Yayınlar & Eserler

Makaleler 92
Tümü (92)
SCI-E, SSCI, AHCI (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (16)
ESCI (3)
Scopus (22)
TRDizin (41)
Diğer Yayınlar (37)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 83

3. Okul Öncesi Dönem Çocuğu Olan Ebeveynlerin Çocuklarının Ekran Kullanımlarına İlişkin Deneyimlerinin İncelenmesi

XI. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Kocaeli, Türkiye, 21 Mayıs - 24 Nisan 2024, ss.387-389, (Özet Bildiri)

7. Okul Öncesi Dönem Çocukları Için Öykü Anlama Rubriği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması

8.Uluslarası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Karaman, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

9. Farklı Etkileşimli Okuma Tekniklerinin 5-6 Yaş Çocuklarının Gelişimlerine ve Annelerine Etkisinin İncelenmesi

3. Uluslararası Çocuk Kütüphaneleri Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 27 Mayıs 2022, ss.29, (Özet Bildiri)

12. Kodlama eğitim programının 5 yaş grubu çocukların bilişsel esneklik ve bilgi işlemsel düşünme becerilerine etkisinin incelenmesi

VIII International Eurasian Educational Research Congress (ONLINE) Aksaray Üniversitesi 07-10 Temmuz 2021, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, ss.1466, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. Parent views on the effects of digital games

International Conference on Educational Technology and Online Learning (ICETOL2021), Balıkesir, Türkiye, 22 Eylül 2021, ss.17-23, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

14. The playground perception of Syrian refugee children

Contemporary Childhood Conference Borders and Boundaries, Glasgow, Birleşik Krallık, 9 - 11 Eylül 2021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ‘MOTOR GELİŞİMİ DESTEKLEYEN ETKİNLİKLERE İLİŞKİN ÖĞRETMEN ÖZ-YETERLİK ÖLÇEĞİ’ NİN GELİŞTİRİLMESİ

VIII International Eurasian Educational Research Congress (ONLINE) Aksaray Üniversitesi 07-10 Temmuz 2021, Aksaray, Türkiye, 07 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

18. Sedanter 5 Yaş Çocuğu Olan Ebeveynlerin Çocuklarının Aktivite Düzeylerine İlişkin Görüşler

ERPA2021 International Congresses on Education, Sakarya, Türkiye, 03 Haziran 2021, ss.94, (Özet Bildiri)

19. ‘Okul Dışarıda Günü’ Etkinliklerine Covid-19 Pandemisinin Etkis

3. Uluslarası İnsan Çalışmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2020, ss.20-21, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

22. Investigation of American and Turkish Mothers’ Views About Social and Emotional Development

CURRICULUM AND INSTRUCTION RESEARCH AND CREATIVE ACTIVITY SYMPOSIUM CIRCAS, Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 14 Şubat 2020, (Özet Bildiri)

24. Birinci Sınıfa Devam Eden Çocukların Ebeveynlerinin Öz Yeterlilik Düzeylerinin İncelenmesi

Uluslararası Katılımlı II. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.447-457, (Tam Metin Bildiri)

25. Okul Öncesi Dönemde Coğrafya Öğretimine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi.

6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi (IECEC-UOEK 2019), Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, ss.685-689, (Özet Bildiri)

27. OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUĞU OLAN ANNELERİN ÇOCUK KİTABI SEÇME KRİTERLERİNİN BELİRLENMESİ

I Uluslarası Çocuk Kütüphaneleri Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2018, ss.515-521, (Tam Metin Bildiri)

28. ÇOCUK KÜTÜPHANELERİNİN FİZİKSEL ORTAMLARININ İNCELENMESİ VE KÜTÜPHANECEİLERİN KONUYA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

I Uluslarası Çocuk Kütüphaneleri Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2018, ss.472-480, (Tam Metin Bildiri)

29. Meraklı Minik dergisinde temel bilimsel süreç becerileri: Bir içerik analizi

IV. Uluslararası Çocuk Gelişimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, ss.1155-1170, (Tam Metin Bildiri)

33. Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM Semantik Algılarının ve STEM Yaklaşımına Yönelik Düşüncelerinin Belirlenmesi

6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyum, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

34. Analyzing The Relationship between Preschool Children’s Motor Skills and Their Self-Concept

70th OMEP World Assembly and Conference, PRAGUE, Çek Cumhuriyeti, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

35. Examination the relationship of social competencies, self regulation skills and play behaviors of preschool children

OMEP 201870th OMEP World Assembly and Conference, PRAQUE, Çek Cumhuriyeti, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

40. Analyzing the relationship betweenprechool childrens competitive sytles and their play skills

69 th OMEP World Assembly and International Conference, Opatija, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

41. The metaphors used by preschool children about water

+Congresso İnnovazione nella didattica delle scienze nella scuola primaria e dell'infanzia: Al crocevia fra discipline scientifiche e umanistiche, Bologna, İtalya, 2 - 03 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

43. Analyzing of basic concept in picture books for preschool children

XI european Conference on social and Behavioral Sciences, Rome, İtalya, 01 Eylül 2016, ss.389, (Özet Bildiri)

44. Analyzing of Basic Concepts in Picture Books for Preschool Children

11. European Conference on Social and Behavioral Sciences, ROMA, İtalya, 1 - 04 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

45. Knox okul öncesi oyun ölçeğininb Geçerlik Güvenirlik Çalışması

^. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

46. ANASINIFINA DEVAM EDEN 60 72 AYLIK ÇOCUKLARIN DUYGUSAAL BECERİ DÜZEYLERİNİN VE PROBLEM DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ

EĞİTİM ARAŞTIRMALARI BİRLİĞİ 8. ULUSLARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

47. iLKOKUL BİRİNCİ SINIFA DEVAM EDEN ÇOCUKLARI OLAN ANNELERİN DEĞER ALGILARININ VE AKTARMAK İSTEDİKLERİ DEĞERLERİN KARŞILAŞTIRMALI İNCELENMESİ

EĞİTİM ARAŞTIRMALARI BİRLİĞİ 8. ULUSLARARSI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

48. Okul Öncesi öğretmenlerinin sınıf yönetimi becerileri ve mesleki motivasyonları arasındaki ilişkinin incelenmesi

. 4. Uluslarası okul öncesi eğitimi kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

52. Okul Öncesi Sosyal duygusal değerlendirme ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması

4. Uluslarası okul öncesi eğitimi kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

53. The Relationship Between Childhood Traumatic Experiences And Self Esteem

International Journal of Arts & Sciences’ (IJAS) International Conference for Social Sciences and Humanities, VİYANA, Avusturya, 19 - 23 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

54. 2013 MEB Okul Öncesi Eğitim Programına Göre Fiziksel Ortamın Düzenlenmesine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

9. Uluslararası Balkan eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, ss.776-783, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

56. The effect of computer aided education program on the development of concept in 48-60 months children

International Educational Technology Conference IETC, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 05 Eylül 2014, cilt.176, ss.20-26, (Tam Metin Bildiri) identifier

58. Okul Öncesi Öğretmenlerinin sınıf Yönetimleri ve Öğretmenlik Tutumlarının İncelenmesi

I. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

59. Okul Öncesi Dönemde Çocuğu Olan Annelerin Öz Yeterlilik ve Öfke düzeylerinin İncelenmesi

I. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

60. Hayat Evde Başlar Erken Çocukluk Döneminde Temel Değerlerin Kazanılmasında Aile Yaşantısının Önemi ve Etkisi

Uluslararası Antalya Değerler Eğitimi Sempozyumu, 28 - 29 Mayıs 2013, ss.156-177, (Tam Metin Bildiri)

61. The Preschool Behavioral and Emotional Rating Scale for 5 Year Old Children The study of Linguistic Equivalence Validty and Reliability

Third International Congress on Early Childhood Education, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, ss.182-183, (Özet Bildiri)

62. Okul Öncesi Öğretmenlerin Sınıf İçi Etkinliklerind Kullandıkları Değerlerin İncelenmesi

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)

65. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Paylaşma ve İşbirliği Davranışları Üzerine Drama Eğitiminin Etkisi

14. Drama Liderleri Buluşması ve Ulusal Drama Semineri " Değerler Eğitimi ve drama", Ankara, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

66. Anasınıfındaki Çocukların Paylaşma ve İşbirliği Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi

Değerler Eğitimi Sempozyumu; Sosyal ve Kurumsal Yönleriyle Değerler Eğitimi, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

68. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çocuk Edebiyatına Yönelik Tutumların İncelenmesi

Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2011, (Tam Metin Bildiri)

69. 5 6 Yaş Çocuklarının Öğrenme Stillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Ulusal Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2011, (Tam Metin Bildiri)

70. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çocuk Edebiyatına Karşı Tutumlarının İncelenmesi

1. Ulusal Okul Öncesi Eğitim Kongresi., İstanbul, Türkiye, 01 Haziran 2011, (Tam Metin Bildiri)

71. The Evaluation of Parents Views Raleted to Helping Preschool Children Gain Some Universal Values

3. World Conference on Educational Science (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.908-912, (Özet Bildiri) identifier identifier

72. Berkeley parenting self-efficacy scale-second grade version: Reliability-validity studies among Turkish families

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2166-2170, (Tam Metin Bildiri) identifier

73. Anasınıfına Devam Eden Alt Sosyo Ekonomik Düzey Çocuklara Bilgisayar Destekli Kavram Eğitiminin Etkisinin İncelenmesi

Uluslararası Katılımlı II. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.299-305, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

74. Anasınıfındaki Çocukların Ailelerinin Özyeterlilik Düzeylerinin İncelenmesi

International Conferences on Educational Sciences ICES’xx08, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, cilt.3, ss.2074-2083, (Tam Metin Bildiri)

75. İlköğretime Başlayan Çocukların Okula Hazır Bulunuşluk Düzeyleri ve Anne Baba tutumları arasındaki İlişkinin İnelenmesi

International Conferences on Educational Sciences (ICES), Kıbrıs, 23 - 25 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)

76. İlköğretim Okul Yöneticilerinin Kaynaştırmaya İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi

17. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)

79. Altı Yaş Çocukları İçin Marmara Sosyal Duygusal Uyum Ölçeği nin Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması

I. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004, (Tam Metin Bildiri)

81. Erken Dönemlerde Değerler eğitimi

I. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 50

2. BEBEKLİK DÖNEMİ ARAŞTIRMALARI

Çocuk Gelişimi Araştırmaları, Uyanık, Gülden, Editör, İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, ss.23-43, 2022

5. Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi

Okul Öncesi Eğitime Giriş, Uyanık, Gülden, Editör, Nobel Yayın, Ankara, ss.125-144, 2021

6. Stem Disiplinlerine Genel Bir Bakış

Küçük Çocuklar İçin Dışarıda Stem Etkinlikleri, Berrin Akman, Ahmet Simsar, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.43-81, 2021

7. Ebeveynlerin Çocuk Kitap İlişkisinde Rolü ve Kitap Seçimi

Okul Öncesinde Çocuk Edebiyatı ve Etkinlik Örnekleri, Mübeccel Sara Gönen Gülden Uyanık, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.347-367, 2021

8. Okul Öncesi Dönemde Eğitim Programları

Okul Öncesi Eğitime Giriş, Uyanık, Gülden, Editör, Nobel Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.67-82, 2021

9. Gelenekselden Dijitale: Elektronik Kitaplar ve Elektronik Kitapların Erken Çocukluk Döneminde Kullanımı

Okul Öncesinde Çocuk Edebiyatı ve Etkinlik örnekleri, Mübeccel Sara Gönen Gülden Uyanık, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.245-264, 2021 Creative Commons License

10. Çocuk Hakları ve İlişkili Araştırmalar

Çocuk Gelişimi Araştırmaları, GÜLDEN UYANIK BALAT, BURCU ÖZDEMİR BECEREN, Editör, AUZEF ( Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi), İstanbul, ss.232-257, 2021

11. Ebeveynlerin Çocuk-Kitap İlişkisindeki Rolü ve Kitap Seçimi

Okul Öncesinde ÇOCUK EDEBİYATI ve Etkinlik Örnekleri, Mübeccel Sara Gönen, Gülden Uyanık, Editör, Nobel Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.347-375, 2021 Creative Commons License

12. The metaphors by preschool children’s about water

Innovazione nella didattica delle scienze nella scuola primaria e dell’infanzia, Federico Corni, Tiziana Altiero, Alessandra Landini, Editör, CLEUP, ss.99-106, 2020

14. EVRENSEL DEĞERLER EĞİTİMİ VE ÇOCUKLARIMIZ

ÖĞRENEN ÖĞRETMEN, ozana ural, özge ünsal, elif küçükoğlu, Editör, kasdaş, İstanbul, ss.21-26, 2019

15. Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi ve Önemi

Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi, Berrin Akman, Gülden Uyanık Balat, Tülin Güler Yıldız, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-21, 2018

16. Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi Öğretim Yöntemleri

Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi, , Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.99-136, 2018

17. Erken Çocukluk Eğitiminde Sınıfta Davranış Yönetimi

Erken Çocukluk Eğitiminde Sınıf Yönetimi, Gülden Uyanık Balat, Hülya Bilgin, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.63-86, 2018

18. Okul Öncesi Eğitimde Anlatım, Tartışma, Soru Cevap, Örnek Olay, Gezi , Gözlem ve Gösteri Öğretim Yöntemleri

Okul Öncesinde Özel Öğretim Yöntemleri, Prof. Dr. Rengin Zembat, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.239-264, 2018

19. Erken Çocukluk Döneminde Stem Yaklaşımı

Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi, Berrin Akman, Gülden Uyanık Balat, Tülin Güler Yıldız, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.137-160, 2018

20. Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimin Kritik Rolü, Tanımı ve Önemi

Erken Çocukluk Eğitiminde Sınıf Yönetimi, Gülden Uyanık Balat, Hülya Bilgin, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-20, 2018

22. Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi ve Önemi

Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, Akman Berrin, Uyanık Balat Gülden, Güler Yıldız Tülin, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-21, 2017

23. Okul Öncesi Eğitimde Farklı Yaklaşımlar

Okul Öncesi Eğitime Giriş, Gülden Uyanık Balat, Editör, Nobel Yayın, Ankara, ss.115-134, 2016

24. Okul öncesi eğitimde sınıf yönetimi

Okul Öncesi Eğitime Giriş, Uyanık Balat, Gülden, Editör, Nobel Yayın, ss.149-166, 2016

25. Okul Öncesi Eğitimde Anlatım, Tartışma, Soru-Cevap, Örnek Olay, Gezi Gözlem ve Gösteri Öğretim Yöntemleri

Okul Öncesinde Özel Öğretim Yöntemleri, Prof. Dr. Rengin Zembat , Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.239-263, 2016

27. Türkçe Etkinliği (7. Ünite)

Çocuk Gelişimi Uygulamaları, Zembat, Rengin, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1-28, 2015

28. Farklı Gelişim Gösteren Çocukların Eğitimine Aile Katılımı

Farklı Gelişen Çocuklar, Prof. Dr. Adnan Kulaksızoğlu, Editör, NOBEL Yayın, Ankara, ss.221-232, 2015

29. Kavramları Öğreniyorum

Çamlıca Çocuk Yayınları, İstanbul, 2013

30. Çizgi Boyama Dünyası

Çamlıca Çocuk Yayınlar, İstanbul, 2013

31. Eğlenceli Matematik Dünyası

Çamlıca Çocuk Yayınları, İstanbul, 2013

32. Şekiller

Eğiten Kitap Yayınları, Ankara, 2012

33. Saymayı Öğreniyorum

Eğiten Kitap Yayınları, Ankara, 2012

34. Kavramlarla Eğlenelim

Eğiten Kitap Yayınları, Ankara, 2012

35. Zıt Kavramlar

Eğiten Kitap Yayınları, Ankara, 2012

36. Ben Kimim

Eğiten Kitap Yayınları, Ankara, 2012

37. Neşeli Renkler

Eğiten Kitap Yayınları, Ankara, 2012

39. Sınıf Yönetimi Kavramı ve Sınıf Yönetimi Modelleri

Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi, Doç. Dr. Gülden Uyanık Balat, Hülya Bilgin, Editör, Eğiten Kitap Yayınları, Ankara, ss.1-11, 2011

40. Okul Öncesi Dönemde Değerler Eğitimi Uygulamaları

Okul Öncesi Dönemde Değerler Eğitimi, A.rzu Arıkan, Editör, Eskişehir Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, ss.167-187, 2011

43. Okul Öncesi Eğitimden İlköğretime Geçiş Projesi

Geçmişten GeleceğeOkul Öncesi Eğitim, A. Orakçı, N. R. Gürsoy, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, ss.116-131, 2010

44. Fen nedir, Çocuklar Feni Nasıl Öğrenir?

Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, Berrin Akman, Gülden Uyanık Balat, Tülin Güler, Editör, PEGEM Akademi Yayınları, Ankara, ss.1-18, 2010

45. İlköğretime Hazırbulunuşluğun Değerlendirilmesi

İlköğretime Hazırlık ve İlköğretim Programları, Prof. Dr. Ayla Oktay, Editör, PEGEM Akademi Yayınları, Ankara, ss.159-183, 2010

46. Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi Öğretim Yöntemleri

Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, Berrin akman, Gülden Uyanık Balat, Tülin Güler, Editör, PEGEM Akademi Yayınları, Ankara, ss.91-131, 2010

47. Okul öncesi eğitimde farklı yaklaşımlar

Okul öncesi eğitime giriş, Uyanık Balat, Gülden, Editör, PEGEM AKADEMİ Yayın, Ankara, ss.127-151, 2010

48. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Temel Gelişimsel Özellikleri

Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, Berrin akman, Gülden Uyanık Balat, Tülin Güler, Editör, PEGEM Akademi Yayınları, Ankara, ss.225-250, 2010
Ansiklopedide Bölümler 1
Metrikler

Yayın

230

Yayın (WoS)

20

Yayın (Scopus)

23

Atıf (WoS)

19

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

51

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

2787

H-İndeks (Scholar)

25

Atıf (TrDizin)

113

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

1437

H-İndeks (Sobiad)

18

Atıf (Diğer Toplam)

464

Proje

9

Tez Danışmanlığı

36

Açık Erişim

32
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları