Makaleler
16
Tümü (16)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (8)
14. Pazarlama Alanında Yapılan Doktora Tezlerinin Kategorik Olarak Değerlendirilmesi 1994 2012
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi
, cilt.10, sa.40, ss.1-13, 2013 (Hakemli Dergi)
15. TÜKETİCİLERİN İLGİLENİM DÜZEYLERİNE GÖRE ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİ TERCİH ETME NEDENLERİ VE SADAKATE ETKİSİ
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.28, sa.1, ss.227-259, 2010 (Hakemli Dergi)
16. Tüketicilerin Alışveriş Merkezlerini Tercih Etme Nedenleri ve Sadakate Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi
, cilt.8, sa.32, ss.39-49, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
13
1. Algılanan Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerine İlişkin Tüketici Algısının Marka Denkliğine Etkisi: Getir Etkisi
4. International Academic Research For Sustainability, İstanbul, Türkiye, 14 - 15 Aralık 2023, (Tam Metin Bildiri)
4. İnovasyon, Ar- Ge ve Tasarım Faaliyetlerinin İşletmelerin Birleşik Rekabet Gücü Üzerine Etkisi, Türk İşletmeleir Üzerine Bir Araştırma
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, cilt.1, ss.1112-1132, (Tam Metin Bildiri)
7. THE IMPACT OF MARKET AND BRAND ORIENTATION ONPERFORMANCE: AN EMPIRICAL STUDY
13th International Strategic Management Conference, 06 Temmuz 2016 - 09 Temmuz 2017, cilt.1, ss.115-124, (Tam Metin Bildiri)
13. ARÇELİK VE BEKO MARKALARI FARKLI MI? MARKA KİŞİLİKLERİ AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.239-255, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
10
1. Tedarik Zinciri ve Kanal Yönetimi
Pazarlama - Beşinci Basımdan Çeviri, Arslan, F. M. & Dirsehan, T., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.308-326, 2023
2. Uluslararası Pazarlamayı Etkileyen Krizler, Trendler ve Gelişmeler
ULUSLARARASI PAZARLAMA: Kavramlar, Teoriler ve Uygulamalar, Erdoğan KOÇ, Ahu Yazıcı AYYILDIZ, Editör, Seçkin Yayınevi, Ankara, ss.95-118, 2023
5. Yeni Dünya Düzeninde E-Ticaret ve E-Perakendecilik
Covid-19 Sonrası Değişim ve Dijital İşletme, Prof. Dr. Fatma AYANOĞLU, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.161-184, 2021
8. EK-1 Pazarlama Planı
Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. A. Ercan GEGEZ, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.631-640, 2018
10. Sinsi Pazarlama
MASAMIZDA MARKA SOHBETLERİ 2, Prof. Dr. F. Müge ARSLAN, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.185-205, 2018