Akademik Unvanlar
-
2019 - Devam Ediyor Doç.Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2013 - Devam Ediyor Dr.Öğr.Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2012 - 2013 Araştırma Görevlisi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü
-
2004 - 2012 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2014 - Devam Ediyor Bölüm Başkan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2014 - Devam Ediyor Fakülte Akademik Kurul Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Verdiği Dersler
-
Lisans Örgüt içi Halkla İlişkiler Etkinlikleri
-
Lisans Siyasal İletişim
-
Doktora Siyasal İletişim ve Lobicilik
-
Lisans İletişim, Teknoloji ve Küresel Kültür
-
Lisans Sosyal Psikoloji
-
Yüksek Lisans Kamuoyu Araştırmaları ve Halkla İlişkiler
-
Yüksek Lisans İmaj İnşa Etme, Geliştirme ve Pekiştirme
-
Yüksek Lisans Kriz Yönetimi
-
Yüksek Lisans Proje Hazırlama, Sorun Çözme ve İş Başarma
-
Yüksek Lisans Kültürlerarası Reklam
-
Doktora Sembolik Etkileşimcilik ve Kişilerarası İletişim
-
Yüksek Lisans Siyasal Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Medya
-
Yüksek Lisans Etkili İletişim, İkna ve Retorik
-
Yüksek Lisans KİŞİLERARASI İLETİŞİMDE CİNSİYET FARKLILIKLARI
-
Doktora HERMENÖTİK
-
Yüksek Lisans SEMİNER
-
Yüksek Lisans KÜRESELLEŞME ve KİMLİK
-
Lisans İLETİŞİM VE İKNA TEORİLERİ
-
Lisans GÖSTERGEBİLİM
-
Yüksek Lisans HALKLA İLİŞKİLER ve MEYDA YÖNETİMİ
-
Yüksek Lisans Kriz İletişimi ve Halkla İlişkiler Kampanyaları
-
Lisans DİKSİYON-FONETİK
-
Lisans TÜRKİYE'NİN TOPLUMSAL YAPISI
-
Yüksek Lisans TOPLULUK ÖNÜNDE KONUŞMA SANATI
-
Yüksek Lisans YAYINCILIKTA REKLAM, YÖNETİM ve HALKLA İLİŞKİLER
-
Doktora Kişilerarası İletişimde İkna
-
Yüksek Lisans Kültürlerarası İletişim
-
Yüksek Lisans Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri
-
Lisans Halkla İlişkilerde Metin Yazarlığı
Yönetilen Tezler
-
Veblen'in gösterişçi tüketim kültürünün sosyal paylaşım ağlarında yansıması : Instagram
SONCU A. G. (Danışman)
-
Evliliklerde kişilerarası iletişim ilkeleri ve İslami aile dergileri üzerine bir analiz
SONCU A. G. (Danışman)
-
Kişilerarası iletişimde “bedenlerin toplumsal inşası” konusunun eril ve dişil kavramlar kapsamında inceleme : moda dergileri
SONCU A. G. (Danışman)
-
KİŞİLERARASI İLETİŞİMDE "BEDENLERİN TOPLUMSAL İNŞASI"KONUSUNUN ERİL VE DİŞİL KAVRAMLAR KAPSAMINDA İNCELEME:MODA DERGİLERİ
Soncu A. G. (Danışman)
G.ÖLÇÜCÜOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
KUŞAKLARARASI LİDERLİK VE DEĞİŞEN LİDERLİK OLGUSU
Soncu A. G. (Danışman)
-
Kurumsal sürdürülebilirliğin marka yönetimi açısından değerlendirilmesi
Soncu A. G. (Danışman)
-
HALKLA İLİŞKİLERİN SOSYAL MEDYADAKİ KİŞİSEL BLOGLARDA KULLANIMI
Soncu A. G. (Danışman)
-
Halkla ilişkiler ve gazeteci ilişki modelleri açısından mesleki etik değerler
Soncu A. G. (Danışman)
-
Bloglarda Kullanılan Halkla İlişkiler Stratejileri
Soncu A. G. (Danışman)
-
1970-1980 Türk Sinemasındaki Kadın Temsilinin Toplumsal Rol Bağlamında İncelenmesi
Soncu A. G. (Danışman)
-
Halkla ilişkilerde imaj yönetimi sanatçı kimliği üzerine bir inceleme
SONCU A. G. (Danışman)
-
Markaların itibarı yönetmede sosyal medya kullanımı : Instagram
SONCU A. G. (Danışman)
-
Kurumsal Krizin Sosyal Medyada Yansımalarına Yönelik Analizi: Turkcell Ve Ülker Örneği
Soncu A. G. (Danışman)
-
Markaların İtibarı Yönetmede Sosyal Medya Kullanımı;Instagram
Soncu A. G. (Danışman)
Ö.KOYUNCU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Çalışan kadınların sosyal medyadaki benlik sunumu
SONCU A. G. (Danışman)
-
Siyasal iletişimde sosyal paylaşım ağlarına yönelik bir içerik analizi: 7 Haziran ve 1 Kasım 2015 seçimleri örneği
Soncu A. G. (Danışman)
-
Z Kuşağı Tüketicilerinin Satın Alma Kararı Üzerinde Sosyal Medya Fenomenlerinin Rolü: YouTuberlar Örneği
Soncu A. G. (Danışman)
B.BAŞER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Halkla İlişkiler Perspektifinden; Yeni Medya Teknolojilerinin Risk Toplumu Kuramı Bağlamında Black Mirror Dizisi Üzerinden İncelenmesi
Soncu A. G. (Danışman)
-
Sosyal sorun yönetiminde argümantasyon: Kamu spotları üzerine karşılaştırmalı bir analiz
Soncu A. G. (Danışman)
-
Halkla ilişkiler faaliyetlerinde kullanılan dil: T. C. aile ve sosyal politikalar örneği
SONCU A. G. (Danışman)
-
Suskunluk sarmalı teorisinin sosyal paylaşım ağları kullanıcılarının üzerindeki etkisinin incelenmesi
Soncu A. G. (Danışman)
-
Murray’in “Öğrenilmiş ihtiyaçlar (Manıfest needs)” kuramı bağlamında tüketici davranışlarının değerlendirilmesi
SONCU A. G. (Danışman)
-
Murray'in "Öğrenilmiş İhtiyaçlar (Manifest Needs)" kuramı bağlamında tüketici davranışlarının değerlendirilmesi
Soncu A. G. (Danışman)
E.FİDAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Halkla ilişkiler faaliyetlerinde kullanılan dil: T. C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı örneği
Soncu A. G. (Danışman)
M.CANKUT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
ABX modeline göre etkili iletişim
Soncu A. G. (Danışman)
-
Sosyal ağlarda kurulan enformel iletişimin çalışma hayatına etkisi
Soncu A. G. (Danışman)
-
Duygu yönetimi açısından uçuş personeli ve yolcu iletişimi
Soncu A. G. (Danışman)
-
Erving Goffman'ın Dramaturjik Kuramı çerçevesinde sosyal medyada selfie (Özçekim) paylaşımları
Soncu A. G. (Danışman)
M.SİNAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Erving Goffman’ın dramaturjik kuramı çerçevesinde sosyal medyada selfie (özçekim) paylaşımları
SONCU A. G. (Danışman)
-
Reklam metinlerindeki psikolojik unsurların Freud ve Jung açısından analizi
Soncu A. G. (Danışman)
-
Kişilerarası iletişim açısından sanal gerçeklik olarak bilgisayar oyunları: World of Warcraft örneği
Soncu A. G. (Danışman)
-
Kişlerarası iletişimde duygusal bulaşmanın rolü : öğretmen öğrenci iletişimi üzerine bir araştırma
SONCU A. G. (Danışman)
-
Kişilerarası iletişimde duygusal bulaşmanın rolü: Öğretmen öğrenci iletişimi üzerine bir araştırma
Soncu A. G. (Danışman)
A.LİMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014