Makaleler
34
Tümü (34)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
Scopus (1)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (19)
1. Yapay Zekâ Uygulamalarının Halkla İlişkilerde İdeal Kullanımına Yönelik Bir Analiz
Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi Etkileşim
, sa.13, ss.110-141, 2024 (Hakemli Dergi)
3. Dijital Halkla İlişkiler Aracı Olarak Web Sitelerinin Marka Güvenine Etkisi.
HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES
, cilt.7, sa.1, ss.44-68, 2024 (Hakemli Dergi)
5. Gaming for a Purpose: Exploring the Role of Uses and Gratifications in VR Games
Global Media Journal-Turkish Edition GMJ-TR
, cilt.14, sa.27, ss.36-58, 2023 (Hakemli Dergi)
6. Reklam Çekiciliklerinin Marka Tutumu Üzerindeki Rolüne Yönelik Bir Araştırma.
International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.10, ss.1-16, 2023 (Hakemli Dergi)
10. SOSYAL REKLAM KAVRAMI VE STK REKLAMLARI ÜZERİNE GÖSTERGEBİLİMSEL BİR ANALİZ
E kurgu , Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Uluslararası Hakemli Dergisi
, cilt.29, sa.2, ss.191-215, 2021 (Hakemli Dergi)
14. Sosyal Medya Ekseninde Mahremiyetin Dönüşümü ve Benlik İnşası
Global Media Journal TR Edition
, cilt.10, sa.20, ss.176-195, 2020 (Hakemli Dergi)
16. Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Marka Farkındalığı Bağlamında Değerlendirilmesi
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.38-58, 2018 (Hakemli Dergi)
17. Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Marka Farkındalığı Bağlamında Değerlendirilmesi: Cumhuriyet Üniversitesi Örneği
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.38-58, 2018 (Hakemli Dergi)
18. Diital Ortamda Kurumsal İtibar Yönetimi ve Viral Uygalamalar İlişkisi
Global Media Journal TR Edition
, cilt.7, sa.14, ss.379-402, 2017 (Hakemli Dergi)
19. Siyasette Markalaşmak: 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçimi Adaylarının Siyasal Marka Olarak Konumlandırılmasının Analizi
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi
, cilt.11, sa.43, ss.231-250, 2014 (Hakemli Dergi)
20. Türkiye de Telekomükasyon Sektöründe Kurumsal İtibar Katsayısı ve Marka Sadakati Üzerine Bir Araştırma
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.39, ss.163-175, 2013 (Hakemli Dergi)
21. Türkiye’de Telekomünikasyon Sektöründe Kurumsal İtibar Katsayısı ve Marka Sadakati Üzerine Bir Araştırma
ÖNERİ
, cilt.10, sa.39, ss.163-175, 2013 (Hakemli Dergi)
23. The New Phenomenon for Turkish Youth: Online Advertising Era
the E-Business Review
, cilt.8, ss.285-290, 2008 (Hakemli Dergi)
24. The Effect of New Media in Extending Brand on Consumer Perception: A Survey in Retail Sector in Turkey
the E-Business Review
, cilt.8, ss.60-64, 2008 (Hakemli Dergi)
26. New Media in PR: A Research on the Utilization of New MediaTechnologies in Public Relations Firms in Turkey
The International Journal Of Knowledge, Culture and Change Managemen
, cilt.4, sa.5, ss.159-166, 2008 (Hakemli Dergi)
27. Türkiye'de Ulusal Basınla İlişkiler Kapsamında Halkla İlişkiler Ve Reklamcıların Etik Sorunları
Marmara İletişim Dergisi
, ss.177-185, 2007 (Hakemli Dergi)
30. “Halkla İlişkilerde Etik Sorunu”
İletişim Araştırma, İletişim Araştırmaları Derneği Bülteni
, sa.12, ss.8-10, 2003 (Hakemsiz Dergi)
32. “Kurum Kültürünün Güçlendirilmesi Yönünden İletişimin Önemi”
Ankara Üniversitesi İlef Yıllık 2001
, ss.257-269, 2002 (Hakemli Dergi)
33. “VI. Halkla İlişkiler Forumunun Ardından”
PR Türkiye Dergisi
, cilt.1, sa.4, ss.10-11, 1999 (Hakemsiz Dergi)
34. Halkla İlişkilerde Kurumsal Reklamcılık
Marmara İletişim Öneri Dergisi
, sa.6, ss.39-45, 1994 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
15
4. Kurumsal Reklamda Tema: Bankaların 2015-2019 Yılları Arasındaki Kurumsal Reklamları Üzerine Bir İnceleme
7.Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, Üsküdar Üni.İletişim Fakültesi, 21-23 Ekim 2020, İstanbul, Türkiye, 22 Ekim 2020, ss.98, (Özet Bildiri)
5. Evaluation of Self-Esteem Levels of Faculty of Communication Students: Study on Public and Private Universities
Eurasia Business and Economics Society, ROMA, İtalya, 24 - 26 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
6. Marka iletişimi ve Alanlarına Dair Temel Yaklaşım
1. International Scientific Researches Congress Humanity and Social Sciences, Madrid, İspanya, 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
7. Halkla İlişkiler Disiplininde Girift İki Kavram: Sosyal Sorumluluk Ve Sosyal Sponsorluk Kavramlarının Karşılaştırılmasına Yönelik Bir Analiz
Uluslararası Halkla İlişkiler Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 15 Nisan - 17 Eylül 2009, cilt.2, (Tam Metin Bildiri)
8. The New Phenomenon for Turkish Youth: Online Advertising Era
The New Phenomenon for Turkish Youth: Online Advertising Era, San-Francisco, Kostarika, 20 - 23 Mart 2008, cilt.8, ss.285-290, (Tam Metin Bildiri)
9. The Effect of New Media in Extending Brand on Consumer Perception: A Survey in Retail Sector in Turkey
International Academy of E-Business 8th Annual Conference, San-Francisco, Kostarika, 20 - 23 Mart 2008, cilt.8, ss.60-64, (Tam Metin Bildiri)
10. “Functions of Corporate Web Pages in Media Relations”
5th International Symposium of Interactive Media Design, Yeditepe University, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2007, ss.21-28, (Tam Metin Bildiri)
11. “Halkla İlişkiler Sektöründe E-Öğrenmenin Kullanım Alanları”
1st International Conference of New Media and Interactivity, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2006, ss.395-403, (Tam Metin Bildiri)
12. “Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Sektöründe Müşteri Tatmini Yönünden İletişim Eğitimi”,
I. International Vocational and Technical Education Technologies Congress, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2006, cilt.3, ss.1655-1662, (Tam Metin Bildiri)
13. "Otel İşletmelerinde Kurum İmajı Oluşturmanın Bir Yolu Olarak Halkla İlişkiler Eğitimi",
I. International Vocational and Technical Education Technologies Congress, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2005, ss.1649-1655, (Tam Metin Bildiri)
14. Müşteri İlişkileri Yönetiminde İletişim Becerilerinin Geliştirilmesi Yönünden E Eğitim
2004-IV. International Educational Technology Symposium, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2004, cilt.2, ss.776-781, (Tam Metin Bildiri)
15. Yeniden Yapılanma Sürecinde Stratejik İletişim Yönetimi ve BJK
2002-10. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2002, ss.431-443, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
12
1. HALKLA İLİŞKİLERDE KONU YÖNETİMİ: STK'LARIN PANDEMİ DÖNEMİNDE GERÇEKLEŞTİRDİKLERİ SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİ
Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü, Yeliz Kuşay, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.303-333, 2021
2. Sosyal Medya Araştırmaları
Paloma, İstanbul, 2015
3. Halkla İlişkiler Perspektifinden Sivil Toplum
Pales Yayınları, İstanbul, 2015
4. Sosyal Medyada Benlik Sunumu: Facebook Üzerine Bir Analiz
Sosyal Medya Araştırmaları, Deniz Yengin, Editör, Paloma, Ankara, ss.281-293, 2015
5. Küresel Firmalarda Kurum Kültürü ve Halkla İlişkiler
Stratejik Küresel Pazarlama, Necdet Timur ve Alparslan Özmen, Editör, Eflatun Yayınevi, Ankara, ss.385-405, 2013
6. “Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İletişim”,
Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Kurumsal İletişim Yönetimi, Seda Mengü, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.10-17, 2012
7. Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İletişim
Kurumsal İletişim Yönetimi, , Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1-16, 2012
9. Yeni Ekonomi, Yokolan Sınırlar ve Uluslararası Halkla İlişkiler
Küreselleştirme Makinesi Medya (Medya Eleştirileri), Can Bilgili ve Nesrin Tan Akbulut, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.81-95, 2008
10. “Yeni Ekonomi, Yokolan Sınırlar ve Uluslararası Halkla İlişkiler”
Küreselleştirme Makinesi Medya (Medya Eleştirileri) , Can Bilgili,ve Nesrin Tan Akbulut, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.81-95, 2008
11. “PR Çalışanı – Gazeteci İlişkisinde Bir İkna Yöntemi Olarak Hediyenin Kullanımına İlişkin Etik Değerlendirme”,
Medyada Olmayanlar (Medya Eleştirileri) , Can Bilgili, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.237-253, 2006
12. PR Çalışanı – Gazeteci İlişkisinde Bir İkna Yöntemi Olarak Hediyenin Kullanımına İlişkin Etik Değerlendirme”
Medya Eleştirileri 2006 Medyada Olmayanlar, Can Bilgili, Editör, Beta, İstanbul, ss.237-253, 2006