Academic Titles
-
2013 - Continues Professor
Marmara University, Faculty Of Communication, Radio, Television And Cinema
-
2005 - 2011 Associate Professor
Fatih Üniversitesi, Faculty Of Arts And Scıences, Department Of Sogıology
Managerial Experience
-
2018 - Continues Head of Department
Marmara University, Faculty of Communication, Radyo,Sinema Ve Televizyon Bölümü
-
2011 - Continues Head of Department
Marmara University, Faculty of Communication, Public Relations and Publicity
-
2011 - Continues Head of Department
Marmara University, Faculty of Communication, Public Relations and Publicity
-
2012 - 2012 Assistant Director of the Institute
Marmara University, Institute of Social Sciences
-
2005 - 2011 Head of Department
Fatih Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Sosyoloji Bölümü
-
1999 - 2005 Deputy Head of Department
Fatih Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Siyaset Bilimi Ve Kamu Yönetimi Bölümü
Advising Theses
-
Ekonomik ve sosyal sınıf değişiminde sanatın kullanımı
-
Siyasi Aktivizm Aracı Olarak Sosyal Medya : Yemen Örneği
-
Getto temalı dizilerde suçun temsili : sıfır bir : Bir Zamanlar Adana'da dizisi örneği
-
Türkiye ve Endonezya: yabancı medya temsilinin karşılaştırılması
-
Orta yaş üstü bireylerin dijital çağda iletişim kurma pratikleri: sosyal medya bağımlılığı ve sosyal izolasyon
-
Tüketici davranışlarına yönelik çalışmalara alan araştırması yöntemiyle analitik bir yaklaşım
-
Sosyal ağların kurum itibarına etkisi
-
Televizyon ve sosyal medya ilişkisi
-
Küreselleşme ve Türk milliyetçiliği; milliyetçiliğin medyada işlenişi
-
Toplumsal hareketlerin markalanmasında reklamın kullanımı
-
Perception of Europe in the Turkish press
-
Devlet ve birey arasında iletişimin sağlanmasındaki yöntemler
-
Mannheim ve çevresinde yaşayan 3. kuşak alevi gençlerinin alevilik, Türkiye ve almanya algılayışları alan araştırması
-
İletişim kanalları üzerinden duyurulan kurumsal sosyal sorumluluk ve sponsorluk projelerinin itibar yönetimi üzerindeki etkilerinin incelenmesi
-
Oryantalizm : Türk medyasında self-oryantalizm
-
Türkiye’de sosyal psikoloji açısından marka-tüketici ilişkileri
-
İletişim ajanslarında müşteri ve medya ilişkileri yönetiminde paradigma değişikliği: postmodern halkla ilişkiler
-
Çocukta benlik gelişiminde aile içi iletişimin rolü: islam dini açısından bir inceleme
-
Medya okuryazarlık düzeyi ile medya kullanımı arasındaki ilişki: iletişim meslek lisesi öğrencileri üzerine bir alan araştırması