Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

KAMUYU BİLGİLENDİRME MODELİ KAPSAMINDA YENİ MEDYADA KRİZ İLETİŞİM SÜRECİ: İZMİR DEPREMİ ÖRNEĞİ

8.Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu, Üsküdar Üni.İletişim Fakültesi, 26-28 Mayıs 2021., İstanbul, Türkiye, 26 Mayıs 2021

Kurumsal Reklamda Tema: Bankaların 2015-2019 Yılları Arasındaki Kurumsal Reklamları Üzerine Bir İnceleme

7. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2020, ss.98

Kurumsal Reklamda Tema: Bankaların 2015-2019 Yılları Arasındaki Kurumsal Reklamları Üzerine Bir İnceleme

7.Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, Üsküdar Üni.İletişim Fakültesi, 21-23 Ekim 2020, İstanbul, Türkiye, 22 Ekim 2020, ss.98

Marka iletişimi ve Alanlarına Dair Temel Yaklaşım

1. International Scientific Researches Congress Humanity and Social Sciences, Madrid, İspanya, 19 - 22 Mayıs 2016

The Effect of New Media in Extending Brand on Consumer Perception: A Survey in Retail Sector in Turkey

International Academy of E-Business 8th Annual Conference, San-Francisco, Kostarika, 20 - 23 Mart 2008, cilt.8, ss.60-64

The New Phenomenon for Turkish Youth: Online Advertising Era

The New Phenomenon for Turkish Youth: Online Advertising Era, San-Francisco, Kostarika, 20 - 23 Mart 2008, cilt.8, ss.285-290

“Functions of Corporate Web Pages in Media Relations”

5th International Symposium of Interactive Media Design, Yeditepe University, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2007, ss.21-28

“Halkla İlişkiler Sektöründe E-Öğrenmenin Kullanım Alanları”

1st International Conference of New Media and Interactivity, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2006, ss.395-403

“Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Sektöründe Müşteri Tatmini Yönünden İletişim Eğitimi”,

I. International Vocational and Technical Education Technologies Congress, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2006, cilt.3, ss.1655-1662

"Otel İşletmelerinde Kurum İmajı Oluşturmanın Bir Yolu Olarak Halkla İlişkiler Eğitimi",

I. International Vocational and Technical Education Technologies Congress, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2005, ss.1649-1655

Müşteri İlişkileri Yönetiminde İletişim Becerilerinin Geliştirilmesi Yönünden E Eğitim

2004-IV. International Educational Technology Symposium, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2004, cilt.2, ss.776-781

Yeniden Yapılanma Sürecinde Stratejik İletişim Yönetimi ve BJK

2002-10. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2002, ss.431-443

Kitap & Kitap Bölümleri

HALKLA İLİŞKİLERDE KONU YÖNETİMİ: STK'LARIN PANDEMİ DÖNEMİNDE GERÇEKLEŞTİRDİKLERİ SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİ

Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü, Yeliz Kuşay, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.303-333, 2021

Sosyal Medyada Benlik Sunumu: Facebook Üzerine Bir Analiz

Sosyal Medya Araştırmaları, Deniz Yengin, Editör, Paloma, Ankara, ss.281-293, 2015

Küresel Firmalarda Kurum Kültürü ve Halkla İlişkiler

Stratejik Küresel Pazarlama, Necdet Timur ve Alparslan Özmen, Editör, Eflatun Yayınevi, Ankara, ss.385-405, 2013

“Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İletişim”,

Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Kurumsal İletişim Yönetimi, Seda Mengü, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.10-17, 2012

Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İletişim

Kurumsal İletişim Yönetimi, , Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1-16, 2012

“Küresel Firmalarda Kurum Kültürü ve Halkla İlişkiler”,

Stratejik Küresel Pazarlama, Editörler: Necdet Timur,ve Alparslan Özmen, Editör, Eflatun Yayınevi, Ankara, ss.385-405, 2009

Yeni Ekonomi, Yokolan Sınırlar ve Uluslararası Halkla İlişkiler

Küreselleştirme Makinesi Medya (Medya Eleştirileri), Can Bilgili ve Nesrin Tan Akbulut, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.81-95, 2008

“Yeni Ekonomi, Yokolan Sınırlar ve Uluslararası Halkla İlişkiler”

Küreselleştirme Makinesi Medya (Medya Eleştirileri) , Can Bilgili,ve Nesrin Tan Akbulut, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.81-95, 2008

“PR Çalışanı – Gazeteci İlişkisinde Bir İkna Yöntemi Olarak Hediyenin Kullanımına İlişkin Etik Değerlendirme”,

Medyada Olmayanlar (Medya Eleştirileri) , Can Bilgili, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.237-253, 2006

Metrikler

Yayın

50

Tez Danışmanlığı

37

Açık Erişim

31
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları