Akademik Unvanlar
-
2015 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2011 - 2015 Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2003 - 2010 Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2000 - 2003 Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
1997 - 2000 Araştırma Görevlisi
Hacettepe Üniversitesi, Ev Ekonomisi Yüksekokulu
Yönetimsel Görevler
-
2023 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2022 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2019 - Devam Ediyor Akademik Performans D. Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2019 - Devam Ediyor Etik Kurul Üyesi
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2019 - 2019 Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2016 - 2019 BAP Bilimsel Komisyon Üyesi
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2016 - 2019 Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2016 - 2019 Enstitü Müdür Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2008 - 2013 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2019 - Devam Ediyor Akademik Danışman Meb-İstanbul
Kamu Kuruluşu, Marmara Üniversitesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2019 - 2020 Visiting Scholar
İndiana Universitesi
-
2011 - 2011 GUEST LECTURER
UCC FROBEL FREDERİKSBERG- DENMARK
Yönetilen Tezler
-
Okul öncesi eğitim kurumlarına devam eden 60-72 aylık çocukların sosyal duygusal uyumları, sosyal problem çözme becerileri ve rekabet stilleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Uyanık G. (Danışman)
-
Okul öncesi eğitime devam eden bölge çocukları ve Suriyeli mülteci çocukların sosyal becerilerinin ve problem davranışlarının psikometrik özelliklerine göre incelenmesi (Şanlıurfa ili örneği)
Uyanık G. (Danışman)
-
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARIN DUYGU DÜZENLEME BECERİLERİ İLE DAVRANIŞ SORUNLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Uyanık G. (Danışman)
-
60-72 aylık çocukların empati becerilerinin anne çocuk ilişkisi açısından incelenmesi
Uyanık G. (Danışman)
N.ASLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Okul öncesi öğretmenlerinin iletişim becerileri ile sınıf yönetimi becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Uyanık G. (Danışman)
K.NUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Champs motor beceriler protokolü'nün (CMBP) Türkçeye uyarlanması ve catch programı hareket etkinliklerinin çocukların lokomotor ve nesne kontrolü becerileri üzerindeki etkisinin incelenmesi
Z.KILIÇ(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Fetemm (Fen, teknoloji, mühendislik, matematik) etkinliklerinin 48-72 aylık okul öncesi çocuklarının bilimsel süreç ve problem çözme becerileri üzerindeki etkisinin incelenmesi
E.BAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
48-72 aylık çocuklar için "Yenilenmiş Knox Okul Öncesi Oyun Ölçeği'nin Türkçeye uyarlanması ve psikometrik özelliklerinin incelenmesi
Uyanık G. (Danışman)
Ş.DEĞİRMENCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Okul öncesi öğretmenlerinin iş doyumları ile sınıf yönetimi becerileri arasındaki ilişki: Başakşehir ve Küçükçekmece örneği
UYANIK G. (Danışman)
Ö.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Okul öncesi çocuklar için psikolojik dayanıklılık programının 5 yaş çocuklarının sosyal becerilerine ve problem davranışına etkisi
Uyanık G. (Danışman)
F.ÖZGE(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Anasınıfına devam eden 60-72 aylık çocukların duygusal beceri düzeylerinin ve problem davranışlarının incelenmesi
Uyanık G. (Danışman)
-
MEB okul öncesi eğitim programı ve montessori yaklaşımına göre eğitim alan 5 yaş çocuklarının sosyal becerilerinin incelenmesi
Uyanık G. (Danışman)
-
Okul öncesi öğretmenlerinin sınıf yönetimi becerileri, öz yeterlik algıları ve mesleki motivasyonları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Uyanık G. (Danışman)
-
The comparative analysis of value perception of mothers and their first grade primary school children
UYANIK G. (Danışman)
T.TOSUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Sosyal - Duygusal Gelişim Değerlendirme Ölçeği: 48 - 66 aylık çocuklar için uyarlama çalışması
Uyanık G. (Danışman)
-
Zihin engelliler öğretmeni adaylarının yeterlik algıları ile öğrenme stilleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Uyanık G. (Danışman)
-
Ebeveyn-Çocuk İlişkisi Ölçeği'nin Türkçeye uyarlanması ve anne-çocuk ilişkisinin bazı değişkenler açısından incelenmesi: İstanbul örneklemi
Uyanık G. (Danışman)
D.SAYGI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Duyusal İşlemleme Ölçeği Sınıf Formu'nun Türk çocuklarına uyarlanması
Uyanık G. (Danışman)
-
Özel eğitim okullarında çalışan eğitimcilerin öz-yeterlik algılarının ve tükenmişlik düzeylerinin incelenmesi
Uyanık G. (Danışman)
-
4-6 yaş zihin engelli çocukların davranış sorunlarının incelenmesi
Uyanık G. (Danışman)