Akademik Unvanlar
-
2013 - Devam Ediyor Prof.Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo,Sinema Ve Televizyon Bölümü
-
2005 - 2011 Doç.Dr.
Fatih Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Sosyoloji Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2018 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo,Sinema Ve Televizyon Bölümü
-
2011 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
2011 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
2012 - 2012 Enstitü Müdür Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
-
2005 - 2011 Bölüm Başkanı
Fatih Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Sosyoloji Bölümü
-
1999 - 2005 Bölüm Başkan Yardımcısı
Fatih Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Siyaset Bilimi Ve Kamu Yönetimi Bölümü
Yönetilen Tezler
-
Siyasi Aktivizm Aracı Olarak Sosyal Medya : Yemen Örneği
A.Alowaa(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
Ekonomik ve sosyal sınıf değişiminde sanatın kullanımı
S.Cengiz(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
Getto temalı dizilerde suçun temsili : sıfır bir : Bir Zamanlar Adana'da dizisi örneği
M.Sarsılmaz(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
Orta yaş üstü bireylerin dijital çağda iletişim kurma pratikleri: sosyal medya bağımlılığı ve sosyal izolasyon
F.Ünlü(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018
-
Türkiye ve Endonezya: yabancı medya temsilinin karşılaştırılması
D.Anjelawati(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018
-
Tüketici davranışlarına yönelik çalışmalara alan araştırması yöntemiyle analitik bir yaklaşım
M.Sali(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017
-
Televizyon ve sosyal medya ilişkisi
E.Hamamcı(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015
-
Devlet ve birey arasında iletişimin sağlanmasındaki yöntemler
Ö.Yakut(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015
-
Toplumsal hareketlerin markalanmasında reklamın kullanımı
A.Nas(Öğrenci), Doktora, 2015
-
Mannheim ve çevresinde yaşayan 3. kuşak alevi gençlerinin alevilik, Türkiye ve almanya algılayışları alan araştırması
T.Bozkurt(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015
-
Sosyal ağların kurum itibarına etkisi
A.Samav(Öğrenci), Doktora, 2015
-
Küreselleşme ve Türk milliyetçiliği; milliyetçiliğin medyada işlenişi
R.Çökerdenoğlu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015
-
Perception of Europe in the Turkish press
A.Borikova(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015
-
Oryantalizm : Türk medyasında self-oryantalizm
T.yerlikaya(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014
-
İletişim kanalları üzerinden duyurulan kurumsal sosyal sorumluluk ve sponsorluk projelerinin itibar yönetimi üzerindeki etkilerinin incelenmesi
P.Nazlı(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014
-
Çocukta benlik gelişiminde aile içi iletişimin rolü: islam dini açısından bir inceleme
A.Güven(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013
-
Türkiye’de sosyal psikoloji açısından marka-tüketici ilişkileri
A.Duygu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013
-
İletişim ajanslarında müşteri ve medya ilişkileri yönetiminde paradigma değişikliği: postmodern halkla ilişkiler
D.Saydam(Öğrenci), Doktora, 2013
-
Medya okuryazarlık düzeyi ile medya kullanımı arasındaki ilişki: iletişim meslek lisesi öğrencileri üzerine bir alan araştırması
E.Çiçek(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013