Akademik Unvanlar
-
2017 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2014 - 2017 Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2012 - 2013 Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2011 - 2012 Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2006 - 2011 Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2005 - 2006 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2018 - 2023 Kurumsal İletişim Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi
-
2018 - 2020 Dekan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi
-
2015 - 2016 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)
-
2015 - 2016 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2015 - 2016 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl)
Yönetilen Tezler
-
Artırılmış gerçeklikte etkileşimin satın alma niyeti üzerindeki rolü
Başcı A. (Danışman)
-
Satış geliştirme faaliyetlerinin perakendeci markalı ürünleri satın alma niyeti üzerindeki etkileri
Başcı A. (Danışman)
-
Tüketicilerin kripto para borsası seçimlerine etki eden faktörler
Başcı A. (Danışman)
-
Tüketicilerin yeşil ürün satın alma niyetine etki eden faktörler
Başcı A. (Danışman)
-
Influencer (etkileyici) pazarlamada etkileyicinin güvenilirliği ve etkileyiciyle kurulan parasosyal etkileşimin tüketicinin satın alma niyeti üzerine etkisi
Başcı A. (Danışman)
-
Bilişsel uyumsuzluk teorisinin pazarlama bağlamında analizi
Başcı A. (Danışman)
-
Marka logosunun müşteri bağlılığına ve satın alma niyetine etkisi : hazır giyim sektöründe bir araştırma
BAŞCI A. (Danışman)
-
Marka kişiliği ve tüketici etnosentrizmi arasındaki ilişki: hızlı tüketim sektörü üzerine bir araştırma
BAŞCI A. (Danışman)
-
Popüler kültür ile tüketim kültürü ilişkisi üzerine bir araştırma
Başcı A. (Danışman)
-
Endüstriyel piyasalarda markanın rolü ve şirketlerin satın alma karar süreci üzerine etkisinin incelenmesi
Başcı A. (Danışman)
-
Sivil toplum kuruluşlarında gönüllü motivasyonu : Genç Kızılay örneği
BAŞCI A. (Danışman)
-
Marka deneyiminin sadakat üzerindeki etkisi : havacılık sektöründe bir araştırma
BAŞCI A. (Danışman)
-
Çocukların marka algılamaları ve özel yetenekli çocukların marka algılamaları üzerine bir çalışma
BAŞCI A. (Danışman)
-
İçsel pazarlama uygulamalarının iç müşteri tatmini üzerindeki etkisi
BAŞCI A. (Danışman)
-
Dinamik fiyatlandırmada fiyat adalet algısının tüketicinin marka değiştirme niyetine etkisi ve bir araştırma
BAŞCI A. (Danışman)
-
Online marka topluluklarında oluşturulan içerikler ile tüketici satın alma niyetleri arasındaki ilişkiler ve bir araştırma
BAŞCI A. (Danışman)
-
SOSYAL KİMLİK KURAMI AÇISINDAN TÜKETİCİ – MARKA ÖZDEŞLEŞMESİ VE BİR ARAŞTIRMA
BAŞCI A. (Danışman)
-
Çevrimiçi topluluklarda tüketicilerin elektronik ağızdan ağıza iletişim motivasyonlarının belirlenmesi ve bir araştırma
BAŞCI A. (Danışman)
-
Tüketicilerin sosyal sorumluluk kampanyaları sonucunda oluşan inanç, tutum ve satın alma niyetlerine ilişkin farklılıkların sosyal sorumluluk kampanya türleri açısından incelenmesine ilişkin bir araştırma
BAŞCI A. (Danışman)
-
Ağızdan ağıza pazarlamanın gösterişçi tüketim üzerine etkisi
BAŞCI A. (Danışman)