Akademik Unvanlar
-
2021 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2017 - 2021 Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2012 - 2017 Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2011 - 2012 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2005 - 2011 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
Akademi Dışı Deneyim
-
2004 - 2004 Finans Departmanı-Stajyer
Tekiz İzolasyon ve Yapı elemanları A.Ş. (Koç Grubu)
-
2003 - 2003 Stajyer
Angle Tour
-
2002 - 2002 Operasyon Grubu Rehber Yardımcısı
Tura Turizm
Yönetilen Tezler
-
Marka Deneyimi ve Marka İmajının Kozmetik Ürün Satın Alma Boyutlarına Etkisi ve Bir Uygulama: Flormar ve M.A.C Kozmetik Markaları Örneği
Bakır N. O. (Danışman)
G.SULA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Algılanan kalite ve marka itibarının marka aşkına ve daha fazla ödeme isteğine etkisi: Nike markası üzerinde bir araştırma
Bakır N. O. (Danışman)
G.SAFARZADE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Tüketicilerin anında teslim online sipariş uygulamalarını kullanmasının birleştirilmiş teknoloji kabul ve kullanımı teorisine (Btkkt-2) göre incelenmesi: Getir ve yemeksepeti – banabi üzerine bir uygulama
Bakır N. O. (Danışman)
S.BATTAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Faydacı ve hedonik alışveriş değerlerinin bireyin online alışverişte algılanan faydaları ve riskleri üzerindeki etkisi: Trendyol ve Zara üzerine karşılaştırmalı bir araştırma
Bakır N. O. (Danışman)
E.TANRIKULU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
DUYGUSAL ÖZ YETERLİK DÜZEYİNİN SATIŞ PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİSİ: ÇOK KATLI PAZARLAMA İLE EKONOMİLERİNE GELİR/EK GELİR SAĞLAYAN KADINLAR ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
Bakır N. O. (Danışman)
B.DANIŞMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
KOBİLERİN PAZARLAMA SORUNLARI: SANAYİ VE HİZMET SEKTÖRÜNDEKİ KOBİLERİN PAZARLAMA SORUNLARI FARKLILIKLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Bakır N. O. (Danışman)
G.KONCUK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
MAĞAZA İMAJI VE ÖZEL MARKA İMAJI İLE ÖNCEKİ DENEYİMİN ÖZEL MARKALARDA ALGILANAN RİSK VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ: TÜRKİYE - AZERBAYCAN KIYASLAMASI
Bakır N. O. (Danışman)
-
Tüketici kişilik özelliklerinin hedonik tüketim davranışları üzerine etkisi ve bir araştırma
Bakır N. O. (Danışman)
-
E-ticarette kullanıcı deneyiminin müşteri memnuniyetine ve müşteri sadakatine etkisi: Ayakkabı sektörü üzerine bir araştırma
Bakır N. O. (Danışman)
-
Deneyimsel pazarlamanın müşteri memnuniyeti üzerine etkisi: IKEA üzerine ampirik bir çalışma
BAKIR N. O. (Danışman)