Genel Bilgiler

Kurum Bilgileri: İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Pazarlama Anabilim Dalı
WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel
Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Pazarlama

Metrikler

Yayın

37

Atıf (TrDizin)

9

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

1

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

26
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

2005 yılında Marmara Üniversitesi’nden İşletme lisans derecesini alan Bakır, 2005 yılında Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde araştırma görevlisi olarak çalışmaya başlamıştır. 2007 yılında Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde Üretim Yönetimi ve Pazarlama Programında yüksek lisansını tamamlamıştır. 2012 yılında ise, yine aynı programda doktor ünvanını almıştır. 2021 yılında, Doçent ünvanı alan  Bakır’ın ilgi alanları pazarlama araştırmaları, tüketici davranışları, ürün ve marka yönetimi ve perakendeciliktir. Turkcell, Telekom, Coca-Cola gibi birçok kurumsal firmaya eğitim veren Bakır, ulusal ve uluslararası birçok akademik ve profesyonel konferansa konuşmacı olarak katılmaktadır.