Yayınlar & Eserler

Makaleler 4
Tümü (4)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 16

1. Tüketicilerin Kripto Para Borsası Seçimine Etki Eden Faktörler

TESAM VIII. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi 21. Yüzyılda Uluslararası Sistemin Geleceği: Fırsatlar, Zorluklar ve Yeni Dinamikler, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2024, ss.141-177, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

3. Determining of Consumers’ Electronic Word of Mouth Motivations in The Online Communities And A Research.

Congress on Business and Marketing 2018, İstanbul, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 2018, ss.151-155, (Özet Bildiri)

5. Tüketicilerin Sosyal Sorumluluk Kampanya Türlerine Yönelik İnanç, Tutum ve Satın Alma Niyetlerinin İncelenmesi

II. C-IASOS International Applied Social Sciences Congress, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, ss.320-323, (Tam Metin Bildiri)

7. Effects of Zero Moment of Truth on Consumer Buying Decision An Exploratory Research in Turkey

International Conference on Social Sciencesand Education Research, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015

8. Is Beauty Only Brand Deep

2012 LCBR European Marketing Conference, Munich, Almanya, 9 - 10 Ağustos 2012

9. Corporate Social Responsibility and Branding

5th International Conference of AM’s Brand, Identity, and Corporate Reputation SIG, Cambridge, Kanada, 1 - 03 Eylül 2009, ss.90, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. The Effect of Country of Origin on Brand Preferences in The Turkey

1st Annual, International Conference on Communication, Mass Media and Culture -Freedom and Prejudice, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2006, ss.59-60, (Özet Bildiri)

11. Türkiye de Tüketicilerin Sosyal Sorumluluk Kampanyalarına ve Sosyal Açıdan Sorumlu Şirketlere Karşı Tutumu

Muhan Soysal İşletmecilik Konferansı, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Eylül 2008, ss.47-60, (Tam Metin Bildiri)

12. Marka Bilinirliği Yüksek Olan İşletmelerin Pazarlama Departmanlarında Yedekleme

16. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2008, ss.260-262, (Özet Bildiri)

13. Who Does the Housework Turkish Consumer Responses to Gendered Role Portrayals in Advertisements

Communication in the Millennium, 6th International Symposium, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, cilt.1, ss.313-333, (Tam Metin Bildiri)

14. Şehir Markası Yaratma Süreci ve İstanbul Şehir Markası İçin Bir Model Önerisi

4. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, Antalya, Türkiye, 23 - 27 Nisan 2008, ss.965, (Özet Bildiri)

15. The Effect of Country of Origin on Brand Preferences in Turkey

), International Conference on Communication, Mass MediaCulture, Bahçeşehir University and Kent State University, 5 - 07 Ekim 2006, (Tam Metin Bildiri)

16. Marketing Problems of Turkish Cinema Films and a Case Study

New Media and Interactiviy International Conference, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2006, ss.494-501, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 1

1. The Effect of Country of Origin on Brand Preferences in Turkey

Freedom and Prejudice Approaches to Media and Culture, Süheyla Kırca Schroeder, LuEtt Hanson, Editör, Bahçeşehir University Press, İstanbul, ss.323-346, 2008
Metrikler

Yayın

21

Atıf (Scholar)

223

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (Sobiad)

58

H-İndeks (Sobiad)

2

Tez Danışmanlığı

24

Açık Erişim

15
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları