Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
SOSYAL KİMLİK KURAMI AÇISINDAN TÜKETİCİ – MARKA ÖZDEŞLEŞMESİ VE BİR ARAŞTIRMA
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.42, sa.1, ss.63-90, 2020 (Hakemli Dergi)
Effects of Zero Moment of Truth on Consumer Buying Decision An Exploratory Research in Turkey
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.1, sa.2, ss.642-653, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İkinci Dalga Kahvelerin Tercih Edilmesini Etkileyen Faktörler: İçtiğimiz Kahveleri Tanıyor Muyuz?
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.592-597
Is Beauty Only Brand Deep
2012 LCBR European Marketing Conference, Munich, Almanya, 9 - 10 Ağustos 2012
Corporate Social Responsibility and Branding
5th International Conference of AM’s Brand, Identity, and Corporate Reputation SIG, Cambridge, Kanada, 1 - 03 Eylül 2009, ss.90
Türkiye de Tüketicilerin Sosyal Sorumluluk Kampanyalarına ve Sosyal Açıdan Sorumlu Şirketlere Karşı Tutumu
Muhan Soysal İşletmecilik Konferansı, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Eylül 2008, ss.47-60
Şehir Markası Yaratma Süreci ve İstanbul Şehir Markası İçin Bir Model Önerisi
4. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, Antalya, Türkiye, 23 - 27 Nisan 2008, ss.965