-
2024 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü
-
2018 - 2024 Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü
-
2018 - 2018 Dr. Öğr. Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü
-
2013 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü
-
2009 - 2013 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü
-
2024 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü
-
2021 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü
-
2021 - 2024 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi
-
2020 - 2024 Bölüm Başkan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü
-
2020 - 2023 Fakülte Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi
-
2007 - 2009 REJİ GÖREVLİSİ
TJK TV, REJİ GÖREVLİSİ
-
Doktora
Televizyon Kuramları
Medya ve Teknoloji
Medya ve Tüketim Kültürü
Medya Şehir ve Gençlik Kültürü
Medya ve Toplum
Türkiye'de Radyo Televizyon Yayıncılık Tarihi
-
Yüksek Lisans
Televizyon Teorileri
Medya Kültür ve Toplım
Kültürlerarası İletişim
Sosyal Medyanın Toplumsal Etkileri
Dönem Projesi
Yeni Medya ve Radyo TV Yayıncılık Uygulamaları
Sosyal Medyada İçerik Üretimi ve Yönetimi
Kurgu ve Post-Prodüksiyon Teknikleri
İnteraktif Televizyon
Halkla İlişkiler ve İnteraktif Medya
Medyanın Ekonomi Politiği
Medya Tüketim ve Gençlik
İnternet Ortamında İletişim
Görsel Tasarımın Ana Unsurları
Dijital İmaj ve Reklam
Sinema ve Müzik
Sinema, Dil ve İdeoloji
-
Lisans
Medya Teknolojileri
Fotoğraf Uygulamaları
Yeni Medyada Yayıncılık Uygulamaları
Sosyal Medyanın Temelleri
Kültürel Karşılaşmaları Anlamak
İletişim Teknolojileri
Kurgu
Radyo-TV Haberciliği
Canlı Yayın Uygulamaları
Sinema ve Televizyon Semineri
Topluma Hizmet Uygulamaları
İnternet Televizyonculuğu
Spor Yayıncılığı
Film Kuramları
Sinema ve Televizyon Atölyesi
Televizyon Programcılığı
Radyo-TV Program Yapımı
Yeni Medya Okuryazarlığı
Sosyal Medya Uygulamaları
Multimedya Uygulamaları
Sosyal Medyada İçerik Yönetimi ve Ölçümleme
Halkla İlişkiler ve Sosyal Medya
Radyo-TV Reklam Yapımı
Yeni Medyada Yayıncılık Uygulamaları
İletişim Araştırmalarında Yazılım Kullanımı ve Veri Analizi
TV'de Haber Yapımı
Yeni Medya
-
DİJİTAL DETERMİNİZM BAĞLAMINDA YAPAY ZEKANIN KULLANIMI:VERİ GİZLİLİĞİ SORUNLARI
Kırık A. M. (Danışman)
Y.YAVUZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Bir "Kent Kuşağı" Sinemacısı: Jia Zhangke Sinemasında Gündelik Hayatın Temsili
Kırık A. M. (Danışman)
B.İPEK(Öğrenci), Doktora, 2024 -
WEB 3.0 TEKNOLOJİSİNDE HABERCİLİĞİN GELİŞİMİ VE OKUR DAVRANIŞLARI
Kırık A. M. (Danışman)
Y.EMRE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Analitik psikoloji açısından sosyal medya: Jung'un Arketipleri bağlamında birey, kişisel bilinç ve sanal ortam
Kırık A. M. (Danışman)
N.YILDIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Reklamda Transmedya Hikaye Anlatıcılığı "Yumoş Çok İyi Çıktı" Örneği
Kırık A. M. (Danışman)
M.OKATAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Dijital Çağda Çocukların YouTube Kullanım Alışkanlıkları Bağlamında Davranış Değişikliklerinin İncelenmesi
Kırık A. M. (Danışman)
F.KILINÇ(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Sigmund Freud'un psikanaliz kuramı üzerinden, anne ve çocuk iletişiminin incelenmesi "Kevin Hakkında Konuşmalıyız" filmi örneği
Kırık A. M. (Danışman)
D.VURAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Zeki Demirkubuz sinemasında Yeşilçam sesi kullanımı ve toplumsal belleğin yeniden inşası
Kırık A. M. (Danışman)
S.TAŞOLUK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Covid-19 pandemisi döneminde Türkiye'de dönüşen sinema izleyicisi: Netflix üzerine bir inceleme
Kırık A. M. (Danışman)
E.ŞENGÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Kullanıcı tarafından üretilen içerik ve dijital medyada birey-medya ilişkisi
Kırık A. M. (Danışman)
İ.MADEN(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Socio-cultural effects of turkish tv series on macedonian society: The cases of "Muhteşem Yüzyıl" and "Paramparça
Kırık A. M. (Danışman)
N.NASTOSKI(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Yeni medya çağında Uganda'da medya kullanım pratikleri
Kırık A. M. (Danışman)
R.IDD(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Dijital yayın platformlarındaki öneri sistemlerinin kullanıcılar üzerinde etkisi: Youtube örneği
Kırık A. M. (Danışman)
M.GÜZİDE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
21.yy Hollywood sinemasında oryantalist bakış açısı
Kırık A. M. (Danışman)
Y.ÇALIŞKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
İletişimde emoji kullanımı ve etkinlik değerlendirmeleri: İstanbul Üniversitesi örneği
Kırık A. M. (Danışman)
R.BİLGE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Sosyal medyada viral reklamların marka bilinirliğine etkisi
Kırık A. M. (Danışman)
R.RENÇBER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Kitlesel kullanım açısından emojilerin iletişime etkisi
Kırık A. M. (Danışman)
K.KARAKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Viral reklamın Z kuşağına etkisi, bir Türkiye örneği
Kırık A. M. (Danışman)
F.DEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Geleneksel medyadan yeni medyaya geçiş sürecinde değişen yarışma programları: "Hadi" uygulaması örneği
Kırık A. M. (Danışman)
R.TURŞAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
TRT Müzik'in Türk Sanat Müziği programlarında popüler kültürün etkisi: "Akşam Sefası" örneği
KIRIK A. M. (Danışman)
-
İNTERNET TEKNOLOJİSİ İLE DEĞİŞEN HABER KONSEPTİ: TIK HABERCİLİĞİNİN EKONOMİ POLİTİĞİ
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Sinemada sanal gerçeklik ve gerçekliğin dönüşümü
KIRIK A. M. (Danışman)
-
TARİH DİZİLERİNDE GERÇEKLİK ALGISININ OLUŞUMU: DİRİLİŞ ERTUĞRUL DİZİSİNİN GÖSTERGEBİLİMSEL ÇÖZÜMLEMESİ
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Teknolojik determinizm ve yöndeşme olgusu bağlamında Türkiye'de spor yayıncılığı : tivibuspor örneği
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Toplumsal etkileşim aracı olarak televizyon: 15 temmuz darbe girişimi örneği
Kırık A. M. (Danışman)
H.ÖKSÜZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Kamuoyunu oluşturarak toplumu yönlendirme aracı olarak sosyal medya ve üst aklın rolü
Kırık A. M. (Danışman)
Z.HALATÇI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
YENİ MEDYA İLE DEĞİŞEN TELEVİZYON YAYINCILIĞINDA İÇERİK ÜRETİMİ: KÜRESEL VE YEREL ÖLÇEKLİ PLATFORMLAR
Kırık A. M. (Danışman)
-
Sosyal medya kullanım pratikleri bağlamında TV haberciliğinde dönüşüm
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Bir siyasal iletişim aracı olarak sosyal medya : 31 mart 2019 yerel seçimlerinde cumhur ittifakı ve millet ittifakı’nın twitter kullanımı
KIRIK A. M. (Danışman)
-
SOSYAL MEDYADA DEZENFORMASYON, MANİPÜLASYON VE PROPAGANDA ETKİSİ: ZEYTİN DALI HAREKATI ÖRNEĞİ
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Türkiye'de Z kuşağının sosyal medya kullanım alışkanlıkları bağlamında kültürel yabancılaşma olgusunun rolü
KIRIK A. M. (Danışman)
-
TEKNOLOJİK DETERMİNİZM ÇERÇEVESİNDE TÜRKİYE'DE WEB DİZİLERİNİN TOPLUMSAL DÖNÜŞÜME ETKİLERİ: Fİ DİZİSİ ÖRNEĞİ
KIRIK A. M. (Danışman)
N.BAŞTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Sirk kültürü bağlamında Türkiye’deki ithal formatlı yarışma programlarının endüstriyel boyutu
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Kurumsal iletişimde yeni bir platform olarak sosyal medya kullanımı : İBB örneği
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Türkiye’de sosyal medya okuryazarlığının gerekliliği üzerine bir araştırma
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Televizyon dizilerinde kahraman miti : Karadayı örneği
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Türkiye'de sosyal medya okuryazarlığının gerekliliği üzerine bir araştırma
KIRIK A. M. (Danışman)
-
TÜRKİYE'DE YENİ MEDYA VE TV ETKİLEŞİMİ BAĞLAMINDA DEĞİŞEN DİZİ ANLAYIŞI: SIFIR BİR "BİR ZAMANLAR ADANA'DA" ÖRNEĞİ
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Eğitimde Sosyal Medyanın Kullanımı
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Türkiye'de sosyal medya ve futbol etkileşimi bağlamında değişen taraftar profili : vole uygulaması örneği
KIRIK A. M. (Danışman)
-
İran devrimi’nden sonra televizyon programlarının halkın yaşam tarzına etkileri
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Sosyal medyada manipülasyon : pkk tarafından oluşturulan haberler üzerine bir inceleme
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Taraftar-futbolcu etkileşimi bağlamında sosyal medyanın rolü ve önemi: Galatasaray Spor Kulübü örneği
KIRIK A. M. (Danışman)
K.METİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Sosyal medyada hak ve özgürlüklerin kullanımı ve sınırlanması "İletişim hukuku açısından bir inceleme
Kırık A. M. (Danışman)
A.BULUT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Futbol fanatizmi ve yeni medya: Ekşisözlük'te yer alan nefret söylemleri üzerine bir inceleme
KIRIK A. M. (Danışman)
C.YÜCETÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Sosyal medyada hak ve özgürlüklerin kullanımı ve sınırlanması "İletişim hukuku açısından bir inceleme"
KIRIK A. M. (Danışman)
A.BULUT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Yeni medyada Suriyeli sığınmacılara yönelik nefret söylemi
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Sosyal medyayla değişen mizah anlayışı:İnternet memes
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Arnavutluk'ta komünizm'den kapitalizme geçiş sürecinde reklamın gelişimi
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Kısa film yapımında dijital teknolojilerin kullanımı
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Sosyal medyada hikaye anlatıcılığı
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Sosyo-politik eleştiri örneği olarak Devekuşu Kabare
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Yeni iletişim teknolojileri ve televizyon izleyicisinin etkileşimi: Türkiye'de televizyon izleyicisinin dönüşümü
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Bağımsız film yapımında dijital teknolojinin kullanımı
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Kolezyum kültürü bağlamında televizyon programlarında şiddetin konumlandırılması ve oyalama stratejisi
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Uluslararası ilişkiler bağlamında James Bond Serisi'nin incelenmesi
KIRIK A. M. (Danışman)
-
İletişim ve mutluluk ilişkisi
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Türkiye'de facebook üzerinden e-ticaret uygulamaları: ''Tesbihane ve Çaykur'' örneği
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Türkiye'de inanç gruplarının kültürel varoluşunda topluluk radyolarının rolü
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Futbol programlarının taraftarlar üzerindeki etkisi: Beyaz Futbol ve Serbest Vuruş'örneği
KIRIK A. M. (Danışman)
R.TURHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Gazetecilerin sosyal medyayı haber kaynağı olarak kullanımı: Medya profesyonellerinin bakış açılarını tespit etmeye yönelik bir araştırma
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Üç boyutlu (3D) dijital animasyon teknolojisinin TV yayıncılığında kullanımı: "Sizinkiler-çatlak yumurtalar" ve "Can" çizgi film örnekleri
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Bir göstergeler okuması olarak Gezi Parkı eylemleri
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Magazin programlarında Twitter kullanımı
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Seçim kampanyalarında nefret söylemi: 2014 yılı parti liderlerinin açık hava konuşmaları
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Geleneksel televizyon yayıncılığından yeni medyaya doğru ilerleme
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Sosyal medyada TV reyting ölçümlerinin analizi: Twitter örneği
KIRIK A. M. (Danışman)
