-
2015 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2009 - 2015 Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2002 - 2009 Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
1993 - 2002 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2021 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
Omniptikon Metaforu bağlamında kişilerarası etkiye duyarlılığın satın alma davranışı ile ilişkisi
Karayel Bilbil E. (Danışman)
A.BURCU(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Kurumsal reklam ve öyküleme: Ulusal ve uluslararası kuruluşlar üzerine bir araştırma
Karayel Bilbil E. (Danışman)
Ş.GÜLER(Öğrenci), Doktora, 2020 -
HEDONİK İLETİŞİMİN PAZARLAMA ALANINA ETKİLERİ
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
-
Sosyal sorumluluk kampanyalarının marka farkındalığı açısından değerlendirilmesi
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
Ö.AYDINLIOĞLU(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Kamusal halkla ilişkiler kapsamında Fatih ve Maltepe Belediyesi e-devlet uygulamalarının karşılaştırılmasına yönelik bir analiz
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
-
Transmedya markalama ve etkileşimli reklam ilişkisi
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
-
Halkla ilişkilerde medya yönetimi: Sosyal medya açısından bir inceleme
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
-
İletişim fakültesi öğrencilerinin benlik saygısı düzeylerinin değerlendirilmesi ve devlet üniversitesi ile vakıf üniversitesi öğrencilerinin bu bağlamda karşılaştırılması
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
-
Dijital ortamda itibar yönetimi uygulamalarına yönelik bir analiz
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
-
Marka iletişiminin marka değeri üzerine etkisi: Türk Hava Yolları üzerine bir araştırma
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
-
Politik pazarlama ve pazarlama faaliyetlerinin incelenmesine yönelik bir örnek: 2014 Cumhurbaşkanlığı seçimleri
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
-
Halkla ilişkiler kapsamında sanal ve fiziki alışveriş merkezlerinin bütünleşik pazarlama iletişimi yönünden karşılaştırılmasına yönelik bir araştırma
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
-
Kamusal halkla ilişkiler: Türkiye'de bakanlıklar tarafından gerçekleştirilen kamusal halkla ilişkiler ve iletişim kampanyalarına yönelik bir araştırma
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
H.BOZTEPE(Öğrenci), Doktora, 2013 -
Çevre duyarlılığı ekseninde iletişim boyutuyla yeşil pazarlama
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
-
İletişim ve sanat ilişkisi açısından İstanbul'daki özel müzelerin iletişim faaliyetlerine yönelik bir inceleme
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
-
Halkla ilişkiler disiplini ve lobicilik: ABD'de gerçekleştirilen Türk ve Ermeni lobi faaliyetlerinin karşılaştırılmasına yönelik bir inceleme
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
-
Kurumsal itibar katsayısı ve marka sadakati ilişkisi: Telekomünikasyon sektöründe faaliyet gösteren kurumlar üzerine bir araştırma
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
-
Kurumsal sosyal sorumluluğun kurum imajına etkisine yönelik bir araştırma
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
-
Sosyal paylaşım ağlarının kişilerarası iletişim sürecine etkisi
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
-
Algılama yönetimi ve marka kimliği ilişkisinde marka algısının incelenmesine yönelik bir araştırma
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
-
Yeni iletişim teknolojileri ile ortaya çıkan araç ve yöntemlerin reklam ve halkla ilişkiler disiplinleri açısından örnekler bazında incelenmesi
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
-
İtibar yönetiminde kriz iletişiminin önemi ve THY ile Atlasjet örneklerinin karşılaştırmalı olarak incelenmesi
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
-
Marka farkındalığı yaratma sürecinde kültür-sanat sponsorluk etkinliklerinin incelenmesi ve yorumlanması
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
-
Halkla ilişkiler ve NLP ilintisinin iletişim yönünden incelenmesi
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
-
Türkiye'de nüfus politikaları kapsamında gerçekleştirilen bilgilendirme-eğitim-iletişim (BEİ) kampanyalarının halkla ilişkiler açısından analizi
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
L.KÖKSAL(Öğrenci), Doktora, 2008 -
Yapılan projeler kapsamında inşaat sektöründe halkla ilişkiler ve markalaşma çabaları
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
-
Türkiye de nüfus politikarı kapsamında gerçekleştirilen bilgilendirme-eğitim-iletişim (BEİ) kampanyalarının halkla ilişkiler açısından analizi
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)
-
Reklamın dilbilimsel boyutları
KARAYEL BİLBİL E. (Danışman)