Yayınlar & Eserler

Makaleler 18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 43

1. Evaluation Of The 4th Grade Socıal Studies Curriculum (2023)

23rd International Primary Teacher Education Symposium, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2025, ss.26-27, (Özet Bildiri)

2. Geogebra Destekli Matematik Öğretimine İlişkin Yapılmış Araştırmaların Meta-Analizi

6. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Ekim 2025, ss.28-30, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. TYMM 7. SINIF SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ

23. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Sarajevo, Bosna-Hersek, 15 - 17 Ekim 2025, ss.15-17, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Uygulamalarında Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri

1. ULUSLARARASI EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 3 - 04 Haziran 2025, (Özet Bildiri)

6. Öğretmen Eğitiminde ve İstihdamında Mülakat Sorunu: Ne Zaman, Nerede, Nasıl Yapılmalı?

TÜRKİYE’DE YÜKSEKÖĞRETİMİN YENİDEN YAPILANDIRILMASI: YENİKLİKLER, SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 26 - 27 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

7. A COMPREHENSIVE OVERVIEW OF DIFFERENTIATION STUDIES BASED ON MULTIPLE INTELLIGENCES THEORY: A META-SYNTHESIS STUDY

1st INTERNATIONAL SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 20 Nisan 2025, (Özet Bildiri)

8. TÜRKİYE’DE ORTAOKUL BİNALARI ÖĞRETİM PROGRAMLARINA NE KADAR UYGUN?

4th International Conference on Education, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Mart 2025, (Özet Bildiri)

9. An Analysis Of Studies Conducted Using The Direct Instruction Model: A Meta-Synthesis Study

5. INTERNATIONAL ULUDAĞ SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, 22 Şubat 2025, (Tam Metin Bildiri)

10. Okul yöneticilerinin Türkiye Yüzyılı Maarif Modeline Yönelik Oluşturdukları Metaforların Değerlendirilmesi

İSTANBUL EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Ocak 2025, (Özet Bildiri)

11. Üniversitelerin PDR Anabilim Dallarının Öğretim Programlarının İçerik Analizi

5. Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAK2024), İstanbul, Türkiye, 18 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

12. EVALUATION OF PRIMARY SCHOOL 4TH GRADE SOCIAL STUDIES CURRICULUM (2018)

8th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2023, ss.127-128, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. Türkiye Program Değerlendirme Standartları Çerçevesinde Bir Meta Değerlendirme Çalışması

11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2023), Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.111-112, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. Eisner’ın Eğitsel Eleştiri Modeline Göre Yapılmış Program Değerlendirme Çalışmalarının İncelenmesi: Bir Meta-Sentez Çalışması

FSMVU-EAK2023 4. Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Ekim 2023, ss.16, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. Eisner’in Eğitsel Eleştiri Modeline Göre Felsefe Öğretim Programının Değerlendirilmesi

FSMVU-EAK2023 4. Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Ekim 2023, ss.54-55, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının (1, 2 ve 3. Sınıflar) ÖgeleriAçısından Değerlendirilmesi

3. EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ: GEÇMİŞTEN GELECEĞE EĞİTİM, İstanbul, Türkiye, 14 Ekim 2022, ss.400-413, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

17. Meta Değerlendirme Nedir? Nasıl Yapılır? Uygulamalı Bir Meta Değerlendirme Örneği

3. EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ: GEÇMİŞTEN GELECEĞE EĞİTİM, İstanbul, Türkiye, 14 Ekim 2022, sa.50, ss.610-628, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

18. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Erken Çocukluk Eğitiminde Değerler Eğitimine Yönelik Görüşleri

X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2022, (Tam Metin Bildiri)

19. İlkokul Öğretmenlerinin Doğrudan Öğretim Modeline Yönelik Metaforik Algıları

10th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2022), Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.819-824, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

20. Uluslararası Bakalorya İlk Yıllar Programında Sergi Ünitesinin Öğrenen Profili ve Beceri Gelişimi Üzerindeki Rolünün İncelenmesi

10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.722-727, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

22. COMPARATIVE EVALUATION OF SCIENCE QUESTIONS OF A NATIONAL (TEOG) AND AN INTERNATIONAL (PISA) EXAMS HELD IN 2015 IN THE CONTEXT OF TEACHING PRINCIPLES

5th International Congress on Education Sciences and Learning Technology (ICESLT), Tuzla, Bosna-Hersek, 6 - 10 Kasım 2019, ss.13, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

23. Comparing Turkey and Canada in the Context of Program Elements of Primary School Mathematics Curriculum

2nd International Congress on Seeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2019, ss.87-89, (Özet Bildiri)

24. An examination of the relationship between teacher opinions related to the elements of the human rights citizenship and democracy course curriculum and self-efficacy beliefs

2nd International Congress on Seeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2019, ss.100-102, (Özet Bildiri)

26. RESEARCH OF TEACHERS’VIEWS ON VALUE EDUCATION IMPLEMENTATIONS IN THE SCOPE OF PRIMARY SCHOOL SOCIAL STUDIES

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2019), Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

27. How to Conduct a Metaevaluation: A Metaevaluation Practice

7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

28. Türkiye, Kanada ve Hong Kong’un Ortaokul Matematik Öğretim Programlarının Karşılaştırılması

VIth International Eurasian Educational research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

29. İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

30. İlkokul Üçüncü Sınıf İstanbul Dersinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

9. Ulusal Öğretmenim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Aralık 2017, ss.2626, (Özet Bildiri)

31. An Evaluation Of The Third Grade Science Curriculum

26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

32. Curriculum Development Studies in Vocational Education in Turkey Reasons Issues and Suggestions

International Conference on Social Science, Literature, Business and Education, New-York, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 22 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

33. Evaluation of Secondary School s New Curricula for Mathematics

4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

34. Reviewing of Teacher Training Curricula A New Dimension of Pre Service Training Curricula Social Skills

4th ınternational Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

36. Evaluation of Supporting Formal and Non Formal Education and Training Courses Utilizing Participant Oriented Evaluation Model

3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

39. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Duygusal Zekâ Düzeylerinin İncelenmesi

XVI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Gazi Osmanpaşa Üniversitesi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)

40. Türkiye ve Almanya da Vardiyalı Çalışan Türk İşçilerinde Stres ve Başetme Yaklaşımları

9. Ulusal Ergonomi Kongresi, Pamukkale Üniversitesi, Denizli, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2003, (Tam Metin Bildiri)

41. Eğitim Örgütü Yöneticilerinin Toplam Kalite Yönetimine İlişkin Sorumlulukları

XI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Yakın Doğu Üniversitesi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002, (Özet Bildiri)

42. Türkiye ve Almanya da Üretim Sektöründe Çalışanlarda Vardiyalı Çalışma Sisteminin Kaygı ve Öfke Düzeyine Etkisi

8. Ulusal Ergonomi Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, Türkiye, 25 - 26 Ekim 2001, (Tam Metin Bildiri)

43. Elektromanyetik Kirlilik ve İnsan Sağlığına Etkilerinin incelenmesi

8. Ulusal Ergonomi Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, Türkiye, 25 - 26 Ekim 2001, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 6

1. Mesleki Eğitimde Yaşanan Gelişmeler

TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE DÖNÜŞÜM 2002-2024, ALPAYDIN YUSUF, Kültür Kürşat, Editör, SETA, İstanbul, ss.213-243, 2024

2. Genel Eğitim ve Mesleki Eğitimin Karşılaştırılması: Mesleki Eğitim ve Geleceği

21. YÜZYILDA EĞITIM POLITIKALARI: KARŞILAŞTIRMALI PERSPEKTIFLER, Akgün Birol, Alpaydın Yusuf, Editör, Springer Nature Singapore Pte Ltd., İstanbul, ss.141-169, 2023

3. YUSUF HAS HACİB’İN EĞİTİM ANLAYIŞI

Maarif Düşüncemizin Kuramsal Temelleri-1, Akpınar Burhan, Oral Behçet, Özer Bayram, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.187-218, 2023

4. Problem Çözme

Çocuklara düşünmeyi öğretmek içinde (Teaching Childeren to Think), Baysal Nurdan, Sarıcan Elif, Editör, Pegem A, Ankara, ss.1-30, 2022

5. General Education Versus Vocational Education: Vocational Education and Its Future

Education Policies in the 21st CenturyComparative Perspectives, Akgün,Birol; Alpaydın,Yusuf, Editör, Palgrave Macmillan; Springer Nature, İstanbul, ss.131-160, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma
Ansiklopedide Bölümler 1

1. MESLEKÎ TEKNİK EĞİTİM

Türkiye Maarif Vakfı, ss.1-5, 2025
Metrikler

Yayın

68

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

33

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

62

Proje

19

Tez Danışmanlığı

18

Açık Erişim

31
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları