Makaleler
18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (9)
8. Ortaokul Matematik Öğretiminde Karşılaşılan Sorunları Belirleme Ölçeği Geliştirme Çalışması
EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA
, cilt.12, sa.24, ss.275-300, 2021 (Hakemli Dergi)
12. Examining Self Efficacy Beliefs and Attitudes of Prospective Music Teachers Trained with Concurrent and Consecutive Model
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.8, sa.4, ss.97-107, 2016 (Hakemli Dergi)
13. Evaluation of Selection Criteria of Schools Principal in Turkey A qualitative study in Order to Define Appropriateness of Selection Criteria of School Principal from the Point of View of Participants
The Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.1, sa.1, ss.176-184, 2015 (Hakemli Dergi)
14. Türkiye de Öğretmen Niteliğinin Artırılması
Kamuda Sosyal Politika:Eğitim
, cilt.8, ss.101-106, 2014 (Hakemli Dergi)
15. KARİYER DANIŞMANLIĞINDA YENİ YAKLAŞIMLAR ÖĞRENCİ MERKEZLİ ON LİNE KARİYER DANIŞMANLIĞI
Öğretmenim Dergisi
, sa.65, ss.1-4, 2013 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
43
1. Evaluation Of The 4th Grade Socıal Studies Curriculum (2023)
23rd International Primary Teacher Education Symposium, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2025, ss.26-27, (Özet Bildiri)
3. Yerel Yerleştirme ile Mesleki Ortaöğretim Kurumlarına Yerleşen Öğrencilerin Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin ve Memnuniyet Düzeylerinin Belirlenmesi
6. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Ekim 2025, ss.265-267, (Özet Bildiri)
6. Öğretmen Eğitiminde ve İstihdamında Mülakat Sorunu: Ne Zaman, Nerede, Nasıl Yapılmalı?
TÜRKİYE’DE YÜKSEKÖĞRETİMİN YENİDEN YAPILANDIRILMASI: YENİKLİKLER, SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 26 - 27 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)
10. Okul yöneticilerinin Türkiye Yüzyılı Maarif Modeline Yönelik Oluşturdukları Metaforların Değerlendirilmesi
İSTANBUL EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Ocak 2025, (Özet Bildiri)
12. EVALUATION OF PRIMARY SCHOOL 4TH GRADE SOCIAL STUDIES CURRICULUM (2018)
8th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2023, ss.127-128, (Özet Bildiri)
23. Comparing Turkey and Canada in the Context of Program Elements of Primary School Mathematics Curriculum
2nd International Congress on Seeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2019, ss.87-89, (Özet Bildiri)
25. COMPARATIVE ANALYSIS OF THE 2ND –GRADE CURRICULUM OF THE TURKISH MINISTRY OF EDUCATION AND INTERNATIONAL BACCALAUREATE CURRICULUM
18th International Primary Teacher Education Symposium (IPTES 2019), 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
26. RESEARCH OF TEACHERS’VIEWS ON VALUE EDUCATION IMPLEMENTATIONS IN THE SCOPE OF PRIMARY SCHOOL SOCIAL STUDIES
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2019), Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
27. How to Conduct a Metaevaluation: A Metaevaluation Practice
7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
29. İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
31. An Evaluation Of The Third Grade Science Curriculum
26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
32. Curriculum Development Studies in Vocational Education in Turkey Reasons Issues and Suggestions
International Conference on Social Science, Literature, Business and Education, New-York, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 22 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
34. Reviewing of Teacher Training Curricula A New Dimension of Pre Service Training Curricula Social Skills
4th ınternational Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
38. Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Kurumlarında Uygulanan Modüler Öğretim Programlarının Provus un Farklar Modeli Kullanılarak Değerlendirilmesi
I.International Congress on Curriculum and Instruction, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
39. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Duygusal Zekâ Düzeylerinin İncelenmesi
XVI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Gazi Osmanpaşa Üniversitesi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
40. Türkiye ve Almanya da Vardiyalı Çalışan Türk İşçilerinde Stres ve Başetme Yaklaşımları
9. Ulusal Ergonomi Kongresi, Pamukkale Üniversitesi, Denizli, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2003, (Tam Metin Bildiri)
42. Türkiye ve Almanya da Üretim Sektöründe Çalışanlarda Vardiyalı Çalışma Sisteminin Kaygı ve Öfke Düzeyine Etkisi
8. Ulusal Ergonomi Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, Türkiye, 25 - 26 Ekim 2001, (Tam Metin Bildiri)
43. Elektromanyetik Kirlilik ve İnsan Sağlığına Etkilerinin incelenmesi
8. Ulusal Ergonomi Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, Türkiye, 25 - 26 Ekim 2001, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
6
1. Mesleki Eğitimde Yaşanan Gelişmeler
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE DÖNÜŞÜM 2002-2024, ALPAYDIN YUSUF, Kültür Kürşat, Editör, SETA, İstanbul, ss.213-243, 2024
2. Genel Eğitim ve Mesleki Eğitimin Karşılaştırılması: Mesleki Eğitim ve Geleceği
21. YÜZYILDA EĞITIM POLITIKALARI: KARŞILAŞTIRMALI PERSPEKTIFLER, Akgün Birol, Alpaydın Yusuf, Editör, Springer Nature Singapore Pte Ltd., İstanbul, ss.141-169, 2023
4. Problem Çözme
Çocuklara düşünmeyi öğretmek içinde (Teaching Childeren to Think), Baysal Nurdan, Sarıcan Elif, Editör, Pegem A, Ankara, ss.1-30, 2022
6. Modüler Sistemin Değerlendirilmesi: Modüler Sistem, Program Değerlendirme, Mesleki ve Teknik Eğitim
Pegem Akademi, Ankara, 2018
Ansiklopedide Bölümler
1