Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Türkiye Program Değerlendirme Standartları Çerçevesinde Bir Meta Değerlendirme Çalışması

11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2023), Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.111-112 Sürdürülebilir Kalkınma

Eisner’in Eğitsel Eleştiri Modeline Göre Felsefe Öğretim Programının Değerlendirilmesi

FSMVU-EAK2023 4. Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Ekim 2023, ss.54-55 Sürdürülebilir Kalkınma

Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının (1, 2 ve 3. Sınıflar) ÖgeleriAçısından Değerlendirilmesi

3. EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ: GEÇMİŞTEN GELECEĞE EĞİTİM, İstanbul, Türkiye, 14 Ekim 2022, ss.400-413 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Meta Değerlendirme Nedir? Nasıl Yapılır? Uygulamalı Bir Meta Değerlendirme Örneği

3. EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ: GEÇMİŞTEN GELECEĞE EĞİTİM, İstanbul, Türkiye, 14 Ekim 2022, sa.50, ss.610-628 Creative Commons License

Uluslararası Bakalorya İlk Yıllar Programında Sergi Ünitesinin Öğrenen Profili ve Beceri Gelişimi Üzerindeki Rolünün İncelenmesi

10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.722-727 Sürdürülebilir Kalkınma

COMPARATIVE EVALUATION OF SCIENCE QUESTIONS OF A NATIONAL (TEOG) AND AN INTERNATIONAL (PISA) EXAMS HELD IN 2015 IN THE CONTEXT OF TEACHING PRINCIPLES

5th International Congress on Education Sciences and Learning Technology (ICESLT), Tuzla, Bosna-Hersek, 6 - 10 Kasım 2019, ss.13 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Comparing Turkey and Canada in the Context of Program Elements of Primary School Mathematics Curriculum

2nd International Congress on Seeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2019, ss.87-89

RESEARCH OF TEACHERS’VIEWS ON VALUE EDUCATION IMPLEMENTATIONS IN THE SCOPE OF PRIMARY SCHOOL SOCIAL STUDIES

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2019), Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019

How to Conduct a Metaevaluation: A Metaevaluation Practice

7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019

Türkiye, Kanada ve Hong Kong’un Ortaokul Matematik Öğretim Programlarının Karşılaştırılması

VIth International Eurasian Educational research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

İlkokul Üçüncü Sınıf İstanbul Dersinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

9. Ulusal Öğretmenim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Aralık 2017, ss.2626

An Evaluation Of The Third Grade Science Curriculum

26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017

Curriculum Development Studies in Vocational Education in Turkey Reasons Issues and Suggestions

International Conference on Social Science, Literature, Business and Education, New-York, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 22 Aralık 2016

Evaluation of Secondary School s New Curricula for Mathematics

4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016

Reviewing of Teacher Training Curricula A New Dimension of Pre Service Training Curricula Social Skills

4th ınternational Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016

Üstün Yetenekli Öğrencilerin Duygusal Zekâ Düzeylerinin İncelenmesi

XVI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Gazi Osmanpaşa Üniversitesi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007

Türkiye ve Almanya da Vardiyalı Çalışan Türk İşçilerinde Stres ve Başetme Yaklaşımları

9. Ulusal Ergonomi Kongresi, Pamukkale Üniversitesi, Denizli, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2003

Eğitim Örgütü Yöneticilerinin Toplam Kalite Yönetimine İlişkin Sorumlulukları

XI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Yakın Doğu Üniversitesi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002

Elektromanyetik Kirlilik ve İnsan Sağlığına Etkilerinin incelenmesi

8. Ulusal Ergonomi Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, Türkiye, 25 - 26 Ekim 2001

Kitap & Kitap Bölümleri

Problem Çözme

Çocuklara düşünmeyi öğretmek içinde (Teaching Childeren to Think), Baysal Nurdan, Sarıcan Elif, Editör, Pegem A, Ankara, ss.1-30, 2022

General Education Versus Vocational Education: Vocational Education and Its Future

Education Policies in the 21st CenturyComparative Perspectives, Akgün,Birol; Alpaydın,Yusuf, Editör, Palgrave Macmillan; Springer Nature, İstanbul, ss.131-160, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Metrikler

Yayın

45

Proje

17

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

28
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları