Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Yapay Zekâ Uygulamalarının Halkla İlişkilerde İdeal Kullanımına Yönelik Bir Analiz
Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi Etkileşim
, sa.13, ss.110-141, 2024 (Hakemli Dergi)


Dijital Halkla İlişkiler Aracı Olarak Web Sitelerinin Marka Güvenine Etkisi.
HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES
, cilt.7, sa.1, ss.44-68, 2024 (Hakemli Dergi)
Gaming for a Purpose: Exploring the Role of Uses and Gratifications in VR Games
Global Media Journal-Turkish Edition GMJ-TR
, cilt.14, sa.27, ss.36-58, 2023 (Hakemli Dergi)
Reklam Çekiciliklerinin Marka Tutumu Üzerindeki Rolüne Yönelik Bir Araştırma.
International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.10, ss.1-16, 2023 (Hakemli Dergi)
SOSYAL REKLAM KAVRAMI VE STK REKLAMLARI ÜZERİNE GÖSTERGEBİLİMSEL BİR ANALİZ
E kurgu , Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Uluslararası Hakemli Dergisi
, cilt.29, sa.2, ss.191-215, 2021 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medya Ekseninde Mahremiyetin Dönüşümü ve Benlik İnşası
Global Media Journal TR Edition
, cilt.10, sa.20, ss.176-195, 2020 (Hakemli Dergi)
Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Marka Farkındalığı Bağlamında Değerlendirilmesi
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.38-58, 2018 (Hakemli Dergi)
Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Marka Farkındalığı Bağlamında Değerlendirilmesi: Cumhuriyet Üniversitesi Örneği
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.38-58, 2018 (Hakemli Dergi)
Diital Ortamda Kurumsal İtibar Yönetimi ve Viral Uygalamalar İlişkisi
Global Media Journal TR Edition
, cilt.7, sa.14, ss.379-402, 2017 (Hakemli Dergi)
Siyasette Markalaşmak: 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçimi Adaylarının Siyasal Marka Olarak Konumlandırılmasının Analizi
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi
, cilt.11, sa.43, ss.231-250, 2014 (Hakemli Dergi)

Türkiye de Telekomükasyon Sektöründe Kurumsal İtibar Katsayısı ve Marka Sadakati Üzerine Bir Araştırma
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.39, ss.163-175, 2013 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de Telekomünikasyon Sektöründe Kurumsal İtibar Katsayısı ve Marka Sadakati Üzerine Bir Araştırma
ÖNERİ
, cilt.10, sa.39, ss.163-175, 2013 (Hakemli Dergi)
The Effect of New Media in Extending Brand on Consumer Perception: A Survey in Retail Sector in Turkey
the E-Business Review
, cilt.8, ss.60-64, 2008 (Hakemli Dergi)
New Media in PR: A Research on the Utilization of New MediaTechnologies in Public Relations Firms in Turkey
The International Journal Of Knowledge, Culture and Change Managemen
, cilt.4, sa.5, ss.159-166, 2008 (Hakemli Dergi)
The New Phenomenon for Turkish Youth: Online Advertising Era
the E-Business Review
, cilt.8, ss.285-290, 2008 (Hakemli Dergi)
Türkiye'de Ulusal Basınla İlişkiler Kapsamında Halkla İlişkiler Ve Reklamcıların Etik Sorunları
Marmara İletişim Dergisi
, ss.177-185, 2007 (Hakemli Dergi)
“Halkla İlişkilerde Etik Sorunu”
İletişim Araştırma, İletişim Araştırmaları Derneği Bülteni
, sa.12, ss.8-10, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Etkili İletişimi Gerçekleştirmede Sözsüz İletişimin Gücü
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES
, sa.16, ss.393-405, 2003 (ESCI)
“Kurum Kültürünün Güçlendirilmesi Yönünden İletişimin Önemi”
Ankara Üniversitesi İlef Yıllık 2001
, ss.257-269, 2002 (Hakemli Dergi)
“VI. Halkla İlişkiler Forumunun Ardından”
PR Türkiye Dergisi
, cilt.1, sa.4, ss.10-11, 1999 (Hakemsiz Dergi)
Halkla İlişkilerde Kurumsal Reklamcılık
Marmara İletişim Öneri Dergisi
, sa.6, ss.39-45, 1994 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Kurumsal Reklamda Tema: Bankaların 2015-2019 Yılları Arasındaki Kurumsal Reklamları Üzerine Bir İnceleme
7.Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, Üsküdar Üni.İletişim Fakültesi, 21-23 Ekim 2020, İstanbul, Türkiye, 22 Ekim 2020, ss.98
Evaluation of Self-Esteem Levels of Faculty of Communication Students: Study on Public and Private Universities
Eurasia Business and Economics Society, ROMA, İtalya, 24 - 26 Mayıs 2017
Marka iletişimi ve Alanlarına Dair Temel Yaklaşım
1. International Scientific Researches Congress Humanity and Social Sciences, Madrid, İspanya, 19 - 22 Mayıs 2016
Halkla İlişkiler Disiplininde Girift İki Kavram: Sosyal Sorumluluk Ve Sosyal Sponsorluk Kavramlarının Karşılaştırılmasına Yönelik Bir Analiz
Uluslararası Halkla İlişkiler Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 15 Nisan - 17 Eylül 2009, cilt.2
The Effect of New Media in Extending Brand on Consumer Perception: A Survey in Retail Sector in Turkey
International Academy of E-Business 8th Annual Conference, San-Francisco, Kostarika, 20 - 23 Mart 2008, cilt.8, ss.60-64
The New Phenomenon for Turkish Youth: Online Advertising Era
The New Phenomenon for Turkish Youth: Online Advertising Era, San-Francisco, Kostarika, 20 - 23 Mart 2008, cilt.8, ss.285-290
“Functions of Corporate Web Pages in Media Relations”
5th International Symposium of Interactive Media Design, Yeditepe University, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2007, ss.21-28
“Halkla İlişkiler Sektöründe E-Öğrenmenin Kullanım Alanları”
1st International Conference of New Media and Interactivity, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2006, ss.395-403
“Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Sektöründe Müşteri Tatmini Yönünden İletişim Eğitimi”,
I. International Vocational and Technical Education Technologies Congress, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2006, cilt.3, ss.1655-1662
"Otel İşletmelerinde Kurum İmajı Oluşturmanın Bir Yolu Olarak Halkla İlişkiler Eğitimi",
I. International Vocational and Technical Education Technologies Congress, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2005, ss.1649-1655
Müşteri İlişkileri Yönetiminde İletişim Becerilerinin Geliştirilmesi Yönünden E Eğitim
2004-IV. International Educational Technology Symposium, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2004, cilt.2, ss.776-781
Yeniden Yapılanma Sürecinde Stratejik İletişim Yönetimi ve BJK
2002-10. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2002, ss.431-443
Kitaplar
HALKLA İLİŞKİLERDE KONU YÖNETİMİ: STK'LARIN PANDEMİ DÖNEMİNDE GERÇEKLEŞTİRDİKLERİ SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİ
Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü, Yeliz Kuşay, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.303-333, 2021
Sosyal Medya Araştırmaları
Paloma, İstanbul, 2015
Halkla İlişkiler Perspektifinden Sivil Toplum
Pales Yayınları, İstanbul, 2015
Sosyal Medyada Benlik Sunumu: Facebook Üzerine Bir Analiz
Sosyal Medya Araştırmaları, Deniz Yengin, Editör, Paloma, Ankara, ss.281-293, 2015
Küresel Firmalarda Kurum Kültürü ve Halkla İlişkiler
Stratejik Küresel Pazarlama, Necdet Timur ve Alparslan Özmen, Editör, Eflatun Yayınevi, Ankara, ss.385-405, 2013
“Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İletişim”,
Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Kurumsal İletişim Yönetimi, Seda Mengü, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.10-17, 2012
Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İletişim
Kurumsal İletişim Yönetimi, , Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1-16, 2012
Yeni Ekonomi, Yokolan Sınırlar ve Uluslararası Halkla İlişkiler
Küreselleştirme Makinesi Medya (Medya Eleştirileri), Can Bilgili ve Nesrin Tan Akbulut, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.81-95, 2008
“Yeni Ekonomi, Yokolan Sınırlar ve Uluslararası Halkla İlişkiler”
Küreselleştirme Makinesi Medya (Medya Eleştirileri) , Can Bilgili,ve Nesrin Tan Akbulut, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.81-95, 2008
“PR Çalışanı – Gazeteci İlişkisinde Bir İkna Yöntemi Olarak Hediyenin Kullanımına İlişkin Etik Değerlendirme”,
Medyada Olmayanlar (Medya Eleştirileri) , Can Bilgili, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.237-253, 2006
PR Çalışanı – Gazeteci İlişkisinde Bir İkna Yöntemi Olarak Hediyenin Kullanımına İlişkin Etik Değerlendirme”
Medya Eleştirileri 2006 Medyada Olmayanlar, Can Bilgili, Editör, Beta, İstanbul, ss.237-253, 2006