Akademik Unvanlar
-
2024 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon Ve Sinema Bölümü
-
2018 - 2024 Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon Ve Sinema Bölümü
-
2018 - 2018 Dr. Öğr. Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü
-
2013 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü
-
2009 - 2013 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2024 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon Ve Sinema Bölümü
-
2021 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü
-
2021 - 2024 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi
-
2020 - 2024 Bölüm Başkan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon Ve Sinema Bölümü
-
2020 - 2023 Fakülte Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi
Akademi Dışı Deneyim
-
2007 - 2009 REJİ GÖREVLİSİ
TJK TV
Verdiği Dersler
-
Yüksek Lisans Televizyon Teorileri
-
Lisans Medya Teknolojileri
-
Lisans Fotoğraf Uygulamaları
-
Doktora Televizyon Kuramları
-
Lisans Yeni Medyada Yayıncılık Uygulamaları
-
Lisans Sosyal Medyanın Temelleri
-
Lisans Kültürel Karşılaşmaları Anlamak
-
Lisans İletişim Teknolojileri
-
Lisans Kurgu
-
Lisans Radyo-TV Haberciliği
-
Yüksek Lisans Medya Kültür ve Toplım
-
Lisans Canlı Yayın Uygulamaları
-
Lisans Sinema ve Televizyon Semineri
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Lisans İnternet Televizyonculuğu
-
Lisans Spor Yayıncılığı
-
Lisans Film Kuramları
-
Lisans Sinema ve Televizyon Atölyesi
-
Lisans Televizyon Programcılığı
-
Lisans Radyo-TV Program Yapımı
-
Yüksek Lisans Kültürlerarası İletişim
-
Doktora Medya ve Teknoloji
-
Yüksek Lisans Sosyal Medyanın Toplumsal Etkileri
-
Yüksek Lisans Dönem Projesi
-
Yüksek Lisans Yeni Medya ve Radyo TV Yayıncılık Uygulamaları
-
Doktora Medya ve Tüketim Kültürü
-
Lisans Yeni Medya Okuryazarlığı
-
Lisans Sosyal Medya Uygulamaları
-
Yüksek Lisans Sosyal Medyada İçerik Üretimi ve Yönetimi
-
Lisans Multimedya Uygulamaları
-
Yüksek Lisans Kurgu ve Post-Prodüksiyon Teknikleri
-
Yüksek Lisans İnteraktif Televizyon
-
Lisans Sosyal Medyada İçerik Yönetimi ve Ölçümleme
-
Yüksek Lisans Halkla İlişkiler ve İnteraktif Medya
-
Doktora Medya Şehir ve Gençlik Kültürü
-
Yüksek Lisans Medyanın Ekonomi Politiği
-
Doktora Medya ve Toplum
-
Lisans Halkla İlişkiler ve Sosyal Medya
-
Yüksek Lisans Medya Tüketim ve Gençlik
-
Yüksek Lisans İnternet Ortamında İletişim
-
Lisans Radyo-TV Reklam Yapımı
-
Yüksek Lisans Görsel Tasarımın Ana Unsurları
-
Lisans Yeni Medyada Yayıncılık Uygulamaları
-
Lisans İletişim Araştırmalarında Yazılım Kullanımı ve Veri Analizi
-
Doktora Türkiye'de Radyo Televizyon Yayıncılık Tarihi
-
Lisans TV'de Haber Yapımı
-
Yüksek Lisans Dijital İmaj ve Reklam
-
Lisans Yeni Medya
-
Yüksek Lisans Sinema ve Müzik
-
Yüksek Lisans Sinema, Dil ve İdeoloji
Yönetilen Tezler
-
Covid-19 pandemisi döneminde Türkiye'de dönüşen sinema izleyicisi: Netflix üzerine bir inceleme
Kırık A. M. (Danışman)
E.ŞENGÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Viral reklamın Z kuşağına etkisi, bir Türkiye örneği
Kırık A. M. (Danışman)
F.DEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Geleneksel medyadan yeni medyaya geçiş sürecinde değişen yarışma programları: "Hadi" uygulaması örneği
Kırık A. M. (Danışman)
R.TURŞAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Sosyal medyada viral reklamların marka bilinirliğine etkisi
Kırık A. M. (Danışman)
R.RENÇBER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
21.yy Hollywood sinemasında oryantalist bakış açısı
Kırık A. M. (Danışman)
Y.ÇALIŞKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
İletişimde emoji kullanımı ve etkinlik değerlendirmeleri: İstanbul Üniversitesi örneği
Kırık A. M. (Danışman)
R.BİLGE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Kitlesel kullanım açısından emojilerin iletişime etkisi
Kırık A. M. (Danışman)
K.KARAKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Türkiye’de sosyal medya okuryazarlığının gerekliliği üzerine bir araştırma
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Teknolojik determinizm ve yöndeşme olgusu bağlamında Türkiye'de spor yayıncılığı : tivibuspor örneği
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Türkiye'de sosyal medya okuryazarlığının gerekliliği üzerine bir araştırma
KIRIK A. M. (Danışman)
-
TEKNOLOJİK DETERMİNİZM ÇERÇEVESİNDE TÜRKİYE'DE WEB DİZİLERİNİN TOPLUMSAL DÖNÜŞÜME ETKİLERİ: Fİ DİZİSİ ÖRNEĞİ
KIRIK A. M. (Danışman)
N.BAŞTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
SOSYAL MEDYADA DEZENFORMASYON, MANİPÜLASYON VE PROPAGANDA ETKİSİ: ZEYTİN DALI HAREKATI ÖRNEĞİ
KIRIK A. M. (Danışman)
-
TÜRKİYE'DE YENİ MEDYA VE TV ETKİLEŞİMİ BAĞLAMINDA DEĞİŞEN DİZİ ANLAYIŞI: SIFIR BİR "BİR ZAMANLAR ADANA'DA" ÖRNEĞİ
KIRIK A. M. (Danışman)
-
TARİH DİZİLERİNDE GERÇEKLİK ALGISININ OLUŞUMU: DİRİLİŞ ERTUĞRUL DİZİSİNİN GÖSTERGEBİLİMSEL ÇÖZÜMLEMESİ
KIRIK A. M. (Danışman)
-
İNTERNET TEKNOLOJİSİ İLE DEĞİŞEN HABER KONSEPTİ: TIK HABERCİLİĞİNİN EKONOMİ POLİTİĞİ
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Sinemada sanal gerçeklik ve gerçekliğin dönüşümü
KIRIK A. M. (Danışman)
-
TRT Müzik'in Türk Sanat Müziği programlarında popüler kültürün etkisi: "Akşam Sefası" örneği
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Sosyal medyada manipülasyon : pkk tarafından oluşturulan haberler üzerine bir inceleme
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Sosyal medya kullanım pratikleri bağlamında TV haberciliğinde dönüşüm
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Bir siyasal iletişim aracı olarak sosyal medya : 31 mart 2019 yerel seçimlerinde cumhur ittifakı ve millet ittifakı’nın twitter kullanımı
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Türkiye'de sosyal medya ve futbol etkileşimi bağlamında değişen taraftar profili : vole uygulaması örneği
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Kurumsal iletişimde yeni bir platform olarak sosyal medya kullanımı : İBB örneği
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Sirk kültürü bağlamında Türkiye’deki ithal formatlı yarışma programlarının endüstriyel boyutu
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Türkiye'de Z kuşağının sosyal medya kullanım alışkanlıkları bağlamında kültürel yabancılaşma olgusunun rolü
KIRIK A. M. (Danışman)
-
İran devrimi’nden sonra televizyon programlarının halkın yaşam tarzına etkileri
KIRIK A. M. (Danışman)
-
YENİ MEDYA İLE DEĞİŞEN TELEVİZYON YAYINCILIĞINDA İÇERİK ÜRETİMİ: KÜRESEL VE YEREL ÖLÇEKLİ PLATFORMLAR
Kırık A. M. (Danışman)
-
Televizyon dizilerinde kahraman miti : Karadayı örneği
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Eğitimde Sosyal Medyanın Kullanımı
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Futbol fanatizmi ve yeni medya: Ekşisözlük'te yer alan nefret söylemleri üzerine bir inceleme
KIRIK A. M. (Danışman)
C.YÜCETÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Sosyal medyada hak ve özgürlüklerin kullanımı ve sınırlanması "İletişim hukuku açısından bir inceleme
Kırık A. M. (Danışman)
A.BULUT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Taraftar-futbolcu etkileşimi bağlamında sosyal medyanın rolü ve önemi: Galatasaray Spor Kulübü örneği
KIRIK A. M. (Danışman)
K.METİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Sosyal medyada hak ve özgürlüklerin kullanımı ve sınırlanması "İletişim hukuku açısından bir inceleme"
KIRIK A. M. (Danışman)
A.BULUT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Sosyal medyada hikaye anlatıcılığı
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Uluslararası ilişkiler bağlamında James Bond Serisi'nin incelenmesi
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Sosyal medyayla değişen mizah anlayışı:İnternet memes
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Kolezyum kültürü bağlamında televizyon programlarında şiddetin konumlandırılması ve oyalama stratejisi
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Kısa film yapımında dijital teknolojilerin kullanımı
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Sosyo-politik eleştiri örneği olarak Devekuşu Kabare
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Bağımsız film yapımında dijital teknolojinin kullanımı
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Yeni iletişim teknolojileri ve televizyon izleyicisinin etkileşimi: Türkiye'de televizyon izleyicisinin dönüşümü
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Arnavutluk'ta komünizm'den kapitalizme geçiş sürecinde reklamın gelişimi
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Yeni medyada Suriyeli sığınmacılara yönelik nefret söylemi
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Türkiye'de facebook üzerinden e-ticaret uygulamaları: ''Tesbihane ve Çaykur'' örneği
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Futbol programlarının taraftarlar üzerindeki etkisi: Beyaz Futbol ve Serbest Vuruş'örneği
KIRIK A. M. (Danışman)
R.TURHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Gazetecilerin sosyal medyayı haber kaynağı olarak kullanımı: Medya profesyonellerinin bakış açılarını tespit etmeye yönelik bir araştırma
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Türkiye'de inanç gruplarının kültürel varoluşunda topluluk radyolarının rolü
KIRIK A. M. (Danışman)
-
İletişim ve mutluluk ilişkisi
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Üç boyutlu (3D) dijital animasyon teknolojisinin TV yayıncılığında kullanımı: "Sizinkiler-çatlak yumurtalar" ve "Can" çizgi film örnekleri
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Bir göstergeler okuması olarak Gezi Parkı eylemleri
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Seçim kampanyalarında nefret söylemi: 2014 yılı parti liderlerinin açık hava konuşmaları
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Magazin programlarında Twitter kullanımı
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Sosyal medyada TV reyting ölçümlerinin analizi: Twitter örneği
KIRIK A. M. (Danışman)
-
Geleneksel televizyon yayıncılığından yeni medyaya doğru ilerleme
KIRIK A. M. (Danışman)