Yayınlar & Eserler

Makaleler 34
Tümü (34)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
Scopus (1)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (19)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 15

1. A Comparative Study on VR Games in terms of Digital Media Users

ICRESS 2023: International Conference on Research in Education and Social Sciences, The Eurasia Proceedings of Educational & Social Sciences (EPESS), Budapest, Macaristan, 6 - 09 Temmuz 2023, cilt.31, ss.92-98, (Tam Metin Bildiri)

2. KAMUYU BİLGİLENDİRME MODELİ KAPSAMINDA YENİ MEDYADA KRİZ İLETİŞİM SÜRECİ: İZMİR DEPREMİ ÖRNEĞİ

8.Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu, Üsküdar Üni.İletişim Fakültesi, 26-28 Mayıs 2021., İstanbul, Türkiye, 26 Mayıs 2021, (Tam Metin Bildiri)

3. Kurumsal Reklamda Tema: Bankaların 2015-2019 Yılları Arasındaki Kurumsal Reklamları Üzerine Bir İnceleme

7. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2020, ss.98, (Özet Bildiri)

4. Kurumsal Reklamda Tema: Bankaların 2015-2019 Yılları Arasındaki Kurumsal Reklamları Üzerine Bir İnceleme

7.Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, Üsküdar Üni.İletişim Fakültesi, 21-23 Ekim 2020, İstanbul, Türkiye, 22 Ekim 2020, ss.98, (Özet Bildiri)

6. Marka iletişimi ve Alanlarına Dair Temel Yaklaşım

1. International Scientific Researches Congress Humanity and Social Sciences, Madrid, İspanya, 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

7. Halkla İlişkiler Disiplininde Girift İki Kavram: Sosyal Sorumluluk Ve Sosyal Sponsorluk Kavramlarının Karşılaştırılmasına Yönelik Bir Analiz

Uluslararası Halkla İlişkiler Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 15 Nisan - 17 Eylül 2009, cilt.2, (Tam Metin Bildiri)

8. The New Phenomenon for Turkish Youth: Online Advertising Era

The New Phenomenon for Turkish Youth: Online Advertising Era, San-Francisco, Kostarika, 20 - 23 Mart 2008, cilt.8, ss.285-290, (Tam Metin Bildiri)

9. The Effect of New Media in Extending Brand on Consumer Perception: A Survey in Retail Sector in Turkey

International Academy of E-Business 8th Annual Conference, San-Francisco, Kostarika, 20 - 23 Mart 2008, cilt.8, ss.60-64, (Tam Metin Bildiri)

10. “Functions of Corporate Web Pages in Media Relations”

5th International Symposium of Interactive Media Design, Yeditepe University, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2007, ss.21-28, (Tam Metin Bildiri)

11. “Halkla İlişkiler Sektöründe E-Öğrenmenin Kullanım Alanları”

1st International Conference of New Media and Interactivity, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2006, ss.395-403, (Tam Metin Bildiri)

12. “Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Sektöründe Müşteri Tatmini Yönünden İletişim Eğitimi”,

I. International Vocational and Technical Education Technologies Congress, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2006, cilt.3, ss.1655-1662, (Tam Metin Bildiri)

13. "Otel İşletmelerinde Kurum İmajı Oluşturmanın Bir Yolu Olarak Halkla İlişkiler Eğitimi",

I. International Vocational and Technical Education Technologies Congress, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2005, ss.1649-1655, (Tam Metin Bildiri)

14. Müşteri İlişkileri Yönetiminde İletişim Becerilerinin Geliştirilmesi Yönünden E Eğitim

2004-IV. International Educational Technology Symposium, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2004, cilt.2, ss.776-781, (Tam Metin Bildiri)

15. Yeniden Yapılanma Sürecinde Stratejik İletişim Yönetimi ve BJK

2002-10. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2002, ss.431-443, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 12

1. HALKLA İLİŞKİLERDE KONU YÖNETİMİ: STK'LARIN PANDEMİ DÖNEMİNDE GERÇEKLEŞTİRDİKLERİ SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİ

Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü, Yeliz Kuşay, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.303-333, 2021

4. Sosyal Medyada Benlik Sunumu: Facebook Üzerine Bir Analiz

Sosyal Medya Araştırmaları, Deniz Yengin, Editör, Paloma, Ankara, ss.281-293, 2015

5. Küresel Firmalarda Kurum Kültürü ve Halkla İlişkiler

Stratejik Küresel Pazarlama, Necdet Timur ve Alparslan Özmen, Editör, Eflatun Yayınevi, Ankara, ss.385-405, 2013

6. “Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İletişim”,

Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Kurumsal İletişim Yönetimi, Seda Mengü, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.10-17, 2012

7. Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İletişim

Kurumsal İletişim Yönetimi, , Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1-16, 2012

8. “Küresel Firmalarda Kurum Kültürü ve Halkla İlişkiler”,

Stratejik Küresel Pazarlama, Editörler: Necdet Timur,ve Alparslan Özmen, Editör, Eflatun Yayınevi, Ankara, ss.385-405, 2009

9. Yeni Ekonomi, Yokolan Sınırlar ve Uluslararası Halkla İlişkiler

Küreselleştirme Makinesi Medya (Medya Eleştirileri), Can Bilgili ve Nesrin Tan Akbulut, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.81-95, 2008

10. “Yeni Ekonomi, Yokolan Sınırlar ve Uluslararası Halkla İlişkiler”

Küreselleştirme Makinesi Medya (Medya Eleştirileri) , Can Bilgili,ve Nesrin Tan Akbulut, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.81-95, 2008

11. “PR Çalışanı – Gazeteci İlişkisinde Bir İkna Yöntemi Olarak Hediyenin Kullanımına İlişkin Etik Değerlendirme”,

Medyada Olmayanlar (Medya Eleştirileri) , Can Bilgili, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.237-253, 2006
Metrikler

Yayın

62

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

24

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

41

Tez Danışmanlığı

37

Açık Erişim

32
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları