Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Pazarlama Alanında Yapılan Doktora Tezlerinin Kategorik Olarak Değerlendirilmesi 1994 2012
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi
, cilt.10, sa.40, ss.1-13, 2013 (Hakemli Dergi)
TÜKETİCİLERİN İLGİLENİM DÜZEYLERİNE GÖRE ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİ TERCİH ETME NEDENLERİ VE SADAKATE ETKİSİ
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.28, sa.1, ss.227-259, 2010 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Alışveriş Merkezlerini Tercih Etme Nedenleri ve Sadakate Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi
, cilt.8, sa.32, ss.39-49, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Algılanan Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerine İlişkin Tüketici Algısının Marka Denkliğine Etkisi: Getir Etkisi
4. International Academic Research For Sustainability, İstanbul, Türkiye, 14 - 15 Aralık 2023
ARÇELİK VE BEKO MARKALARI FARKLI MI? MARKA KİŞİLİKLERİ AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.239-255
Kitap & Kitap Bölümleri
Tedarik Zinciri ve Kanal Yönetimi
Pazarlama - Beşinci Basımdan Çeviri, Arslan, F. M. & Dirsehan, T., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.308-326, 2023
Uluslararası Pazarlamayı Etkileyen Krizler, Trendler ve Gelişmeler
ULUSLARARASI PAZARLAMA: Kavramlar, Teoriler ve Uygulamalar, Erdoğan KOÇ, Ahu Yazıcı AYYILDIZ, Editör, Seçkin Yayınevi, Ankara, ss.95-118, 2023
Yeni Dünya Düzeninde E-Ticaret ve E-Perakendecilik
Covid-19 Sonrası Değişim ve Dijital İşletme, Prof. Dr. Fatma AYANOĞLU, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.161-184, 2021
Sinsi Pazarlama
MASAMIZDA MARKA SOHBETLERİ 2, Prof. Dr. F. Müge ARSLAN, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.185-205, 2018
EK-1 Pazarlama Planı
Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. A. Ercan GEGEZ, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.631-640, 2018