-
2019 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2013 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2012 - 2013 Araştırma Görevlisi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü
-
2004 - 2012 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
2014 - Devam Ediyor Bölüm Başkan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2014 - Devam Ediyor Fakülte Akademik Kurul Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
Doktora
Siyasal İletişim ve Lobicilik
Sembolik Etkileşimcilik ve Kişilerarası İletişim
HERMENÖTİK
Kişilerarası İletişimde İkna
-
Yüksek Lisans
Kamuoyu Araştırmaları ve Halkla İlişkiler
İmaj İnşa Etme, Geliştirme ve Pekiştirme
Kriz Yönetimi
Proje Hazırlama, Sorun Çözme ve İş Başarma
Kültürlerarası Reklam
Siyasal Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Medya
Etkili İletişim, İkna ve Retorik
KİŞİLERARASI İLETİŞİMDE CİNSİYET FARKLILIKLARI
SEMİNER
KÜRESELLEŞME ve KİMLİK
HALKLA İLİŞKİLER ve MEYDA YÖNETİMİ
Kriz İletişimi ve Halkla İlişkiler Kampanyaları
TOPLULUK ÖNÜNDE KONUŞMA SANATI
YAYINCILIKTA REKLAM, YÖNETİM ve HALKLA İLİŞKİLER
Kültürlerarası İletişim
Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri
-
Lisans
Örgüt içi Halkla İlişkiler Etkinlikleri
Siyasal İletişim
İletişim, Teknoloji ve Küresel Kültür
Sosyal Psikoloji
İLETİŞİM VE İKNA TEORİLERİ
GÖSTERGEBİLİM
DİKSİYON-FONETİK
TÜRKİYE'NİN TOPLUMSAL YAPISI
Halkla İlişkilerde Metin Yazarlığı
-
Çalışan kadınların sosyal medyadaki benlik sunumu
SONCU A. G. (Danışman)
-
Evliliklerde kişilerarası iletişim ilkeleri ve İslami aile dergileri üzerine bir analiz
SONCU A. G. (Danışman)
-
Markaların İtibarı Yönetmede Sosyal Medya Kullanımı;Instagram
Soncu A. G. (Danışman)
Ö.KOYUNCU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Kurumsal sürdürülebilirliğin marka yönetimi açısından değerlendirilmesi
Soncu A. G. (Danışman)
-
KİŞİLERARASI İLETİŞİMDE "BEDENLERİN TOPLUMSAL İNŞASI"KONUSUNUN ERİL VE DİŞİL KAVRAMLAR KAPSAMINDA İNCELEME:MODA DERGİLERİ
Soncu A. G. (Danışman)
G.ÖLÇÜCÜOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Kurumsal Krizin Sosyal Medyada Yansımalarına Yönelik Analizi: Turkcell Ve Ülker Örneği
Soncu A. G. (Danışman)
-
KUŞAKLARARASI LİDERLİK VE DEĞİŞEN LİDERLİK OLGUSU
Soncu A. G. (Danışman)
-
Veblen'in gösterişçi tüketim kültürünün sosyal paylaşım ağlarında yansıması : Instagram
SONCU A. G. (Danışman)
-
Halkla ilişkilerde imaj yönetimi sanatçı kimliği üzerine bir inceleme
SONCU A. G. (Danışman)
-
Halkla ilişkiler ve gazeteci ilişki modelleri açısından mesleki etik değerler
Soncu A. G. (Danışman)
-
Markaların itibarı yönetmede sosyal medya kullanımı : Instagram
SONCU A. G. (Danışman)
-
Kişilerarası iletişimde “bedenlerin toplumsal inşası” konusunun eril ve dişil kavramlar kapsamında inceleme : moda dergileri
SONCU A. G. (Danışman)
-
1970-1980 Türk Sinemasındaki Kadın Temsilinin Toplumsal Rol Bağlamında İncelenmesi
Soncu A. G. (Danışman)
-
Bloglarda Kullanılan Halkla İlişkiler Stratejileri
Soncu A. G. (Danışman)
-
HALKLA İLİŞKİLERİN SOSYAL MEDYADAKİ KİŞİSEL BLOGLARDA KULLANIMI
Soncu A. G. (Danışman)
-
Z Kuşağı Tüketicilerinin Satın Alma Kararı Üzerinde Sosyal Medya Fenomenlerinin Rolü: YouTuberlar Örneği
Soncu A. G. (Danışman)
B.BAŞER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Halkla İlişkiler Perspektifinden; Yeni Medya Teknolojilerinin Risk Toplumu Kuramı Bağlamında Black Mirror Dizisi Üzerinden İncelenmesi
Soncu A. G. (Danışman)
-
Sosyal sorun yönetiminde argümantasyon: Kamu spotları üzerine karşılaştırmalı bir analiz
Soncu A. G. (Danışman)
-
Siyasal iletişimde sosyal paylaşım ağlarına yönelik bir içerik analizi: 7 Haziran ve 1 Kasım 2015 seçimleri örneği
Soncu A. G. (Danışman)
-
Murray'in "Öğrenilmiş İhtiyaçlar (Manifest Needs)" kuramı bağlamında tüketici davranışlarının değerlendirilmesi
Soncu A. G. (Danışman)
E.FİDAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Halkla ilişkiler faaliyetlerinde kullanılan dil: T. C. aile ve sosyal politikalar örneği
SONCU A. G. (Danışman)
-
Halkla ilişkiler faaliyetlerinde kullanılan dil: T. C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı örneği
Soncu A. G. (Danışman)
M.CANKUT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Sosyal ağlarda kurulan enformel iletişimin çalışma hayatına etkisi
Soncu A. G. (Danışman)
-
Murray’in “Öğrenilmiş ihtiyaçlar (Manıfest needs)” kuramı bağlamında tüketici davranışlarının değerlendirilmesi
SONCU A. G. (Danışman)
-
ABX modeline göre etkili iletişim
Soncu A. G. (Danışman)
-
Suskunluk sarmalı teorisinin sosyal paylaşım ağları kullanıcılarının üzerindeki etkisinin incelenmesi
Soncu A. G. (Danışman)
-
Duygu yönetimi açısından uçuş personeli ve yolcu iletişimi
Soncu A. G. (Danışman)
-
Erving Goffman'ın Dramaturjik Kuramı çerçevesinde sosyal medyada selfie (Özçekim) paylaşımları
Soncu A. G. (Danışman)
M.SİNAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Erving Goffman’ın dramaturjik kuramı çerçevesinde sosyal medyada selfie (özçekim) paylaşımları
SONCU A. G. (Danışman)
-
Reklam metinlerindeki psikolojik unsurların Freud ve Jung açısından analizi
Soncu A. G. (Danışman)
-
Kişilerarası iletişimde duygusal bulaşmanın rolü: Öğretmen öğrenci iletişimi üzerine bir araştırma
Soncu A. G. (Danışman)
A.LİMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Kişlerarası iletişimde duygusal bulaşmanın rolü : öğretmen öğrenci iletişimi üzerine bir araştırma
SONCU A. G. (Danışman)
-
Kişilerarası iletişim açısından sanal gerçeklik olarak bilgisayar oyunları: World of Warcraft örneği
Soncu A. G. (Danışman)