Yayınlar & Eserler

Makaleler 71
Tümü (71)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (56)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 17

1. Artificial intelligence and the future of communication: A glimpse from Turkey

The 16th Annual Global Communication Association Conference, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)

2. CGI Animasyon Teknolojisinin Türk Televizyon Yapımların Görsel Estetik Dönüşümüne Yansıması

International Turkish Culture and Art Symposium, Ankara, Türkiye, 29 - 30 Ekim 2020, cilt.1, ss.563-585, (Tam Metin Bildiri)

3. Instagram Üzerinden Sosyal Medyada Gözeti, Mahremiyet ve Teşhir

Uskudar University - 6th International Communication Days Digital Transformation Symposium, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 2019, ss.80, (Özet Bildiri)

4. Yeni Medya ile Değişen Televizyon Yayıncılığında İçerik Üretimi: Küresel ve Yerel Ölçekli Platformlar

Uskudar University - 6th International Communication Days Digital Transformation Symposium, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 2019, cilt.1, ss.50, (Özet Bildiri)

5. İnternet Teknolojisi ile Değişen Haber Konsepti: Tık Haberciliğinin Ekonomi Politiği

Uskudar University - 6th International Communication Days Digital Transformation Symposium, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 2019, ss.37, (Tam Metin Bildiri)

6. Avusturya’da Dijital Medya’nın Yeri ve Önemi

3rd International Eurasian Conference on Sport Education and Society, Mardin, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2018, cilt.0, (Tam Metin Bildiri)

7. Risk Factors of Digital Citizenship in Cyber Society

3rd International Eurasian Conference on Sport Education and Society, Mardin, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2018, cilt.0, ss.1261-1266, (Tam Metin Bildiri)

8. The Use of Social Media in Online Journalism

3rd International Eurasian Conference on Sport Education and Society, Mardin, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2018, cilt.0, ss.1171-1178, (Tam Metin Bildiri)

9. Hedonizm ve Narsisizmin Çerçevesinde Sosyal Medya Bağımlılığı

3rd International Eurasian Conference on Sport Education and Society, Mardin, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2018, cilt.0, ss.1218-1225, (Tam Metin Bildiri)

10. Eğlence Kültürüne Instagram Üzerinden Yaklaşmak: Etiketleme Özelliği Üzerine Bir Çözümleme

2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı: Eğlence ve Ürün Yerleştirme, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2018, ss.113-123, (Tam Metin Bildiri)

11. Youtube Üzerinden Ürün Yerleştirme Stratejisi: Deniz Adam Örneği

2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı: Eğlence ve Ürün Yerleştirme, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2018, ss.166-177, (Tam Metin Bildiri)

12. The Role of Family Factor in Digital Game Addiction Among Children

International Child and Information Safety Congress“Digital Games”, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2018, ss.162-172, (Tam Metin Bildiri)

13. THE RELATIONSHIP BETWEEN NEW MEDIA AND NEWS: CLICKING JOURNALISM

International Symposium of New Media From the Past to the Future, İstanbul, Türkiye, 10 - 15 Mayıs 2017, ss.177-189, (Tam Metin Bildiri)

14. SANAL DÜNYADA “ÖTEKİ”NİN ÜRETİLMESİ VE KONUMLANDIRILMASI

3. ULUSLARARASI FARKLI ŞİDDET BOYUTLARI VE TOPLUMSAL ALGI KONGRESİ, 21 - 22 Nisan 2017, cilt.1, ss.258-259, (Özet Bildiri)

15. Changing Marketing Practices in New Media Age Mobile Marketing Applications

İstanbul Gelişim Üniversitesi 1. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, İstanbul, Türkiye, 21 Mayıs 2015, ss.1-18, (Tam Metin Bildiri)

16. Sosyal Medyada Gençlerin Dili Kullanımı ve Yozlaşma Problemi

1st International Symposium On Language And Communication: Research Trends and Challenges, İzmir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2012, cilt.1, ss.1017-1030, (Tam Metin Bildiri)

17. Gençlerin Sosyal Paylaşım Ağlarındaki Kimlik Sorunu ve Etik Değerlerin İhlali

Fırat Üniversitesi İletişim Fakültesi II. Medya ve Etik Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2011, ss.509-516, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 37

1. Dijital Çağda Tüketim Ve Mekân İlişkisine Bir Bakiş: Şehir Markalama Ve Marka Sevgisi

Gazetecilik Ve Medya Çalışmaları Alanında Uluslararası Araştırmalar – IV, ILGAZ BÜYÜKBAYKAL AYŞE CEYDA, BÜYÜKBAYKAL GÜVEN NECATİ, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.33-48, 2025

2. Dijital Bir Mekân Olarak Sosyal Medyada Beden İmajı: Kullanıcıların Perspektifinden Bir Değerlendirme

Krizler ve Dönüşümler Çağında Mekânsal Çalışmalar, TATLISU ENVER, HEIDARI PARVIN, UZGÖREN GÖKÇE, Editör, Akademisyen Kitabevi A.Ş., Ankara, ss.193-232, 2025

3. Türkiye’de Afet İletişiminde Sosyal Medyanın Rolü

Afet, Güvenlik Ve İletişim Stratejilerinde Güncel Yaklaşımlar, SÖZBİR NEDİM, ASLAN SELÇUK, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.141-164, 2025

4. Sanal Ortamdaki Tehlikeler Bağlamında Sosyal Medya Dolandırıcılığı

İletişim Sosyolojisinde Yeni Yönelimler, Altun, Fatmanur, Editör, DER YAYINLARI, İstanbul, ss.99-124, 2023

5. Dijital Kamuoyu, Sosyal Ağlar Ve Seçim Kampanyaları

Dijital Çağda İletişim: İmkân ve Sınırlılıklar, Karakulle, İsmail, Çakır, Ali, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.19-38, 2023

6. Sustainability, Digital Security, and Cyber Hygiene During the Covid-19 Pandemic

New Normal in Digital Enterprises Strategies for Sustainable Development, Mondal, Subhra R., Yegen, Ceren, Das, Subhankar, Editör, Palgrave Macmillan, ss.91-105, 2023

7. The Relationship Between Digital Literacy and Cyberchondria

Handbook of Research on Cyberchondria, Health Literacy, and the Role of Media in Society’s Perception of Medical Information, Aker Hacer,Aiken Mary, Editör, IGI Global, Washington, ss.298-311, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Distance Education in the COVID-19 Pandemic: Opportunities and Threats

Handbook of Research on Digital Citizenship and Management During Crises, Öngün Erdem,Pembecioğlu Nilüfer,Gündüz Uğur, Editör, IGI Global, Washington, ss.17-33, 2022

9. Digital Activism in the Context of Social Movements: the Case of Change.org

Digital Siege, Karadoğan Doruk, Sevimece, Mengü, Seda, Ulusoy, Ebru, Editör, Istanbul University Press, İstanbul, ss.297-323, 2021

10. Arabesk Filmlerde Temsil ve Gerçeklik Algısının Sunumu

Sinemada Temsil ve Gerçeklik, YALÇIN LÜLECİ, F. NEŞE KAPLAN, Editör, ÇİZGİ KİTABEVİ, Konya, ss.15-40, 2021

11. Dijital Emek Kavrami Çerçevesinde Instagram Küçük İşletmesi İncelemesi

Dijital Medyanın Toplumsal Dinamikleri, Ayşegül Elif Çaycı, Berk Çaycı, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.157-174, 2021

12. Vatandaş Gazeteciliği Bağlamında Sosyal Medya Haberciliği

A’dan Z’ye Yeni Medya Çalışmaları, Yüksel, Hakan, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.9-28, 2021

13. Reflection of CGI Animation Technology on the Visual Aesthetic Transformation of Turkish Television Productions

International Turkish Culture and Art Symposium Proceedings Book, NURETTİN GÜZ, BÜNYAMİN AYHAN, Editör, Ankara Ofset Basım Matbaacılık San. ve Tic. Ltd. Şti, Ankara, ss.122-147, 2021

14. Olağandışı Durumlarda İletişim, İnfodemi Ve Toplum Psikolojisi: Koronavirüs Pandemisi Örneği

Sosyal Psikoloji El Kitabı, Geçer, Ekmel; Serdar, Meryem, Editör, Grafiker Yayınevi, Ankara, ss.309-326, 2021

15. Suskunluk Sarmalı Bağlamında “Bir Başkadır” Dizisine Sosyopsikolojik Bir Bakış

Kavram ve Kuramlarla Bir Başkadır, Öztürk Bahar, Yetkiner Beyler, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-33, 2021

16. Gazetecilik ve Dijital Dönüşüm: Türkiye’deki Basılı Gazeteler Dijital Yakınsama Serüvenlerinde QR Kodu Uygulamasından Faydalandı mı?

Dijital Dünya ve Teknolojik Gelişmelerin Sosyal Bilimlere Etkisi, İhsan Eken, Başak Gezmen, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.233-259, 2020

17. Arap Baharı’ndan Avrupa Kışı’na: Sarı Yelekliler Hareketi

Toplumsal Hareketler ve Medya, ENDERHAN KARAKOÇ, ONUR TAYDAŞ, Editör, LİTERATÜRK, Konya, ss.321-343, 2020

18. Sosyal Ağlar ve Kimlik: İdeal “Ben

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar - 2, Hasan Babacan, Editör, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, ss.227-242, 2020

19. Sosyal Medyada Sağlıklı Oyuncaklar Akımı: Amigurumi

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar - 1, Hasan Babacan, Editör, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, ss.453-470, 2020

20. Sosyal Medyada Dezenformasyon, Manipülasyon ve Propaganda Etkisi: Zeytin Dalı Harekatı Örneği

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar - 2, Hasan Babacan, Editör, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, ss.493-518, 2020

21. GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE TÜRKİYE’DE ÇOCUK DERGİCİLİĞİ ve GÜNÜMÜZ ÇOCUK DERGİLERİNİN OLUŞTURDUĞU FIRSATLAR

GELENEKSEL MEDYADA ÇOCUK VE İLETİŞİM, KIRIK, ALİ MURAT, Editör, ÇİZGİ KİTABEVİ, Konya, ss.13-38, 2019

22. SİBER ZORBALIK BAĞLAMINDA ÇOCUKLARI İNTERNET ORTAMINDABEKLEYEN TEHLİKELER: “MAVİ BALİNA ve MOMO OYUNLARI”..

YENİ MEDYADA ÇOCUK VE İLETİŞİM, KIRIK, ALİ MURAT, Editör, ÇİZGİ KİTABEVİ, Konya, ss.13-28, 2019

23. Sağlık İletişiminde Televizyon Programlarının Rolü ve Önemi

Sağlık İletişimden Geçer, Suat Gezgin, Editör, Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul, ss.61-76, 2019

24. The Reflection of Smart Phone Usage on Social Life in the Scope of Technological Determinism

Media With Its News, Approaches And Fractions In New Media Age, GÜZ, NURETTİN, YEGEN, CEREN, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.153-166, 2018

25. Sosyal Medyanın Tüketim Kültürüne Etkisi

Dijital Çağda İletişim, Suat GEZGİN, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.9-26, 2018

26. Toplumsal Hareketler Bağlamında Sosyal Medya Kullanımının Rolü

Yeni Medyaya Yeni Yaklaşımlar, Rengim Sine, Gülşah Sarı, Editör, Literatürk Yayınları, Konya, ss.225-249, 2018

28. Değişen Habercilik Pratikleri Çerçevesinde Sosyal Medyada Yurttaş Gazeteciliği

Tüm Boyutlarıyla İnternet Haberciliği, BERRİN KALSIN, Editör, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, ss.103-132, 2017

29. POPÜLER KÜLTÜR BAĞLAMINDA “İŞTE BENİM STİLİM” YARIŞMASINDAKİ MARJİNAL KİMLİKLERİN TEMSİLİ

MEDYA ÇAĞINDA İLETİŞİM, KIRIK, ALİ MURAT, Editör, ÇİZGİ KİTABEVİ, Konya, ss.447-462, 2017

30. Sosyal İnovasyonun Demokratik İletişim Ortamının İnşasına Etkisi

Bilgi Çağında İnovasyon, AYŞE SAİME DÖNER, AYŞEN AKYÜZ, Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.133-150, 2016

31. Değişen İletişim Pratikleri Çerçevesinde Sosyal Medyada Sanal Dedikodu Etkisi

Sosyal Medya Araştirmaları III göz et lenen toplumdan göz et lenen bireye, ALİ BÜYÜKASLAN, ALİ MURAT KIRIK, Editör, ÇİZGİ KİTABEVİ, Konya, ss.17-42, 2016

33. Sosyal Medyanın Kültürel Yabancılaşma Olgusundaki Rolü

Sosyal Medya Araştırmaları II Sosyalleşen Olgular, Büyükaslan, Ali; Kırık, Ali Murat, Editör, ÇİZGİ KİTABEVİ, Konya, ss.131-158, 2015

34. Sivil Toplumun Sınırlandırılamayan Sosyal Medya Sorunsalı

Bilişim ve, ÇETİNKAYA, AHMET; KIRIK, ALİ MURAT; ŞAHİN, ÖZGÜR ERKUT, Editör, Hiperlink, İstanbul, ss.161-183, 2015

35. İnternet Teknolojisi ve Sayısal Yayıncılık Bileşkesinde Gelişen IPTV’nin Günümüzdeki Durumu

Yeni Medya Çağında Televizyon, Özel, Sedat, Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.129-169, 2015

36. Gelişen Web Teknolojileri ve Sosyal MedyaBağımlılığı

Sosyal Medya Araştırmaları 1 Sosyalleşen Birey, BÜYÜKASLAN ALİ, KIRIK ALİ MURAT, Editör, ÇİZGİ KİTABEVİ, Konya, ss.69-102, 2013

37. ETKİLEŞİMLİ TELEVİZYON

ANAHTAR KİTAPLAR, İstanbul, 2010
Metrikler

Yayın

127

Yayın (WoS)

1

Atıf (Scholar)

801

H-İndeks (Scholar)

12

Atıf (TrDizin)

54

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

168

Tez Danışmanlığı

67

Açık Erişim

40
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları