Prof. Dr. EMİN AYDIN


Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Matematik Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

119

Yayın (WoS)

12

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

15

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

3

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

33

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

84

Proje

2

Tez Danışmanlığı

15

Açık Erişim

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

Lisans ve yüksek lisans diplomasını Boğaziçi Üniversitesinden sırasıyla matematik eğitimi ve öğretim tasarımı alanlarında,. doktora derecesini Universty of Leeds'te matematik eğitimi alanında aldı. İyi derecede İngilizce bilmektedir. Çalışma alanları içinde matematik eğitiminde öğretim tasarımı ve  interdisipliner yaklaşımlar, müfredat çalışmaları, bilimin doğası, matematik eğitim tarihi,  ve bilim tarihi gibi konular ön plandadır.

Eğitim Bilgileri

1996 - 2002

1996 - 2002

Doktora

The University of Leeds, Matematik Eğitimi, Birleşik Krallık

1993 - 1995

1993 - 1995

Yüksek Lisans

Boğaziçi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Dr), Türkiye

1986 - 1993

1986 - 1993

Lisans

Boğaziçi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2011 - 2019

2011 - 2019

Doç. Dr.

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2005 - 2011

2005 - 2011

Yrd. Doç. Dr.

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

1994 - 2005

1994 - 2005

Araştırma Görevlisi

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Yönetimsel Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Bölüm Başkanı

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2005 - 2010

2005 - 2010

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (46)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (3)
Scopus (7)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (25)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. Türkiye’de Matematik Eğitiminde Disiplinler Arası Yaklaşım Üzerine Yapılan Çalışmaların Tematik Analizi

ERGUN F., AYDIN E.

7. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 13 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

2. Gerçek Sınıf Deneyimlerinin Nitelikli Matematik Öğretimi Açısından İncelenmesi: Öğretimsel Kararların Analizi

Fazlı E., Aydın E., Avcı Ö.

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.641-642, (Özet Bildiri)

2024

2024

4. Ölçek Geliştirme Çalışmalarının Metodolojisi Üzerine

Erdoğan E., Şehit A. G., Arslan Z., Aydın E.

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.645-646, (Özet Bildiri)

2024

2024

5. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Okuryazarlık Öz-Yeterlik Algıları ile Matematiksel Düşünmeleri Arasındaki İlişki

Türk E., Aydın E., Ergün F.

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.547-548, (Özet Bildiri)

2022

2022

6. Karadağ Sırbistan, Bosna Hersek, Hırvatistan veTürkiye'nin VIII-IX Sınıf Matematik Öğretim Müfredatlarının Karşılaştırılması;

Hasic A., AYDIN E.

ULUSLARARASI KATILIMLI EĞİTİMDE MÜKEMMELİYET ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, JOURNAL OF SUSTAINABLE EDUCATIONAL STUDIES KONGRE ÖZEL SAYISI, 2022, Türkiye, 12 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

2021

2021

7. Ortaklaşa Argümantasyon Sürecinde Öğretmen Katılımının İncelenmesi

Bayındır Kocaman N., TEKİN DEDE A., AYDIN E.

2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU 28-29 Mayıs 2021, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.105, (Özet Bildiri)

2020

2020

8. AN INVESTIGATION OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS’ SELF REGULATORY LEARNING SKILLS

KIRKIÇ K. A., SEVİMLİ M. M., AYDIN E.

SOCIOINT 2020- 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND EDUCATION OF SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 15 Haziran 2020, cilt.7, ss.236-241, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

9. AN INNOVATIVE MODEL FOR THE ADMISSION OF TALENTED HIGH SCHOOL STUDENTS TO THE UNIVERSITY: A CASE STUDY

Kırkıç K. A., Gürdağ K., Aydın E.

SOCIOINT 2020- 7th International Conference on Education and Education of Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 15 Haziran 2020, cilt.1, ss.242-252, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

10. TYT2018 MATEMATİK TESTİ SORU ANALİZİ VE BİR BLOOM TAKSONOMİ İNCELEMESİ

AYDIN E., ÇALIŞKAN Y.

UEYAK 2019 - 2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 26 - 28 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

11. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEM ALT BOYUTLARINA YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ

KART S. N., AYDIN E.

UEYAK 2019 - 2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 26 - 28 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

12. Matematik Terminolojisinin Gelişimi Üzerine Bir Vaka Analizi: 1938 Yılına Ait Aritmetik ve Cebir I Lise Ders Kitabı Örneği

GÖZÜBERK B. A., AYDIN E., AYDIN A. N.

4th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

13. MATEMATİK SINIFLARINDA BİR DEĞER KAZANDIRMA UYGULAMASI PAYLAŞMAK

KARA ENGİN F., AYDIN E.

VIIth International EurasianEducational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

14. Bir Matematik Öğretmeninin Bilimin Doğası Hakkındaki Görüşleri: Bir Tekil Vaka Çalışması

Derin G., AYDIN E., SÜZÜK E.

International Conference on Science,Mathematics, Entrepreneurship andTechnology EducationFen, Matematik, Uluslararası Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

15. A Teaching Experiment On Vocational High School Students’ Statistical Problem Solving Performances.

Dursun H., AYDIN E., KÖKLÜ O.

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FGMTEK 2019), 2 - 05 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

16. Examining the opinions of mathematics teacher candidates on the effectiveness of coding activities in the teaching-learning process

ÖZDEMİR A. Ş., SEVİMLİ E., AYDIN E., DERİN G.

British Society for Research into Learning Mathematics (BSRLM), Londrina, Brezilya, 9 - 10 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

17. Karma Yöntem Araştırmaları: Yanlış Bildiklerimiz ve Yanlış Yaptıklarımız (Mixed Method Research: The Things We Know and Do Wrong).

Dede Y., Demir S. B., Aydın E.

5th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

19. 9. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN WEB-DESTEKLİ ORTAMLARDAKİ İSTATİSTİK EĞİTİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

Sevimli E., SEVİMLİ E., AYDIN E.

Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi-(UEYAK-2018), İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

20. STEM-TABANLI SINIFLARIN ÖĞRETİCİLİĞİNE İLİŞKİN MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARI TUTUMLARININ İNCELENMESİ

Derin G., AYDIN E., SEVİMLİ E., ÖZDEMİR A. Ş., YAVUZ İ.

Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi-(UEYAK-2018), İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

21. GAINS OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS IN A SIMPLE PENDULUM EXPERIMENT

ÇORLU M. A., AYDIN E.

Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

22. PALESTINIAN PRE-SERVICE TEACHERS’ SELF-EFFICACY AND CONCEPTUAL LEVELS IN STATISTICS

AYDIN E., ABED S.

Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

23. AN INVESTIGATION OF THE INNOVATION PERCEPTIONS OF ENGINNEERING STUDENTS IN A HISTORY OF SCIENCE AND TECHOLOGY WORKSHOP

ÇORLU M. A., AYDIN E.

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.289-292, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

24. AN INVESTIGATION OF THE FACTORS AFFECTING INNOVATION PERCEPTIONS OF MATHEMATICS SCIENCE AND SOCIAL SCIENCES TEACHER CANDIDATES

AYDIN E., ÇORLU M. A.

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.293-296, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

26. Fostering Self Questioning to Improve Mathematical Word Problem Solving

AŞIK G., AYDIN E., ERKTİN E.

European Educational Research Association, Budapest, Macaristan, 11 - 13 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

27. Açık Uçlu Matematik Sınavlarının Değerlendirilmesinde Grup Uyumu Değerlendirme Modelinin Sınavların Güvenirliğine Etkisi

TAKUNYACI M., AYDIN E.

2. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Adıyaman Üniversitesi, Türkiye, 16 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

28. Üstbiliş Odaklı Problem Çözme Destek Programı Geliştirme Çalışması: Sonuç, Problem ve Kısıtlamalar

AŞIK G., AYDIN E.

2. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Adıyaman Üniversitesi, Türkiye, 16 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

29. Prof. Dr. Fuat Sezgin’in Eserlerinden Matematik Eğitimi Örnekleri

ÇORLU M. A., AYDIN E., ÇORLU M. S.

2. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Adıyaman Üniversitesi, Türkiye, 16 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

30. The development of a progressive incorporation perspective The case of Denise

KARAGÖZ AKAR G., DELİCE A., AYDIN E.

9th CONGRESS OF EUROPEAN RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION., PRAG, 4 - 08 Şubat 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

31. TURKISH TEACHER CANDIDATES VIEWS ON THE INTEGRATION OF STEM FIELDS

DERİN G., YAŞİN Ö., AYDIN E., DELİCE A.

The International Society of Educational Research (ISER) Conference, 29 Ekim - 02 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

32. Examining Assesment Approaches in Graduate and Undergraduate Programs Case of a Mathematics Professor

DEMİROĞLU D., DELİCE A., AYDIN E.

ERPA International Sscience and Mathematics Education Congress, 6 - 08 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

33. Examining Assesment Approaches in Graduate and Undergraduate Programs Case of a Mathematics Professor

DEMİROĞLU D., DELİCE A., AYDIN E.

ERPA International Sscience and Mathematics Education Congress, 6 - 08 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

34. University students' solution processes in systems of linear equation

Birinci D. K., Delice A., AYDIN E.

ERPA International Congress on Education (ERPA), İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, cilt.152, ss.563-568, (Tam Metin Bildiri) identifier

2013

2013

35. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ LİNEER CEBİR DERSİNDEKİ İSPATLAMA BAŞARILARININ VE İSPAT ŞEMALARININ İNCELENMESİ

BİRİNCİ D., AYDIN E.

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

36. The Turkish adaptation of teaching mathematics efficiency belief scale: The validity and reliability study

TAKUNYACI M., AYDIN E.

5th World Conference on Educational Sciences, Roma, İtalya, 06 Şubat 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

37. Anlamayı anlamak Matematik eğitimi lisansüstü öğrencilerinin lineer cebir kavramlarını anlamalarının incelenmesi

DENİZ K. B., DELİCE A., AYDIN E.

VI. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Ocak 2013, cilt.6, ss.55-60, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

39. INVESTIGATING REPRESENTATIONAL FLUENCY IN MODELING PROCESS: THE EXPERIENCE OF PRE-SERVICE TEACHERS WITH A CASSETTE PROBLEM

Kertil M., Delice A., AYDIN E.

33rd Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education, Thessaloniki, Yunanistan, 19 - 24 Temmuz 2009, cilt.3, ss.305-306, (Tam Metin Bildiri) identifier

2009

2009

40. Preservice primary teachers' three dimensional thinking skills

Delice A., Ertekin E., Yazici E., AYDIN E.

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2666-2672, (Tam Metin Bildiri) identifier

2008

2008

41. Student teachers' perspectives on mathematics assessment in the process of a curriculum reform

Aydın E.

British Society for Research into Learning Mathematics, Manchester, Birleşik Krallık, 08 Mart 2008, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2008

2008

42. Student teachers' perspectives on mathematics assessment in the process of a curriculum reform

AYDIN E.

British Society for Research into Learning Mathematics 2008, University of Manchester, Birleşik Krallık, 08 Mart 2008, (Özet Bildiri)

2007

2007

43. Experiences of mathematics student teachers in a series of science experiments

AYDIN E., Delice A.

6th WSEAS International Conference on Education and Educational Technology, Venice, İtalya, 21 - 23 Kasım 2007, ss.58-59, (Tam Metin Bildiri) identifier

2007

2007

44. Identifying predictors of programming achievement

ERDOĞAN Y., AYDIN E., Kabaca T.

6th WSEAS International Conference on Education and Educational Technology, Venice, İtalya, 21 - 23 Kasım 2007, ss.195-197, (Tam Metin Bildiri) identifier

2006

2006

45. An Effective Use of a CAS in an Advanced Calculus Course

ERDOĞAN Y., KABACA T., AYDIN E.

5th WSEAS International Conference on Education and Educational Technology, 16 - 18 Aralık 2006, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

46. The Meaning Constructed Beyond Symbols

DELİCE A., AYDIN E.

3rd International Conference on the Teaching of Mathematics, 30 Haziran - 05 Temmuz 2006, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

47. Meslek Becerilerini Geliştirmek İçin Öğretmen Eğitiminde Kolektif Araştırma Yaklaşımı.

AYDIN E., ÇORLU M. A., GÜREL Z., ŞENGÜL S.

Orta Öğretimde Yeniden Yapılandırma Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2004, ss.271-279, (Tam Metin Bildiri)

2002

2002

48. Okul Deneyimi I Dersinde Yürütülen Öğretim Yöntemleri Etkinliği ve Kazandırılan Davranışlar

GÜREL Z., ŞENGÜL S., ÇORLU M. A., GÜVEN İ., AYDIN E.

Uluslar arası Katılımlı 2000’li yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002

2002

2002

49. Aydın, E., Çorlu, M.A. , Şengül, S., Gürel, Z. ( Mayıs, 2002). Fizik ve Matematik Öğretmenlerinin Eğitiminde Sınıf Yönetimi Etkinliklerinden Kazanımlar (Ode­I).

AYDIN E., ÇORLU M. A., ŞENGÜL S., GÜREL Z.

Uluslar Arası Katılımlı 2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu., İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

2002

2002

50. Uygulama Okullarındaki Matematik ve Fen Derslerinin İşlenişinin Öğretim Yöntemleri Açısından Değerlendirilmesi.

ŞENGÜL S., GÜREL Z., ÇORLU M. A., AYDIN E.

Uluslar Arası Katılımlı2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

2002

2002

52. Alan Öğretmeni Eğitiminde Yeni Bir Yaklaşım (Ode­I)

ÇORLU M. A., ŞENGÜL S., GÜREL Z., AYDIN E., GÜREL C.

Uluslar Arası Katılımlı 2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu., İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

1. Matematik Kaygısıyla Mücadelede Problem Çözme Becerisinin Rolü

PUSMAZ A., AYDIN E., ERGENE Ö.

Matematik Kaygısı, Erhan Ertekin, Bülent Dilmaç, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.181-200, 2022

2021

2021

2. Matematik Eğitiminde İnanışlar

Ergene Ö., Aydın E. (Editör)

Matematiğin Duyuşsal Özellikleri, Erhan ERTEKİN & Bülent DİLMAÇ, Editör, Pegem A Yayıncılık, İstanbul, ss.1-22, 2021

2020

2020

3. Matematikte Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Etkinlik Kavramı

AYDIN E., ÖZDEMİR A.

Matematik Eğitiminde Etkinlikler ve Uygulamaları, Yüksel DEDE, Muhammed Fatih DOGAN, Fatma ASLAN-TUTAK, Editör, PEGEM, Ankara, ss.511-540, 2020

2019

2019

4. Matematik Eğitimi ve Kodlama

AYDIN E., SEVİMLİ E., ÖZDEMİR A. Ş., DERİN G.

MERHABA STEM:: Yenilikçi bir Öğretim Yaklaşımı, Kamil Arif Kırkıç Emin Aydın, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.10-113, 2019

2018

2018

6. Yenilikçi Bir Öğretim Yakaşımı Olarak STEM Eğitimi

KIRKIÇ K. A., DERİN G., AYDIN E.

Merhaba STEM: Yenilikçi bir Öğretim Yaklaşımı, Kamil Arif Kırkıç Emin Aydın, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.1-3, 2018

2018

2018

7. STEM VE MATEMATİK EĞİTİMİ

AYDIN E., DERİN G.

MERHABA STEM, KAMİL ARİF KIRKIÇ VE EMİN AYDIN, Editör, EĞİTİM YAYINLARI, ss.3-17, 2018

2015

2015

9. Karma Yöntem Araştırmasında Paradigma ile İlgili Hususlar

AYDIN E., KERTİL M.

Karma Yöntem Araştırmalarının Temelleri, Yüksel Dede, Selçuk Beşir Demir, Editör, ANI, Ankara, ss.99-128, 2015

2015

2015

10. Karma Yöntem Araştırmasında Paradigma ile İlgili Hususlar

AYDIN E., KERTİL M.

Karma Yöntem Araştırmalarının Temelleri, Yüksel Dede, Selçuk Beşir Demir, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.99-126, 2015

2013

2013

11. Lineer cebirin anahtar kavramı: Vektör

AYDIN E.

Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar, I.O.Zembat, M.F.Özmantar, E.Bingölbali, H.Şandır, A.Delice, Editör, PEGEM, ss.573-584, 2013

2008

2008

12. Ölçme-Değerlendirmeye Kavram Yanılgıları Perspektifinden bir Bakış

AYDIN E., DELİCE A.

Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri, M. F. Özmantar, E. Bingölbali ve H. Akkoç, Editör, PEGEM, ss.393-435, 2008

2004

2004

13. Ortaöğretim Öğrencilerinin Matematik Kaygısını Azaltmaya Yönelik Eğitim Programı

DİLMAÇ B., AYDIN E.

Örnek Grup Rehberlik Programları, A Kulaksızoğlu, Editör, NOBEL, ss.1-14, 2004

2004

2004

14. Matematik Kaygısı

AYDIN E., DİLMAÇ B.

Eğitime İlişkin Çeşitlemeler, M GÜRSEL, Editör, Eğitim Kitabevi Yayınları, ss.231-240, 2004

Desteklenen Projeler