Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Farklı Etkileşimli Okuma Tekniklerinin 5-6 Yaş Çocuklarının Gelişimlerine ve Annelerine Etkisinin İncelenmesi

3. Uluslararası Çocuk Kütüphaneleri Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 27 Mayıs 2022, ss.29

Kodlama eğitim programının 5 yaş grubu çocukların bilişsel esneklik ve bilgi işlemsel düşünme becerilerine etkisinin incelenmesi

VIII International Eurasian Educational Research Congress (ONLINE) Aksaray Üniversitesi 07-10 Temmuz 2021, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, ss.1466 Sürdürülebilir Kalkınma

Parent views on the effects of digital games

International Conference on Educational Technology and Online Learning (ICETOL2021), Balıkesir, Türkiye, 22 Eylül 2021, ss.17-23 Creative Commons License

The playground perception of Syrian refugee children

Contemporary Childhood Conference Borders and Boundaries, Glasgow, Birleşik Krallık, 9 - 11 Eylül 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ‘MOTOR GELİŞİMİ DESTEKLEYEN ETKİNLİKLERE İLİŞKİN ÖĞRETMEN ÖZ-YETERLİK ÖLÇEĞİ’ NİN GELİŞTİRİLMESİ

VIII International Eurasian Educational Research Congress (ONLINE) Aksaray Üniversitesi 07-10 Temmuz 2021, Aksaray, Türkiye, 07 Kasım 2021

Sedanter 5 Yaş Çocuğu Olan Ebeveynlerin Çocuklarının Aktivite Düzeylerine İlişkin Görüşler

ERPA2021 International Congresses on Education, Sakarya, Türkiye, 03 Haziran 2021, ss.94

‘Okul Dışarıda Günü’ Etkinliklerine Covid-19 Pandemisinin Etkis

3. Uluslarası İnsan Çalışmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2020, ss.20-21 Sürdürülebilir Kalkınma

Investigation of American and Turkish Mothers’ Views About Social and Emotional Development

CURRICULUM AND INSTRUCTION RESEARCH AND CREATIVE ACTIVITY SYMPOSIUM CIRCAS, Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 14 Şubat 2020

Birinci Sınıfa Devam Eden Çocukların Ebeveynlerinin Öz Yeterlilik Düzeylerinin İncelenmesi

Uluslararası Katılımlı II. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.447-457

Okul Öncesi Dönemde Coğrafya Öğretimine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi.

6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi (IECEC-UOEK 2019), Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, ss.685-689

OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUĞU OLAN ANNELERİN ÇOCUK KİTABI SEÇME KRİTERLERİNİN BELİRLENMESİ

I Uluslarası Çocuk Kütüphaneleri Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2018, ss.515-521

Meraklı Minik dergisinde temel bilimsel süreç becerileri: Bir içerik analizi

IV. Uluslararası Çocuk Gelişimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, ss.1155-1170

Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM Semantik Algılarının ve STEM Yaklaşımına Yönelik Düşüncelerinin Belirlenmesi

6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyum, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018

Analyzing The Relationship between Preschool Children’s Motor Skills and Their Self-Concept

70th OMEP World Assembly and Conference, PRAGUE, Çek Cumhuriyeti, 27 - 29 Haziran 2018

Analyzing the relationship betweenprechool childrens competitive sytles and their play skills

69 th OMEP World Assembly and International Conference, Opatija, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017

The metaphors used by preschool children about water

+Congresso İnnovazione nella didattica delle scienze nella scuola primaria e dell'infanzia: Al crocevia fra discipline scientifiche e umanistiche, Bologna, İtalya, 2 - 03 Aralık 2016

Analyzing of basic concept in picture books for preschool children

XI european Conference on social and Behavioral Sciences, Rome, İtalya, 01 Eylül 2016, ss.389

Analyzing of Basic Concepts in Picture Books for Preschool Children

11. European Conference on Social and Behavioral Sciences, ROMA, İtalya, 1 - 04 Eylül 2016

Knox okul öncesi oyun ölçeğininb Geçerlik Güvenirlik Çalışması

^. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

ANASINIFINA DEVAM EDEN 60 72 AYLIK ÇOCUKLARIN DUYGUSAAL BECERİ DÜZEYLERİNİN VE PROBLEM DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ

EĞİTİM ARAŞTIRMALARI BİRLİĞİ 8. ULUSLARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016

The Relationship Between Childhood Traumatic Experiences And Self Esteem

International Journal of Arts & Sciences’ (IJAS) International Conference for Social Sciences and Humanities, VİYANA, Avusturya, 19 - 23 Nisan 2015

The effect of computer aided education program on the development of concept in 48-60 months children

International Educational Technology Conference IETC, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 05 Eylül 2014, cilt.176, ss.20-26 identifier

Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Paylaşma ve İşbirliği Davranışları Üzerine Drama Eğitiminin Etkisi

14. Drama Liderleri Buluşması ve Ulusal Drama Semineri " Değerler Eğitimi ve drama", Ankara, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2012 Sürdürülebilir Kalkınma

Anasınıfındaki Çocukların Paylaşma ve İşbirliği Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi

Değerler Eğitimi Sempozyumu; Sosyal ve Kurumsal Yönleriyle Değerler Eğitimi, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011 Sürdürülebilir Kalkınma

The Evaluation of Parents Views Raleted to Helping Preschool Children Gain Some Universal Values

3. World Conference on Educational Science (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.908-912 identifier identifier

Berkeley parenting self-efficacy scale-second grade version: Reliability-validity studies among Turkish families

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2166-2170 identifier

Anasınıfındaki Çocukların Ailelerinin Özyeterlilik Düzeylerinin İncelenmesi

International Conferences on Educational Sciences ICES’xx08, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, cilt.3, ss.2074-2083

Erken Dönemlerde Değerler eğitimi

I. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004

Kitap & Kitap Bölümleri

Gelenekselden Dijitale: Elektronik Kitaplar ve Elektronik Kitapların Erken Çocukluk Döneminde Kullanımı

Okul Öncesinde Çocuk Edebiyatı ve Etkinlik örnekleri, Mübeccel Sara Gönen Gülden Uyanık, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.245-264, 2021 Creative Commons License

Ebeveynlerin Çocuk-Kitap İlişkisindeki Rolü ve Kitap Seçimi

Okul Öncesinde ÇOCUK EDEBİYATI ve Etkinlik Örnekleri, Mübeccel Sara Gönen, Gülden Uyanık, Editör, Nobel Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.347-375, 2021 Creative Commons License

Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi

Okul Öncesi Eğitime Giriş, Uyanık, Gülden, Editör, Nobel Yayın, Ankara, ss.125-144, 2021

Stem Disiplinlerine Genel Bir Bakış

Küçük Çocuklar İçin Dışarıda Stem Etkinlikleri, Berrin Akman, Ahmet Simsar, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.43-81, 2021

Okul Öncesi Dönemde Eğitim Programları

Okul Öncesi Eğitime Giriş, Uyanık, Gülden, Editör, Nobel Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.67-82, 2021

The metaphors by preschool children’s about water

Innovazione nella didattica delle scienze nella scuola primaria e dell’infanzia, Federico Corni, Tiziana Altiero, Alessandra Landini, Editör, CLEUP, ss.99-106, 2020

EVRENSEL DEĞERLER EĞİTİMİ VE ÇOCUKLARIMIZ

ÖĞRENEN ÖĞRETMEN, ozana ural, özge ünsal, elif küçükoğlu, Editör, kasdaş, İstanbul, ss.21-26, 2019

Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi ve Önemi

Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi, Berrin Akman, Gülden Uyanık Balat, Tülin Güler Yıldız, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-21, 2018

Okul Öncesi Eğitimde Anlatım, Tartışma, Soru Cevap, Örnek Olay, Gezi , Gözlem ve Gösteri Öğretim Yöntemleri

Okul Öncesinde Özel Öğretim Yöntemleri, Prof. Dr. Rengin Zembat, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.239-264, 2018

Erken Çocukluk Döneminde Stem Yaklaşımı

Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi, Berrin Akman, Gülden Uyanık Balat, Tülin Güler Yıldız, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.137-160, 2018

Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimin Kritik Rolü, Tanımı ve Önemi

Erken Çocukluk Eğitiminde Sınıf Yönetimi, Gülden Uyanık Balat, Hülya Bilgin, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-20, 2018

Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi Öğretim Yöntemleri

Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi, , Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.99-136, 2018

Erken Çocukluk Eğitiminde Sınıfta Davranış Yönetimi

Erken Çocukluk Eğitiminde Sınıf Yönetimi, Gülden Uyanık Balat, Hülya Bilgin, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.63-86, 2018

Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi ve Önemi

Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, Akman Berrin, Uyanık Balat Gülden, Güler Yıldız Tülin, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-21, 2017

Okul öncesi eğitimde sınıf yönetimi

Okul Öncesi Eğitime Giriş, Uyanık Balat, Gülden, Editör, Nobel Yayın, ss.149-166, 2016

Okul Öncesi Eğitimde Farklı Yaklaşımlar

Okul Öncesi Eğitime Giriş, Gülden Uyanık Balat, Editör, Nobel Yayın, Ankara, ss.115-134, 2016

Okul Öncesi Eğitimde Anlatım, Tartışma, Soru-Cevap, Örnek Olay, Gezi Gözlem ve Gösteri Öğretim Yöntemleri

Okul Öncesinde Özel Öğretim Yöntemleri, Prof. Dr. Rengin Zembat , Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.239-263, 2016

Farklı Gelişim Gösteren Çocukların Eğitimine Aile Katılımı

Farklı Gelişen Çocuklar, Prof. Dr. Adnan Kulaksızoğlu, Editör, NOBEL Yayın, Ankara, ss.221-232, 2015

Türkçe Etkinliği (7. Ünite)

Çocuk Gelişimi Uygulamaları, Zembat, Rengin, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1-28, 2015

Eğlenceli Matematik Dünyası

Çamlıca Çocuk Yayınları, İstanbul, 2013

Çizgi Boyama Dünyası

Çamlıca Çocuk Yayınlar, İstanbul, 2013

Kavramları Öğreniyorum

Çamlıca Çocuk Yayınları, İstanbul, 2013

Zıt Kavramlar

Eğiten Kitap Yayınları, Ankara, 2012

Şekiller

Eğiten Kitap Yayınları, Ankara, 2012

Kavramlarla Eğlenelim

Eğiten Kitap Yayınları, Ankara, 2012

Neşeli Renkler

Eğiten Kitap Yayınları, Ankara, 2012

Ben Kimim

Eğiten Kitap Yayınları, Ankara, 2012

Saymayı Öğreniyorum

Eğiten Kitap Yayınları, Ankara, 2012

Okul Öncesi Dönemde Değerler Eğitimi Uygulamaları

Okul Öncesi Dönemde Değerler Eğitimi, A.rzu Arıkan, Editör, Eskişehir Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, ss.167-187, 2011

Sınıf Yönetimi Kavramı ve Sınıf Yönetimi Modelleri

Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi, Doç. Dr. Gülden Uyanık Balat, Hülya Bilgin, Editör, Eğiten Kitap Yayınları, Ankara, ss.1-11, 2011

Fen nedir, Çocuklar Feni Nasıl Öğrenir?

Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, Berrin Akman, Gülden Uyanık Balat, Tülin Güler, Editör, PEGEM Akademi Yayınları, Ankara, ss.1-18, 2010

Okul öncesi eğitimde farklı yaklaşımlar

Okul öncesi eğitime giriş, Uyanık Balat, Gülden, Editör, PEGEM AKADEMİ Yayın, Ankara, ss.127-151, 2010

Okul Öncesi Eğitimden İlköğretime Geçiş Projesi

Geçmişten GeleceğeOkul Öncesi Eğitim, A. Orakçı, N. R. Gürsoy, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, ss.116-131, 2010

Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi Öğretim Yöntemleri

Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, Berrin akman, Gülden Uyanık Balat, Tülin Güler, Editör, PEGEM Akademi Yayınları, Ankara, ss.91-131, 2010

İlköğretime Hazırbulunuşluğun Değerlendirilmesi

İlköğretime Hazırlık ve İlköğretim Programları, Prof. Dr. Ayla Oktay, Editör, PEGEM Akademi Yayınları, Ankara, ss.159-183, 2010

Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Temel Gelişimsel Özellikleri

Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, Berrin akman, Gülden Uyanık Balat, Tülin Güler, Editör, PEGEM Akademi Yayınları, Ankara, ss.225-250, 2010

Ansiklopedide Bölümler

Metrikler

Yayın

203

Atıf (WoS)

15

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

38

H-İndeks (Scopus)

4

Proje

3

Tez Danışmanlığı

22

Açık Erişim

31
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları