-
2013 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü
-
2005 - 2011 Doç. Dr.
Fatih Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Sosyoloji Bölümü
-
2018 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo,Sinema Ve Televizyon Bölümü
-
2011 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2011 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2012 - 2012 Enstitü Müdür Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
-
2005 - 2011 Bölüm Başkanı
Fatih Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Sosyoloji Bölümü
-
1999 - 2005 Bölüm Başkan Yardımcısı
Fatih Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Siyaset Bilimi Ve Kamu Yönetimi Bölümü
-
2005 - 2011 Sosyoloji Bölümü Öğretim Üyesi
Fatih Üniversitesi
-
1999 - 2005 KAMU YÖNETİMİ ÖĞRETİM ÜYESİ
FATİH ÜNİVERSİTESİ
-
1997 - 1999 SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ ÖĞRETİM ÜYESİ
İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ
-
Ekonomik ve sosyal sınıf değişiminde sanatın kullanımı
YEL A. M. (Danışman)
-
Getto temalı dizilerde suçun temsili : sıfır bir : Bir Zamanlar Adana'da dizisi örneği
YEL A. M. (Danışman)
-
Siyasi Aktivizm Aracı Olarak Sosyal Medya : Yemen Örneği
YEL A. M. (Danışman)
-
Orta yaş üstü bireylerin dijital çağda iletişim kurma pratikleri: sosyal medya bağımlılığı ve sosyal izolasyon
YEL A. M. (Danışman)
-
Türkiye ve Endonezya: yabancı medya temsilinin karşılaştırılması
YEL A. M. (Danışman)
-
Tüketici davranışlarına yönelik çalışmalara alan araştırması yöntemiyle analitik bir yaklaşım
YEL A. M. (Danışman)
-
Küreselleşme ve Türk milliyetçiliği; milliyetçiliğin medyada işlenişi
YEL A. M. (Danışman)
-
Perception of Europe in the Turkish press
YEL A. M. (Danışman)
-
Devlet ve birey arasında iletişimin sağlanmasındaki yöntemler
YEL A. M. (Danışman)
-
Mannheim ve çevresinde yaşayan 3. kuşak alevi gençlerinin alevilik, Türkiye ve almanya algılayışları alan araştırması
YEL A. M. (Danışman)
-
Televizyon ve sosyal medya ilişkisi
YEL A. M. (Danışman)
-
Toplumsal hareketlerin markalanmasında reklamın kullanımı
YEL A. M. (Danışman)
-
Sosyal ağların kurum itibarına etkisi
YEL A. M. (Danışman)
-
İletişim kanalları üzerinden duyurulan kurumsal sosyal sorumluluk ve sponsorluk projelerinin itibar yönetimi üzerindeki etkilerinin incelenmesi
YEL A. M. (Danışman)
-
Oryantalizm : Türk medyasında self-oryantalizm
YEL A. M. (Danışman)
-
Türkiye’de sosyal psikoloji açısından marka-tüketici ilişkileri
YEL A. M. (Danışman)
-
Çocukta benlik gelişiminde aile içi iletişimin rolü: islam dini açısından bir inceleme
YEL A. M. (Danışman)
-
Medya okuryazarlık düzeyi ile medya kullanımı arasındaki ilişki: iletişim meslek lisesi öğrencileri üzerine bir alan araştırması
YEL A. M. (Danışman)
-
İletişim ajanslarında müşteri ve medya ilişkileri yönetiminde paradigma değişikliği: postmodern halkla ilişkiler
YEL A. M. (Danışman)