General Information

Institutional Information: Faculty Of Business Administration, Business Administration, Department Of Marketing
WoS Research Areas: Social Sciences (Soc), Social Sciences General
Avesis Research Areas: Social Sciences and Humanities, Marketing
Metrics

Publication

37

Citiation (TrDizin)

9

H-Index (TrDizin)

2

Citiation (Sum Other)

33

Project

1

Thesis Advisory

11

Open Access

26
UN Sustainable Development Goals
Biography

2005 yılında Marmara Üniversitesi’nden İşletme lisans derecesini alan Bakır, 2005 yılında Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde araştırma görevlisi olarak çalışmaya başlamıştır. 2007 yılında Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde Üretim Yönetimi ve Pazarlama Programında yüksek lisansını tamamlamıştır. 2012 yılında ise, yine aynı programda doktor ünvanını almıştır. 2021 yılında, Doçent ünvanı alan  Bakır’ın ilgi alanları pazarlama araştırmaları, tüketici davranışları, ürün ve marka yönetimi ve perakendeciliktir. Turkcell, Telekom, Coca-Cola gibi birçok kurumsal firmaya eğitim veren Bakır, ulusal ve uluslararası birçok akademik ve profesyonel konferansa konuşmacı olarak katılmaktadır.