt.31, ss.92-98, (Tam Metin Bildiri)
2021
20212. KAMUYU BİLGİLENDİRME MODELİ KAPSAMINDA YENİ MEDYADA KRİZ İLETİŞİM SÜRECİ: İZMİR DEPREMİ ÖRNEĞİ
KARAYEL BİLBİL E., ORHA S.
8.Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu, Üsküdar Üni.İletişim Fakültesi, 26-28 Mayıs 2021., İstanbul, Türkiye, 26 Mayıs 2021, (Tam Metin Bildiri)
2020
20203. Kurumsal Reklamda Tema: Bankaların 2015-2019 Yılları Arasındaki Kurumsal Reklamları Üzerine Bir İnceleme
GÜLER Ş., KARAYEL BİLBİL E.
7. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2020, ss.98, (Özet Bildiri)
2020
20204. Kurumsal Reklamda Tema: Bankaların 2015-2019 Yılları Arasındaki Kurumsal Reklamları Üzerine Bir İnceleme
GÜLER Ş., KARAYEL BİLBİL E.
7.Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, Üsküdar Üni.İletişim Fakültesi, 21-23 Ekim 2020, İstanbul, Türkiye, 22 Ekim 2020, ss.98, (Özet Bildiri)
2017
20175. Evaluation of Self-Esteem Levels of Faculty of Communication Students: Study on Public and Private Universities
KARAYEL BİLBİL E., AKIN R. F.
Eurasia Business and Economics Society, ROMA, İtalya, 24 - 26 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
2016
20166. Marka iletişimi ve Alanlarına Dair Temel Yaklaşım
KARAYEL BİLBİL E., BEKMAN M.
1. International Scientific Researches Congress Humanity and Social Sciences, Madrid, İspanya, 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2009
20097. Halkla İlişkiler Disiplininde Girift İki Kavram: Sosyal Sorumluluk Ve Sosyal Sponsorluk Kavramlarının Karşılaştırılmasına Yönelik Bir Analiz
KARAYEL BİLBİL E.
Uluslararası Halkla İlişkiler Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 15 Nisan - 17 Eylül 2009, cilt.2, (Tam Metin Bildiri)
2008
20088. The New Phenomenon for Turkish Youth: Online Advertising Era
SÜTCÜ C. S., KARAYEL BİLBİL E., YALÇIN B.
The New Phenomenon for Turkish Youth: Online Advertising Era, San-Francisco, Kostarika, 20 - 23 Mart 2008, cilt.8, ss.285-290, (Tam Metin Bildiri)
2008
20089. The Effect of New Media in Extending Brand on Consumer Perception: A Survey in Retail Sector in Turkey
KARAYEL BİLBİL E., SÜTCÜ C. S., YALÇIN B.
International Academy of E-Business 8th Annual Conference, San-Francisco, Kostarika, 20 - 23 Mart 2008, cilt.8, ss.60-64, (Tam Metin Bildiri)
2007
200710. “Functions of Corporate Web Pages in Media Relations”
Karayel Bilbil E., Sütcü C. S.
5th International Symposium of Interactive Media Design, Yeditepe University, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2007, ss.21-28, (Tam Metin Bildiri)
2006
200611. “Halkla İlişkiler Sektöründe E-Öğrenmenin Kullanım Alanları”
Karayel Bilbil E.
1st International Conference of New Media and Interactivity, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2006, ss.395-403, (Tam Metin Bildiri)
2006
200612. “Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Sektöründe Müşteri Tatmini Yönünden İletişim Eğitimi”,
Karayel Bilbil E., Özgen E.
I. International Vocational and Technical Education Technologies Congress, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2006, cilt.3, ss.1655-1662, (Tam Metin Bildiri)
2005
200513. "Otel İşletmelerinde Kurum İmajı Oluşturmanın Bir Yolu Olarak Halkla İlişkiler Eğitimi",
Özgen E., Karayel Bilbil E.
I. International Vocational and Technical Education Technologies Congress, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2005, ss.1649-1655, (Tam Metin Bildiri)
2004
200414. Müşteri İlişkileri Yönetiminde İletişim Becerilerinin Geliştirilmesi Yönünden E Eğitim
KARAYEL BİLBİL E., TİNGÖY Ö.
2004-IV. International Educational Technology Symposium, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2004, cilt.2, ss.776-781, (Tam Metin Bildiri)
2002
200215. Yeniden Yapılanma Sürecinde Stratejik İletişim Yönetimi ve BJK
ÇÖKLÜ E., ÖZGEN E., KARAYEL BİLBİL E.
2002-10. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2002, ss.431-443, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2021
20211. HALKLA İLİŞKİLERDE KONU YÖNETİMİ: STK'LARIN PANDEMİ DÖNEMİNDE GERÇEKLEŞTİRDİKLERİ SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİ
KARAYEL BİLBİL E., DOĞAN ERDİNÇ E.
Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü, Yeliz Kuşay, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.303-333, 2021
2015
20153. Halkla İlişkiler Perspektifinden Sivil Toplum
Karayel Bilbil E. (Editör)
Pales Yayınları, İstanbul, 2015
2015
20154. Sosyal Medyada Benlik Sunumu: Facebook Üzerine Bir Analiz
Karayel Bilbil E., Çerçi M.
Sosyal Medya Araştırmaları, Deniz Yengin, Editör, Paloma, Ankara, ss.281-293, 2015
2013
20135. Küresel Firmalarda Kurum Kültürü ve Halkla İlişkiler
KARAYEL BİLBİL E.
Stratejik Küresel Pazarlama, Necdet Timur ve Alparslan Özmen, Editör, Eflatun Yayınevi, Ankara, ss.385-405, 2013
2012
20126. “Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İletişim”,
Karayel Bilbil E.
Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Kurumsal İletişim Yönetimi, Seda Mengü, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.10-17, 2012
2012
20127. Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İletişim
KARAYEL BİLBİL E.
Kurumsal İletişim Yönetimi, , Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1-16, 2012
2009
20098. “Küresel Firmalarda Kurum Kültürü ve Halkla İlişkiler”,
Karayel Bilbil E.
Stratejik Küresel Pazarlama, Editörler: Necdet Timur,ve Alparslan Özmen, Editör, Eflatun Yayınevi, Ankara, ss.385-405, 2009
2008
20089. Yeni Ekonomi, Yokolan Sınırlar ve Uluslararası Halkla İlişkiler
KARAYEL BİLBİL E.
Küreselleştirme Makinesi Medya (Medya Eleştirileri), Can Bilgili ve Nesrin Tan Akbulut, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.81-95, 2008
2008
200810. “Yeni Ekonomi, Yokolan Sınırlar ve Uluslararası Halkla İlişkiler”
Karayel Bilbil E.
Küreselleştirme Makinesi Medya (Medya Eleştirileri) , Can Bilgili,ve Nesrin Tan Akbulut, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.81-95, 2008
2006
200611. “PR Çalışanı – Gazeteci İlişkisinde Bir İkna Yöntemi Olarak Hediyenin Kullanımına İlişkin Etik Değerlendirme”,
Karayel Bilbil E.
Medyada Olmayanlar (Medya Eleştirileri) , Can Bilgili, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.237-253, 2006
2006
2006